Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Етістікті бекіту сабағы. 6-сынып
Сабақ жоспары
Пән мұғалімі:Абенова Динар
Пәні:Қазақ тілі
Сыныбы: 6 <<ә>>
Сабақтың тақырыбы: Етістікті бекіту сабағы (Сабақты Абай Құнанбаевтың
туғанына 170 жыл толуына орай әрі аймақтық компонент
ретінде ұлы ақынның шығармаларымен байланыстырып өткізу)
Сабақтың мақсаты: а)Білімділік: етістік бойынша білімдерін пысықтап,
жинақтап,қорытып,бекіту
ә) Дамытушылық: оқушылардың тапқырлық, жылдамдық, есте
сақтау қабілеттерін арттыру, сөйлеу тілін жетілдіру, сауатты
жазуға дағдыландыру;
б)Тәрбиелік: Абай шығармалары арқылы
адамгершілікке,имандылыққа,оқу-білімге баулып,тыйым сөздер
арқылы мәдениеттілікке,әдептілікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:Оқушылардың етістік пен оның түрлерін,жасалу жолдарын,сөйлемдегі
қызметін меңгеруі
Сабақтың көрнекіліктері:Интербелсенді тақта,презентация,электронды
оқулық,Абайдың портреті, өлеңдер жинағы,плакаттар
Сабақтың әдісі:СТО технологиясының элементтерін пайдалану, дамыта оқыту
Пәнаралық байланыс:Қазақ әдебиеті
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу
Үй тапсырмасын тексеру:Абайдың қара сөздерінің ішінен салт,сабақты,болымды,болымсыз,тұйық етістіктері бар,есімше,көсемшенің жұрнақтары жалғанған мысалдар теріп келу. Үлгі: Адам ата-анадан туғанда есті болмайды:естіп,көріп,ұстап,татып ескерсе,дүниедегі жақсы,жаманды танидыдағы, сондайдан білгені,көргені көп болған адам білімді болады.(19-қара сөз)
(Туғанда-есімше тұлғасындағы салт етістік;
Болмайды-көсемше тұлғасындағы болымсыз етістік;
Естіп,көріп,ұстап,татып ескерсе- көсемше тұлғасындағы сабақты етістік;
Танидыдағы - сабақты етістік;
Білгені,көргені-есімшелі етістік;
Болған-есімше тұлғалы етістік;
Болады-көсемше тұлғасындағы салт етістік)
Жаңа сабақ: Етістік бойынша өткен білімдерін қайталап,жинақтап,қорытып,бекіту сабағы
<< Қызығушылықты ояту>>кезеңі
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қоямын
<<Мағынаны тану>> кезеңі бойынша теориялық білімдерін тәжірибемен ұштастырып, етістікті бекіту мақсатында бірнеше тапсырмалар беремін.
Бағалау (Төмендегі көрсетілген кесте бойынша әр оқушы өзін-өзі бағалайды.)
Кері байланыс(Қорытынды)
Етістік туралы не түйгендерін, бүгінгі сабақ туралы өз ойларын стикерге жазып, <<Етістік ағашына>> жапсыру
Үйге тапсырма:267-жаттығу
Пән мұғалімі:Абенова Динар
Пәні:Қазақ тілі
Сыныбы: 6 <<ә>>
Сабақтың тақырыбы: Етістікті бекіту сабағы (Сабақты Абай Құнанбаевтың
туғанына 170 жыл толуына орай әрі аймақтық компонент
ретінде ұлы ақынның шығармаларымен байланыстырып өткізу)
Сабақтың мақсаты: а)Білімділік: етістік бойынша білімдерін пысықтап,
жинақтап,қорытып,бекіту
ә) Дамытушылық: оқушылардың тапқырлық, жылдамдық, есте
сақтау қабілеттерін арттыру, сөйлеу тілін жетілдіру, сауатты
жазуға дағдыландыру;
б)Тәрбиелік: Абай шығармалары арқылы
адамгершілікке,имандылыққа,оқу-білімге баулып,тыйым сөздер
арқылы мәдениеттілікке,әдептілікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:Оқушылардың етістік пен оның түрлерін,жасалу жолдарын,сөйлемдегі
қызметін меңгеруі
Сабақтың көрнекіліктері:Интербелсенді тақта,презентация,электронды
оқулық,Абайдың портреті, өлеңдер жинағы,плакаттар
Сабақтың әдісі:СТО технологиясының элементтерін пайдалану, дамыта оқыту
Пәнаралық байланыс:Қазақ әдебиеті
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу,оқушыларды түгендеу
Үй тапсырмасын тексеру:Абайдың қара сөздерінің ішінен салт,сабақты,болымды,болымсыз,тұйық етістіктері бар,есімше,көсемшенің жұрнақтары жалғанған мысалдар теріп келу. Үлгі: Адам ата-анадан туғанда есті болмайды:естіп,көріп,ұстап,татып ескерсе,дүниедегі жақсы,жаманды танидыдағы, сондайдан білгені,көргені көп болған адам білімді болады.(19-қара сөз)
(Туғанда-есімше тұлғасындағы салт етістік;
Болмайды-көсемше тұлғасындағы болымсыз етістік;
Естіп,көріп,ұстап,татып ескерсе- көсемше тұлғасындағы сабақты етістік;
Танидыдағы - сабақты етістік;
Білгені,көргені-есімшелі етістік;
Болған-есімше тұлғалы етістік;
Болады-көсемше тұлғасындағы салт етістік)
Жаңа сабақ: Етістік бойынша өткен білімдерін қайталап,жинақтап,қорытып,бекіту сабағы
<< Қызығушылықты ояту>>кезеңі
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қоямын
<<Мағынаны тану>> кезеңі бойынша теориялық білімдерін тәжірибемен ұштастырып, етістікті бекіту мақсатында бірнеше тапсырмалар беремін.
Бағалау (Төмендегі көрсетілген кесте бойынша әр оқушы өзін-өзі бағалайды.)
Кері байланыс(Қорытынды)
Етістік туралы не түйгендерін, бүгінгі сабақ туралы өз ойларын стикерге жазып, <<Етістік ағашына>> жапсыру
Үйге тапсырма:267-жаттығу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz