Айтшы, әжетай. 2 сынып

Әдебиеттік оқу -2 сынып

Уақыты
19. 01. 2015 III тоқсан - 5 сабақ.
Уақыты: Сыныбы
19. 01. 2015 III тоқсан - 5 сабақ.: 2 «ә»
Уақыты: Сабақтың тақырыбы
19. 01. 2015 III тоқсан - 5 сабақ.: Ж. Смақов. Айтшы, әжетай.
Уақыты: Сабақтың мақсаты:
19. 01. 2015 III тоқсан - 5 сабақ.: Ж. Смақовтың «Айтшы, әжетай» өлеңімен таныстыру, мазмұнын меңгерту, мән- мағынасын ашу.
Уақыты: Сілтеме
19. 01. 2015 III тоқсан - 5 сабақ.: 2 сынып әдебиеттік оқу оқулығы
Уақыты: Оқыту нәтижелері:
19. 01. 2015 III тоқсан - 5 сабақ.: Оқушыларға туыстық қарым - қатынастар, туыстық атаулар мен мамандық түрлері жайлы мағлұмат бере отырып, көркем сөйлеу дағдыларын жетілдіру; Оқушылардың саналы түсініп, оқу қабілеттерін дамыту, туысқандарға деген мейірімділік қасиеттерін, әңгімелеу, еске сақтау, ойлау дағдыларын қалыптастыру;
Үлкенді сыйлап, құрметтеуге, сыйластыққа, қайырымдылыққа, бауырмалдыққа тәрбиелеу.
Уақыты: Әдіс-тәсілдері:
19. 01. 2015 III тоқсан - 5 сабақ.: Психологиялық тренинг, топқа бөлу, деңгейлік тапсырма, миға шабуыл, эссе жазу, үнтаспадан тыңдату, галлереяны шарлау.
Уақыты: Негізгі ресурстар:
19. 01. 2015 III тоқсан - 5 сабақ.: Стикерлер, проектор, маркерлер, плакаттар, топтың аты жазылған қағаздар,
Уақыты: Түйінді идея:
19. 01. 2015 III тоқсан - 5 сабақ.: Сыни көз қарасын қалыптастыру.
Уақыты: Қамтылған модульдер
19. 01. 2015 III тоқсан - 5 сабақ.: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, білім беруде АКТ-ны пайдалану, білім берудегі басқару көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.

Сабақтың барысы:

Кезеңдері
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Кезеңдері:
Әдіс-тәсілдер:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Психологиялық тренингпен бастау. «Күн шуағы».
Оқушының іс-әрекеті: Қол ұстасып бәріміз,
Жылылықты сезейік.
Шуақ шашқан күндей боп,
Күлімсіреп жүрейік.
Кезеңдері:
Әдіс-тәсілдер: Топқа бөлу.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1 топ-Ізденімпаз

2 топ-Білімділер

3 топ-Еңбекқор

4 топ-Талаптылар

Топ басшылары көк түс, ал мүшелері қызыл түс.

Оқушының іс-әрекеті:

Топ ережесін еске түсіреді.

Топ басшысын сайлап алады.

Кезеңдері:
Әдіс-тәсілдер:

Үй тапсырмасы.

Деңгейлік тапсырма.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Кім сурет салып келді, жұбына сурет бойынша әңгімелеп бер.

Ал кім жоспар құрып келді, жоспар бойынша жұбына әңгімеле.

-Сонымен қорытындылап жіберейік:

Ертегінің негізгі ойы қандай?

Дәптерлеріңді партаның шетіне жинап қойындар.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар жұптарына әңгімелеп береді (сурет және жоспар бойынша)

  • Үлкенді сыйлау.
Кезеңдері: І. Қызығушылықты ояту
Әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Айым. Аружан.

Ата шежіресін салу.

Отбасы деген не?

-Әр оқушы өз отбасының суретін әкеледі және де жұбына айтады.

-Кімнің әңгімесі ұнады? Не себептен?

-Қандай отбасы мүшелерін атап кеттіңдер?

-Тағы қандай туыстық атауларды білесіңдер?

-Ата -апаларыңның басқа балалары сендерге кім болады?

Ағаның әйелі немесе жолдасы кім?

Апайыңың күйеуі немесе жолдасы кім болады?

Балалар, аналарыңның туысы сендерге нағашы болады?

Ал сен оларға кім боласын? Кім біледі?

Ендеше, балалар бүгінгі сабағымызда туыстық атаулар жайлы айтамыз.

Тақырыбы: Ж. Смақов «Айтшы, әжетай».

Оқушының іс-әрекеті:

Ойларын тыңдау.

- Топтан 1 оқушы шығады.

-Жеңге

-Жезде.

Жиен.

Кезеңдері: ІІ. Мағынаны ашу
Әдіс-тәсілдер:

Оқулықпен жұмыс.

Сөздік жұмыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мәди. Ж. Смақов жайлы мәлімет алып келіпті, соны тыңдайық.

Қазір үнтаспадан өлең тыңдайсыңдар. Осы өлеңді дұрыстап тыңдап отырыңдар.

Тыңдап отырып, не сезінгендеріңді топ ішінде айтасыңдар.

(Оқып жатқан кезде, слайдта әр мамандықтың суреті шығып тұрады)

-Қандай түсініксіз сөздерді кездестірдіңдер?

  • Не сезіндіңдер?
  • -Бір жылулық сезіңдіңдер ме?
  • Ал неге сондай жылулықты сезіңдіңдер?
  • Неге? Себебі?
  • Бұл өлең біздің туыстар жайлы.

Іштей оқу (мазмұнын түсініп)

Топ ішінде ақылдасып рөлге бөліп оқындар.

-Кестені толтырыңдар. Бұл кестеде туыстық атауларына сәйкес келетін мамандық иесін табасыңдар.

1 топ - 2 топты бағалайды

3 топ - 4 топты бағалайды.

Оқушының іс-әрекеті:

Мәдиді тыңдайды.

Өлеңді тыңдайды.

-Оқушылар жауап береді.

Ақтабан-

Қаракөл кой -

-Жылулық.

-Әр топтан 1 оқушы айтады.

Іштей оқиды.

Топ ішінде ақылдасып рөлге бөліп оқиды.

Кестені толтырады.

Кезеңдері:
Әдіс-тәсілдер:

Сергіту сәті

Музыка ойналып тұрады.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сергіту сәті.

Қане үшбұрыш саламыз, төртбұрыш, шеңбер (дөңгелек), шаршы саламыз.

Кімнің фигурасы жақсы сызылды?

Неге солай шықты деп ойлайсыңдар?

Өйткені, жұбыммен ақылдасып алдық.

Оқушының іс-әрекеті: Қаламды алып жұпта саусақтарымен тигізеді. Қалам саусақ ортасында болады.
Кезеңдері: ІІІ. Ой толғаныс.
Әдіс-тәсілдер:

Электронды оқулық.

Эссе жазу.

Галлереяны шарлау.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Мамандықтың бәрі жақсы.

Осындай мамандық иесі болу үшін не істеу керек деп ойлайсыңдар?

Қараңдаршы топтарыңның аттарына қандай болуларын керек?

2. Соңғы 2 жолды тауып оқышы Аружан.

3. Сыныптан сұрау: Ал сендер кім боласыңдар?

4. Эссе жазу.

Топта ақылдасып ең құнды пікірді автор мінбесіне шығып қорғайды.

Уақыт қалса галлереяны шарлау әдісін ұйымдастыру.

Оқушының іс-әрекеті:

Эссе жазады. Топта талқылайды, ең құнды пікірді ортаға салады.

-3-4 оқушы


Ұқсас жұмыстар
Айтшы әжетай
Отбасы.мен және біз
Ана тілі пәнінен тест сұрақтары
Менің әжем. 1 сынып
Мыстан кемпір
Тәуелсіздігіңнің мәңгі жарық күні
Кел, жаңа жыл, жаңа жыл!
Құтты қадам
Аяулы менің ақ әжем
Жиренше мен хан
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz