Достық. дружба. friendship

`Сыныбы: 4

Тақырыбы: Достық. Дружба. Friendship.

Мақсаты: Үш тілді кіріктіре отырып достық тақырыбын ашу .

Міндеттері:

- достық ынтымақ негізі жайлы қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде пысықтау ;

-сыни тұрғыдан ойлай отырып үш тілде өз ойларын ортаға салу;

- топтық жұмыс жасау арқылы өзара татулыққа, достыққа, ынтымаққа дағдылану;

-өзіне және өзгеге деген сыни көзқарасын қалыптасу .

Қолданылған модульдері: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан оқыту, ОүБ және ОБ, АКТ-ны қолдану, талантты және дарынды оқушыларды оқыту, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту және оқу, оқытудағы көшбасшылық және басқару.

Стратегиялары: « Ыстық алақан », «Түрлі түсті лента», « Миға шабуыл», «Топтық жұмыс», «Сергіту сәті», «Ойлан, құрастыр, аудар», «Бес жолды өлең», Рефлексия «+», «-», «қызықты», «Blob tree» стратегиялары .

Сабақ жоспары

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Жоспар мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар : осы

іс-әрекет үшін маған қандай құралдар

қажет?

Сабақ кезеңдеріУақыты:

Кіріспе

5 мин.

Жоспар мазмұны:

Ұйымдастыру.

«Ыстық алақан»

Мақсаты: ынтымақтастық атмосферасын орнату.

«Түрлі түсті лента»,

Мақсты: топқа бөлу.

«Бір қадам артқа»

Мақсаты: ой тұжырымдау.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Шеңберге тұрып, амандасып, көңіл күйлерін білу, сұрау.

Сәлеметсіздер ме, балалар?

Good morning children!

1топ.

2 топ

3. топ

Топ ережесін еске түсіру

Бағалау парағын тарату

Оқушылардың іс-әрекеті:

Көңіл- күйлерімен бөлісу, бір -біріне үш тілде тілек айту.

Топты таныстыру.

Бір түсті ленталар бірігіп топ құру.

Бағалау парақшаларымен танысады.

Бағалау:

Жақсы!

Тамаша!

Very well!

Отлично!

Ресурстар : осыіс-әрекет үшін маған қандай құралдарқажет?:

суреттер

«Топ ережесі» жазылған плакат,

бағалау парақшалары,

интерактивті тақта, Power Point, маркер

Сабақ кезеңдеріУақыты:

Тұсаукесер

3 мин

Жоспар мазмұны:

Қызығушы

лықты ояту сатысы.

Миға шабуыл.

Мақсаты: сұрақтарға жауап беру арқылы, жаңа сабаққа қызуғышылықты ояту.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Интерактивті тақтадан «Достық» тақырыбы бойынша видео көрсету.

Сұрақтар қою.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар жеке ойланады, жұбымен талқылайды, топта түйін жасау, сұраққа жауап беру.

Сабақтың тақырыбын ашу.

Бағалау:

Ауызша кері байланыс

Жақсы!

Тамаша!

Хорошо!

Еxcellent!

Good job!

Well done!

Very good!

Ресурстар : осыіс-әрекет үшін маған қандай құралдарқажет?:

Интерактивті тақта,

Power Point, маркер

Сабақ кезеңдеріУақыты:

Негізгі бөлім

20 мин

Жоспар мазмұны:

Мағынаны тану сатысы

«ДЖИГСО»

Мәтінмен жұмыс

Мақсаты:

жалпы мәселені алдымен жұпта сосын ұжымда талқылау.

Сергіту сәті.

Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін көтеру, сергіту.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мәтінді оқып және түсінгендерін ментальді картаға түсіруді сұраймын.

Бір бірін бағалауын сұраймын

Оқушылардың іс-әрекеті:

1. Әр топ мүшелері мәтінді оқиды, аударады .

Мәтінді талқылау.

Алған ақпараттары бойынша ойларын жинақтау, топта талқылау. Әр топ оқиды, аударады, ортаға салады.

Ментальді картаға түсіреді, қорғайды

Бас бармақтарын көрсету арқылы бағалайды.

Би билеу.

Бағалау:

«Дұрыс, өте жақсы» деген қолпаштау сөздері арқылы белсенділігін арттыру.

Қол соғу.

Ресурстар : осыіс-әрекет үшін маған қандай құралдарқажет?:

интерактивті тақта,

маркерлер,

түрлі түсті қағаздар,

плакаттар,

Сабақ кезеңдеріУақыты: 3 мин.
Жоспар мазмұны:

«Ойлан, құрастыр, аудар»,

Мақсаты: Мақал-мәтелдерді құрастыру.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаттығудың орындалуын түсіндіру.
Оқушылардың іс-әрекеті: Мақалдарды оқиды .
Бағалау:

Very good!

Жақсы!

Тамаша!

Хорошо!

Ресурстар : осыіс-әрекет үшін маған қандай құралдарқажет?: карточкалар
Сабақ кезеңдеріУақыты:

Қоры тынды бөлім

10мин

Жоспар мазмұны:

«Бес жолды өлең»

Мақсаты:алған білімдерін пысықтау.

Рефлексия

«+», «-», «қызықты»

Мақсаты: ой тұжырымдау.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тапсырманы түсіндіру

«+», «-», «қызықты»

Мақсаты : ой тұжырымдау.

Стикерлер тарату.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Бес жолды өлең құрастыру.

Стикерлерге не ұнады, не ұнамады және не қызықты болғанын жазу, айту.

Бағалау: Very good!
Ресурстар : осыіс-әрекет үшін маған қандай құралдарқажет?:

плакат

рефлексия флипчарты,

стикерлер

Сабақ кезеңдеріУақыты:

2 мин

Жоспар мазмұны:

Бағалау

«Бағдаршам»

Мақсаты: өзара бағалау

топ басшыларының бағасын талдау.

«Blob tree»

Мақсаты : өзін бағалау.

Ән: Әрқашан күн сөнбесін.

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Өзара бағауын сұрау.

Топтық бағалауды сұрау.

«Blob tree» парақшасы тарату.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Өзге топтарды бағалау.

Бағаларын талдау.

«Blob tree» парақшасын белгілеу.

Ән айту.

Бағалау:

Good job!

Well done!

Ресурстар : осыіс-әрекет үшін маған қандай құралдарқажет?:

бағалау парақшасы,

«Blob tree» парақшасы.

Сабақ кезеңдеріУақыты:

1 мин

Жоспар мазмұны:

Үй тапсырмасы.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Достық тақырыбына эссе жазу.
Оқушылардың іс-әрекеті:

Күнделікке жазу.

Бағалау:
Ресурстар : осыіс-әрекет үшін маған қандай құралдарқажет?:

№8 қазақ гимназиясы

Тақырыбы:

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

(кіріктірілген сабақ)

4 «В» сыныбы

Өткізген мұғалімдер:

Абенова Қ. Р.

Шамбулова Ғ. К.

Жоланова Қ. А.

Жезқазған 2014 жыл


Ұқсас жұмыстар
Менің Қазақстаным - достықтың киелі мекені
Достықты бағалай біл
Достық
Менің достарым. 6 сынып
Достық туралы таппақ жаттату
Сан ұлтқа сая болған Қазақстан
Глобус – Жер шарының моделі
Ң дыбысын қайталау
Үш тұғырлы тілдің болашағы жарқын
Біз бақытты ұрпақпыз!
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz