Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Таңбалары әртүрлі сандарға амалдар қолдану
ОҚО Мақтарал ауданы Жетісай қаласы № 5 А Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекетті мекемесінің математика пәні мұғалімі
Белхожаева Гульбахар
Сабақтың тақырыбы: Теріс сандарға амалдар қолдануға есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
білімділігі:Оқушылардың есептеу қабілетін ойын
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға
дағдыландыру ойын шартына сүйене
отырып оқушылардың білімін тексеру
дамытушылығы: Оқушылардың ой-өрісін кеңейту
математикалық тілін және логикалық ойлау
қабілетін дамыту. Тез шешім қабылдай
білуғе, өз білімін көрсете алу қасиеттерін
ашуға үйрету.
тәрбиелілігі : Оқушыларды көпшіл болуға үйрету озара
көмегін қалыптастыра отырып өз біліміне
ғана емес басқа оқушының біліміне
жауапкершілікпен қарауға дағдыландыру,
өзін-өзі басқаруға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын сабақ,саяхат сабағы.
Сабақтың әдісі: жаңа технологияны пайдалану
Сабақтың көрнекілігі: плакат, интерактивті тақта,бірлік карталары.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
3.Есептер шығару.
4.Сабақты бекіту.
5.Бағалау.
6.Үйге тапсырма.
I. Оқушыларды түгелдеп сабаққа дайындықтарын
тексеру, сабаққа назарын аудару.
II. Үй тапсырмасын аралап тексеріп шығу.
III. Есептер шығару.Сыныпты екі топқа бөліп
<<Ойшылдар>>-тобы
<<Тапқырлар>>-тобы.
оқушылардың пәнге қызығушылығтарын арттыру үшін сайыс сабақ түрінде өткізу.
Біздің мақсатымыз жедел автобусқа отырып әсем қала Астанаға бару.Оқушыларды бағалау және топтың ұпайларын есептеу үшін бірлік карталарды пайдаланамын. Астанаға жету үшін жолда 4аялдамаға тоқтап тапсырмаларды орындап ұпай жинау.
* <<Жетісай>> аялдамасы.
* <<Шымкент>> аялдамасы.
* <<Тараз>> аялдамасы.
* <<Қарағанды>> аялдамасы
Соңғы аялдама сабақты бекіту <<Астана>> аялдамасы.
<<Ойшылдар>>-тобы. <<Тапқырлар>>-тобы.
1.Жетісай>> аялдамасы.
Амалдарды орындаңдар. Кестемен жұмыс, математакаға қатысты сөзді тап
жауап
-19,8
252
-11
тапсырма
-63- (7-11)
О
С
Д
9,9- (3-5)
А
И
Я
-2,2- (8-3)
Ь
Ф
Н
Жауап
25,74
-6
-28
тапсырма
(26-11)-(-0,4)
Л
Т
У
(32-40) -3,5
Э
Ю
Е
(0,99) -26
Ң
А
Ч
2. <<Шымкент>> аялдамасы. Теңдеуді шешіңдер.
+ (-12) :: (х+6,7)=0 1)-76,3* (8х-56)=0
-12=0 -76,3=0
Х+6,7=0 8х-56=0
X =-6,7 8х=56 х=56/8, х=7
2)(26,9-х)-8,1=0 2)-2,5- (5,7+х)=0
8,1=0 -2,5=0
26,9-х=0 5,7+х=0
-х=-26,9 х=-5,7
х=26,9
3. <<Тараз>> аялдамасы. Логикалық есеп
1) Қатар тұрған үш санның 1)Екі санның қосындысы 8-ге тең
қосындысы да көбейтіндісіде айырмасы 2-ге тең, көбейтіндісі
6-ға тең. Ол қандай сандар? 15-ке тең. Ол қандай сандар?
(1,2,3) (3,5)
2.Бір жанұяда 5 ұлдың бір-бірден 2)Алматыдан Астанаға қарай
қарындасы бар. Жанұяда ұшақ 1 сағ 30 мин ұшқан,ал
барлығы неше бала бар? Астанадан Алматыға 90-ақ
минут ұшты,неге? (6 бала) (1сағ30мин=90мин)
4. <<Қарағанды>> аялдамасы.
Өрнектің мәнін табыңдар. 1) 2/11 (х+у) мұндағы х=-13,у=2 1)-0,8ху, мұндағы х=-10,у=-0,5 2/11(-13+2)=2/11- (-11)=-2 -0.8- (-10) :: (-0.5)=-4
ІУ.Сабақты бекіту. 5. <<Астана>> аялдамасы. Жұлдызшаның орнына тиісті санды қойып жазыңдар.
* 7 (*)=-21 1) -5- (*)=-30
7(-3)=-21 -5*(6)=-30
2.-15 ( *)=60 2) (*):: (-4)=36 -- 15- (-4)=60 (-9)- (-4)=36
Әр топтың жинаған бірлік карталарының ұпайларын қосып жеңіске жеткен топты құттықтау.
+ Оқушыларды білімдеріне қарай бағалау .
+ Үйге тапсырма.
В тобының № 537, С тобының №546 есептері.
Белхожаева Гульбахар
Сабақтың тақырыбы: Теріс сандарға амалдар қолдануға есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
білімділігі:Оқушылардың есептеу қабілетін ойын
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға
дағдыландыру ойын шартына сүйене
отырып оқушылардың білімін тексеру
дамытушылығы: Оқушылардың ой-өрісін кеңейту
математикалық тілін және логикалық ойлау
қабілетін дамыту. Тез шешім қабылдай
білуғе, өз білімін көрсете алу қасиеттерін
ашуға үйрету.
тәрбиелілігі : Оқушыларды көпшіл болуға үйрету озара
көмегін қалыптастыра отырып өз біліміне
ғана емес басқа оқушының біліміне
жауапкершілікпен қарауға дағдыландыру,
өзін-өзі басқаруға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын сабақ,саяхат сабағы.
Сабақтың әдісі: жаңа технологияны пайдалану
Сабақтың көрнекілігі: плакат, интерактивті тақта,бірлік карталары.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
3.Есептер шығару.
4.Сабақты бекіту.
5.Бағалау.
6.Үйге тапсырма.
I. Оқушыларды түгелдеп сабаққа дайындықтарын
тексеру, сабаққа назарын аудару.
II. Үй тапсырмасын аралап тексеріп шығу.
III. Есептер шығару.Сыныпты екі топқа бөліп
<<Ойшылдар>>-тобы
<<Тапқырлар>>-тобы.
оқушылардың пәнге қызығушылығтарын арттыру үшін сайыс сабақ түрінде өткізу.
Біздің мақсатымыз жедел автобусқа отырып әсем қала Астанаға бару.Оқушыларды бағалау және топтың ұпайларын есептеу үшін бірлік карталарды пайдаланамын. Астанаға жету үшін жолда 4аялдамаға тоқтап тапсырмаларды орындап ұпай жинау.
* <<Жетісай>> аялдамасы.
* <<Шымкент>> аялдамасы.
* <<Тараз>> аялдамасы.
* <<Қарағанды>> аялдамасы
Соңғы аялдама сабақты бекіту <<Астана>> аялдамасы.
<<Ойшылдар>>-тобы. <<Тапқырлар>>-тобы.
1.Жетісай>> аялдамасы.
Амалдарды орындаңдар. Кестемен жұмыс, математакаға қатысты сөзді тап
жауап
-19,8
252
-11
тапсырма
-63- (7-11)
О
С
Д
9,9- (3-5)
А
И
Я
-2,2- (8-3)
Ь
Ф
Н
Жауап
25,74
-6
-28
тапсырма
(26-11)-(-0,4)
Л
Т
У
(32-40) -3,5
Э
Ю
Е
(0,99) -26
Ң
А
Ч
2. <<Шымкент>> аялдамасы. Теңдеуді шешіңдер.
+ (-12) :: (х+6,7)=0 1)-76,3* (8х-56)=0
-12=0 -76,3=0
Х+6,7=0 8х-56=0
X =-6,7 8х=56 х=56/8, х=7
2)(26,9-х)-8,1=0 2)-2,5- (5,7+х)=0
8,1=0 -2,5=0
26,9-х=0 5,7+х=0
-х=-26,9 х=-5,7
х=26,9
3. <<Тараз>> аялдамасы. Логикалық есеп
1) Қатар тұрған үш санның 1)Екі санның қосындысы 8-ге тең
қосындысы да көбейтіндісіде айырмасы 2-ге тең, көбейтіндісі
6-ға тең. Ол қандай сандар? 15-ке тең. Ол қандай сандар?
(1,2,3) (3,5)
2.Бір жанұяда 5 ұлдың бір-бірден 2)Алматыдан Астанаға қарай
қарындасы бар. Жанұяда ұшақ 1 сағ 30 мин ұшқан,ал
барлығы неше бала бар? Астанадан Алматыға 90-ақ
минут ұшты,неге? (6 бала) (1сағ30мин=90мин)
4. <<Қарағанды>> аялдамасы.
Өрнектің мәнін табыңдар. 1) 2/11 (х+у) мұндағы х=-13,у=2 1)-0,8ху, мұндағы х=-10,у=-0,5 2/11(-13+2)=2/11- (-11)=-2 -0.8- (-10) :: (-0.5)=-4
ІУ.Сабақты бекіту. 5. <<Астана>> аялдамасы. Жұлдызшаның орнына тиісті санды қойып жазыңдар.
* 7 (*)=-21 1) -5- (*)=-30
7(-3)=-21 -5*(6)=-30
2.-15 ( *)=60 2) (*):: (-4)=36 -- 15- (-4)=60 (-9)- (-4)=36
Әр топтың жинаған бірлік карталарының ұпайларын қосып жеңіске жеткен топты құттықтау.
+ Оқушыларды білімдеріне қарай бағалау .
+ Үйге тапсырма.
В тобының № 537, С тобының №546 есептері.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz