Файл қосу

Әл - фараби 5 сынып, қысқа мерзімді сабақ жоспары



Қазақстан тарихы пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар (5 сынып)

|Күні | | |
|Сабақтың тақырыбы |Әл-Фараби – шығыстың ғұлама ғалымы |
|Сілтеме |Формативті бағалау анықтамасы, диалогтік оқытудың ерекшелігі. |
| |Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
| |«Қазақстан тарихы» 5-сынып Алматы «Атамұра» 2010ж |
| |«Тарихи тұлғалар» энциклопедиясы. |
| |Жоспар; оқулық, жұмыс дәптеріндегі 24 бет. |
|Жалпы мақсаты |« Шығыстың ұлы даналары» тақырыбы бойынша сыныптағы |
| |оқушыларға: |
| |Әл-Фараби – шығыстың ұлы ғалымы туралы түсінік беру. Тақырып |
| |бойынша суретпен жұмысқа дағдыландыру. Диалог құрып сөйлесе білу |
| |дағдыларын дамытуда, жаңа әдістерді пайдалану. Бағдарлама |
| |бойынша оқушылардың алған білімдерін нығайту, тиянақтау, бір |
| |жүйеге келтіріп, тексеру. |
|Күтілетін оқу |Сыни тұрғыда ойлай білулерін арттыру. Топтағы балалар диалогты |
|нәтижелері |еркін пайдалана біледі.Сұрақ- жауап , диалогтік әдіс арқылы |
| |оқушылардың ойлау және сөйлеу қабілеттерін артады. Өз ойларын |
| |қорытып айту арқылы топтық тапсырмалар орындау барысында |
| |оқушылардың білім деңгейі артады. |
|Түйінді идеялар |Оқушыға түрткі болатындай «миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар |
| |қойып, балалардың ақпаратты алғанда сұрақтар жауабына тәуелсіз |
| |ойлануына, өзіндік ойын айтып, түсініктеме беру қабілетіне |
| |ықпалын тигізеді. Диалог арқылы өз идеясын, жауабын сенімді түрде|
| |білдіруге, өзгені тыңдауға мүмкіндік береді. Берілген |
| |тапсырмаларды орындау сыни көзқарасты талап етеді. |
|Сабақта |Постер, түсті қағаздар (стикерлер) |
|қолданылатын |Карта, үлестірме қағаздар, атлас |
|материалдар | |
|Оқыту әдістері |Сұрақ-жауап, әңгімелесу, |Жеке жұмыс |
| | |Топтық жұмыс |
| | |Сыныппен жұмыс |
|Дерек көздері |Қазақстан тарихы оқулығы бойынша берілген тапсырмалар, АКТ |
|Тапсырмалар |Қазақстан тарихы жұмыс дәптеріндегі тапсырмалар; |
|Ұйымдастыру, топқа бөлу, шаттық шеңберін құру негізінде |
|ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3мин |
| |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ой толғау |Үй тапсырмасы мен жаңа сабақты |Оқушылар топпен сұраққа |
|(10мин) |байланыстыру: «Сен сабаққа дайынсың |жауапты дайындап, ниет |
| |ба?» |білдірген топ мүшесі жауап|
| |слайд арқылы сұрақ-жауап |береді. |
| |ұйымдастыру (3сұрақ) | |
|1 жаттығу |«Шығыстың ұлы данасы» тақырыбын |Оқушылардың үш тобына |
|(10мин) |постерге түсіруге тапсырма беріледі; |берілген үлестірме |
| | |қағаздағы номерлі |
| | |тапсырманы тез, нақты, |
| | |жан-жақты ойлана, түсіне, |
| | |талқылай отырып постерге |
| | |түсіреді, ниет білдірген |
| | |топ мүшесі қорғайды. |
|Сергіту сәті (2мин) |
|2 жаттығу |«Кім көп білер екен?» |Әр топ оқушылары өздері |
|(10мин) |Оқушыларға алдыңғы берілген тапсырма |дайындап келген сұрақтар |
| |бойынша бір-біріне сұрақ қоюларын ұсыну|топтамаларын бір-біріне |
| | |қойып, жауап береді |
|3 жаттығу |Сызбаны толтыруға тапсырма береді: |Оқушылар алған білімі |
|(5мин) |«Әл-Фараби еңбектерін арнаған ғылым мен|бойынша сызбаны толтыру |
| |мәдениет салалары» |арқылы өз ойларын ұштауға,|
| | |есте сақтау қабілетін |
| | |шыңдауға мүмкіндік алады. |
| | |Сындарлы ойлауға |
| | |дағдыланады |
| |Дарынды оқушыға: қосымша тапсырма беру |Тапсырманы деңгейіне |
| |(Өзіңді тексер, тест тапсырмалары); |сәйкес орындайды. |
| |Жас ерекшелігіне байланысты тапсырма | |
| |беру: «Өз аты-жөніңді араб тілінің | |
| |мәнеріне салып жазып көр»; | |
|Бағалау (5мин) |Әр топтың көшбасшысы өз тобын |Оқушылардың өзін-өзі |
| |бағалайды. Нені білдім? Нені білгім |бағалауына көшбасшының |
| |келеді? Нені білуім керек? сұрақтары |бүткіл топты бағалауына |
| |бойынша рефлексия. Мұғалімнің бағалауы.|мүмкіндік алады |
|Оқуға арналған |Эссе (кішігірім шығарма) жазу |
|қосымша | |
|тапсырмалар | |


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Натурал сандарды жазу
Сабақ жоспарларының түрлері
Аққу,шортан һәм шаян
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Күздің кереметтері
Мұғалімге қысқа мерзімді сабақты жоспарлау арқылы барлық педагогикалық қуатты құралдарды іске асыруға көмек көрсету
Тақырып 4 санын қосу кестесі
Тәжірибелік әдіс
8-сынып қазақ әдебиеті орта мерзімді жоспар
Пәндер