Таңбалары әртүрлі сандарға амалдар қолдану

ОҚО Мақтарал ауданы Жетісай қаласы № 5 А Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекетті мекемесінің математика пәні мұғалімі

Белхожаева Гульбахар

Сабақтың тақырыбы: Теріс сандарға амалдар қолдануға есептер шығару.

Сабақтың мақсаты:

білімділігі: Оқушылардың есептеу қабілетін ойын

сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: дағдыландыру ойын шартына сүйене
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: отырып оқушылардың білімін тексеру
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: дамытушылығы: Оқушылардың ой-өрісін кеңейту
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: математикалық тілін және логикалық ойлау
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: қабілетін дамыту. Тез шешім қабылдай
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: білуғе, өз білімін көрсете алу қасиеттерін
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: ашуға үйрету.
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: тәрбиелілігі : Оқушыларды көпшіл болуға үйрету озара
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: көмегін қалыптастыра отырып өз біліміне
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: ғана емес басқа оқушының біліміне
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: жауапкершілікпен қарауға дағдыландыру,
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: өзін-өзі басқаруға тәрбиелеу.
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға:

Сабақтың түрі: ойын сабақ, саяхат сабағы.

сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға:

Сабақтың әдісі: жаңа технологияны пайдалану

сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға:

Сабақтың көрнекілігі: плакат, интерактивті тақта, бірлік карталары.

сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға:
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: Сабақтың барысы:
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: 2. Үй тапсырмасын тексеру.
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: 3. Есептер шығару.
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: 4. Сабақты бекіту.
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: 5. Бағалау.
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: 6. Үйге тапсырма.
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: I. Оқушыларды түгелдеп сабаққа дайындықтарын
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: тексеру, сабаққа назарын аудару.
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: II. Үй тапсырмасын аралап тексеріп шығу.
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: III. Есептер шығару. Сыныпты екі топқа бөліп
сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға:

«Ойшылдар»-тобы

сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға:

«Тапқырлар»-тобы.

сабақтарымен жетілдіру. Есеп шығаруға: оқушылардың пәнге қызығушылығтарын арттыру үшін сайыс сабақ түрінде өткізу.

Біздің мақсатымыз жедел автобусқа отырып әсем қала Астанаға бару. Оқушыларды бағалау және топтың ұпайларын есептеу үшін бірлік карталарды пайдаланамын. Астанаға жету үшін жолда 4аялдамаға тоқтап тапсырмаларды орындап ұпай жинау.

  1. «Жетісай» аялдамасы.
  2. «Шымкент» аялдамасы.
  3. «Тараз» аялдамасы.
  4. «Қарағанды» аялдамасы

Соңғы аялдама сабақты бекіту «Астана» аялдамасы.

«Ойшылдар»-тобы. «Тапқырлар»-тобы.

1. Жетісай» аялдамасы.

Амалдарды орындаңдар. Кестемен жұмыс, математакаға қатысты сөзді тап

жауап:

жауап

-19, 8:

-19, 8

252:

252

-11:

-11

жауап:

тапсырма

жауап:

-63- (7-11)

-19, 8:

О

252:

С

-11:

Д

жауап:

9, 9- (3-5)

-19, 8:

А

252:

И

-11:

Я

жауап:

-2, 2- (8-3)

-19, 8:

Ь

252:

Ф

-11:

Н

жауап:
-19, 8:
252:
-11:
жауап:

Жауап

-19, 8:

25, 74

252:

-6

-11:

-28

жауап:

тапсырма

жауап:

(26-11) -(-0, 4)

-19, 8:

Л

252:

Т

-11:

У

жауап:

(32-40) -3, 5

-19, 8:

Э

252:

Ю

-11:

Е

жауап:

(0, 99) -26

-19, 8:

Ң

252:

А

-11:

Ч


2. «Шымкент» аялдамасы. Теңдеуді шешіңдер.

  1. (-12) • (х+6, 7) =0 1) -76, 3* (8х-56) =0

-12=0 -76, 3=0

Х+6, 7=0 8х-56=0

X =-6, 7 8х=56 х=56/8, х=7

2) (26, 9-х) -8, 1=0 2) -2, 5- (5, 7+х) =0

8, 1=0 -2, 5=0

26, 9-х=0 5, 7+х=0

-х=-26, 9 х=-5, 7

х=26, 9

3. «Тараз» аялдамасы. Логикалық есеп

1) Қатар тұрған үш санның 1) Екі санның қосындысы 8-ге тең

қосындысы да көбейтіндісіде айырмасы 2-ге тең, көбейтіндісі

6-ға тең. Ол қандай сандар? 15-ке тең. Ол қандай сандар?

(1, 2, 3) (3, 5)

2. Бір жанұяда 5 ұлдың бір-бірден 2) Алматыдан Астанаға қарай

қарындасы бар. Жанұяда ұшақ 1 сағ 30 мин ұшқан, ал

барлығы неше бала бар? Астанадан Алматыға 90-ақ

минут ұшты, неге? (6 бала) (1сағ30мин=90мин)

4. «Қарағанды» аялдамасы.

Өрнектің мәнін табыңдар. 1) 2/11 (х+у) мұндағы х=-13, у=2 1) -0, 8ху, мұндағы х=-10, у=-0, 5 2/11(-13+2) =2/11- (-11) =-2 -0. 8- (-10) • (-0. 5) =-4

ІУ. Сабақты бекіту. 5. «Астана» аялдамасы. Жұлдызшаның орнына тиісті санды қойып жазыңдар.

  1. 7 (*) =-21 1) -5- (*) =-30

7(-3) =-21 -5*(6) =-30

2. -15 ( *) =60 2) (*) • (-4) =36 -- 15- (-4) =60 (-9) - (-4) =36

Әр топтың жинаған бірлік карталарының ұпайларын қосып жеңіске жеткен топты құттықтау.

  1. Оқушыларды білімдеріне қарай бағалау .
  2. Үйге тапсырма.

В тобының № 537, С тобының №546 есептері.


Ұқсас жұмыстар
Рационал сандарға амалдар қолдану және алгоритм құру
Рационал сандарға амалдар қолдану жайлы ақпарат ( 6-сынып )
Лекция мод сандарды қосу
Рационал сандарға амалдар қолдану тарауын қайталау
Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Таңбалары бірдей екі санның бөліндісі қандай сан
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді және бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін түрлендіре отырып шешу
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Тақырып - Рационал сандарға амалдар қолдану
Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz