Бірмүшелер және көпмүшелер тарауы бойынша 16 сағаттық орташа мерзімді жоспар: сабақтар тізбегі мен педагогикалық тәсілдер

Орташа мерзімді жоспарлау.

Тізбектелген сабақтар топтамасы күнтізбелік жоспарға сәйкес алынды. Сабақтардың бір-бірімен мақсаттары да, өзара байланысы да бар. Тізбектелген сабақтар топтамасы «Бірмүшелер және көпмүшелер» тарауын қамтиды. Орташа мерзімді жоспарлау 16 сағатқа арналынған.

Сабақ №
Сабақ тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
Сабақ №: 1
Сабақ тақырыбы: Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі.
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Сабақ №: 2
Сабақ тақырыбы: Бірмүшелерді көбейту
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Сабақ №: 3
Сабақ тақырыбы: Бірмүшелерді дәрежеге шығару
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Сабақ №: 4
Сабақ тақырыбы: № 2 бақылау жұмысы ( 1 -тоқсан қортынды)
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Сабақ №: 5
Сабақ тақырыбы: Пысықтау есептерін шығару. Бірмүшелерді дәрежеге шығару тақырыбына есептер шығару.
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Сабақ №: 6
Сабақ тақырыбы: 1 - тоқсанның материалдарын қайталау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Сабақ №: 7
Сабақ тақырыбы: Көпмүше және оның стандарт түрі
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Сабақ №: 8
Сабақ тақырыбы: Көпмүшелерді қосу және азайту
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Сабақ №: 9
Сабақ тақырыбы: Көпмүшелерді қосу және азайтуға есептер шығару
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Сабақ №: 10
Сабақ тақырыбы: Бірмүшені көпмүшеге көбейту.
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Сабақ №: 11
Сабақ тақырыбы: Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Сабақ №: 12
Сабақ тақырыбы: Көпмүшені көпмүшеге көбейту
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Сабақ №: 13
Сабақ тақырыбы: Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Сабақ №: 14
Сабақ тақырыбы: Көпмүшелерд і көбейтуге есептер шығару
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Сабақ №: 15
Сабақ тақырыбы: №3 бақылау жұмысы (бірмүшелер және көпмүшелер)
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Сабақ №: 16
Сабақ тақырыбы: Пысықтау есептерін шығару. Көпмүшені көпмүшеге көбейту тақырыбына есептер шығару.
Сағат саны: 1
Мерзімі:

Сабақ жоспарлары білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді пайдалану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау, білім беруде АКТ-ны пайдалану, талантты және дарынды балалармен жұмысты қамту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту, білім берудегі басқару және көшбасшылықты анықтау мақсатында жоспарланды және сабақ өту барысында іс-жүзінде қолдануға негізделген.

  • Білім берудегі жаңа тәсілдер

Сабақ барысында сұрақ-жауап, тренингтер енгізу арқылы диалогтық оқытуды енгізіп, қолдану жоспарланған. Бір-бірімен пікір алмасу нәтижесінде оқушылар білім алудың жаңа тәсілдерімен танысып, өз білімдерін жетілдіреді.

  • Сыни тұрғыдан ойлау;

Тақырыпқа сай бағдарламаны меңгеру мен оның қолдануы бойынша кеңейтілген мүмкіндіктерімен таныса отырып, оқушылардың жан-жақты терең ойлануына әсер ету. Сабақта проблемалық сұрақтар қоя отырып, миға шабуыл жасап, ой өрісіне қозғау салу арқылы оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға икемдеу.

  • АКТ-ны пайдалану;

АКТ-ны пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыру, білімдерін жетілдіріп жан-жақты дамуына ықпал ету, қазіргі заман талабына сай жаңа технологияларды меңгеру мен қолдану қабілеттерін арттырып, олардың түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беріп, оқытуды жетілдіру мақсатында жаңа сандық технологияларды қолдану бойынша көмек көрсету.

  • Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау;

Бағалау - одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде белгілеу үшін қолданылады. Сонымен бірге, оқушылардың жұмыс нәтижесін қорытындылау, олардың сабақ турады алған біліміне бағыт бағдар көрсету, өзін-өзі бағалап, орындаған тапсырмалардың жұмысына талдау жасау. Мұның барлығы сабақ барысында оқушылардың қорытынды жасауына өте қажетті құралдардың бірі. Өзін-өзі бағалау арқылы оқушылар өздерінің тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтап, әрі қарай дамуына бағыт алады. Мұғалім, оқушыларды бағалау кезіндегі түсініспеушіліктерді жоюға көмектесіп, оқушылардың нақты нені меңгергенін көрсетеді.

  • Талантты және дарынды балаларды оқыту;

Дарынды және талантты оқушыларды анықтайтын өлшемдерді пайдалану;

Ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдерді тиімді қолдану:

  • есте сақтау және білім;
  • өз білімін жетілдіру;
  • ойлау қабілетінің жылдамдығы;
  • мәселені шешу;
  • икемділік;
  • күрделілікке деген сүйіспеншілік;
  • шоғырлану;
  • белсенділік;
  • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту;

Баланың оқуға және проблемалық сұрақтарды шешуге деген қабілеті. Дәлірек айтқанда, оқуға деген қабілеттілік, сондай-ақ зейін, сөз сөйлеу дағдылары, ойлау, негіздеу және шығармашылық зияткерлік сияқты қабілеттерді дамытуға және тұрақтандыруға қатысты жұмыстар жүргізу.

  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық;

Көшбасшылығын дамытуға әсер етудің ерекше факторлардың түрі жауаптылығы бар немесе жоқ оқушылар деп анықталуы мүмкін:

  • іс-тәжірибені жетілдіру жұмыстарын өз қолына алуға;
  • өзгерістер енгізу үшін достарымен стратегиялық шешімдер қабылдауға;
  • бірігіп жұмыс істеуде фактілерді жинауға және қолдануға;
  • кәсіби білімді құруға және таратуға көмектесу;

Ұқсас жұмыстар
8-сынып геометриясы: Төртбұрыштар тарауы бойынша орта мерзімді жоспар, оқу мақсаттары, әдіс-тәсілдер және бағалау
7-сыныпқа арналған ИБТ қолданылатын ойын түріндегі алгебра сабағы: Бірмүшелер және көпмүшелер
7-сынып математикасы: Дәреже, көпмүшелер және геометрия - орта мерзімді жоспар
5-сыныпқа арналған Информатика пәнінің тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары (Компьютер тарауы)
Физика пәні: Заттың агрегаттық күйлерінің өзгеруі тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
6-сынып әдебиеттік оқу: Мұхтар Мағауин мен Дулат Исабеков шығармаларына арналған орташа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы үшін Қысқа мерзімді жұмыс жоспары (ҚМЖ) шаблоны
5-сынып математикасы: Натурал сандар және нөл саны тарауы бойынша орта мерзімді жоспар
7-сынып: Бірмүшелер мен көпмүшелерді бекітуге арналған ойын сабағы
5-сынып қазақ әдебиеті (ІҮ тоқсан) - 22 сағаттық орта мерзімді жоспар: деңгейлік бағдарлама мен интерактивті әдістер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz