Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Ғұндар. 5 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні
Қазақстан тарихы 5-сынып
Сабақтың тақырыбы: Ғұндар
Сілтеме
Формативті бағалау анықтамасы, диалогтік оқытудың ерекшелігі (Нұсқаулық); <<Қазақстан тарихы>> 5 сынып оқулығы Алматы <<Атамұра>> 2010ж; <<Қазақстан тарихы>> Республикалық Ғылыми әдістемелік журналы №1, 2013 ж. Қазақстан тарихынан электондық оқулық 5-сынып
Жоспар; жұмыс дәптеріндегі 24 бет.
Мақсаты
* Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы туралы түсінік беру;
ғұндардың жеңімпаз жорықтарымен таныстыру, жаңа термин сөздер үйрету,өз ойларын сыни тұрғыда еркін жеткізе білуге баулу. Топтаса бірлесіп оқуы, картамен жұмыс жасау арқылы оқушылардың ой-өрісін дамыту. Негізгі хронологияларды білуі.
Нәтижесі
<< Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы туралы>> тақырыбшасы бойынша диалогтік әдістің тиімділігін арттыра келе, сыни тұрғыда ойлай білу қабілеттері дамиды.
Мақсат ғұндардың жеңімпаз жорықтары туралы мәлімет алады.
Оқыту мен оқуда жаңа тәсілдерді пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылығы, шығармашылығы, ізденімпаздығымен өз пікірлерін айтуға үйренеді
Көрнекілігі
Карта, интербелсенді тақта, электронды оқулық, постер, қима тапсырмалар
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі: түгендеу, даярлығын тексеру, ынтымақтастық атмосферасын құру, топқа бөлу.
Үй тапсырмасы (5 мин)
Әр оқушы үйге берілген эсселерін оқиды; <<Ыстық орындық>> стратегиясы бойынша сұрақтарға жауап береді.
Жаңа сабақ кезеңдері
Білім
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модуль
Түсіну
(20 мин)
1) Интерактивті тақтадан электронды оқулықтағы материалды көру;
2) Топпен жұмыс: кестені толтыру;
3)Қызығушылы-ғын ояту: 1-топқа <<Артығын тауып, сызып таста>>. 2-топқа <<Сөздерді тап>>, 3-топқа <<Берілген сөздерден сөйлем құра>>; 4-топақа <<Ғұндардың жеңімпаз жорықтары>>.
4) Карта, суреттермен жұмыс;
5) Ой шақыру: сөзжұмбақ шеш;
1) Тақырыппен таныстыру
2) Әр топка кестенің сұлбасын береді;
3) Тапсырманы көрсету, бағыттау;
4) Сурет, картаны топтарға үлестіру
5) Тапсырманы түсіндіру;
1) Жаңа материалды муқият тыңдау, көру;
2) Ғұн тайпалық одағының қалыптасқан уақыты, мемлекеттің негізін қалаушы, шаруашылығы туралы кестені толтырады;
3)Тапсырманы орындайды.
4) Суретке жауап беру, картамен жұмыс жасау;
5) Жауаптарын жазғанда белгіленген тік бағанға барлық сөздегі <<Т>> әрпі сәйке келіп тұруы тиіс сөздерді табады.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (Топпен жұмыс.
Жеке жұмыс.
Жұптық жұмыс.
Диалогтік оқыту, сұрақ қою)
Оқытуды басқару және көшбасшылық
СТО
АКТ- ны пайдалану. (интерактивті тақта, ноутбук)
ОүБ және ОБ
Қолдану
(3 мин)
1)Тест тапсырмалары беріледі
Жұптарға тапсырма, деңгейлік тапсырма береді.
Дұрыс жауабын белгілеп, өздерін-өздері тексереді.
Талдау
(6 мин)
Жоспар бойынша ғұндар жайлы түсініктерін жинақтау
Бүгінгі сабақта оқытылған материалдарды еске түсіреді.
Ойларын постерге түсіру
Жинақтау
(6 мин)
Қорытындылау
Сонымен, бүгін сабақта не үйрендік?
<<ТВ шоу>> стратегиясы бойынша сұрақтар қояды, жауап береді, жазып отырады.
Бағалау
(3 мин)
Бағалау парағын топ басшыларына бағалату.
Топ мүшелерінің қойған бағаларымен салыстыра отырып бағалайды.
Топ басшылары бағалау парағындағы топ мүшелерінің бағасын оқиды.
Орындауға арналған тапсырмалар
(2 мин)
Ғұндар тақырыбын оқып келу
Үй тапсырмасын береді
Үй жұмысын белгілеп алады
(Рефлекция: сабақтан алғанын стикерге жазады)
Күні
Қазақстан тарихы 5-сынып
Сабақтың тақырыбы: Ғұндар
Сілтеме
Формативті бағалау анықтамасы, диалогтік оқытудың ерекшелігі (Нұсқаулық); <<Қазақстан тарихы>> 5 сынып оқулығы Алматы <<Атамұра>> 2010ж; <<Қазақстан тарихы>> Республикалық Ғылыми әдістемелік журналы №1, 2013 ж. Қазақстан тарихынан электондық оқулық 5-сынып
Жоспар; жұмыс дәптеріндегі 24 бет.
Мақсаты
* Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы туралы түсінік беру;
ғұндардың жеңімпаз жорықтарымен таныстыру, жаңа термин сөздер үйрету,өз ойларын сыни тұрғыда еркін жеткізе білуге баулу. Топтаса бірлесіп оқуы, картамен жұмыс жасау арқылы оқушылардың ой-өрісін дамыту. Негізгі хронологияларды білуі.
Нәтижесі
<< Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы туралы>> тақырыбшасы бойынша диалогтік әдістің тиімділігін арттыра келе, сыни тұрғыда ойлай білу қабілеттері дамиды.
Мақсат ғұндардың жеңімпаз жорықтары туралы мәлімет алады.
Оқыту мен оқуда жаңа тәсілдерді пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылығы, шығармашылығы, ізденімпаздығымен өз пікірлерін айтуға үйренеді
Көрнекілігі
Карта, интербелсенді тақта, электронды оқулық, постер, қима тапсырмалар
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі: түгендеу, даярлығын тексеру, ынтымақтастық атмосферасын құру, топқа бөлу.
Үй тапсырмасы (5 мин)
Әр оқушы үйге берілген эсселерін оқиды; <<Ыстық орындық>> стратегиясы бойынша сұрақтарға жауап береді.
Жаңа сабақ кезеңдері
Білім
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модуль
Түсіну
(20 мин)
1) Интерактивті тақтадан электронды оқулықтағы материалды көру;
2) Топпен жұмыс: кестені толтыру;
3)Қызығушылы-ғын ояту: 1-топқа <<Артығын тауып, сызып таста>>. 2-топқа <<Сөздерді тап>>, 3-топқа <<Берілген сөздерден сөйлем құра>>; 4-топақа <<Ғұндардың жеңімпаз жорықтары>>.
4) Карта, суреттермен жұмыс;
5) Ой шақыру: сөзжұмбақ шеш;
1) Тақырыппен таныстыру
2) Әр топка кестенің сұлбасын береді;
3) Тапсырманы көрсету, бағыттау;
4) Сурет, картаны топтарға үлестіру
5) Тапсырманы түсіндіру;
1) Жаңа материалды муқият тыңдау, көру;
2) Ғұн тайпалық одағының қалыптасқан уақыты, мемлекеттің негізін қалаушы, шаруашылығы туралы кестені толтырады;
3)Тапсырманы орындайды.
4) Суретке жауап беру, картамен жұмыс жасау;
5) Жауаптарын жазғанда белгіленген тік бағанға барлық сөздегі <<Т>> әрпі сәйке келіп тұруы тиіс сөздерді табады.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (Топпен жұмыс.
Жеке жұмыс.
Жұптық жұмыс.
Диалогтік оқыту, сұрақ қою)
Оқытуды басқару және көшбасшылық
СТО
АКТ- ны пайдалану. (интерактивті тақта, ноутбук)
ОүБ және ОБ
Қолдану
(3 мин)
1)Тест тапсырмалары беріледі
Жұптарға тапсырма, деңгейлік тапсырма береді.
Дұрыс жауабын белгілеп, өздерін-өздері тексереді.
Талдау
(6 мин)
Жоспар бойынша ғұндар жайлы түсініктерін жинақтау
Бүгінгі сабақта оқытылған материалдарды еске түсіреді.
Ойларын постерге түсіру
Жинақтау
(6 мин)
Қорытындылау
Сонымен, бүгін сабақта не үйрендік?
<<ТВ шоу>> стратегиясы бойынша сұрақтар қояды, жауап береді, жазып отырады.
Бағалау
(3 мин)
Бағалау парағын топ басшыларына бағалату.
Топ мүшелерінің қойған бағаларымен салыстыра отырып бағалайды.
Топ басшылары бағалау парағындағы топ мүшелерінің бағасын оқиды.
Орындауға арналған тапсырмалар
(2 мин)
Ғұндар тақырыбын оқып келу
Үй тапсырмасын береді
Үй жұмысын белгілеп алады
(Рефлекция: сабақтан алғанын стикерге жазады)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz