Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
"бірмүше және көпмүше" тарауына арналынған орташа мерзімді жоспарлау. 7-сынып
Орташа мерзімді жоспарлау.
Тізбектелген сабақтар топтамасы күнтізбелік жоспарға сәйкес алынды. Сабақтардың бір-бірімен мақсаттары да, өзара байланысы да бар. Тізбектелген сабақтар топтамасы <<Бірмүшелер және көпмүшелер>> тарауын қамтиды. Орташа мерзімді жоспарлау 16 сағатқа арналынған.
Сабақ №
Сабақ тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
1
Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі.
1
2
Бірмүшелерді көбейту
1
3
Бірмүшелерді дәрежеге шығару
1
4
№ 2 бақылау жұмысы ( 1 -тоқсан қортынды)
1
5
Пысықтау есептерін шығару. Бірмүшелерді дәрежеге шығару тақырыбына есептер шығару.
1
6
1 - тоқсанның материалдарын қайталау
1
7
Көпмүше және оның стандарт түрі
1
8
Көпмүшелерді қосу және азайту
1
9
Көпмүшелерді қосу және азайтуға есептер шығару
1
10
Бірмүшені көпмүшеге көбейту.
1
11
Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
1
12
Көпмүшені көпмүшеге көбейту
1
13
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу
1
14
Көпмүшелерд і көбейтуге есептер шығару
1
15
№3 бақылау жұмысы (бірмүшелер және көпмүшелер)
1
16
Пысықтау есептерін шығару. Көпмүшені көпмүшеге көбейту тақырыбына есептер шығару.
1
Сабақ жоспарлары білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді пайдалану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау, білім беруде АКТ-ны пайдалану, талантты және дарынды балалармен жұмысты қамту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту, білім берудегі басқару және көшбасшылықты анықтау мақсатында жоспарланды және сабақ өту барысында іс-жүзінде қолдануға негізделген.
* Білім берудегі жаңа тәсілдер
Сабақ барысында сұрақ-жауап, тренингтер енгізу арқылы диалогтық оқытуды енгізіп, қолдану жоспарланған. Бір-бірімен пікір алмасу нәтижесінде оқушылар білім алудың жаңа тәсілдерімен танысып, өз білімдерін жетілдіреді.
* Сыни тұрғыдан ойлау;
Тақырыпқа сай бағдарламаны меңгеру мен оның қолдануы бойынша кеңейтілген мүмкіндіктерімен таныса отырып, оқушылардың жан-жақты терең ойлануына әсер ету. Сабақта проблемалық сұрақтар қоя отырып, миға шабуыл жасап, ой өрісіне қозғау салу арқылы оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға икемдеу.
* АКТ-ны пайдалану;
АКТ-ны пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыру, білімдерін жетілдіріп жан-жақты дамуына ықпал ету, қазіргі заман талабына сай жаңа технологияларды меңгеру мен қолдану қабілеттерін арттырып, олардың түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беріп, оқытуды жетілдіру мақсатында жаңа сандық технологияларды қолдану бойынша көмек көрсету.
* Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау;
Бағалау - одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде белгілеу үшін қолданылады. Сонымен бірге, оқушылардың жұмыс нәтижесін қорытындылау, олардың сабақ турады алған біліміне бағыт бағдар көрсету, өзін-өзі бағалап, орындаған тапсырмалардың жұмысына талдау жасау. Мұның барлығы сабақ барысында оқушылардың қорытынды жасауына өте қажетті құралдардың бірі. Өзін-өзі бағалау арқылы оқушылар өздерінің тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтап, әрі қарай дамуына бағыт алады. Мұғалім, оқушыларды бағалау кезіндегі түсініспеушіліктерді жоюға көмектесіп, оқушылардың нақты нені меңгергенін көрсетеді.
* Талантты және дарынды балаларды оқыту;
Дарынды және талантты оқушыларды анықтайтын өлшемдерді пайдалану;
Ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдерді тиімді қолдану:
* есте сақтау және білім;
* өз білімін жетілдіру;
* ойлау қабілетінің жылдамдығы;
* мәселені шешу;
* икемділік;
* күрделілікке деген сүйіспеншілік;
* шоғырлану;
* белсенділік;
* Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту;
Баланың оқуға және проблемалық сұрақтарды шешуге деген қабілеті. Дәлірек айтқанда, оқуға деген қабілеттілік, сондай-ақ зейін, сөз сөйлеу дағдылары, ойлау, негіздеу және шығармашылық зияткерлік сияқты қабілеттерді дамытуға және тұрақтандыруға қатысты жұмыстар жүргізу.
* Білім берудегі басқару және көшбасшылық;
Көшбасшылығын дамытуға әсер етудің ерекше факторлардың түрі жауаптылығы бар немесе жоқ оқушылар деп анықталуы мүмкін:
* іс-тәжірибені жетілдіру жұмыстарын өз қолына алуға;
* өзгерістер енгізу үшін достарымен стратегиялық шешімдер қабылдауға;
* бірігіп жұмыс істеуде фактілерді жинауға және қолдануға;
* кәсіби білімді құруға және таратуға көмектесу;
Тізбектелген сабақтар топтамасы күнтізбелік жоспарға сәйкес алынды. Сабақтардың бір-бірімен мақсаттары да, өзара байланысы да бар. Тізбектелген сабақтар топтамасы <<Бірмүшелер және көпмүшелер>> тарауын қамтиды. Орташа мерзімді жоспарлау 16 сағатқа арналынған.
Сабақ №
Сабақ тақырыбы
Сағат саны
Мерзімі
1
Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі.
1
2
Бірмүшелерді көбейту
1
3
Бірмүшелерді дәрежеге шығару
1
4
№ 2 бақылау жұмысы ( 1 -тоқсан қортынды)
1
5
Пысықтау есептерін шығару. Бірмүшелерді дәрежеге шығару тақырыбына есептер шығару.
1
6
1 - тоқсанның материалдарын қайталау
1
7
Көпмүше және оның стандарт түрі
1
8
Көпмүшелерді қосу және азайту
1
9
Көпмүшелерді қосу және азайтуға есептер шығару
1
10
Бірмүшені көпмүшеге көбейту.
1
11
Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
1
12
Көпмүшені көпмүшеге көбейту
1
13
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу
1
14
Көпмүшелерд і көбейтуге есептер шығару
1
15
№3 бақылау жұмысы (бірмүшелер және көпмүшелер)
1
16
Пысықтау есептерін шығару. Көпмүшені көпмүшеге көбейту тақырыбына есептер шығару.
1
Сабақ жоспарлары білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді пайдалану, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау, білім беруде АКТ-ны пайдалану, талантты және дарынды балалармен жұмысты қамту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту, білім берудегі басқару және көшбасшылықты анықтау мақсатында жоспарланды және сабақ өту барысында іс-жүзінде қолдануға негізделген.
* Білім берудегі жаңа тәсілдер
Сабақ барысында сұрақ-жауап, тренингтер енгізу арқылы диалогтық оқытуды енгізіп, қолдану жоспарланған. Бір-бірімен пікір алмасу нәтижесінде оқушылар білім алудың жаңа тәсілдерімен танысып, өз білімдерін жетілдіреді.
* Сыни тұрғыдан ойлау;
Тақырыпқа сай бағдарламаны меңгеру мен оның қолдануы бойынша кеңейтілген мүмкіндіктерімен таныса отырып, оқушылардың жан-жақты терең ойлануына әсер ету. Сабақта проблемалық сұрақтар қоя отырып, миға шабуыл жасап, ой өрісіне қозғау салу арқылы оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға икемдеу.
* АКТ-ны пайдалану;
АКТ-ны пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыру, білімдерін жетілдіріп жан-жақты дамуына ықпал ету, қазіргі заман талабына сай жаңа технологияларды меңгеру мен қолдану қабілеттерін арттырып, олардың түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беріп, оқытуды жетілдіру мақсатында жаңа сандық технологияларды қолдану бойынша көмек көрсету.
* Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау;
Бағалау - одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде белгілеу үшін қолданылады. Сонымен бірге, оқушылардың жұмыс нәтижесін қорытындылау, олардың сабақ турады алған біліміне бағыт бағдар көрсету, өзін-өзі бағалап, орындаған тапсырмалардың жұмысына талдау жасау. Мұның барлығы сабақ барысында оқушылардың қорытынды жасауына өте қажетті құралдардың бірі. Өзін-өзі бағалау арқылы оқушылар өздерінің тақырыпты қаншалықты меңгергенін анықтап, әрі қарай дамуына бағыт алады. Мұғалім, оқушыларды бағалау кезіндегі түсініспеушіліктерді жоюға көмектесіп, оқушылардың нақты нені меңгергенін көрсетеді.
* Талантты және дарынды балаларды оқыту;
Дарынды және талантты оқушыларды анықтайтын өлшемдерді пайдалану;
Ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдерді тиімді қолдану:
* есте сақтау және білім;
* өз білімін жетілдіру;
* ойлау қабілетінің жылдамдығы;
* мәселені шешу;
* икемділік;
* күрделілікке деген сүйіспеншілік;
* шоғырлану;
* белсенділік;
* Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту;
Баланың оқуға және проблемалық сұрақтарды шешуге деген қабілеті. Дәлірек айтқанда, оқуға деген қабілеттілік, сондай-ақ зейін, сөз сөйлеу дағдылары, ойлау, негіздеу және шығармашылық зияткерлік сияқты қабілеттерді дамытуға және тұрақтандыруға қатысты жұмыстар жүргізу.
* Білім берудегі басқару және көшбасшылық;
Көшбасшылығын дамытуға әсер етудің ерекше факторлардың түрі жауаптылығы бар немесе жоқ оқушылар деп анықталуы мүмкін:
* іс-тәжірибені жетілдіру жұмыстарын өз қолына алуға;
* өзгерістер енгізу үшін достарымен стратегиялық шешімдер қабылдауға;
* бірігіп жұмыс істеуде фактілерді жинауға және қолдануға;
* кәсіби білімді құруға және таратуға көмектесу;
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz