Ұр, тоқпақ (ертегі)

Пәні: Әдебиеттік оқу
Сыныбы: 2-сынып
Уақыты: 17. 10. 2014ж
Пәні:Әдебиеттік оқу: Сабақтың тақырыбы
Сыныбы:2-сынып: Ұр, тоқпақ (Ертегі)
Пәні:Әдебиеттік оқу: Сілтеме
Сыныбы:2-сынып: «Әдебиеттік оқулық» оқулығы, «Атамұра»2013ж Авторы:Б. Т. Қабатай. С. Р. Рахметова. Әдебиеттік оқулық 2-сынып, ИТ.
Пәні:Әдебиеттік оқу: Сабақтың мақсаты
Сыныбы:2-сынып: «Ұр, тоқпақ» мәтінінің мазмұнын ұғыну, түсіну, толық мағлұмат алу.
Пәні:Әдебиеттік оқу: Күтілетін нәтиже
Сыныбы:2-сынып: Жаңа тақырыптың мазмұнын жетік түсінеді. Оқушылар өз пікірін толық жеткізіп, өз ойларын еркін айтуға үйрету. Өз беттерімен, еркін мазмұндауға жетілдіру. Тақырып бойынша білім жетілдіру. Суреттер бойынша оқушы мәтін құрастыру.
Пәні:Әдебиеттік оқу: Түйінді идеялар
Сыныбы:2-сынып: «Сабыр түбі сары алтын»
Пәні:Әдебиеттік оқу: Ресурстар
Сыныбы:2-сынып: Интерактивті тақта электронды оқу құралы, оқулық, үлестірмелі тапсырмалар, түрлі түсті стикерлер, А3 пішімдегі парақтар, маркерлер, смайликтер
Пәні:Әдебиеттік оқу: Қолданылатын модульдері
Сыныбы:2-сынып: 1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс), 4- модуль АКТ пайдалану (электрондық оқулық), 2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету ЖИГСО-1 ( топты ауыстыруды айтамыз ) (мозайканы құрастыру), 3-модуль бағалау(рефлексия), бірлесе отырып сөзжұмбақты шешу.
Пәні:Әдебиеттік оқу: Сабақтың кезеңдері
Сыныбы:2-сынып: Мұғалім әрекеті
Уақыты:17. 10. 2014ж: Оқушы әрекеті
Пәні:Әдебиеттік оқу: І. Ұйымдастыру кезеңі
Сыныбы:2-сынып:

Ынтымақтастық атмосферан құру. Топқа бөлу фигуралар арқыл.

1-топ: Алғырлар.

2-топ:Дарындылар.

3-топ:Ойшылдар.

4-топ:Тапқырлар

Уақыты:17. 10. 2014ж: Оқушылар фигураларды құрастыру арқылы топқа бөлінеді.
Пәні:Әдебиеттік оқу: ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Сыныбы:2-сынып:

1. Әңгімелеп келу.

2. Ертегінің ішіндегі ақыл сөздерді жазып келу.

Уақыты:17. 10. 2014ж:

Мазмұнын сұрау.

Дәптерге жазған жұмыстарын тексеру.

Пәні:Әдебиеттік оқу: ІІІ. Жаңа сабақ.
Сыныбы:2-сынып:

Сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақты ашу

1. Ғылым таппай мақтанба деген кім? Құнанбаев

2. Кел, балалар, оқылық! деген кім? Алтынсарин

3. Халық ауыз әдебиетінің бір түрі? Ертегілер

4. Шөп шабатын құрал? Орақ

5. Аяғы біреу, қолы жоқ.

Шиыр-шиыр жолы көп,

Өзі сөйлей білмейді.

Салған ізі сөйлейді? Қалам

6. Қабат-қабат қаттама,

Ақылың болса, аттама. Кітап

7. Ел ордамыз қалай аталады? Астан

8. Аңқау арыстан ертегісіндегі кейіпкер? Қасқыр

Уақыты:17. 10. 2014ж:

Жаңа материалмен танысады. Постер

қорғайды .

Пәні:Әдебиеттік оқу:
Сыныбы:2-сынып:

Өз беттерімен ертегіні оқып шығу.

«ЖИГСО»-1 әдісі

1-топ: Алғырлар. Бірінші бөлімін оқу.

2-топ:Дарындылар. Екінші бөлімін оқу.

3-топ:Ойшылдар. Үшінші бөлімін оқу.

4-топ:Тапқырлар. Үш бөлім бойынша жоспар құру.

Уақыты:17. 10. 2014ж: Оқушылар өз беттерімер оқып танысады. «ЖИГСО»оқушылар араласады. Құрған жоспар бойынша суреттерді орналастырады.
Пәні:Әдебиеттік оқу: Сергіту сәті
Сыныбы:2-сынып: Интернеттеге «Сусиыр мен иттің биі»бейнеролигін көрсету.
Уақыты:17. 10. 2014ж: Бейнероликтеге сусиыр мен иттің іс-қимылдарын әуенге сай қайталайды .
Пәні:Әдебиеттік оқу:
Сыныбы:2-сынып:

1-топ:Алғырлар. Суреттерді cұрақтар бойынша рет-ретімен орналастыру.

2-топ: Дарындылар. Сурет бойынша сөйлеу.

3-топ:Ойшылдар. Әрі қарай өз ойларымен жалғастыру.

4-топ:Тапқырлар. Әрі қарай өз ойларымен жалғастыру.

Уақыты:17. 10. 2014ж: Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша жұмыс жасады.
Пәні:Әдебиеттік оқу: V. Қорытындылау
Сыныбы:2-сынып:

Топтық жұмыс тақтаға оқушылар жазады.

:
:
:
:
:
Уақыты:17. 10. 2014ж: 1-топ Алғырлар
2-топ Дарындылар
3-топ Ойшылдар

4-топ Тапқыр

лар

4-топ Тапқырлар
Атай кімді көрді? .
Шал қазды қай уақытта іздейді? . Сонда неше күн бар? Неше ай бар?

Қазбайдың жақсы

нарселерін ата?

Мына суретте

ертегінің қай

тұсы бейнелен

ген?

Мына суретте ертегінің қай тұсы бейнеленген? Ұр, тоқпақтың көмегімен шалдың мұратқа жетуі.
Топ оқушылары бөліп берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды.
Пәні:Әдебиеттік оқу:
Сыныбы:2-сынып:
Уақыты:17. 10. 2014ж:
Пәні:Әдебиеттік оқу:
Сыныбы:2-сынып:
Уақыты:17. 10. 2014ж:
Пәні:Әдебиеттік оқу: Үйге тапсырма
Сыныбы:2-сынып:

1. Мазмұндау.

2. Мәтінмен танысып келу.

3. Қазбайдың үш жақсы нарсесін дәптерге салып келу.

Пәні:Әдебиеттік оқу: Бағалау
Сыныбы:2-сынып: Бағалау кестесіне жиынтық бағаны шығару. Білім ағашын қолдану.
Уақыты:17. 10. 2014ж: Төрт топ өздерін бағалау. Топ ішін бағалау.
Пәні:Әдебиеттік оқу: Кері байланыс
Сыныбы:2-сынып: Стикерлерді үйлестіру арқылы
Уақыты:17. 10. 2014ж: Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып білім ағашына қалдырады.

Ұқсас жұмыстар
Ертегі деген керемет қой
Қамбар ата
Кім тапқыр
Ертегілер не деген ғаламат!
Төрт түлік туралы жырлар Қой
"Оқушының құқықтары мен міндеттері"
Қазақ хрестоматиясының авторы кім
Түлкі мен қасқыр
Білімге деген көзқарасын қалыптастыра отырып, білім жарыстырып, ой шапшаңдығын, тіл шешендігін дамыту. Ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу
Өз құқығыңды білесің бе
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz