Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Қиылысқан түзулер. параллель түзулер



Пәні: Алгебра Сыныбы: 7 Күні:
Пән мұғалімі: Бейпилова К.Т.

Сабақтың тақырыбы: Қиылысқан түзулер. Параллель түзулер
Сабақтың мақсаты: Теориядан алған білімді практикаға қолдана алу,өткен
тақырып бойынша 63% -ға жеткен оқушылардың білім мен біліктілігін сөйлеу
арқылы нақты бекіту,
оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру,шыншылдыққа және
шапшаңдыққа тәрбиелеу, мақсатқа жете білуге тәрбиелеу,балаларды бірыңғай
ақпараттық кеңістік – ұжымдық парасаттылыққа кіріктіру. Сабақта, «оқы да -
тоқы» ұстанымын жүзеге асыра отырып, оқушылардың жұмысын ұйымдастыру.
Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде, пәнді сапалы меңгеруге
қызығушылық таныту және ынталану.
Міндеті: технологиялық карталардың регламентінің орындалуы.
Күтілетін нәтиже: алға қойылған мақсатқа жету.
Сабақтың түрі: бекіту
Сабақтың көрнекілігі: ОӘЖӘ парағы, жаттықтырғыш парағы,экран,интерактивті
тақта,слайд,
бағалау парағы,топ аттары
Әдіс - тәсілі: « Биоақпараттану және Синергетика » технологиясы

Картасы: «Әмбебап»
Сабақтың барысы:

| |Ұйымдастыру |Оқушыларды түгендеу.Сынып оқушыларын үш |Сыныпты белсендіру |
|1 |кезеңі |топқа бөлемін.Себебі, «Көшбасшы» |үшін сөз |
| | |картасында үш топпен жұмыс жасаймын.Үш |көшбасшыға |
| | |топ «Қисын» картасы бойынша үштіктерге |беріледі. |
| | |бөлінген. | |
| | |Слайдта сабақтың тақырыбы жазылған. | |
| | |Сабақтың өтілу кезеңдерімен таныстырамын.| |
| | |Карталар: 1. Биоинтернет | |
| | |2. Қисын | |
| | |3. Көшбасшы | |
| | |«Барлық жеткіншек ұрпақтың функционалдық | |
| | |сауаттылығына да зор көңіл бөлу қажет. | |
| | |Балаларымыз қазіргі заманға бейімделген | |
| | |болуы үшін бұл аса маңызды.Біздің | |
| | |міндетіміз- егемендік жылдары қол | |
| | |жеткізгеннің барлығын сақтай отырып,ХХІ | |
| | |ғасырда орнықты дамуды жалғастыру.Біздің | |
| | |басты мақсатымыз-2050 жылға қарай мықты | |
| | |мемлекеттің,дамығын экономиканың және | |
| | |жалпыға ортақ еңбектің негізінде берекелі| |
| | |қоғам құру.» Н.Ә.Назарбаев | |
| |1 цикл. |«Биоинтернет» картасы. |Жұмыстың аяқталуы |
|2 |Стандартты |Сынып үш тапсырма алады ТКШ-АКШ-ЖКШ |5+30 с. формуласы |
| |және |а║в ; в ║ с болса, онда а және с |бойынша. Сыныпты үш|
| |өзгермелі |түзулері қалай орналасады? |топқа бөлу – Альфа:|
| |жағдаятта |Берілген екі бұрышы бойынша үшбұрыштың |ТКШ–АКШ-ЖКШ, Бета: |
| |білімді |үшінші бұрышын тап: 300; 500 |АКШ-ТКШ, |
| |қолдану |3.АВС және SKT үшбұрыштары тең. АВ |Гамма: ТКШ |
| |үлгісін құрау|қабырғасы 17 дм-ге тең. К бұрышы 700. В |тапсырмаларын |
| | |бұрышы мен SK қабырғасын табыңдар. |орындау арқылы |
| | |Ж: 1. а║с 2. 1000 3. 17 дм, 700 |жүзеге асырылады. |
| | |Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар | |
| | |дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы | |
| | |қаламсап – бұл қателік» бұйрығы беріледі.| |
| | |Тапсырмаларды орындаудың кезеңді | |
| | |тексеріледі. Орындау сапасы әрбір | |
| | |деңгейде жеке анықталады. Тексеру | |
| | |регламенті «Алгоритм» картасындағыдай | |
| | |жүргізіледі. | |

| |Ұйымдастыру |«Қисын» картасы. |Карта бойынша |
|3 | |Сынып өз бетінше үштікке бөлінеді. Әрбір |жұмыс ретін |
| |кезең. |үштікте үш роль: «Орындаушы»- тапсырманың |түсіндіремін. |
| |Мотивация |дұрыс орындалуына жауап береді; |Жауап үшін ұяшыққа|
| | |«Сыншы»-қатені табуға жауап береді; |ұпай санын қоямын.|
| | |«Шабыттандырушы»-топтың сәтті жұмыс | |
| | |жасауына жауап береді. Әрбір үштік өз | |
| | |аттарын қояды. Карта бойынша жұмыс | |
| | |нәтижесін ендіретін тақтадан әрбір үштік | |
| | |үш ұяшықты алады. Оқушылар мотивациясы | |
| | |топпен ізденіс жұмысын жүргіземін. | |
| |1 кезең. 1 |Сыныпқа тапсырма беремін. |Бірінші үштік |
|4 |цикл. Оқу |1. ТКШ деңгейінің бір тапсырмасы : |бойынша орындау |
| |материалының |Үшбұрыштың екі төбесіндегі сыртқы |уақыты. |
| |мазмұнын |бұрыштары 1100 және 1600-қа тең. | |
| |талдау |Үшбұрыштың барлық бұрыштарын табыңдар. | |
| | |Ж: 20 0 ; 700 ; 900 | |
| | |Тереңдетілген бағдарлама бойынша сыныпты | |
| | |дайындау – сынып үшін жауабы белгілі | |
| | |тапсырмалар. Карта бойынша жұмыстың | |
| | |мақсаты мен міндеттерін түсіндіремін. Бұл | |
| | |ізденіс стандартты емес шешім. Топпен | |
| | |нәтижеге жету білігі қалыптасады. | |
| |2 кезең .Оқу |Тақтаға шешу жолдарын түсіндіруге шығатыны|Бірінші үштік 1 |
|5 |материалындағы|тапсырманы бірінші үштіктің арасынан алғаш|ұпай алады. |
| |ең |болып шығарған ең үздік оқушы емес, | |
| |негізгілерін |керісінше нашар шығаратын оқушы шығады. | |
| |ерекшелеу |«Қисын» картасында үштікте кез келген | |
| | |ролді иеленетін (сыншы, орындаушы немесе | |
| | |шабыттандырушы) әлсіз оқушы қатысында «ең| |
| | |күшті оқушы емес» термині қолданылуы тиіс.| |
| | |Сыныптың барлық үштігі «миға шабуыл» | |
| | |әдісімен тақтада тұрған оқушыға сұрақ | |
| | |қояды. Тақтада тұрған оқушы әрбір дұрыс | |
| | |жауап үшін өз үштігіне бір ұпай қосып | |
| | |отырады. Ұпай сандары мен жауаптарға шек | |
| | |жоқ.. Тақтадағы жауап беріп тұрған оқушы | |
| | |сұраққа жауап бере алмаса, сұрақ қойған | |
| | |үштік өз ұяшықтарына ұпай санын алып | |
| | |отырады. | |
| | |Үштіктер: | |
| | |№ | |
| | |Топ аттары | |
| | |ТКШ | |
| | |Ұпай | |
| | | | |
| | | | |
| | |1 | |
| | |Жұлдыз | |
| | |111 | |
| | |3 | |
| | |α | |
| | | | |
| | |2 | |
| | |Достық | |
| | |11 | |
| | |2 | |
| | |β | |
| | | | |
| | |3 | |
| | |Шолпан | |
| | |1111 | |
| | |3 | |
| | |α | |
| | | | |
| | |4 | |
| | |Архимед | |
| | |11 | |
| | |2 | |
| | |β | |
| | | | |
| | |5 | |
| | |Балдәурен | |
| | |111 | |
| | |3 | |
| | |α | |
| | | | |
| | |6 | |
| | |Ақбұлақ | |
| | |111 | |
| | |3 | |
| | |α | |
| | | | |
| | |7 | |
| | |Жасұлан | |
| | |11 | |
| | |2 | |
| | |β | |
| | | | |
| | |8 | |
| | |Рационал | |
| | |1 | |
| | |1 | |
| | |γ | |
| | | | |

| |Ұйымдастыру |«Көшбасшы» картасы. |Карта бойынша жұмыс|
|9 |кезеңі. |Экранда карта бойынша нәтижелерді ендіретін|жасау реті |
| |Мотивация |кесте көрсетіледі, №1 кесте |түсіндіріледі. |
| |1.Кезең. |№2 кесте бойынша осы кезеңде жұмыс жасау |Ережемен жұмыс |
|10 |Классик |ережесі сыныпқа түсіндіріледі. Әр топ |жасау кестесі әрбір|
| |Тапсырманы өз|өздері орындайтын тапсырмалар саны мен |топтың қолында |
| |бетінше |уақытты өздері айтып, ұсыныс жасайды. |болуы тиіс. |
| |орындау | | |
| |1 кезең. |Тақтадағы көрсетілген № 1 кестеге таңдалған|Сабақ барысын |
|11 |Өздік бақылау|мәліметтер жазылып, топ жұмыс жасауға |жазуды тақтаға |
| | |кіріседі. |модератор |
| | |ТКШ: |жүргізеді. |
| | |Бұрыштары 400; 300; 1100 болатын үшбұрыштар| |
| | |бола ма? | |
| | |2.Егер түзу параллель екі түзудің біреуін | |
| | |қиып өтетін болса,онда бұл түзу параллель | |
| | |түзулердің екіншісін де қия ма? | |
| | |3. Берілген екі бұрышы бойынша үшбұрыштың | |
| | |үшінші бұрышын тап: 400; 600 | |
| | |4. АВС және SKT үшбұрыштары тең. АВ | |
| | |қабырғасы 23 дм-ге тең. К бұрышы 300. В | |
| | |бұрышы мен SK қабырғасын табыңдар. | |
| | |5. Берілген екі бұрышы бойынша үшбұрыштың | |
| | |үшінші бұрышын тап: 200; 400 | |
| | |6. Егер бір үшбұрыштың үш қабырғасы екінші | |
| | |үшбұрыштың сәйкес үш қабырғасына тең | |
| | |болса,онда үшбұрыштар қандай болады? | |
| | |АКШ: | |
| | |Үшбұрыштың екі төбесіндегі сыртқы бұрыштары| |
| | |1200 және 1500-қа тең. Үшбұрыштың барлық | |
| | |бұрыштарын табыңдар. | |
| | |Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 7,5 м. | |
| | |Ал бүйір қабырғасы 2 м.Табанын табыңдар. | |
| | |Тең бүйірлі үшбұрыштың табаны 5 см,ал бүйір| |
| | |қабырғасы 6 см.Периметрін табыңдар. | |
| | |АВС тең бүірлі үшбұрышының төбесіндегі | |
| | |бұрышы 400. Оның табанындағы бұрыштарын | |
| | |табыңдар. | |
| | |ЖКШ: 1. Егер үшбұрыштың медианасы әрі | |
| | |биіктігі болса,онда үшбұрыштың түрі қандай | |
| | |болады? | |
| | |Түзулер қиылысқанда пайда болатын | |
| | |бұрыштардың біреуі 500 болса,онда қалған | |
| | |бұрыштарын табыңдар. | |
| |3 кезең. |Алға қойылған мақсатқа жету үшін топтың |Бір де бір кезеңде |
|12 |Бақылау |көшбасшысы топ жұмысын ұйымдастырып, |мұғалім тарапынан |
| | |бақылайды. |көмек |
| | | |көрсетілмейді. |
| |4 кезең |Топ алған уақыттың толық соңына дейін бір |Хронометраж таймер |
|13 |Талдау |минуты қалғанға дейін өз жұмыстарын талдап,|бойынша |
| | |тапсырмалар саны мен орындау уақытына |жүргізіледі. |
| | |өзгерістер енгізе алады. | |
| |5 кезең |Топ өз жұмыстарын аяқтап, бірін-бірі |Әр топ өздері |
|14 |Бағалау |тексеру әдісімен тапсырмалардың дұрыс |белгілеп айтқан |
| | |орындалуын тексереді. Орындалған |уақыт бойынша |
| | |тапсырмалардың аяқталған сәтінде топтан |тапсырмаларды |
| | |модератор тапсырмаларды жинап алып, тексеру|аяқтайды. |
| | |үшін басқа топқа олардың дайындығына қарай | |
| | |береді. | |
| |Түзету |Мұғалім әр топтың көшбасшысымен жұмыс |Сыныпта ең үздік |
|15 | |барысын талқылайды. Жауаптары: |менеджерлік жұмысты|
| | |ТКШ: 1.болады 2.қияды 3.800 4.300; 23 дм |айқындау және оны |
| | |5. 1200 |көрсету аса маңызды|
| | |6. тең |болып табылады. |
| | |АКШ: 1.300; 600; 900 2. 3,5 м 3.17 см. | |
| | |4. 700 | |
| | |ЖКШ: 1.тең бүйірлі үшбұрыш 2. 500;1300 | |
|16 |Бағалау |1 орын – 3 ұпай, 2 орын – 2 ұпай, 3 орын – | |
| | |1 ұпай | |
|17 |Сабақ |Алгоритм картасында оқушы бағаланбайды. | |
| |соңындағы |Биоинтернет және қисын карталарында | |
| |қорытынды |оқушылар альфа, бетта, гамма топтарына | |
| |бағалау |сәйкес,сонымен қатар көшбасшы картасында 7 | |
| | |ден 9 ұпайға дейін алған топ үшін журналға | |
| | |қойылатын баға 5. 5 тен 7 ге дейін ұпай | |
| | |алса журналға қойылатын баға 4. 3 тен 5 | |
| | |ұпайға дейін алған топқа журналға қойылатын| |
| | |баға 3. 8-9 ұпайдан жинаған топтар үшін | |
| | |әрбір оқушыға 9 бонустан қойылады. Осылайша| |
| | |қорытынды бағалар плакатқа жазылды. | |
| | |Барлық оқушылар бағаланды. | |
|18 |Үй тапсырмасы|Үй тапсырмасы беріледі. |Топтық жұмысты |
| | | |қорытындылау. |
| | | |Сыныптың |
| | | |көшбасшысына сөз |
| | | |беру. |

№1 кесте.«Көшбасшы» картасы бойынша жұмыс жасау барысында мәліметтерді
тіркеу кестесі. Сыныптағы тақтаға ендіріледі және оны модератор-оқушы
жүргізеді.

|Топ аты|Сұраныс |Түзету |Сұраныс |Нәтижені|Топтық жұмыстың |
| | | |бойынша |ң балдық|қорытындысы Сынып |
| | | |нәтиженің |мәліметі|көшбасшысына сөз |
| | | |ұпай-болжа| | |
| | | |мы | | |
| |тапсырмал|уа қыт |уақыт |тапсырмал| | |
| |ар саны | | |ар саны | | |
|1 ТКШ |2-4-6 |ЖКШ-5 |1-7 сын-8 |1 мин - 3|ЖКШ-5 АКШ-3 |ЖКШ-5 АКШ-3 |
|«Классик»| |АКШ-3 |мин 8-11 | |ТКШ-1 |ТКШ-1 |
| | |ТКШ-1 |сын-16 мин | | | |

Ескерту 1: бұл кесте сыныптағы 30 оқушының әр топта 10 оқушыдан болғанда
жұмыс жасауға арналған кесте. Норматив негізінде оқушылар санының аз
сыныптары үшін жалпы уақытты көбейтуге рұхсат етілген 2, 3, 4 кестелерінде
берілген (1 кестенің 4 бағанын қараңыз).
Ескерту 2: ойынның кез келген уақытында топ уақытты үнемдеп түзетулер
енгізуге құқығы бар, бірақ та уақыттың толық аяқталуына бір минут қалғанда.

Ескерту 3: айып салу уақыт бонусына да әсер етеді, ол мына кезде орын
алады: егер де, топ сұраныс алып ол сұранысты орындамаса, уақыт бонусынан
орындалмаған тапсырмаларға ұпай сандарынан алынып тасталынады.
№ 3 кесте. «Классик» ТКШ деңгейінде түрлі толтырылымды сыныптар үшін
тапсырмаларды орындаудың жалпы және қосымша уақыт нормативі.

|Сыныптағы |Бір топтағы |Қосымша уақыт|Қорытынды уақыт |
|оқушылар саны |оқушылар саны | | |
|9-12 |3-4 |4 мин |1-7 сын–16 мин, 8-11 сын–28 |
| | | |мин |
|15-18 |5-6 |3 мин |1-7 сын–15 мин, 8-11 сын– 27 |
| | | |мин |
|21-24 |7-8 |2 мин |1-7 сын–14 мин, 8-11 сын–26 |
| | | |мин |

Жауаптары:
ТКШ: 1.болады 2.қияды 3.800 4.300; 23 дм 5. 1200
6. тең

АКШ: 1.300; 600; 900 2. 3,5 м
3.17 см. 4. 700

ЖКШ: 1.тең бүйірлі үшбұрыш 2. 500;1300

Жауаптары:
ТКШ: 1.болады 2.қияды 3.800 4.300; 23 дм 5. 1200
6. тең

АКШ: 1.300; 600; 900 2. 3,5 м
3.17 см. 4. 700

ЖКШ: 1.тең бүйірлі үшбұрыш 2. 500;1300

Жауаптары:
ТКШ: 1.болады 2.қияды 3.800 4.300; 23 дм 5. 1200
6. тең

АКШ: 1.300; 600; 900 2. 3,5 м
3.17 см. 4. 700

ЖКШ: 1.тең бүйірлі үшбұрыш 2. 500;1300

Жауаптары:
ТКШ: 1.болады 2.қияды 3.800 4.300; 23 дм 5. 1200
6. тең

АКШ: 1.300; 600; 900 2. 3,5 м
3.17 см. 4. 700

ЖКШ: 1.тең бүйірлі үшбұрыш 2. 500;1300

№ 16 жалпы білім беретін орта мектебі

[pic]

[pic]

Дайындаған: математика пәнінің

мұғалімі Бейпилова К.Т.

2013/2014 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Түзулердің өзара орналасуы
Қиылысқан түзулер. перпендикуляр және көлбеу
Трапецияның табандары мен трапеция жазықтығының осы жазықтыққа параллель екендігін дәлелде
Түзулер мен жазықтықтар 9-сынып
Жазықтық пен түзудің перпендикулярлығы
Түзулердің параллельдік белгілері
Параллель түзулер
Параллель және перпендикуляр түзулер
Ортақ нүктесі бар түзулер
Параллель түзулер. 7 сынып
Пәндер