Рационал сандарды қосу және азайту



|Сабақтың тақырыбы |Рационал сандарды қосу және азайту. |
|6 сынып | |
|Сілтеме. |Күнтізбелік жоспар,оқулықТ.А.Алдамұратова,Т.С.Байшоланов |
|Сабақтың мақсаты: |Білімділік. Рационал сандарды қосу және азайту ережесін |
| |қолдана отырып координаталық түзуде салу. Таңбалар ережесін |
| |еске түсіру. |
| |Тәрбиелік:Оқушыларды ұқыптылыққа,елжандылыққа тәрбиелеу. |
| |Дамытушылық.Сын тұрғысынан ойлау арқылы алған білімдерін |
| |есептер шығаруда қолдану, ойлау қабілеттерін дамыту. |
|Оқыту нәтижесі: |-Рационал сандарды қосу және азайту ережесін пайдалана |
| |отырып, координаталық түзуде кескіндеу. |
| |-Теріс сандарды қосу,азайту. таңбасының ішінде берілген |
| |өрнектерді, теңдеулерді шығару. |
| |-топқа бөлу барысында жағымды ынтымақтастық қарым-қатынас |
| |орнайды. |
|Түйінді ойлар |Таңбалары әр түрлі екі санды қосу және азайтуды біледі. |
| |Рационал сандарды азайту, азайту ережесін пайдалана отырып, |
| |координаталық түзуде кескіндеу. |
| |Қарама-қарсы санның қосындысы 0-ге тең екенін біледі |
| |Ондық бөлшек, жай бөлшек арқылы берілген өрнектерге таңбалар |
| |ережесін қолдана біледі. |
| |Негізгі мағлұмат арқылы берілген есептерді шығара біледі |
|Уақыты |Әдіс-|Ресур|Сабақтың мазмұны |
| |тәсіл|стар | |
| |дер | | |
| | | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|3мин |Топқа| | Санның түрлеріне байланысты |N-натурал сан,Z-бүтін сандар, |
| |бөлу | |топқа бөлу. |Q-рационал сан, (+)-оң |
| | | | |сандар,(-)-теріс сандар ғ», |
| | | | |[pic] |
|5мин |Үй |Интер|Үй тапсырмасын тексеру. |Жұптасып екеуара дәптерлерін |
| |жұмыс|актив|№504 |алмасып,тексеру. |
| |ын |ті | | |
| |тексе|тақта| | |
| |ру | | | |
| |Ассоц| | |1.Екі теріс санды қосу дегеніміз|
| |ация | | |не? |
| |әдісі| | |2.Таңбалары әр түрлі сандарды |
| | | | |қосу? |
| | | | |3.Рационал сандарды азайту |
| | | | |дегеніміз не? |
| | | |В) –а+а=0 |4.Координаталық түзудегі |
| | | |[pic] |кесіндінің ұзындығын табу |
| | | | |5.Қарама-қарсы сандардың |
| | | | |қосындысы неге тең? |
| | | | |6.Таңбалар ережесін қайталау. |
| | | | |[pic] |
|5 ми | Миға| |Ауызша есептер |Ауызша есептер шығару. |
| |шабуы|Слайд|-5 +9 =4 |Житон арқылы бағалау. |
| |л | |-2,5-2,5=-5 |[pic] |
| | | |12-(-3)=15 | |
| | | |7+(-10)=-3 | |
| | | |-4+15 =11 | |
| | | |-4-(-7)=-4+7=3 | |
| | | |-3-(-8) =-3+8=5 | |
| | | |5,2-9,4= -4,2 | |
| | | |0-0,12=-0,12 | |
| | | |1,2-(+0,2)=1 | |
| | | |-3,6+3,6=0 | |
| | | |-6+15=9 | |
| | | |Сын тұрғысынан ойлауға |1.Суреттеңіз:( Таңбалары әр |
| | | |берілген кубиктің 6 жағы ойды|түрлі екі санды қосу және |
| | | |жан-жақты дамытуға мүмкіндік |рационал сандарды азайтудың |
| | | |туғызатын оқыту кубизм |ережесі,мысал есепті шығар) |
| | | |стратегиясы. |*Ұжымдық тапсырма |
| | | |Әр топтан бір оқушы кубикті |2.Салыстырыңыз:( оң сан мен |
| | | |лақтыру арқылы ойлаудың |теріс сан және 0-санымен) |
| | | |6-деңгейіне сәйкес бір |*Жұптық тапсырма |
| | | |деңгейін таңдайды.Кесіндінің |[pic] |
| | | |ұзындығын табу.Рационал |[pic] |
| | | |сандарды азайтуды |3.Зерттеңіз: (Теріс сандардың |
| | | |координаталық сәуледе |шығу тарихы) |
| | | |кескіндеу. |*Үй жұмысы |
| | | |[pic] |*Ұжымдық тапсырма |
| | | |Рационал сандардың |[pic] |
| | | |классификациясын постерге | |
| | | |жазу. | |
| | | | |[pic] |
|n |Кубиз|Интер| |[pic] |
| |м |актив| |5.Дәлелдеңіз:Рационал сандарды |
| |әдісі|ті | |азайтуды координаталық түзуде |
| | |тақта| |кескіндеу) |
| | | | |*Топтық тапсырма |
| | | | |6.Талдау:(Рационал сандарды |
| | | | |классификациялау.) |
| | | | |Топтық тапсырма постерге жазу |
| | | | |Смайликтер арқылы бағалау |
| | | |№497,№501 есепті |4.Қолданыңыз: (Таңбалар ережесі |
|15 мин | |Оқулы|талдау,топтық тапсырма |математиканың барлық |
| | |қпен | |есептерінде,теңдеуді шешу, |
| | | | |өрнекті ықшамдау,жақшаны ашу |
| | | | |т.б.қолданылады) |
| | | | |[pic] |
| | | | |Топтар болған соң |
| | | | |тапсырмаларымен алмасады.(Әр |
| | | | |топтан 1 оқушы есепті |
| | | | |талдайды)Житон арқылы бағалау. |
|5 мин |Ой | |Жеке оқушыға тапсырма. |Лездеме жеке оқушыға тапсырма |
| |толға| |Лездеме ойыны |(конвертте жасырылған сандарды |
| |у | | |мимика арқылы көрсету) |
| | | | |[pic] |
| |Автор| |Сабақты қорытындылау. |Әр топтан бір оқушы автор |
| |орынд| | |орындығында жауап береді |
| |ығы | | | |
| | | |Кері байланыс |Рефлексия |
| | | | | |
| | | |Бағалау критерийлері |[pic] |
| | | |Үйге тапсырма №498 | |
| | | | | |

-----------------------
Рационал

Таңбал ары әр түрлі с қос

Теріс сан қосу


Ұқсас жұмыстар
Рационал сан
Рационал сандарды азайту
Лекция мод сандарды қосу
Теңдеуге есептер шешу
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Рационал сандарға амалдар қолдану және алгоритм құру
Рационал сандарға амалдар қолдану туралы ақпарат
Рационал сандарға амалдар қолдану тарауын қайталау
Математика сабағында қазақтың ұлттық шежіресін қолдану
Сызықтық функция
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz