Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Кел, балалар, оқылық. заттың қимылын білдіретін сөздер
Пәні: Ана тілі
Сабақтың тақырыбы: Кел, балалар, оқылық. Заттың қимылын білдіретін сөздер.
Сабақтың мақсаты:
* Білімділік: Оқушылардың заттың қимылын білдіретін сөздер туралы түсінктерін кеңейтуге мүмкіндік жасау, өлеңдерді мәнерлеп, түсініп оқуға дағдыландыру.
* Дамытушылық: Оқу-жазу дағдыларын жетілдіру, сөйлеу тілін, сөздік қорын молайту.
* Тәрбиелік: Оқуға, білімге жетелеу, өз мектебін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабаққа керекті құрал жабдықтар мен көрнекіліктер: Ы.Алтынсаринның портреті, слайдтар, мектеп суреті, суреттер.
Пәнаралық байланыс: Тіл дамыту, көркем жазу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, көрсету, баяндау, сұрақ-жауап.
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Сабақтың барысы:
* Ұйымдастыру кезеңі:
Оқу құрал-жабдықтарын алдыру.
Сабаққа дайындығын тексеру.
* Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.
Өткен сабақты қайталау.
* Балалар, көңіл-күйлерің қалай?
* Бүгінгі ауа-райы сендерге ұнайды ма?
* Бүгінгі ауа райы қандай?
* Иа, күн жарқырап шығып тұр. Жаңбыр жауатын кезде аспан қандай болады?
* Күн бұлттанып, аспанды бұлт торлайды. Балалар, біздің мектебіміздің үстін сол бұлттар торлап алыпты. Енді не істейміз?
* Сендер, біздің мектебіміздің бұлт торлағанын қалайсыңдар ма?
* Онда, мына тапсырмаларды орындасақ, бұлт тарап, күн бізге күлімдеп шығады.
* 1-тапсырма: Кім? деген сұраққа жауап беретін 5 сөз айт.
* 2-тапсырма: Не? деген сұраққа жауап беретін 5 сөз айт.
* 3-тапсырма: Кімдер? деген сұраққа жауап беретін 5 сөз айт.
* 4-тапсырма: нелер? деген сұраққа жауап беретін 5 сөз айт.
* 5-тапсырма: не істеді? деген сұраққа жауап беретін 5 сөз айт.
Әр дұрыс жауап үшін мектептің бір бөлігі тақтаға ілініп отырады. Бұлт ашылып, күн шықты. Күннің суретін жабыстыру.
* Ал енді мектебімізді гүлдендірейік. Ол үшін мына тапсырмаларды орындауымыз керек.
Ағаштың, гүлдің артына жазылған тапсырмаларды оқып, орындап, мектепке ілінеді.
Тапсырмалар:
Заттың қимылын білдіретін сөздер жаз.
Айнұр не істеді?
Марат не істеді?
260858051117500260858052260500260858025019000Көбелек не істейді?
230632021399500230632047561500230632048768000 Аю не істейді?
251523519304000251523545466000251523546672500 Құстар не істейді?
* Балалар, сендер мектепке келгенде ең бірінші не байқадыңдар?
Тақтаға, <<Кел, балалар, оқылық!>> деген сөз жазылған қағаз ілінеді.
* Бұл сөз не үшін жазылған деп ойлайсыңдар?
* Бізді оқуға, білімге шақырған.
* 219455922225000Ыбырай Алтынсарин туралы өткенбіз,иә? Ол кім?
1417955305435Ыбырай
Алтынсарин
00 Ыбырай
Алтынсарин
29286201104890090805010033000
219455920447000
* Ақын, жазушы, ең алғаш мектеп ашқан, мұғалім. Ол Қостанай қаласының, Қостанай облысында дүниеге келген. Бүгін Ыбырай Алтынсариннің Кел, балалар, оқылық өлеңімен танысамыз.
Операционалдық-орындаушылық кезең.
Оқулықпен жұмыс.
* Ал ендеше мен сендерге оқып беремін. Сендер мұқият тыңдап, қолдарыңмен жүгіртіп отырасыңдар, қолымызға қарындашты алып, түсінбеген сөздеріміздің астын сызып отырамыз, жарай ма?
* Мұғалімнің өлеңді мәнерлеп оқуы.
* Оқушылардың тізбектей оқуы.
Сөздік жұмыс:
Сиса - мата түрі
Ықыласпен тоқу - көңілге түю, есте сақтау.
* Ыбырай Алтынсарин осы өлеңімен не айтпақшы болды деп ойлайсыңдар?
* Өлеңнен қимылды білдіріп тұрған қандай сөздер бар? Кім айтады?
Сергіту сәті.
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де
Қуана бер достарым
Арайлап атқан күнге
Кітаптан тыс тапсырма.
* Балалар, заттың атын білдіретін сөздердің ережесін кім айтып жібереді?
* Енді заттың қимылын білдіретін сөздердің ережесін кім айтады?
№3 Ана тілі жұмыс дәптерімен жұмыс жүргізу.
Сабақты қорытындылау.
23469592032000
103949529654500313309029590900156718048895Оқушы
00 Оқушы
234695918923000
* Мектепте оқушы не істейді?
* Жазады, оқиды, жүгіреді, сурет салады т.б.
* Осы сөздердің бәрі нені білдіреді?
* Заттың қимылын білдіреді.
* Қандай сұрақтар қоямыз?
Рефлексиялық бағалау кезеңі.
Гүлге көбелек ____________ .
Торғай жем ____________ .
Атам тымақ ____________ .
Сәуле гүлге су ____________ .
Далада жаңбыр ____________ .
Үйге тапсырма беру кезеңі.
<<Кел, балалар, оқылық!>> өлеңін жаттап келу, 248 - жаттығу.
Мадақтау.
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды, өздік жұмысына қарап бағалау, мадақтау.
Сабақтың тақырыбы: Кел, балалар, оқылық. Заттың қимылын білдіретін сөздер.
Сабақтың мақсаты:
* Білімділік: Оқушылардың заттың қимылын білдіретін сөздер туралы түсінктерін кеңейтуге мүмкіндік жасау, өлеңдерді мәнерлеп, түсініп оқуға дағдыландыру.
* Дамытушылық: Оқу-жазу дағдыларын жетілдіру, сөйлеу тілін, сөздік қорын молайту.
* Тәрбиелік: Оқуға, білімге жетелеу, өз мектебін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабаққа керекті құрал жабдықтар мен көрнекіліктер: Ы.Алтынсаринның портреті, слайдтар, мектеп суреті, суреттер.
Пәнаралық байланыс: Тіл дамыту, көркем жазу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, көрсету, баяндау, сұрақ-жауап.
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Сабақтың барысы:
* Ұйымдастыру кезеңі:
Оқу құрал-жабдықтарын алдыру.
Сабаққа дайындығын тексеру.
* Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.
Өткен сабақты қайталау.
* Балалар, көңіл-күйлерің қалай?
* Бүгінгі ауа-райы сендерге ұнайды ма?
* Бүгінгі ауа райы қандай?
* Иа, күн жарқырап шығып тұр. Жаңбыр жауатын кезде аспан қандай болады?
* Күн бұлттанып, аспанды бұлт торлайды. Балалар, біздің мектебіміздің үстін сол бұлттар торлап алыпты. Енді не істейміз?
* Сендер, біздің мектебіміздің бұлт торлағанын қалайсыңдар ма?
* Онда, мына тапсырмаларды орындасақ, бұлт тарап, күн бізге күлімдеп шығады.
* 1-тапсырма: Кім? деген сұраққа жауап беретін 5 сөз айт.
* 2-тапсырма: Не? деген сұраққа жауап беретін 5 сөз айт.
* 3-тапсырма: Кімдер? деген сұраққа жауап беретін 5 сөз айт.
* 4-тапсырма: нелер? деген сұраққа жауап беретін 5 сөз айт.
* 5-тапсырма: не істеді? деген сұраққа жауап беретін 5 сөз айт.
Әр дұрыс жауап үшін мектептің бір бөлігі тақтаға ілініп отырады. Бұлт ашылып, күн шықты. Күннің суретін жабыстыру.
* Ал енді мектебімізді гүлдендірейік. Ол үшін мына тапсырмаларды орындауымыз керек.
Ағаштың, гүлдің артына жазылған тапсырмаларды оқып, орындап, мектепке ілінеді.
Тапсырмалар:
Заттың қимылын білдіретін сөздер жаз.
Айнұр не істеді?
Марат не істеді?
260858051117500260858052260500260858025019000Көбелек не істейді?
230632021399500230632047561500230632048768000 Аю не істейді?
251523519304000251523545466000251523546672500 Құстар не істейді?
* Балалар, сендер мектепке келгенде ең бірінші не байқадыңдар?
Тақтаға, <<Кел, балалар, оқылық!>> деген сөз жазылған қағаз ілінеді.
* Бұл сөз не үшін жазылған деп ойлайсыңдар?
* Бізді оқуға, білімге шақырған.
* 219455922225000Ыбырай Алтынсарин туралы өткенбіз,иә? Ол кім?
1417955305435Ыбырай
Алтынсарин
00 Ыбырай
Алтынсарин
29286201104890090805010033000
219455920447000
* Ақын, жазушы, ең алғаш мектеп ашқан, мұғалім. Ол Қостанай қаласының, Қостанай облысында дүниеге келген. Бүгін Ыбырай Алтынсариннің Кел, балалар, оқылық өлеңімен танысамыз.
Операционалдық-орындаушылық кезең.
Оқулықпен жұмыс.
* Ал ендеше мен сендерге оқып беремін. Сендер мұқият тыңдап, қолдарыңмен жүгіртіп отырасыңдар, қолымызға қарындашты алып, түсінбеген сөздеріміздің астын сызып отырамыз, жарай ма?
* Мұғалімнің өлеңді мәнерлеп оқуы.
* Оқушылардың тізбектей оқуы.
Сөздік жұмыс:
Сиса - мата түрі
Ықыласпен тоқу - көңілге түю, есте сақтау.
* Ыбырай Алтынсарин осы өлеңімен не айтпақшы болды деп ойлайсыңдар?
* Өлеңнен қимылды білдіріп тұрған қандай сөздер бар? Кім айтады?
Сергіту сәті.
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де
Қуана бер достарым
Арайлап атқан күнге
Кітаптан тыс тапсырма.
* Балалар, заттың атын білдіретін сөздердің ережесін кім айтып жібереді?
* Енді заттың қимылын білдіретін сөздердің ережесін кім айтады?
№3 Ана тілі жұмыс дәптерімен жұмыс жүргізу.
Сабақты қорытындылау.
23469592032000
103949529654500313309029590900156718048895Оқушы
00 Оқушы
234695918923000
* Мектепте оқушы не істейді?
* Жазады, оқиды, жүгіреді, сурет салады т.б.
* Осы сөздердің бәрі нені білдіреді?
* Заттың қимылын білдіреді.
* Қандай сұрақтар қоямыз?
Рефлексиялық бағалау кезеңі.
Гүлге көбелек ____________ .
Торғай жем ____________ .
Атам тымақ ____________ .
Сәуле гүлге су ____________ .
Далада жаңбыр ____________ .
Үйге тапсырма беру кезеңі.
<<Кел, балалар, оқылық!>> өлеңін жаттап келу, 248 - жаттығу.
Мадақтау.
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды, өздік жұмысына қарап бағалау, мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz