Орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспар. алгебра. квадрат түбір

ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Пәні: Алгебра Сыныбы: 8

Тарау атауы: Квадрат түбір ( 4 сағат)

1-2 сабақ Квадрат түбірдің қасиеттері (2 сағат)

3-4 сабақ Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру (2 сағат)

№:
М АҚ С А Т Т А Р: М АҚ С А Т Т А Р
7 Модульдің ықпалдасуы (Оқыту стратегиялары): 7 Модульдің ықпалдасуы (Оқыту стратегиялары)
Күтілетін нәтиже: Күтілетін нәтиже
ОүБ: ОүБ
Жоспарлағаныңыз бен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз? (Табыс критерилері): Жоспарлағаныңыз бен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз? (Табыс критерилері)
№: Білу
М АҚ С А Т Т А Р: Түсіну
7 Модульдің ықпалдасуы (Оқыту стратегиялары): Қолдану
Күтілетін нәтиже: Талдау
ОүБ: Жинақтау
Жоспарлағаныңыз бен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз? (Табыс критерилері): Бағалау
№: 1-2
М АҚ С А Т Т А Р: Квадрат түбірдің қасиеттерін білуі тиіс.
7 Модульдің ықпалдасуы (Оқыту стратегиялары): Квадрат түбірдің қасиеттерінің мағынасын түсіндіре алуы тиіс.
Күтілетін нәтиже: Квадрат түбірдің қасиеттерін есептерді шығаруда қолдана алуы тиіс.
ОүБ: Қасиеттерінің түрлерін ажырата отырып қайсысын қай есепте қолдануға болатынын саралай алуы тиіс.
Жоспарлағаныңыз бен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз? (Табыс критерилері): Есепті шешу жолдарын бір-бірінен ажырата отырып тиімді жолдарын жіктеуі тиіс.
Квадрат түбірдің түп мағынасын өмірдегі болып жаткан (аудан есептеуде) қолданатынын бағалай алуы тиіс.

Оқушыларды топқа бөлу.

СТО (Блум таксономиясы) ; ОүБ мен ОБ(қалыптастырушы бағ), Дарынды және талантты балаларды оқыту.

Квадрат түбірдің қасиеттерін біледі, тұжырымдайды, мағынасын түсіндіре алады, есептерді шығаруда қолдана алады, қайсысын қай есепте қолдануға болатынын саралайды, тиімді жолдарын жіктейді, өмірдегі болып жаткан жағдайлармен салыстырады.

Топтар бір-бірін бағалайды.

өзін-өзі бағалайды.

Табыс критерийі кестесін толтыру арқылы анықтау,

Жауаптары, есеп шығарғанына қарап, ауызша талдау жүргізгеніне қарап анықтау.

№: 3-4
М АҚ С А Т Т А Р: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруді сипаттай алуы тиіс.
7 Модульдің ықпалдасуы (Оқыту стратегиялары): Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруі және түсіндіруі тиіс.
Күтілетін нәтиже: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруде қасиеттерді қолдануы тиіс.
ОүБ: Түбірі бар өрнектерді қасиеттеріне сүйене отырып талдай алуы тиіс.
Жоспарлағаныңыз бен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз? (Табыс критерилері): Квадрат түбірді өмірлік жағдаяттағы есептерді шығаруға қолдана алуы тиіс.
Квадрат түбірдің анықтамасы мен оның қасиеттерін мәселе есептерді (проблемалық) шешуге, өмірлік жағдаятта қолдана алулары туралы пікірлерін айта білулері тиіс.

Оқушыларды топқа бөлу.

Қалай оқу керектігі («ішкі уәжді іске қосу»)

СТО (Блум таксономиясы) ; ОүБ мен ОБ(қалыптастырушы бағ), Дарынды және талантты балаларды оқыту.

Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруді сипаттай алады, өрнектерді түрлендіруі және түсіндіреді, қасиеттеріне сүйене отырып талдай алады, өмірлік жағдаяттағы есептерді шығаруға қолдана алады, мәселе есептерді (проблемалық) шешуге, өмірлік жағдаятта қолдана алулары туралы пікірлерін айта алады.
Өзін-өзі бағалау.
Кесте (табыс критерилері) толтыру арқылы анықтау, кері байланыс алу.

Пәні: Алгебра

Тақырыбы: Квадрат түбірдің қасиеттері (2 сағат)

Сабақтың жалпы мақсаты: Оқушыларды квадрат түбірдің қасиеттерін есептер шығаруда қолдануға үйрету.

Сабақтың негізгі идеясы: Жаңаны жасай алуға, нақты өмірлік жағдаяттардың стандартты емес шешімін табуға мүмкіндік жасау.

Ойлау деңгейі: Ойлау деңгейі
Мақсат: Мақсат
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ):

Түрткілер.

(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. )

Күтілетіннәтиже:

Күтілетін

нәтиже

Бағалау: Бағалау
Ойлау деңгейі: критерийлер
Мақсат: дескриптор
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ): Ұпай
Күтілетіннәтиже: Ескерту
Ойлау деңгейі: Білу
Мақсат: Квадрат түбірдің қасиеттерін білуі тиіс
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ):
  1. Квадрат түбірдің1, 3, 5қасиеттерін тұжырымда.
  2. Квадрат түбірдің2, 4, 6қасиеттерін тұжырымда.
  3. Квадрат түбірдің7-.
Күтілетіннәтиже: Квадрат түбірдің барлық қасиеттерін біледі және сипаттап береді.
Бағалау: Квадрат түбірдің қасиеттерін білуі.
Толық біледі
2
Ойлау деңгейі: Жартылай біледі
Мақсат: 1
Ойлау деңгейі: Білмейді
Мақсат: 0
Ойлау деңгейі: Түсіну
Мақсат: Квадрат түбірдің қасиеттерінің мағынасын түсіндіре алуы тиіс.
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ):
  1. Квадрат түбірдің1, 3, 5қасиеттерінің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар? Мысал келтіру арқылы түсіндір.
  2. Квадрат түбірдің2, 4, 6қасиеттерінің бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар? Мысал келтіру арқылы түсіндір.
  3. Квадрат түбірдің7- айырмашылықты түсіндір.
Күтілетіннәтиже: Квадрат түбірдің қасиеттерінің мағынасын түсіндіре алады.
Бағалау: Квадрат түбірдің қасиеттерінің арасында қандай айырмашылықтар бар екенін түсіндіруі.
Түсіндіре алды
2
Ойлау деңгейі: Жартылай түсіндірді
Мақсат: 1
Ойлау деңгейі: Түсіндіре алмады
Мақсат: 0
Ойлау деңгейі: Қолдану
Мақсат: Квадрат түбірдің қасиеттерін есептерді шығаруда қолдану
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ):
  1. Берілген есептерді түбірдің1, 3, 5сияқты қасиеттері бойынша шығар.
  2. Берілген есептерді түбірдің2, 4, 6сияқты қасиеттері бойынша шығар.
  3. Берілген есептерді түбірдің7- шығар.
Күтілетіннәтиже: Квадрат түбірдің қасиеттерін есептерді шығаруда қолдана алады.
Бағалау: Қасиеттерді есептерді шығаруда қолдану
Дұрыс қолданады
2
Ойлау деңгейі: Қателер жібереді
Мақсат: 1
Ойлау деңгейі: Қолдана алмайды
Мақсат: 0
Ойлау деңгейі: Талдау
Мақсат: Қасиеттерінің түрлерін ажырата отырып қайсысын қай есепте қолдануға болатынын саралай алу.
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ):
  1. Берілген есептердің арасынан1, 3, 5қасиеттері арқылы шығарылатын есептер құрастырыңдар шығарып талдау жұмысын жүргіз.
  2. Берілген есептердің арасынан2, 4, 6қасиеттері арқылы шығарылатын есептер құрастырыңдар шығарып талдау жұмысын жүргіз.
  3. Берілген есептердің арасынан түбірдің7- шығарылатын есептерді тауып, құрастырыңдар және шығарып талдау жұмысын жүргіз.

Постермен жұмыс

Күтілетіннәтиже: Квадрат түбірдің қасиеттерінің түрлерін ажырата отырып қайсысын қай есепте қолдануға болатынын саралай алады.
Бағалау: Қасиетке сәйкес келетін есептерді таба білу және есепті шығарып талдау.
Сәйкес есепті тауып, шығарып талдады.
3
Ойлау деңгейі: Сәйкес есепті тауып шығарды, бірақ талдау жүргізбеді.
Мақсат: 2
Ойлау деңгейі: Сәйкес есепті тауып, бірақ шығара алмады немесе мүлдем таппады.
Мақсат: 1
Ойлау деңгейі: Жинақтау
Мақсат: Есепті шешу жолдарын бір-бірінен ажырата отырып тиімді жолдарын жіктеу.
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ):

Берілген есептерді шығарудың мүмкін болатын қанша жолын білесіңдер? Оның ішінен ең тиімді жолын ұсына аласың ба?

Барлық топтарға ортақ тапсырма.

Күтілетіннәтиже: Есепті шешу жолдарын бір-бірінен ажырата отырып тиімді жолдарын жіктейді.
Бағалау: Есептерді шығарудың бірнеше жолын табу, оның ішінен ең тиімдісін ұсыну
Бірнеше жолын табу және тиімдісін ұсыну
3
Ойлау деңгейі: Бірнеше жолын табу, бірақ тиімдісін ұсына алмайды
Мақсат: 2
Ойлау деңгейі: Есепті шығарудың бір ғана жолын ұсыну
Мақсат: 1
Ойлау деңгейі: Бағалау
Мақсат: Квадрат түбірдің түп мағынасын өмірдегі болып жаткан (аудан есептеуде) қолданатынын білу.
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ): Кері байланыс: Сіз квадрат түбірдің анықтамасын шығармас бұрын квадрат пішінді жердің ауданын табуды мысалға келтіріп, оған кері есеп қарастырылғанын білесіз. Сіз квадраттың орнына қандай фигураның ауданын табумен байланыстыра аласыз? Бұл туралы не ойлайсың?
Күтілетіннәтиже: Квадрат түбірдің түп мағынасын өмірдегі болып жаткан (аудан есептеуде) қолданады.
Бағалау: Басқа да фигуралардың ауданын табумен байланыстыра алу
Ойлауы дұрыс, басқа фигураның ауданымен байланыстырады.
3
Ойлау деңгейі: Квадраттың өлшемдерін өзгертумен ғана шектеледі.
Мақсат: 2
Ойлау деңгейі: Анықтаманың шығуын ғана жеткізе алды.
Мақсат: 1

Пәні: Алгебра

Тақырыбы: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру (2 сағат)

Сабақтың жалпы мақсаты: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруді меңгерту.

Сабақтың негізгі идеясы: Квадрат түбірі бар өрнектерді өмірлік жағдаятта кездесетін оқиғалармен байланыстыру.

Ойлау деңгейі: Ойлау деңгейі
Мақсат: Мақсат
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ):

Түрткілер.

(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. )

Күтілетіннәтиже:

Күтілетін

нәтиже

Бағалау: Бағалау
Ойлау деңгейі: критерийлер
Мақсат: дескриптор
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ): Ұпай
Күтілетіннәтиже: Ескерту
Ойлау деңгейі: Білу
Мақсат: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруді сипаттай алуы тиіс.
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ): 1. Квадрат түбірі бар өрнектер деп қандай өнектерді айтамыз? 2. Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруді қалай түсінесің? 3. Квадрат түбірі бар өрнек пен санның квадрат түбірінің айырмашылығын айт. (3 топқа да ортақ сұрақтар, есеп беру)
Күтілетіннәтиже: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруді сипаттай алады.
Бағалау: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруді сипаттай алуды
Толық біледі
2
Ойлау деңгейі: Жартылай біледі
Мақсат: 1
Ойлау деңгейі: Білмейді
Мақсат: 0
Ойлау деңгейі: Түсіну
Мақсат: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруі және түсіндіруі тиіс
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ):

Өрнекті түрлендіріп, түсіндір.

Өрнекті түрлендірудегі ең басты идеяңыз не болды?

Әр топқа есептер беріледі.

Күтілетіннәтиже: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіреді және түсіндіреді.
Бағалау: Өрнектерді түрлендірді және түсіндірді
Түрлендірді және түсіндірді
2
Ойлау деңгейі: Тек түрлендіре алды
Мақсат: 1
Ойлау деңгейі: Түрлендіре алмады
Мақсат: 0
Ойлау деңгейі: Қолдану
Мақсат: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруде қасиеттерді қолдануы тиіс.
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ):

Квадрат түбірдің қасиеттерін қолдана отырып берілген өрнектерді ықшамдаңдар.

Бұрын өткен тақырыптармен байланысы бар ма? Қандай тақырыптармен байланысы бар?

Әр топқа есептер беріледі.

Күтілетіннәтиже: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіруде қасиеттерді қолданады.
Бағалау: Қасиеттерді өрнектерді түрлендіруде қолдану
Дұрыс қолданады
2
Ойлау деңгейі: Қателер жібереді
Мақсат: 1
Ойлау деңгейі: Қолдана алмайды
Мақсат: 0
Ойлау деңгейі: Талдау
Мақсат: Түбірі бар өрнектерді қасиеттеріне сүйене отырып талдай алуы тиіс.
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ): Өрнекті түрлендіріп, талдау жүргізіңдер. Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіргенде қандай проблемалар кездесуі мүмкін? Әр топқа есептер беріледі.
Күтілетіннәтиже: Түбірі бар өрнектерді қасиеттеріне сүйене отырып талдай алады.
Бағалау: Өрнекті түрлендіріп, талдау жүргізу, проблема табу.
түрлендіріп, талдау жүргізеді, проблема табады
3
Ойлау деңгейі: түрлендіріп, талдау жүргізеді, проблема таба алмады
Мақсат: 2
Ойлау деңгейі: түрлендірді, бірақ талдау жүргізбеді, проблема таба алмады
Мақсат: 1
Ойлау деңгейі: Жинақтау
Мақсат: Квадрат түбірді өмірлік жағдаяттағы есептерді шығаруға қолдана алуы тиіс.
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ):

Аудан, арақашықтыққа байланысты есептерді шығару. Мүмкін болатын жағдайларды қарастыру.

Барлық топтарға ортақ тапсырма.

Күтілетіннәтиже: Квадрат түбірді өмірлік жағдаяттағы есептерді шығаруға қолдана алады.
Бағалау: Квадрат түбірді өмірлік жағдаяттағы есептерді шығаруға
Толық қолдана алды
3
Ойлау деңгейі: Қиындықтар туды, бірақ одан шыға білді
Мақсат: 2
Ойлау деңгейі: Қиындықтар туындап одан шығуға топ мүшелері көмектесті
Мақсат: 1
Ойлау деңгейі: Бағалау
Мақсат: Квадрат түбірдің анықтамасы мен оның қасиеттерін мәселе есептерді (проблемалық) шешуге, өмірлік жағдаятта қолдана алулары туралы пікірлерін айта білулері тиіс.
Түрткілер.(Ашық сұрақтар, тапсырмалар. ): Квадрат түбірдің анықтамасы мен оның қасиеттерін пайдаланудағы есептерді шығаруда оқулықтағы стандарт есептерді шешумен шектелген дұрыс па әлде мәселе есептерді (проблемалық) шешуге қолданған тиімді ме? Бұл туралы не ойлайсыңдар? Қандай оқиғалармен байланыстыруға болады? Қорытынды жасаңдар.
Күтілетіннәтиже: Квадрат түбірді қолданып мәселе есептерді (проблемалық) шешуде, өмірлік жағдаятта қолдана алулары туралы пікірлерін айта алады.
Бағалау: өмірлік жағдаятта қолдана алулары туралы пікірлерін
Толық жеткізді
3
Ойлау деңгейі: Жартылай жеткізді
Мақсат: 2
Ойлау деңгейі: Стандарт есепте қолдану туралы ғана пікірмен шектелді
Мақсат: 1

Ұқсас жұмыстар
Квадраттық үшмүше
Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару тәсілі
Квадрат теңсіздіктерді интервалдар әдісімен шешу
Қандай теңдеу
Әріпті өрнек, санды өрнек
Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі арқылы мәтінді есептерді шешудің әдіс - тәсілдерін меңгерту
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Квадрат теңсіздік. бір айнымалысы бар квадрат теңсіздікті шешу
Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу Сілтеме
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz