Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
48:2, 480:2, 480:20 түріндегі бөлу. 3 сынып
Сынып: 3 <<А>> Пәні: Математика Мерзімі: 16.02.2015ж Тексерілді:
Сабақтың тақырыбы: 48:2, 480:2, 480:20 түріндегі бөлу.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Кестеден тыс бөлуді тиімді тәсілмен орындау дағдыларын қалыптастыру;
Дамытушылығы: Шапшаңдыққа,танымдылық пен шығармашылыққа дамыту.
Тәрбиелігі:Тиянақтылыққа, жаңа ақпаратты тыңдай білуге баулу.
Көрнекілігі: Плакаттар, сандар.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Әдіс-тәсілі: Сұрақ жауап, өздік жұмыс
Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
- Сәлемдесу.
- Оқушыларды түгендеу.
- Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
II. Үй жұмысын тексеру
36 бет №5,7 ескптерді парта бойынша тексеру.
III. Жаңа сабақты түсіндіру.
№1 (ауызша түсіндіру)
1. Бөлінгішті ондық пен бірліктің қосындысына ауыстырамыз;
2. Қосындыны санға бөлудің ережесін қолдана отырып, алдымен ондықтарды, содан кейін бірліктерді бөліп, алынған нәтижелерді қосамыз;
Берілген санға ондықтар да, бірліктер де бөлінетін болса ғана, бұл екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу тәсілін қолдануға болатыны айтылады;
№2 (түсіндіріле отырып орындалады)
№3 кестемен жұмыс
Бағасы Саны Құны
? 6 доп 720 теңге
IV. Топпен жұмыстар:
І топқа: 1. Қағаз бетіндегі шаршылар мен дөңгелектердің саны 4-ке тең. Егер біріншісі екіншісінен 2-уі артық болса, онда қағаз бетінде неше шаршы, неше дөңгелек бар?
2. Өрнек құрастыру:
ІІ топқа: 1.Самат төменнен санағанда бесінші, жоғарыдан санағанда бесінші қабатта тұрады. Самат қай қабатта тұрады?
2. Өрнек құрастыру:
ІІІ топқа: 1. Мейрам күні қонақтар билеуге шықты. Жұптасып тұрғанда бір қонақ артық болып шықты, үшеуден билеуге тұрса да, біреуі артық болып шықты. Қонаққа келген қонақтар саны 10-нан кем екені белгілі болса, неше қонақ келген?
2. Өрнек құрастыру:
№4 24=20+4 24=12+12
24=18+6 24=16+8
№6 (ауызша)
Суреттермен жұмыс, тіл дамыту сұрақтары.
№8 (танымдық тапсырмалар мұғалімнің көмегімен)
(5+5) х (5+5) = 100 5 х 5 х 5-5 = 120 (5 х 5 + 5) х 5 = 150
Қосымша тапсырма:
Өрнекті жаз және мәнін тап.
* 36 мен 4-тің бөліндісін 9ға көбейт.
* 360 бен 90 бөліндісін тап.
* 720 мен 8-дің бөліндісін 3ке көбейт
V. Сабақты қорытындылау: Оқушылар өздері қорытынды жасайды
І. 68:2 680:2 680:20
ІІ. 24:3 240:3 240:30
ІІІ. 64:8 640:8 640:80
VI. Үйге тапсырма: Қайталау
Бағалау:
Сабақтың тақырыбы: 48:2, 480:2, 480:20 түріндегі бөлу.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Кестеден тыс бөлуді тиімді тәсілмен орындау дағдыларын қалыптастыру;
Дамытушылығы: Шапшаңдыққа,танымдылық пен шығармашылыққа дамыту.
Тәрбиелігі:Тиянақтылыққа, жаңа ақпаратты тыңдай білуге баулу.
Көрнекілігі: Плакаттар, сандар.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Әдіс-тәсілі: Сұрақ жауап, өздік жұмыс
Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
- Сәлемдесу.
- Оқушыларды түгендеу.
- Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
II. Үй жұмысын тексеру
36 бет №5,7 ескптерді парта бойынша тексеру.
III. Жаңа сабақты түсіндіру.
№1 (ауызша түсіндіру)
1. Бөлінгішті ондық пен бірліктің қосындысына ауыстырамыз;
2. Қосындыны санға бөлудің ережесін қолдана отырып, алдымен ондықтарды, содан кейін бірліктерді бөліп, алынған нәтижелерді қосамыз;
Берілген санға ондықтар да, бірліктер де бөлінетін болса ғана, бұл екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу тәсілін қолдануға болатыны айтылады;
№2 (түсіндіріле отырып орындалады)
№3 кестемен жұмыс
Бағасы Саны Құны
? 6 доп 720 теңге
IV. Топпен жұмыстар:
І топқа: 1. Қағаз бетіндегі шаршылар мен дөңгелектердің саны 4-ке тең. Егер біріншісі екіншісінен 2-уі артық болса, онда қағаз бетінде неше шаршы, неше дөңгелек бар?
2. Өрнек құрастыру:
ІІ топқа: 1.Самат төменнен санағанда бесінші, жоғарыдан санағанда бесінші қабатта тұрады. Самат қай қабатта тұрады?
2. Өрнек құрастыру:
ІІІ топқа: 1. Мейрам күні қонақтар билеуге шықты. Жұптасып тұрғанда бір қонақ артық болып шықты, үшеуден билеуге тұрса да, біреуі артық болып шықты. Қонаққа келген қонақтар саны 10-нан кем екені белгілі болса, неше қонақ келген?
2. Өрнек құрастыру:
№4 24=20+4 24=12+12
24=18+6 24=16+8
№6 (ауызша)
Суреттермен жұмыс, тіл дамыту сұрақтары.
№8 (танымдық тапсырмалар мұғалімнің көмегімен)
(5+5) х (5+5) = 100 5 х 5 х 5-5 = 120 (5 х 5 + 5) х 5 = 150
Қосымша тапсырма:
Өрнекті жаз және мәнін тап.
* 36 мен 4-тің бөліндісін 9ға көбейт.
* 360 бен 90 бөліндісін тап.
* 720 мен 8-дің бөліндісін 3ке көбейт
V. Сабақты қорытындылау: Оқушылар өздері қорытынды жасайды
І. 68:2 680:2 680:20
ІІ. 24:3 240:3 240:30
ІІІ. 64:8 640:8 640:80
VI. Үйге тапсырма: Қайталау
Бағалау:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz