Файл қосу

Әдебиет пен өнер. 9 сынып



|Сабақтың тақырбы |Әдебиет пен өнер §43 | 9 сынып |
|Сілтеме | Қазақстан тарихы ав: М.Қозыбаев, К.Нұрпейіс, Қ.Жүкешев |
| |Слайдтар, кинодан үзінді, қосымша әдебиеттер.Сабақ жоспары |
|Жалпы мақсаты|Тоқырау жылдарының әдебиетіне шолу, жетістіктер мен іркілістерді |
| |ажырату, танымал жазушылардың татымды шығармаларын атау және |
| |олардың мазмұнымен таныстыру. |
| Міндеттер: |1. Оқушылардың қызығушылығын ояту |
| |2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру. |
| |3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал |
| |жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға |
| |жағдай жасау |
| |4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау |
|Мұғалімдер |1.Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп |
|үшін оқу |шығу |
|нәтижелері |2.Мұғалім оқуға бағыттап отыру |
| |3.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
|Сабақта |1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену |
|туындаған |2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау |
|негізгі |дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау |
|идеялар |3. Проблемалық сұрақтарды шешуге итермелеу. |
|Күтілетін |1.Көркемөнердің салаларындағы (музыка, кино, театр) болып жатқан |
|нәтиже |жетістіктер туралы мәлімет беру, өнердің бағытына бағыт беру; |
| |2.Әдебиет пен өнердегі тақырып шектеулігінің әлеуметтік салаларына |
| |үңіле отырып, қоғамның дамуына баға беру. |
| |3. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда|
| |пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен |
| |қызығушылық тудыру; |
|Тапсырмалар |1. «Қазақстан тарихы» журналы №5 2010 жыл 46-51 беттер |
|жүктелген |http://referattar.ru/load/referat/geografija/biosfera_turaly_refera|
|дереккөздер |t/13-1-0-378 |
|1 .Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды топқа бөлу. |
| | | | |
|Тапсырмалар |1.Үй тапсырмасын |1-топ: Мұғалімдер |1.Халыққа білім беру |
| |сұрау. |2-топ: Зерттеушілер|ісі: мектеп, |
| |2.Өткен сабақпен |3-топ: Ғалымдар |кәсіптік-техникалық |
| |жаңа сабақты | |білім, жоғары және |
| |байланыстыру. | |арнаулы оқу орындары |
| |3.Мәтінмен жұмыс | |2. Мектепте |
| |4.Постермен жұмыс | |жүргізілген |
| |5.Сергіту сәті | |реформалар |
| |6.«Ойлан тап» | |3. Ғылымның дамуында |
| |5. «иә», «жоқ» | |қалыптасқан үрдістер.|
| |сратегиясын | | |
| |қолдану | | |
| |6. Қорытынды | | |
|2. Тест тапсырмалары|1.Ұлы Отан |1.Ұлы Отан |1.Жалпыға бірдей |
|(Әр топқа 2 |соғысынан кейінгі |соғысынан кейінгі |міндетті сегізжылдық |
|сауалдан) |жылдарда халық |жылдарда жалпыға |білім беруге көшу |
| |сирек қоныстанған |бірдей міндетті |көзделді: |
| |аудандарда малшы |жетіжылдық білім |A) 1949-1950 оқу |
| |балалары үшін |беру ісі қайтадан |жылынан бастап |
| |салынды: |қолға алынды: |B) 1962-1963 оқу |
| |A) Пансионаттар |A) 1949 жылы |жылынан бастап |
| |B) Жексенбілік |B) 1952 жылы |C) 1970-1971 оқу |
| |мектептер |C) 1956 жылы |жылынан бастап |
| |C) Кешкі мектептер|D) 1960 жылдардың |D) 1980-1981 оқу |
| |D) |басында |жылынан бастап |
| |Мектеп-интернаттар|Е) 1964 жылы |Е) 1984-1985 оқу |
| |Е) Жылжымалы |2.1984 жылғы |жылынан бастап |
| |мектептер |кезекті мектеп |2.1965-1966 оқу |
| |2.Жалпыға бірдей |реформасы бойынша |жылында Қазақстандағы|
| |орта білім беруге |қарастырылған шара:|жоғары оқу |
| |көшу науқаны өріс |A) Он жастан бастап|орындарының саны: |
| |алды: |оқыту |A) 20 |
| |A) 1940 жылдар |B) Сегіз жастан |B) 30 |
| |ішінде |бастап оқыту |C) 39 |
| |B) 1960 жылдар |C) Жеті жастан |D) 49 |
| |ішінде |бастап оқыту |Е) 55 |
| |C) 1970 жылдар |D) Алты жастан |3.1970 жылдарда |
| |ішінде |бастап оқыту |«болашағы жоқ» елді |
| |D) 1980 жылдар |Е) Ақылы оқыту |мекендердегі жабылған|
| |ішінде |3.1970 жылдар |мектептердің бәрі |
| |Е) 1990 жылдар |ішінде жүздеген |дерлік: |
| |ішінде |метептер жабыла |A) Қалалық жерлердегі|
| |3.1965 жылы |бастады: |мектептер |
| |республика халық |A) Қалалық жерлерде|B) Орыс-қазақ |
| |шаруашылығындағы |B) Қала типтес |мектептері |
| |жұмыс істеп жатқан|кенттерде |C) Мектеп-гимназиялар|
| |дипломды |C) «Болашағы жоқ» |D) Лицей-мектептер |
| |мамандардың саны: |елді мекендерде |Е) Қазақ тілінде |
| |A) 0,5 млн-нан |D) Совхоздарда |оқытатын мектептер |
| |астам |Е) Колхоздарда |4.1960-1970 жылдары |
| |B) 1,5 млн-нан |4.1960-1970 жылдары|генетика мен |
| |астам |гидрогеология және |микробиология |
| |C) 2 млн-нан астам|гидрофизика |саласында қомақты |
| |D) 2,5 млн-нан |ғылымдары саласында|табыстарға жеткен |
| |астам |нәтижелі еңбек |ғалым: |
| |Е) 5,5 млн-нан |еткен ғалым: |A) Д.Сокольский |
| |астам |A) Д.Сокольский |B) У.Ахметсафин |
| |4.1960-1970 |B) У.Ахметсафин |C) М.Айтхожин |
| |жылдары |C) М.Айтхожин |D) Е.Бөкетов |
| |катализаторларды |D) Е.Бөкетов |Е) Ә.Марғұлан |
| |электрохимиялық |Е) Ә.Марғұлан | |
| |әдістермен зерттеу| | |
| |мәселесін дұрыс | | |
| |көтере білген | | |
| |ғалым: | | |
| |A) Д.Сокольский | | |
| |B) У.Ахметсафин | | |
| |C) М.Айтхожин | | |
| |D) Е.Бөкетов | | |
| |Е) Ә.Марғұлан | | |
|Сабақты бекіту. |Жаңа сабақ |Тақырыбы |Мақсат қою |

|Сабақтың жоспары |1.Әдебиет 2. Өнер |
| |Ой қозғау |
| |Танымал жазушылардан кімдерді білесіңдер? |
| |Слайд арқылы жаңа сабақты түсіндіру. Кинофильмнен үзінді |
| |көрсету. |
| |Жазушылардың шығармаларынан топ бойынша сұрау. |
|Постер құрастыру |Оқшыларды сыни тұрғысынан ойлауға, өз пікірін дәлелдей білуге |
| |тапсырма беріледі. |
|«ИӘ» «ЖОҚ» |1.Социал и стік Еңбек Ері атағына ие болған қазақ әдебиетінің |
|стратегиясын |аса көрнекті өкілі Ғабит Мүсірепов пе? |
|қолдану |2. «Қан мен тер» триологиясының авторы: Жұбан Молдағалиев па? |
| |3.КСРО Мемлекеттік сыйлығына ұсынылған, майталман ақын: Жұбан |
| |Молдағалиев па? |
| |4.Хан Кенесары Қасымұлы туралы тарихи шындықты жазған жазушы |
| |Әнуар Әлімжанов па? |
| |5.Әбу Насыр әл Фараби туралы жазылған «Ұстаздың қайтып оралуы» |
| |романының авторы Ілияс Есенберлин бе? |
| |6.Дж.Неру атындағы халықаралық сыйлыққа ие болған жазушы Әнуар |
| |Әлімжанов па? |
| |7.Ұлы Отан тақырыбына жазған шығармалары оқырман көңілінен |
| |шыққан жазушы Әбіш Кекілбаев па? |
| |8.Тұңғыш ғарышкерге арналған «Адамға табын, Жер, енді» |
| |поэмасының авторы: Бауыржан Момышұлы ма? |
| |9.Этнографиялық оркестр құрып, ән жазуды ұлттық сарындағы |
| |аспапты музыканы уағыздаумен ұштастырған: Н.Есқалиева ма? |
|Бағалау (түрлері) |Слайд 6 Бағалау: 7 мин/ Өзін-өзі және достарын бағалау парағы |
|-оқушының өзін-өзі|Оқушының аты-жөні |
|бағалауы |Топта сөйлеп, идея айтқанды-ғын бағала |
|-топтың өзін-өзі |Белсенділігін бағала |
|бағалауы |Мұғалімнің бағалауы |
|-мұғалімнің | |
|бағалауы | |
|-жалпы бағалау | |
|-критерийлер | |
|арқылы бағалау | |
| | |
| | |
| |1 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |2 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |3 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |4 |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|-сабақты қалай | -өз пікірін дәлелдеумен аяқтауды жоспарладым. |
|аяқтауды жоспарлау | |
|Сабақты аяқтау |§ 43 оқу, Тоқырау жылдарында жарық көрген өзі оқыған тарихи |
|түрлері |романдардың біріне хабарлама жасау. |
|-бір пікірге келу... |45 мин. Сабақтың соңы |
|-өз пікірін | |
|дәлелдеу... | |
|Үйде жалғастыру... | |


Ұқсас жұмыстар
Сабақ жоспарлау
Кеңестік жүйе
«шешендік өнер» арнайы курстың күнтізбелік жоспары
Шешендік толғау
Қазақ тілі өлеңі
Өнер және бейнелеу өнері
Топ жұмысын бағалау парақшасы арқылы бағалау
7-сынып, V ғасырдан XVII ғасырдың ортасына дейін
Ана тіліме мөлтек сыр
Музыка пәнінен оқу бағдарламасы
Пәндер