11 сынып геометриядан ұмж, қмж

Ұзақ мерзімді жоспар
11 сынып
Геометрия
Аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат
(гуманитарлық бағыттағы)
№
1
2
3-4
5-6
дүрыс пирамида, қиық пирамида
анықтамаларды түсініп меңгеру, жаттығулар орындау барысында қолдана білуге дағдылану
Денелердің көлемдерінің жалпы қасиеті
Кубтың, параллелопепидтың көлемі
24
25
Пирамиданың көлемі
Қиық пирамиданың көлемі
28
29
Конустың көлемі
Қиық конустың көлемі
№16 бақылау жұмысы№2о
Сабақ №12-13
1. Геометрия оқыту әдістемесі
2. 11-сыныпқа арналған геометрия оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011
1. Геометрия оқыту әдістемесі
2. 11-сыныпқа арналған Геометрия оқулығы
3. 11-сыныпқа арналған Геометриядан есептер жинағы
1. Диалог
2. Проблемалық сұрақтар қою.
3. Түсіндіру
4. ЖИКСО әдісі
Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Ғаламтор мәліметтері
Тақырыпқа кіріспе:
Цилиндрдің жазықтықпен қимасы деп жалғыз нүктеден, цилиндрдің жасаушысынан немесе табанынан өзгеше фигураны, яғни цилиндр мен жазықтықтың ортақ бөлігін айтады.
Остьтік қималар тіктөртбұрыш болатынын негіздеп береді.
№17
№18 №21, №23
№19
Оқушылар берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Жұмыс дәптерлеріне қысқаша формуларды жазу.
Есептерді тиімді тәсілдермен шығарады.
ІV. Қорытындылау
(5 мин)
№2, 4
№5, 9
Теоерма 8
формуланы қорытып шығару,
қосымша материалдармен таныстыру
Үй тапсырмасын түртіп алады
Интернеттен цилиндр туралы мәліметтер жинайды
Формативті бағалау
Өзін өзі бағалау
VII. Рефлексия
(3 мин )
Сабақ №14
1. Геометрия оқыту әдістемесі
2. 11-сыныпқа арналған геометрия оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011
1. 11-сыныпқа арналған Геометрия оқулығы
3. 11-сыныпқа арналған Геометриядан есептер жинағы
1. Диалог
2. Проблемалық сұрақтар қою.
3. Түсіндіру
Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Ғаламтор мәліметтері
Тақырыпқа кіріспе:
Конустың жазықтықпен қимасы деп жалғыз нүктеден, цилиндрдің жасаушысынан немесе табанынан өзгеше фигураны, яғни конус пен жазықтықтың ортақ бөлігін айтады.
Остьтік қималар тең бүйірлі үшбұрыш болатынын негіздеп береді.
№1
Оқушылар берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Жұмыс дәптерлеріне қысқаша формуларды жазу.
Есептерді тиімді тәсілдермен шығарып көрсетеді.
ІV. Бекіту
(5 мин)
Қиық конус сызбасын кескіндейді
Көрсетеді:
Өсьтік қимасын;
Биіктігін
Табандары
жасаушысы
Оқушылар есептер шығарады.
№2, 3есептер
қосымша материалдар жинау
№5, 6 қиық конус
VII. Рефлексия
(3 мин )
Сабақ №15
1. Геометрия оқыту әдістемесі
2. 11-сыныпқа арналған геометрия оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011
1. 11-сыныпқа арналған Геометрия оқулығы
3. 11-сыныпқа арналған Геометриядан есептер жинағы
1. Диалог
2. Проблемалық сұрақтар қою.
3. Түсіндіру
Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Ғаламтор мәліметтері
Тақырыпқа кіріспе: қиық конусқа түсінік
Остьтік қимасы тең бүйірлі трапеция болатынын негіздеп беру
Сызбасын кетіру
№5
Оқушылар берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Жұмыс дәптерлеріне формуларды жазды.
Есептерді шешеді
ІV. Бекіту
(5 мин)
Қиық конус
Қиық конустың биіктігі
Қиық конустың бүйір беті ауданы, толық беті ауданы-түсінік беру
Қиық конустың өсьтік қимасы тең бүйірлі трапеция
№ 4, 5, Есепттің шартын түсіндіру.
Қиық конус сызбасын кескіндейді
Көрсетеді:
Өсьтік қимасын;
Биіктігін
Табандары
жасаушысы
Формулаларды біледі
есептер шығарады.
№7-9есептер
Теоермаларды оқу
VII. Рефлексия
(3 мин )
Жэ
Сабақ №17
1. Геометрия оқыту әдістемесі
2. 11-сыныпқа арналған геометрия оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011
1. 11-сыныпқа арналған Геометрия оқулығы
3. 11-сыныпқа арналған Геометриядан есептер жинағы
1. Диалог
2. Проблемалық сұрақтар қою.
3. Түсіндіру
Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Ғаламтор мәліметтері
Тақырыпқа кіріспе:
Сфера мен шар қасиеттеріне түсінік
Шар мен сфераның жазықтықпен қимасы (96 сурет)
Жарты дөңгелек өзінің деаметрінен айналғанда шығатын дене -«шар»
Жарты шеңбер өзінің деаметрімен айналдырғанда шығатын дене «сфера»
Сфераға жанама жазықтықтар
Шарға жанама жазықтық олардың бірғана ортақ нүктесі болады.
97 сурет
Оқушылар берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Жұмыс дәптерлеріне қысқаша формуларды жазу.
Есептерді тиімді тәсілдермен шығарады.
ІV. Бекіту
(5 мин)
№2, 3есеп, қосымша № 10, 11 есеп
теорема11
Теорема 12
қосымша материалдар жинау
VII. Рефлексия
(3 мин )
Сабақ №18
1. Геометрия оқыту әдістемесі
2. 11-сыныпқа арналған геометрия оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011
1. 11-сыныпқа арналған Геометрия оқулығы
3. 11-сыныпқа арналған Геометриядан есептер жинағы
1. Диалог
2. Проблемалық сұрақтар қою.
3. Түсіндіру
Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Ғаламтор мәліметтері
Тақырыпқа кіріспе:
Сфера мен шар қасиеттеріне түсінік
Шар мен сфераның жазықтықпен қимасы (96 сурет)
Жарты дөңгелек өзінің деаметрінен айналғанда шығатын дене -«шар»
Жарты шеңбер өзінің деаметрімен айналдырғанда шығатын дене «сфера»
Сфераға жанама жазықтықтар
Шарға жанама жазықтық олардың бірғана ортақ нүктесі болады.
97 сурет
Оқушылар берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Жұмыс дәптерлеріне қысқаша формуларды жазу.
Есептерді тиімді тәсілдермен шығарады.
ІV. Бекіту
(5 мин)
№2, 3есеп, қосымша № 10, 11 есеп
теорема11
Теорема 12
қосымша материалдар жинау
VII. Рефлексия
(3 мин )
Сабақ №19
1. Геометрияға арналған есептер «Талапкерге» есептер жинағы
2. 11-сыныпқа арналған геометрия оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011
1. 11-сыныпқа арналған Геометрия оқулығы
3. 11-сыныпқа арналған Геометриядан есептер жинағы
1. Диалог
2. Проблемалық сұрақтар қою.
3. Түсіндіру
Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Ғаламтор мәліметтері
Пифогор теремасын
синустартеоремасы
косинустар теоремасын қайталау формулалардын келтіру
Оқушылар берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Жұмыс дәптерлеріне формулаларды жазады
ІV. Бекіту
(5 мин)
№2, 3есеп, қосымша № 10, 11 есеп
теорема11
Теорема 12
қосымша материалдар жинау
VII. Рефлексия
(3 мин )
Сабақ №20
Призманың, пирамиданың, қиық пирамиданың және айналу денелері аудандарының формуласын қолданып есептер шешу тәсілдерін менгерту,
Бүйірбеті, толық беті аудандарға есептер шешуге дағдыландыру
1. Геометрия оқыту әдістемесі
2. 11-сыныпқа арналған геометрия оқулығы, Алматы «Мектеп», 2011
3. «талпкерге» есептер жинағы Көкшетау баспасы 2011
1. 11-сыныпқа арналған Геометрия оқулығы
3. 11-сыныпқа арналған Геометриядан есептер жинағы
1. Диалог
2. Проблемалық сұрақтар қою.
3. Түсіндіру
Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Ғаламтор мәліметтері
- Цилиндр
Бүйір беті ауданы, толық беті ауданы
- Косинус
Бүйір беті, толық беті аудандарының формуласын келтіру
- Пирамиданың
- Қиық пирамиданың бүйір беті, толық беті аудандары формулаларын жаздыру
Есептер шешу:№456
№458 шартына түсінік беру
- Цилиндр
Бүйір беті ауданы, толық беті ауданы
- Косинус
Бүйір беті, толық беті аудандарының формуласын
Тақтаға жазады, түсінкі береді
Есептер шешу:№456 жеке жеке орындйды
Жауаптарын талқылайды
ІV. Бекіту
(5 мин)
Оқушылар есептер шығарады.
Конус қимасының ауданын табады
№2, 3есеп, қосымша № 10, 11 есеп
теорема11
Теорема 12
қосымша материалдар жинау
VII. Рефлексия
(3 мин )
Білдім, Білемін стратегиясы
Кестесін толтырды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz