Сабақ жоспары :: Психология
Файл қосу
Психология. іскерлік ойын
Психология. Іскерлік ойын.
1.Жұлдызнама бойынша төсбелгілерін алу. /1минут/
/Мерген, суқұйғыш,торпақ...т.б./
2.Презентация. /төсбелгіңіздің ерекшелігін қысқаша мақтау/ /3минут/
/Мыс: мерген-бастаушылар,инициатор,белгілі бір нысананы көздеуде боламыз.,балықтар белсенді,көпшіл т.б./
3.Команда құру. /А4 қағазы көлік суреттерімен/
а/Ұсынылған көліктердің біреуін таңдаңыздар.
ә/Сол көлікке команда мүшелерін ыңғайлы орналастырыңыздар. /5минут/
-Сіздер неліктен бұл көлікті таңдадыңыздар?
-Неге ол адамды жүргізуші етіп сайладыңдар?
/талқылау/ Қорытынды:
<<Ұшақты>> таңдағандар: Әр істе жылдамдықты, шапшаңдықты қалайтын адамдар.Кез келген істе алда,бірінші болып жүретіндер.Жоспарды ойша да бітіріп қоятын да қабілеттері бар. Тұрақсыз, ұнамаса, басқа іспен айналыса береді.
<<Автобусты>> таңдағандар: Кез келген істі <<қалыпты жағдай>> деп қабылдайды, жұмысты орындауға да, кідіріс жасап орындауға да болады деп есептейтін адамдар.Тұрақтылығы басымырық.
<<Ғимаратты>> таңдағандар: Әр істі байыппен, 7рет өлшеп барып істейтін, істі тындырып орындайтын, тұрақты адамдар.Барлық жұмысты ұнаса да, ұнамаса да атқарып тастайды. /Темпераменттерге байланысты/
Бұл не үшін керек?Командалық біртұтастыққа,көшбасшылық тұлғаны дамытуға,кикілжіңді шешуге,шынайылылыққа,қайырымдылыққа тәрбиелейді. Оқушылардан команда құрғанда, <<ғимараттағылар>>-басшылар,төреші, сарапшылар;<< Автобус>> пен <<ұшақтағылардан>>-жүргізушілер,жетекшілер,орындаушылар;
4.Логикалық тапсырма:
1-топқа: <<Аяқ киім шығаратын фирма басқарушылары бір қалада аяқ киімнің оң жақ сыңарын, екінші қалада аяқ киімнің сол жақ сыңарын шығару керек деген шешімге келеді.Осындай шешімге келу- фирманың біршама шығынын азайтқан.Сонда бұл фирма неге шығындалған?
Жауабы: аяқ киім ұрлығынан
2-топқа: <<Аризона Америка штатында шөл даланы ұрылардан қорғайтын болыпты.Сонда онсыз шөлейт дала мүлдем қаңырап бос қалатындай ұрылар нелерді ұрлауда?
Жауабы: кактустарды
3-топқа: <<Бір адам базардан 50тг ат сатып алады.Бірақ аттардың бағасы қымбаттағанын байқап 60тг сатып жібереді.Содан кейін <<жаяу қалай жүремін>> деп сол атты 70тг сатып алады.Біраздан соң, <<оны қымбатқа неге сатып алдың деп әйелім ұрысады>> деп оны 80тг сатып жібереді.Нәтижесінде қанша ақша ұтты деп ойлайсыз?
Жауабы: -50+60-70+80 =20тг
5.Қай топ жылдам береді?
а/ 17ғасырда МаркоАрони қандай тағамды ойлап тапты?
/макаронды/
ә/Көбейе береді, бірақ азаймайды?
/адамның жасы/
б/Нені шикідей жемейді, ал пісірсе - лақтырып тастайды.
/лавр жапырағы/
6. Рефлексия.
7.Белсенділік танытқандары үшін алғыс білдіру.
1.Жұлдызнама бойынша төсбелгілерін алу. /1минут/
/Мерген, суқұйғыш,торпақ...т.б./
2.Презентация. /төсбелгіңіздің ерекшелігін қысқаша мақтау/ /3минут/
/Мыс: мерген-бастаушылар,инициатор,белгілі бір нысананы көздеуде боламыз.,балықтар белсенді,көпшіл т.б./
3.Команда құру. /А4 қағазы көлік суреттерімен/
а/Ұсынылған көліктердің біреуін таңдаңыздар.
ә/Сол көлікке команда мүшелерін ыңғайлы орналастырыңыздар. /5минут/
-Сіздер неліктен бұл көлікті таңдадыңыздар?
-Неге ол адамды жүргізуші етіп сайладыңдар?
/талқылау/ Қорытынды:
<<Ұшақты>> таңдағандар: Әр істе жылдамдықты, шапшаңдықты қалайтын адамдар.Кез келген істе алда,бірінші болып жүретіндер.Жоспарды ойша да бітіріп қоятын да қабілеттері бар. Тұрақсыз, ұнамаса, басқа іспен айналыса береді.
<<Автобусты>> таңдағандар: Кез келген істі <<қалыпты жағдай>> деп қабылдайды, жұмысты орындауға да, кідіріс жасап орындауға да болады деп есептейтін адамдар.Тұрақтылығы басымырық.
<<Ғимаратты>> таңдағандар: Әр істі байыппен, 7рет өлшеп барып істейтін, істі тындырып орындайтын, тұрақты адамдар.Барлық жұмысты ұнаса да, ұнамаса да атқарып тастайды. /Темпераменттерге байланысты/
Бұл не үшін керек?Командалық біртұтастыққа,көшбасшылық тұлғаны дамытуға,кикілжіңді шешуге,шынайылылыққа,қайырымдылыққа тәрбиелейді. Оқушылардан команда құрғанда, <<ғимараттағылар>>-басшылар,төреші, сарапшылар;<< Автобус>> пен <<ұшақтағылардан>>-жүргізушілер,жетекшілер,орындаушылар;
4.Логикалық тапсырма:
1-топқа: <<Аяқ киім шығаратын фирма басқарушылары бір қалада аяқ киімнің оң жақ сыңарын, екінші қалада аяқ киімнің сол жақ сыңарын шығару керек деген шешімге келеді.Осындай шешімге келу- фирманың біршама шығынын азайтқан.Сонда бұл фирма неге шығындалған?
Жауабы: аяқ киім ұрлығынан
2-топқа: <<Аризона Америка штатында шөл даланы ұрылардан қорғайтын болыпты.Сонда онсыз шөлейт дала мүлдем қаңырап бос қалатындай ұрылар нелерді ұрлауда?
Жауабы: кактустарды
3-топқа: <<Бір адам базардан 50тг ат сатып алады.Бірақ аттардың бағасы қымбаттағанын байқап 60тг сатып жібереді.Содан кейін <<жаяу қалай жүремін>> деп сол атты 70тг сатып алады.Біраздан соң, <<оны қымбатқа неге сатып алдың деп әйелім ұрысады>> деп оны 80тг сатып жібереді.Нәтижесінде қанша ақша ұтты деп ойлайсыз?
Жауабы: -50+60-70+80 =20тг
5.Қай топ жылдам береді?
а/ 17ғасырда МаркоАрони қандай тағамды ойлап тапты?
/макаронды/
ә/Көбейе береді, бірақ азаймайды?
/адамның жасы/
б/Нені шикідей жемейді, ал пісірсе - лақтырып тастайды.
/лавр жапырағы/
6. Рефлексия.
7.Белсенділік танытқандары үшін алғыс білдіру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz