Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Әл - фараби 5 сынып, қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақстан тарихы пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар (5 сынып)
|Күні | | |
|Сабақтың тақырыбы |Әл-Фараби – шығыстың ғұлама ғалымы |
|Сілтеме |Формативті бағалау анықтамасы, диалогтік оқытудың ерекшелігі. |
| |Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
| |«Қазақстан тарихы» 5-сынып Алматы «Атамұра» 2010ж |
| |«Тарихи тұлғалар» энциклопедиясы. |
| |Жоспар; оқулық, жұмыс дәптеріндегі 24 бет. |
|Жалпы мақсаты |« Шығыстың ұлы даналары» тақырыбы бойынша сыныптағы |
| |оқушыларға: |
| |Әл-Фараби – шығыстың ұлы ғалымы туралы түсінік беру. Тақырып |
| |бойынша суретпен жұмысқа дағдыландыру. Диалог құрып сөйлесе білу |
| |дағдыларын дамытуда, жаңа әдістерді пайдалану. Бағдарлама |
| |бойынша оқушылардың алған білімдерін нығайту, тиянақтау, бір |
| |жүйеге келтіріп, тексеру. |
|Күтілетін оқу |Сыни тұрғыда ойлай білулерін арттыру. Топтағы балалар диалогты |
|нәтижелері |еркін пайдалана біледі.Сұрақ- жауап , диалогтік әдіс арқылы |
| |оқушылардың ойлау және сөйлеу қабілеттерін артады. Өз ойларын |
| |қорытып айту арқылы топтық тапсырмалар орындау барысында |
| |оқушылардың білім деңгейі артады. |
|Түйінді идеялар |Оқушыға түрткі болатындай «миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар |
| |қойып, балалардың ақпаратты алғанда сұрақтар жауабына тәуелсіз |
| |ойлануына, өзіндік ойын айтып, түсініктеме беру қабілетіне |
| |ықпалын тигізеді. Диалог арқылы өз идеясын, жауабын сенімді түрде|
| |білдіруге, өзгені тыңдауға мүмкіндік береді. Берілген |
| |тапсырмаларды орындау сыни көзқарасты талап етеді. |
|Сабақта |Постер, түсті қағаздар (стикерлер) |
|қолданылатын |Карта, үлестірме қағаздар, атлас |
|материалдар | |
|Оқыту әдістері |Сұрақ-жауап, әңгімелесу, |Жеке жұмыс |
| | |Топтық жұмыс |
| | |Сыныппен жұмыс |
|Дерек көздері |Қазақстан тарихы оқулығы бойынша берілген тапсырмалар, АКТ |
|Тапсырмалар |Қазақстан тарихы жұмыс дәптеріндегі тапсырмалар; |
|Ұйымдастыру, топқа бөлу, шаттық шеңберін құру негізінде |
|ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3мин |
| |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ой толғау |Үй тапсырмасы мен жаңа сабақты |Оқушылар топпен сұраққа |
|(10мин) |байланыстыру: «Сен сабаққа дайынсың |жауапты дайындап, ниет |
| |ба?» |білдірген топ мүшесі жауап|
| |слайд арқылы сұрақ-жауап |береді. |
| |ұйымдастыру (3сұрақ) | |
|1 жаттығу |«Шығыстың ұлы данасы» тақырыбын |Оқушылардың үш тобына |
|(10мин) |постерге түсіруге тапсырма беріледі; |берілген үлестірме |
| | |қағаздағы номерлі |
| | |тапсырманы тез, нақты, |
| | |жан-жақты ойлана, түсіне, |
| | |талқылай отырып постерге |
| | |түсіреді, ниет білдірген |
| | |топ мүшесі қорғайды. |
|Сергіту сәті (2мин) |
|2 жаттығу |«Кім көп білер екен?» |Әр топ оқушылары өздері |
|(10мин) |Оқушыларға алдыңғы берілген тапсырма |дайындап келген сұрақтар |
| |бойынша бір-біріне сұрақ қоюларын ұсыну|топтамаларын бір-біріне |
| | |қойып, жауап береді |
|3 жаттығу |Сызбаны толтыруға тапсырма береді: |Оқушылар алған білімі |
|(5мин) |«Әл-Фараби еңбектерін арнаған ғылым мен|бойынша сызбаны толтыру |
| |мәдениет салалары» |арқылы өз ойларын ұштауға,|
| | |есте сақтау қабілетін |
| | |шыңдауға мүмкіндік алады. |
| | |Сындарлы ойлауға |
| | |дағдыланады |
| |Дарынды оқушыға: қосымша тапсырма беру |Тапсырманы деңгейіне |
| |(Өзіңді тексер, тест тапсырмалары); |сәйкес орындайды. |
| |Жас ерекшелігіне байланысты тапсырма | |
| |беру: «Өз аты-жөніңді араб тілінің | |
| |мәнеріне салып жазып көр»; | |
|Бағалау (5мин) |Әр топтың көшбасшысы өз тобын |Оқушылардың өзін-өзі |
| |бағалайды. Нені білдім? Нені білгім |бағалауына көшбасшының |
| |келеді? Нені білуім керек? сұрақтары |бүткіл топты бағалауына |
| |бойынша рефлексия. Мұғалімнің бағалауы.|мүмкіндік алады |
|Оқуға арналған |Эссе (кішігірім шығарма) жазу |
|қосымша | |
|тапсырмалар | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz