Орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспар. алгебра. квадрат түбір

ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Пәні: Алгебра Сыныбы: 8
Тарау атауы: Квадрат түбір ( 4 сағат)
1-2 сабақ Квадрат түбірдің қасиеттері (2 сағат)
3-4 сабақ Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру (2 сағат)
Оқушыларды топқа бөлу.
СТО (Блум таксономиясы) ; ОүБ мен ОБ(қалыптастырушы бағ), Дарынды және талантты балаларды оқыту.
Топтар бір-бірін бағалайды.
өзін-өзі бағалайды.
Табыс критерийі кестесін толтыру арқылы анықтау,
Жауаптары, есеп шығарғанына қарап, ауызша талдау жүргізгеніне қарап анықтау.
Оқушыларды топқа бөлу.
Қалай оқу керектігі («ішкі уәжді іске қосу»)
СТО (Блум таксономиясы) ; ОүБ мен ОБ(қалыптастырушы бағ), Дарынды және талантты балаларды оқыту.
Пәні: Алгебра
Тақырыбы: Квадрат түбірдің қасиеттері (2 сағат)
Сабақтың жалпы мақсаты: Оқушыларды квадрат түбірдің қасиеттерін есептер шығаруда қолдануға үйрету.
Сабақтың негізгі идеясы: Жаңаны жасай алуға, нақты өмірлік жағдаяттардың стандартты емес шешімін табуға мүмкіндік жасау.
Түрткілер.
(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. )
Күтілетін
нәтиже
- Квадрат түбірдің1, 3, 5қасиеттерін тұжырымда.
- Квадрат түбірдің2, 4, 6қасиеттерін тұжырымда.
- Квадрат түбірдің7-.
- Квадрат түбірдің1, 3, 5қасиеттерінің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар? Мысал келтіру арқылы түсіндір.
- Квадрат түбірдің2, 4, 6қасиеттерінің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар? Мысал келтіру арқылы түсіндір.
- Квадрат түбірдің7- айырмашылықты түсіндір.
- Берілген есептерді түбірдің1, 3, 5сияқты қасиеттері бойынша шығар.
- Берілген есептерді түбірдің2, 4, 6сияқты қасиеттері бойынша шығар.
- Берілген есептерді түбірдің7- шығар.
- Берілген есептердің арасынан1, 3, 5қасиеттері арқылы шығарылатын есептер құрастырыңдар шығарып талдау жұмысын жүргіз.
- Берілген есептердің арасынан2, 4, 6қасиеттері арқылы шығарылатын есептер құрастырыңдар шығарып талдау жұмысын жүргіз.
- Берілген есептердің арасынан түбірдің7- шығарылатын есептерді тауып, құрастырыңдар және шығарып талдау жұмысын жүргіз.
Постермен жұмыс
Берілген есептерді шығарудың мүмкін болатын қанша жолын білесіңдер? Оның ішінен ең тиімді жолын ұсына аласың ба?
Барлық топтарға ортақ тапсырма.
Пәні: Алгебра
Тақырыбы: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру (2 сағат)
Сабақтың жалпы мақсаты: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруді меңгерту.
Сабақтың негізгі идеясы: Квадрат түбірі бар өрнектерді өмірлік жағдаятта кездесетін оқиғалармен байланыстыру.
Түрткілер.
(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. )
Күтілетін
нәтиже
Өрнекті түрлендіріп, түсіндір.
Өрнекті түрлендірудегі ең басты идеяңыз не болды?
Әр топқа есептер беріледі.
Квадрат түбірдің қасиеттерін қолдана отырып берілген өрнектерді ықшамдаңдар.
Бұрын өткен тақырыптармен байланысы бар ма? Қандай тақырыптармен байланысы бар?
Әр топқа есептер беріледі.
Аудан, арақашықтыққа байланысты есептерді шығару. Мүмкін болатын жағдайларды қарастыру.
Барлық топтарға ортақ тапсырма.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz