Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Рационал сандарды қосу және азайту



|Сабақтың тақырыбы |Рационал сандарды қосу және азайту. |
|6 сынып | |
|Сілтеме. |Күнтізбелік жоспар,оқулықТ.А.Алдамұратова,Т.С.Байшоланов |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік. Рационал сандарды қосу және азайту ережесін |
| |қолдана отырып координаталық түзуде салу. Таңбалар ережесін |
| |еске түсіру. |
| |Тәрбиелік:Оқушыларды ұқыптылыққа,елжандылыққа тәрбиелеу. |
| |Дамытушылық.Сын тұрғысынан ойлау арқылы алған білімдерін |
| |есептер шығаруда қолдану, ойлау қабілеттерін дамыту. |
|Оқыту нәтижесі: |-Рационал сандарды қосу және азайту ережесін пайдалана |
| |отырып, координаталық түзуде кескіндеу. |
| |-Теріс сандарды қосу,азайту. таңбасының ішінде берілген |
| |өрнектерді, теңдеулерді шығару. |
| |-топқа бөлу барысында жағымды ынтымақтастық қарым-қатынас |
| |орнайды. |
|Түйінді ойлар |Таңбалары әр түрлі екі санды қосу және азайтуды біледі. |
| |Рационал сандарды азайту, азайту ережесін пайдалана отырып, |
| |координаталық түзуде кескіндеу. |
| |Қарама-қарсы санның қосындысы 0-ге тең екенін біледі |
| |Ондық бөлшек, жай бөлшек арқылы берілген өрнектерге таңбалар |
| |ережесін қолдана біледі. |
| |Негізгі мағлұмат арқылы берілген есептерді шығара біледі |
|Уақыты |Әдіс-|Ресур|Сабақтың мазмұны |
| |тәсіл|стар | |
| |дер | | |
| | | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3мин |Топқа| | Санның түрлеріне байланысты |N-натурал сан,Z-бүтін сандар, |
| |бөлу | |топқа бөлу. |Q-рационал сан, (+)-оң |
| | | | |сандар,(-)-теріс сандар ғ», |
| | | | |[pic] |
|5мин |Үй |Интер|Үй тапсырмасын тексеру. |Жұптасып екеуара дәптерлерін |
| |жұмыс|актив|№504 |алмасып,тексеру. |
| |ын |ті | | |
| |тексе|тақта| | |
| |ру | | | |
| |Ассоц| | |1.Екі теріс санды қосу дегеніміз|
| |ация | | |не? |
| |әдісі| | |2.Таңбалары әр түрлі сандарды |
| | | | |қосу? |
| | | | |3.Рационал сандарды азайту |
| | | | |дегеніміз не? |
| | | |В) –а+а=0 |4.Координаталық түзудегі |
| | | |[pic] |кесіндінің ұзындығын табу |
| | | | |5.Қарама-қарсы сандардың |
| | | | |қосындысы неге тең? |
| | | | |6.Таңбалар ережесін қайталау. |
| | | | |[pic] |
|5 ми | Миға| |Ауызша есептер |Ауызша есептер шығару. |
| |шабуы|Слайд|-5 +9 =4 |Житон арқылы бағалау. |
| |л | |-2,5-2,5=-5 |[pic] |
| | | |12-(-3)=15 | |
| | | |7+(-10)=-3 | |
| | | |-4+15 =11 | |
| | | |-4-(-7)=-4+7=3 | |
| | | |-3-(-8) =-3+8=5 | |
| | | |5,2-9,4= -4,2 | |
| | | |0-0,12=-0,12 | |
| | | |1,2-(+0,2)=1 | |
| | | |-3,6+3,6=0 | |
| | | |-6+15=9 | |
| | | |Сын тұрғысынан ойлауға |1.Суреттеңіз:( Таңбалары әр |
| | | |берілген кубиктің 6 жағы ойды|түрлі екі санды қосу және |
| | | |жан-жақты дамытуға мүмкіндік |рационал сандарды азайтудың |
| | | |туғызатын оқыту кубизм |ережесі,мысал есепті шығар) |
| | | |стратегиясы. |*Ұжымдық тапсырма |
| | | |Әр топтан бір оқушы кубикті |2.Салыстырыңыз:( оң сан мен |
| | | |лақтыру арқылы ойлаудың |теріс сан және 0-санымен) |
| | | |6-деңгейіне сәйкес бір |*Жұптық тапсырма |
| | | |деңгейін таңдайды.Кесіндінің |[pic] |
| | | |ұзындығын табу.Рационал |[pic] |
| | | |сандарды азайтуды |3.Зерттеңіз: (Теріс сандардың |
| | | |координаталық сәуледе |шығу тарихы) |
| | | |кескіндеу. |*Үй жұмысы |
| | | |[pic] |*Ұжымдық тапсырма |
| | | |Рационал сандардың |[pic] |
| | | |классификациясын постерге | |
| | | |жазу. | |
| | | | |[pic] |
|n |Кубиз|Интер| |[pic] |
| |м |актив| |5.Дәлелдеңіз:Рационал сандарды |
| |әдісі|ті | |азайтуды координаталық түзуде |
| | |тақта| |кескіндеу) |
| | | | |*Топтық тапсырма |
| | | | |6.Талдау:(Рационал сандарды |
| | | | |классификациялау.) |
| | | | |Топтық тапсырма постерге жазу |
| | | | |Смайликтер арқылы бағалау |
| | | |№497,№501 есепті |4.Қолданыңыз: (Таңбалар ережесі |
|15 мин | |Оқулы|талдау,топтық тапсырма |математиканың барлық |
| | |қпен | |есептерінде,теңдеуді шешу, |
| | | | |өрнекті ықшамдау,жақшаны ашу |
| | | | |т.б.қолданылады) |
| | | | |[pic] |
| | | | |Топтар болған соң |
| | | | |тапсырмаларымен алмасады.(Әр |
| | | | |топтан 1 оқушы есепті |
| | | | |талдайды)Житон арқылы бағалау. |
|5 мин |Ой | |Жеке оқушыға тапсырма. |Лездеме жеке оқушыға тапсырма |
| |толға| |Лездеме ойыны |(конвертте жасырылған сандарды |
| |у | | |мимика арқылы көрсету) |
| | | | |[pic] |
| |Автор| |Сабақты қорытындылау. |Әр топтан бір оқушы автор |
| |орынд| | |орындығында жауап береді |
| |ығы | | | |
| | | |Кері байланыс |Рефлексия |
| | | | | |
| | | |Бағалау критерийлері |[pic] |
| | | |Үйге тапсырма №498 | |
| | | | | |

-----------------------
Рационал

Таңбал ары әр түрлі с қос

Теріс сан қосу


Ұқсас жұмыстар
Рационал сан
Рационал сандарды азайту
Лекция мод сандарды қосу
Теңдеуге есептер шешу
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Рационал сандарға амалдар қолдану және алгоритм құру
Рационал сандарға амалдар қолдану туралы ақпарат
Рационал сандарға амалдар қолдану тарауын қайталау
Математика сабағында қазақтың ұлттық шежіресін қолдану
Сызықтық функция
Пәндер