Әдебиет пен өнер. 9 сынып

Сабақтың тақырбы
Әдебиет пен өнер §43
9 сынып
Сабақтың тақырбы: Сілтеме
Әдебиет пен өнер §43:

Қазақстан тарихы ав: М. Қозыбаев, К. Нұрпейіс, Қ. Жүкешев

Слайдтар, кинодан үзінді, қосымша әдебиеттер. Сабақ жоспары

Сабақтың тақырбы: Жалпы мақсаты
Әдебиет пен өнер §43: Тоқырау жылдарының әдебиетіне шолу, жетістіктер мен іркілістерді ажырату, танымал жазушылардың татымды шығармаларын атау және олардың мазмұнымен таныстыру.
Сабақтың тақырбы: Міндеттер:
Әдебиет пен өнер §43:

1. Оқушылардың қызығушылығын ояту

2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру.

3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау

4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау

Сабақтың тақырбы: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Әдебиет пен өнер §43:

1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу

2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру

3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау

Сабақтың тақырбы: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Әдебиет пен өнер §43:

1. Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену

2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау

3. Проблемалық сұрақтарды шешуге итермелеу.

Сабақтың тақырбы: Күтілетін нәтиже
Әдебиет пен өнер §43:

1. Көркемөнердің салаларындағы (музыка, кино, театр) болып жатқан жетістіктер туралы мәлімет беру, өнердің бағытына бағыт беру;

2. Әдебиет пен өнердегі тақырып шектеулігінің әлеуметтік салаларына үңіле отырып, қоғамның дамуына баға беру.

3. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру;

Сабақтың тақырбы:

Тапсырмалар

жүктелген дереккөздер

Әдебиет пен өнер §43: 1. «Қазақстан тарихы» журналы №5 2010 жыл 46-51 беттер
http://referattar. ru/load/referat/geografija//13-1-0-378
Сабақтың тақырбы: 1 . Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды топқа бөлу.
Сабақтың тақырбы:
Әдебиет пен өнер §43:
9 сынып:
Сабақтың тақырбы: Тапсырмалар
Әдебиет пен өнер §43:

1. Үй тапсырмасын сұрау.

2. Өткен сабақпен жаңа сабақты байланыстыру.

3. Мәтінмен жұмыс

4. Постермен жұмыс

5. Сергіту сәті

6. «Ойлан тап»

5. «иә», «жоқ» сратегиясын қолдану

6. Қорытынды

9 сынып:

1-топ: Мұғалімдер

2-топ: Зерттеушілер

3-топ: Ғалымдар

1. Халыққа білім беру ісі: мектеп, кәсіптік-техникалық білім, жоғары және арнаулы оқу орындары

2. Мектепте жүргізілген реформалар

3. Ғылымның дамуында қалыптасқан үрдістер.

Сабақтың тақырбы:

2. Тест тапсырмалары

(Әр топқа 2 сауалдан)

Әдебиет пен өнер §43:

1. Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда халық сирек қоныстанған аудандарда малшы балалары үшін салынды:

A) Пансионаттар

B) Жексенбілік мектептер

C) Кешкі мектептер

D) Мектеп-интернаттар

Е) Жылжымалы мектептер

2. Жалпыға бірдей орта білім беруге көшу науқаны өріс алды:

A) 1940 жылдар ішінде

B) 1960 жылдар ішінде

C) 1970 жылдар ішінде

D) 1980 жылдар ішінде

Е) 1990 жылдар ішінде

3. 1965 жылы республика халық шаруашылығындағы жұмыс істеп жатқан дипломды мамандардың саны:

A) 0, 5 млн-нан астам

B) 1, 5 млн-нан астам

C) 2 млн-нан астам

D) 2, 5 млн-нан астам

Е) 5, 5 млн-нан астам

4. 1960-1970 жылдары катализаторларды электрохимиялық әдістермен зерттеу мәселесін дұрыс көтере білген ғалым:

A) Д. Сокольский

B) У. Ахметсафин

C) М. Айтхожин

D) Е. Бөкетов

Е) Ә. Марғұлан

9 сынып:

1. Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда жалпыға бірдей міндетті жетіжылдық білім беру ісі қайтадан қолға алынды:

A) 1949 жылы

B) 1952 жылы

C) 1956 жылы

D) 1960 жылдардың басында

Е) 1964 жылы

2. 1984 жылғы кезекті мектеп реформасы бойынша қарастырылған шара:

A) Он жастан бастап оқыту

B) Сегіз жастан бастап оқыту

C) Жеті жастан бастап оқыту

D) Алты жастан бастап оқыту

Е) Ақылы оқыту

3. 1970 жылдар ішінде жүздеген метептер жабыла бастады:

A) Қалалық жерлерде

B) Қала типтес кенттерде

C) «Болашағы жоқ» елді мекендерде

D) Совхоздарда

Е) Колхоздарда

4. 1960-1970 жылдары гидрогеология және гидрофизика ғылымдары саласында нәтижелі еңбек еткен ғалым:

A) Д. Сокольский

B) У. Ахметсафин

C) М. Айтхожин

D) Е. Бөкетов

Е) Ә. Марғұлан

1. Жалпыға бірдей міндетті сегізжылдық білім беруге көшу көзделді:

A) 1949-1950 оқу жылынан бастап

B) 1962-1963 оқу жылынан бастап

C) 1970-1971 оқу жылынан бастап

D) 1980-1981 оқу жылынан бастап

Е) 1984-1985 оқу жылынан бастап

2. 1965-1966 оқу жылында Қазақстандағы жоғары оқу орындарының саны:

A) 20

B) 30

C) 39

D) 49

Е) 55

3. 1970 жылдарда «болашағы жоқ» елді мекендердегі жабылған мектептердің бәрі дерлік:

A) Қалалық жерлердегі мектептер

B) Орыс-қазақ мектептері

C) Мектеп-гимназиялар

D) Лицей-мектептер

Е) Қазақ тілінде оқытатын мектептер

4. 1960-1970 жылдары генетика мен микробиология саласында қомақты табыстарға жеткен ғалым:

A) Д. Сокольский

B) У. Ахметсафин

C) М. Айтхожин

D) Е. Бөкетов

Е) Ә. Марғұлан

Сабақтың тақырбы: Сабақты бекіту.
Әдебиет пен өнер §43: Жаңа сабақ
9 сынып: Тақырыбы
Мақсат қою

Ұқсас жұмыстар
Сабақ жоспарлау
Кеңестік жүйе
«шешендік өнер» арнайы курстың күнтізбелік жоспары
Шешендік толғау
Қазақ тілі өлеңі
Өнер және бейнелеу өнері
Топ жұмысын бағалау парақшасы арқылы бағалау
7-сынып, V ғасырдан XVII ғасырдың ортасына дейін
Ана тіліме мөлтек сыр
Музыка пәнінен оқу бағдарламасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz