Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

Тепе теңдік жаттығуларын үйрету



Директордың оқу- тәрбие ісі

жөніндегі орынбасары:
_________Ж.Құлғазиев

Қайырбекова Меруерт Қазбековна

Дене тәрбиесі пәнінен өткізілетін 8 сыныптар арасында құралған сабақ
жоспары

1. Күні: 8б-21.12.2013 ж

2. Уақыты: 8б-1150-1235

3. Өтілетін жері: Спорт зал

4. Сабақтың тақырыбы: Тепе-теңдік жаттығуларын үйрету

5. Құралы: ысқырық, бөрене, доп, гимнастикалық төсеніш

6. Сабақтың мақсаты: Оқушылар тепе –теңдік сақтау арқыл жаттығуларды
еркін орындау арқылы, бөрене үстінде жүру әдістерін үйрету.

А) Білімділік: Гимнастикалық бөренеде жүру әдістерінің түрлерін және
оқушының тепе-теңдік сақтап жүруін үйрету.

Б) Дамытушылық: Оқушылардың жан-жақты өсіп жетілуі, жылдамдық ептілік
қасиеттерін арттыру және батылдық, тапқырлық тез шешім қабылдау
қабілеттерін дамыту.

В) Тәрбиелік: Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыра отырып,
ұйымшылдыққа, бірлікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

| |Сабақтың мазмұны | |Әдістемелік нұсқау |
| | |Жік | |
| | |теу | |
| |1.Сапқа тұру, рапорт қабылдау |15 |Оқушылардың сабаққа қатысуын, |
|К | | |спорт киімдеріне,оның тазалығын,|
|І |Сәлемдесу. | |денсаулығын тексеру. Сапқа |
|Р |Сап элементтері: | |тұруын қадағалау. Техника |
|І |- оңға бұрылу | |қауіпсіздігінің ережелерін |
|С |- солға бұрылу | |сақтау. |
|П |- айнала бұрылу | |Басты көтеріп денені тік ұстау. |
|Е |Жүру: | |Екі қол жанында |
| |- аяқ ұшымен | |Арқа түзу |
|б |- өкшемен | |Екі қол жоғары, алақан ішке |
| |- табанның ішкі және сыртқы | |қарайды. Шынтақ бүгілмейді |
|ө |қырымен | |қол белде |
|л |Жүгіру: | |қол белде |
|і |- жәй жүгіріс | | |
|м |- оң жақ қыры | | |
|151 |- сол жақ қыры | |Қол кеуде тұсында |
| | | |иықты алға, артқа |
| |- тізе көтеріп жүгіру | |айналдырып жүгіру |
| |-аяқты алға түзу көтеріу | | |
| |- аяқты артқа сермеп жүгіру | |Екі қолға тізе тигізіп |
| | | | |
| |Оң аяқты көтеріп жүгіру | |қол белде |
| |Сол аяқты көтеріп жүгіру | |Алақанға өкшені тигізу |
| |- арқамен алға | |Сол аяқ жерге тимейді |
| | | |Оң аяқ жерге тимейді |
| |-жылдам жүгіру | |Басты сол иыққа қарай бұру |
| |-Соңғы айналым жәй бір қалыпты | |бұрыштан-бұрышқа |
| |жүгіру | |ара қашықтықты сақтау |
| |Демді қалыпқа келтіру | |Қолды көтеріп түсіріп терең |
| |жаттығулары | |тыныс алу |
| |-жартылай отырып жүру | | |
| |- толық отырып жүру | |екі қол алда, арқа түзу |
| | | | |
| |Жалпы дамыту жаттығулары: | |қол тізе үстінде |
| |І.Б.қ қол белде, аяқ иық | | |
| |деңгейінде, 1-4 басты оңға 1-4 | |Жаттығуларды нақты, дәл, түзу |
| |солға айналдыру. | |жасау керек |
| |ІІ. Б. қ. қол иық үстінде | |Оң және сол иыққа қарай толық |
| |1-4 алға, 1-4 артқа айналдыру | |айналдыру. |
| |ІІІ. Б.қ . қол алда, оң қол сол| | |
| |қолдан сәл жоғары 1,2 оң қол | | |
| |жоғары 3,4 сол қол жоғары | |Шынтақ көтерінкі |
| |ІV.Б. қ екі қол кеуде тұсында | | |
| |1-2 шынтақты бүге жазу 3-4 | |Алға артқа қатты сермеу |
| |шынтақты аша жазу | |Неғұрлым шынтақты жоғары ұстап |
| |V.Б.қ қол белде , оң қол | |жасау |
| |жоғары 1-4 сол жаққа иілу Сол | | |
| |қол жоғары, 1-4 оң жаққа иілу. | |Аяқ иық деңгейінде |
| |V І. Б.қ қол белде белді 1-4 | | |
| |оңға, 5-8 солға айналдыру | |Бас қозғалмайды, аяқ қосулы |
| |VІІ. қол алда иық деңгейінде | | |
| |1-оң аяқты, сол қолдың ұшына | |Аяқты көтерген кезде тізені |
| |тигізу, 2-сол аяқты, оң қолдың | |бүкпей, еңкеймей жасау |
| |ұшына тигізу 3-4 қайталау. | | |
|Н |2.Тепе-теңдік жаттығуларын | | |
|Е |үйрету. |10 |Техника қауіпсіздігіне назар |
|Г |Екі топқа бөлу | |аудару керек |
|І |Гимнастикалық бөренеге шығу. | |Оқушылардың берілген |
|З |Гимнастикалық бөренеде | |тапсырмаларды нақты |
|Г |«қарылғаш» жасап, тізе бүкпей, | |орындауларына көңіл бөлу, |
|і |аяқтың ұшы мен жүру және оңға,| | |
| |солға сермеп жүру. | |Тізе бүкпеу |
|б |Гимнастикалық бөренеде | |Жаттығуды дұрыс орындауын |
|ө |«қарылғаш» жасау. | |қадағалау |
|л | | | |
|і |Өткен сабақты қайталау | |Жылдам ережеге сәйкес, тез |
|м |Акробатика: гимнастикалық | |орындау |
| |төсеніште алға артқа айналып | | |
| |тұру. | | |
| |Эстафеталық жарыс |15 | |
|Қ |3. Қорытындылау | | |
|б |Сапқа тұрғызу |1 |Жаттығуды жақсы орындаған немесе|
|О |Жеке және жалпы тапсырмалар |1 |белсене қатысқан оқушыны |
|ө |беру |3 |мадақтау, бағалау. |
|Р |Қоштасу | |Сұрақтарына жауап беру |
|л | | |САУ БОЛЫНДАР |
|Ы і| | | |
|Т | | | |
|м | | | |
|Ы | | | |
|Н | | | |
|Д | | | |
|ы | | | |

[pic] Қайырбекова Меруерт Қазбековна

Дене тәрбиесі пәнінен 8 сыныптары арасында өткізілетін гимнастикадан
құралған сабақ жоспары.
1. Күні: 8б-13.12.2014ж
2. Уақыты: - 1150-1235
3. Өтілетін жері: Спорт зал
4. Құралы: Доп, ысқырық, таяқша, гимнастикалық
төсеніш.
5. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сабақтың барысын
үйрету.
А) Білімділік: Гимнастикалық жаттығулардың түрлерін үйрету.
Ә) Дамытушылық: Балалардың жан-жақты өсіп жетілуін, жылдамдық ептілік
сияқты қасиеттерін арттыру және батылдық, тапқырлық тез шешім қабылдау
қабілеттерін дамыту.Б) Тәрбиелік: оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын
арттыра отырып, ұйымшылдыққа бірлікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. 6. Сабақтың
тақырыбы: Акробатика жаттығулары

| |Сабақтың мазмұны |Жік | әдістемелік нұсқау |
| | |теу | |
| |1.Сапқа тұру |15 |Оқушылардың сабаққа қатысуын |
|К |Рапорт қабылдау | |қадағалау, сапқа тұруын |
|І |Сәлемдесу | |қадағалау. Техника |
|Р |2. Жүру | |қауіпсіздігін сақтау |
|І |- өкшемен | |Қол белде |
|С |- аяқ ұшымен | |Қол жоғары |
|П |- аяқ іші, сыртқы қыры | |Қол белде |
|Е |3. Жүгіру | | |
| |- оң жақ қыры | |Қолды ішке, сыртқа қарай |
| |- сол жақ қыры | |айналдыру |
| |- тізе көтеріп жүгіру | |Қол тізе үстінде |
| |- аяқты артқа тастап жүгіру | |Қол артта |
| |- аяқты алға сермеп жүгіру | |Қол белде |
| |- арқамен алға | |- басты сол иыққа қарай бұру |
| |- жылдамдыққа жүгіру. | |- бұрыштан-бұрышқа |
| |Демді қалыпқа келтіру | |- терең тыныс алу |
| | | | |
| |І. Б.қ. қол белде, өкше қосулы | |- а яқ иық деңгейінде |
| |1-4 басты оңға 1-4 басты солға | | |
| |айнал-ру. | | |
| |ІІ. Б.қ. қол иық үстінде 1-4 алға, 1-4| | |
| |артқа айналдыру. | |Иықты толық айналдыру |
| |ІІІ. Б.қ. қол алда, оң қол сол қолдан | | |
| |сәл жоғары 1,2оң қол жоғары 3,4 сол | |-аяқ иық деңгейінде |
| |қол жоғары | | |
| |ІV. Б.қ. қол белде, оң қол жоғары 1-4 | | |
| |сол жаққа иілу. Сол қол жоғары, 1-4 оң| |-аяқ жартылай ашық |
| |жаққа иілу | | |
| |V. Б.қ. қол белде 1-4 оңға, 1-4солға | | |
| |айналдыру | |-аяқ иық деңгейінде |
| |VІ. Қол алда иық деңгейінде 1-оң | | |
| |аяқты, сол қолдың ұшына тигізу, 2-сол | | |
| |аяқты, оң қолдың ұшына тигізу, 3-4 | | |
| |қайталау | | |
|Н | | | |
|Е |Акробатика жаттығулары. Оқушыларды екі|15 |Ойын барысында қадағалау, |
|Г |топқа бөліп, бірінші топты | |көрсету. |
|І |гимнастикалық төсеніште алға және | |Қайталап үйрету. |
|З |артқа айналуды көрсету, орындату. Екі | | |
|Г |қолды алға қойып, алға айналып, |10 |Жаттығуды мұқиат орындау. |
|і |қолмен тізені ұстап тұру. Екінші топты| |Қателіктеріне мұқият |
| |гимнастикалық төсеніште қолдың | |қадағалап, ескертулермен |
| |көмегімен шынтақты толық тигізіп, | |нұсқаулар беру. |
| |аяқты қосып, түзу жоғары ұстап тұру. | | |
| |Кеудені жерге тигізуі керек. | | |
| | | | |
| |Эстафеталық ойын жарыс түрінде | | |
| |Эстафета таяқшасы мен жүгіру | |Жылдам жүгіру |
| |Допты қолмен итеріп алып жүру | |Кедергілерден өту |
|Қ |Ағзаны бастапқы қалыпқа түсіруге | |Қателікке ескерту жасау. |
|О |арналған және тыныс жолдарына әсер | | |
|Р |ететін жаттығулар жасау | |Жақсы қатысқаны үшін |
|Ы |1. Сапқа тұру |1 |жақсы бағалау. |
|Т |2. Үйрету |1 | |
|Ы |3. Қорытынды |3 | |
|Н | | | |
|Д | | | |
|ы | | | |

1-

1-күн 2-күн

Әліппе Әліппе
Математика Ән
Дүниетану Математика
Еңбек т.п. орыс тілі
Өзін- өзі тану т.п. Математика
Дене

5-күн
2-күн

Әліппе Әліппе
Әліппе Әліппе
Дене Математика
Математика Ағылшын
Кл. сағаты Еңбек

3-күн

Әліппе
Дене
Бейнелеу
Еңбек
Т.П. Көркем жазу


Ұқсас жұмыстар
Жүгірістегі жаттығулар
Гимнастикалық сатыдағы жаттығулар. 5 сынып
Гимнастика жайлы ақпарат
Гимнастика. 8 сынып
Жүру жаттығулары
Гимнастикалық бөренеде орындалатын жаттығулар
Акробатика бір аяқпен тепе-теңдік ұстау, алға ұмтылу және алға аунау
Тепе-теңдік сақтау жаттығулары
Гимнастика сабағынан сынақ алу
Гимнастикалық орындықтың немесе бөрененің үстімен жүру
Пәндер