Етістікті бекіту сабағы. 6-сынып

Сабақ жоспары
Пән мұғалімі :Абенова Динар
Пәні :Қазақ тілі
Сыныбы: 6 «ә»
Сабақтың тақырыбы : Етістікті бекіту сабағы (Сабақты Абай Құнанбаевтың
туғанына 170 жыл толуына орай әрі аймақтық компонент
ретінде ұлы ақынның шығармаларымен байланыстырып өткізу)
Сабақтың мақсаты: а) Білімділік: етістік бойынша білімдерін пысықтап,
жинақтап, қорытып, бекіту
ә) Дамытушылық : оқушылардың тапқырлық, жылдамдық, есте
сақтау қабілеттерін арттыру, сөйлеу тілін жетілдіру, сауатты
жазуға дағдыландыру;
б) Тәрбиелік: Абай шығармалары арқылы
адамгершілікке, имандылыққа, оқу-білімге баулып, тыйым сөздер
арқылы мәдениеттілікке, әдептілікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже :Оқушылардың етістік пен оның түрлерін, жасалу жолдарын, сөйлемдегі
қызметін меңгеруі
Сабақтың көрнекіліктері :Интербелсенді тақта, презентация, электронды
оқулық, Абайдың портреті, өлеңдер жинағы, плакаттар
Сабақтың әдісі :СТО технологиясының элементтерін пайдалану, дамыта оқыту
Пәнаралық байланыс :Қазақ әдебиеті
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу
Үй тапсырмасын тексеру :Абайдың қара сөздерінің ішінен салт, сабақты, болымды, болымсыз, тұйық етістіктері бар, есімше, көсемшенің жұрнақтары жалғанған мысалдар теріп келу. Үлгі: Адам ата-анадан туғанда есті болмайды:естіп, көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі жақсы, жаманды танидыдағы, сондайдан білгені, көргені көп болған адам білімді болады. (19-қара сөз)
(Туғанда-есімше тұлғасындағы салт етістік;
Болмайды-көсемше тұлғасындағы болымсыз етістік;
Естіп, көріп, ұстап, татып ескерсе- көсемше тұлғасындағы сабақты етістік;
Танидыдағы -сабақты етістік;
Білгені, көргені-есімшелі етістік;
Болған-есімше тұлғалы етістік;
Болады-көсемше тұлғасындағы салт етістік)
Жаңа сабақ: Етістік бойынша өткен білімдерін қайталап, жинақтап, қорытып, бекіту сабағы
« Қызығушылықты ояту»кезеңі
«Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қоямын
«Мағынаны тану» кезеңі бойынша теориялық білімдерін тәжірибемен ұштастырып, етістікті бекіту мақсатында бірнеше тапсырмалар беремін.
Бағалау (Төмендегі көрсетілген кесте бойынша әр оқушы өзін-өзі бағалайды. )
Кері байланыс( Қорытынды )
Етістік туралы не түйгендерін, бүгінгі сабақ туралы өз ойларын стикерге жазып, «Етістік ағашына» жапсыру
Үйге тапсырма :267-жаттығу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz