Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бірінші деңгей бағдарламасы идеясы



БІРІНШІ ДЕҢГЕЙ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ИДЕЯЛАРЫМЕН МЕКТЕПТЕ
ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ ТИІМДІЛІГІ
Искакова
Айгерім Жарқынбекқызы
№123
Т.Жүргенов атындағы орта
мектептің ағылшын тілі пәнінің
мұғалімі
Жалағаш ауданы

«Адамды бір нәрсені қайталауға үйреткеннен гөрі,
оған жаңалық
ашуға көмектескен жөн»

Г. Галилей

Әлемде қай сала болмасын он жылда бір реформа жасалып тұрады екен.
Қарқынды бет алған білім саласындағы өзгерістер десаясаткерлер үшін де,
жалпы мектептер үшін де, соның ішінде мұғалімдер үшін «Мұғалімдер
оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды, оларға нені оқыту керек?» деген
сауал өзінен-өзі туындайды. Осы мақсатта Қазақстан Республикасы педагог
қызметкерлерінің «сындарлы оқыту теориясына» бағытталған деңгейлік
бағдарламасы бойынша біліктілігін арттыру курстарына мұғалімдерді қатыстыру
арқылы оқыту мен оқу жүйесін жан-жақты дамыту үшін қажетті білімдер мен
дағдыларды беру болып табылады. Бұл мақсат күрделі болуымен қатар, көп
еңбек етуді талап етеді, алайда дұрыс тәсілдер қолданылған жағдайда бүкіл
мектеп шеңберінде өзгеріс жүргізілуіне ықпал ете алады. Заманауи тәсілдің
ең негізгі ерекшелігі оқушылардың алған білімдерін жай ғана иеленіп қоймай,
оларды орынды жерде қолдана білуіне басты назар аудару болып табылады, ал
ХХІ ғасырда талап етілетін дағдылардың мәні осында. Құзырлы мұғалімдердің
қасиеттері, икемдіктері және олардың жұмыс тәртібі туралы зерттеулерден
білуге болады. Кәсіби біліктілік пен білім жай қабылданбайды, мұғалімдер
оны өз қолымен жасайды. Адамгершілік мақсатты көздейтін мұғалімдер
өздерінің әріптестері мен айналасындағыларға әсер ету үшін, көшбасшылық
қасиеттерді көрсетеді. Олардың көңілінде үнемі көңілге сай оқыту тұрады.
(Frost, 2011). Мұғалімде Шульман «үш көмекші» деп атаған бас, қол, жүрек
сияқты қасиеттер болған жағдайда ғана оқыту табысты болып саналады. Бұл
дана Абай философиясындағы адамға үш-ақ нәрсе адамның қасиеті: ыстық
қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек дегенге саятын секілді, менің ойымша. Яғни,
ыстық қайрат дегені қол, нұрлы ақыл дегені бас, жылы жүрек болса да
түсінікті. Бағдарлама идеясымен жұмыс жүргізгенде ұқлы ақынның айтып кеткен
ғибрат сөздерін еске түсіріп, ата-бабаларымыздың жаңашылдықты әуел бастан-
ақ болжағанына қайран қаламын.
Алдымен ата-ана, оқушы, әріптестер сауалнамасы нәтижесімен, мектеп
әкімшілігімен ақылдаса отырып, №123 Т.Жүргенов атындағы орта мектептің
даму жоспарына сындарлы оқытудың теориясына негізделген әдістерін
енгізудің жоспарын жасап алдық. Мақсаты:
- Мұғалімдердің сабақ беру әдістемесіне сын тұрғысынан ойлау
модулінің әдіс-тәсілдерін енгізу, дамыту;
- Әріптестерге сын тұрғысынан ойлауды дамыту модулін сабақ үдерісінде
нәтижеге бағыттай қолдануды игерту, іс-тәжірибелерінде пайдалануға
қолдау көрсету, бағыт-бағдар беру;
- СТО әдіс-тәсілдерін мұғалімдердің тәжірибелеріне кірістіру арқылы
оқушылар өз пікірін еркін жеткізуге, сыни ойлауға үйренеді;
- Оқушылар алған білім, дағдыларын практика жүзінде пайдалануға
дағдыланады.
Нәтиже және табыс критерийлері:
- Мұғалімдер сыни тұрғыдан ойлаудың әдіс-тәсілдерін өз сабақтарында
қолданады;
- Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артып, ынтасы жоғарылайды;
- Оқушылардың және мұғалімдердің сыни ойлау дағдылары дамиды;
- Білім берудің мазмұны жаңашылдыққа қарай бейімделеді;
- Оқушылар мектепте меңгерген білімдерін практикада жүзеге асыратын
тұлға болып дамиды.
| | | | | | | |
|Мектептің |Өзгеріс |Нені |Жетілдіру |Уақыт |Күтілетін |Жауапты |
|даму |енгізудің |жетілдіру |үшін |шегі |нәтижелер | |
|жоспарына |мақсаты |қажет? |жасалатын | | | |
|өзгеріс | | |әрекеттер | | | |
|енгізілетін| | | | | | |
|басымдық | | | | | | |
| |Мұғалімдерге|Сабақтарда |Тренингтер|2013-20|Мектеп |І деңгей |
| |СТО –ға |сын |өткізу, |14 |мұғалімдер|мұғалімдері |
| |үйретудің |тұрғысынан |сұхбат, |оқу |і |С.Құлманқұлов|
|Сын |тәсілдерін |ойлауға |сауалнамал|жылы |сын |а |
|тұрғысынан |оқытуда |үйретудің |ар алу алу| |тұрғысынан|Л.Рысбаева |
|ойлауға |тиімді |әдіс-тәсілде|(мұғалімде| | |Ғ.Нұрмахатов |
|үйретудің |пайдалануды |рін енгізу |р, | |ойлау |М.Есаханова |
|әдіс-тәсілд|меңгерту, |және тиімді |оқушылар, | |модулінің |Г.Қанатбаева |
|ерін |өзара |пайдалану |ата-аналар| |әдіс-тәсіл|А.Искакова |
|қолдана |тәжірибе |жолдарын |), алу, | |дерін | |
|отырып |алмасу, |іздестіру. |әңгімелесу| | | |
|оқушылардың|іс-тәжірибел| |(сұхбат). | |меңгереді | |
|оқуға деген|еріне енгізу| |Коучинг | |және | |
|ынтасын |арқылы | |пен | |сабақтарын| |
|арттыру. |оқушылардың | |тәлімгерлі| |а | |
| |оқуға деген | |к. | |енгізеді. | |
| |ынтасын | |Сабақтарға| | | |
| |арттыру. | |қатысу, | | | |
| | | |талдау, | | | |
| | | |талқылау | | | |
| | | |дәлелдеме | | | |
| | | |жинау, | | | |
| | | |мониторинг| | | |
| | | |, | | | |
| | | |рефлексия.| | | |

| | | | | | | |
|Мектептегі |Іс-шаралар |Мақсаты |Уақыт |Ресурстар/ |Күтілетін |Ескерту/|
|оқу |(атқарылатын | |шегі |біліктілікті|нәтиже |қосымшал|
|үдерісіне |жұмыстар) | | |жетілдіру | |ар |
|енгізу | | | | | | |
|кезеңдері | | | | | | |
|І кезең |Мұғалімдермен|Қазіргі оқыту |Қыркүйек|Мектеп |Әріптестер|Енгізеті|
| |тренинг |жүйесіндегі |- Қараша|дирекциясы |білім |н |
|Ұйымдастыру|өткізу. Білім|реформаларға | |І деңгей |саласына |өзгеріст|
|кезеңі |саласындағы |талдау жасай | |мұғалімдері |енгізілеті|ен |
| |инновациялық |отырып, сын | |С.Құлманқұло|н |мұғалімд|
| |идеялармен, |тұрғысынан ойлау| |ва |өзерістер |ердің |
| |бағдарламаның|модулінің | |Л.Рысбаева |туралы |тыс |
| |7 модулімен, |әдіс-тәсілдерін | |Ғ.Нұрмахатов|ақпарат |қалып |
| |мазмұнымен, |тәжірибеге | |М.Есаханова |алып, |қалмауын|
| |басымдығымызб|енгізу, | |Г.Қанатбаева|маңызын |ескеру. |
| |ен таныстыру.|тиімділігін | |А.Искакова |түсінеді, | |
| | |көрсету, | |ІІ деңгей |СТО | |
| | |топтарда жұмыс | |мұғалімі |әдістерін | |
| | |жасауға | |Д.Ілиясов |тәжірибеге| |
| | |дағдыландыру. | |Мұғалімдер |енгізуге | |
| | | | | |алғашқы | |
| | | | | |қадам | |
| | | | | |жасайды. | |
|ІІ кезең |Мұғалімдердің|Сабақтарға ену |Желтоқса|Мектеп |Мұғалімдер| |
| |сабақтарында |арқылы кері |н-Ақпан |әкімшілігі |ге жүйелі | |
|Практикалық|СТО |бйланыс жасап, | | |кәсіби | |
|кезең |әдіс-тәсілдер|оқушы, мұғалім | |І деңгей |қолдау | |
| |ін қолдануға |пікірлерін | |мұғалімдері |көрсету | |
| |көмек беру, |ескере отырып | |С.Құлманқұло|нәтижесінд| |
| |кәсіби |әдістердің | |ва |е сын | |
| |қолдау, |қолданылу | |Л.Рысбаева |тұрғысынан| |
| |коучинг, |тиімділігін | |Ғ.Нұрмахатов|ойлау | |
| |менторинг |арттыру жолдарын| |Ж.Манасбаева|модулі | |
| |үдерістерін |қарастыру. | |Д.Ілиясов |әдіс-тәсіл| |
| |ұйымдастыру |Мұғалімдердің | |М.Есаханова |дерін | |
| |арқылы жүзеге|кәсіби | |Г.Қанатбаева|тәжірибеле| |
| |асыру. |құзыреттілігін | |А.Искакова |рінде | |
| | |дамыту. | |Мұғалімдер |қолданып, | |
| | | | | |нәтижесін | |
| | | | | |талдайды. | |
|ІІІ кезең |Жүргізілген |Сауалнама |Наурыз-М|Мектеп |Сын |Диаграмм|
| |жұмыстарға |нәтижелеріне |амыр |әкімшілігі |тұрғысынан|а, |
|Қорытындыла|рефлексия |қарай отырып | |І деңгей |ойлау |графика,|
|у кезеңі |жасау, сәтті,|алдағы уақытқа | |мұғалімдері |модулінің |сызбалар|
| |сәтсіз |іс-әрекетті | |С.Құлманқұло|әдіс-тәсіл|ды |
| |тұстарына |жоспарлау. | |ва |дерін |көрсету |
| |талдау, әрі | | |Л.Рысбаева |мұғалімдер|арқылы |
| |қарай дамыту | | |Ғ.Нұрмахатов|дің |әріптест|
| |жолдарын | | |Ж.Манасбаева|іс-тәжіриб|ерді |
| |талқылау. | | |М.Есаханова |есіне |одан әрі|
| | | | |Г.Қанатбаева|енгізу |ынталанд|
| | | | |А.Искакова |арқылы |ыру |
| | | | |IIдеңгейлі |оқушыларды| |
| | | | |мұғалім |ң ооқуға | |
| | | | |Д.Ілиясов |деген | |
| | | | |Мұғалімдер |ынтасы | |
| | | | | |артады, | |
| | | | | |білім | |
| | | | | |сапасы | |
| | | | | |жоғарылайд| |
| | | | | |ы. | |

Іс-әрекеттегі зерттеуді мектептің даму жоспарына енгізген
басымдығымызға байланысты «Сын тұрғысынан ойлауға үйретудің әдіс-
тәсілдерін қолдана отырып оқушылардың білім сапасын қалай арттыруға
болады?» деген зерттеу сұрағын қойып алып, өзім жетекшілік ететін 8 «Б»
сыныбында ағылшын тілі пәні бойынша зерттеу жүргіздім.
Мәселе: Ағылшын тілінде ауызекі сөйлегісі келеді, бірақ грамматикасын
толық меңгермегендіктен, әдіс-тәсілдер, ойындар арқылы қызықтырып, білім
сапасын арттыру. Берілген материалды меңгертуден басқа
грамматиканы үйретуге уақыт жеткіліксіз. Сондықтан мен проблеманы
грамматикалық тапсырмалар қамтылған ойындар өткізу арқылы шешуге тырысамын.
Теориялық алғышарттар (негізгі идеялар):
-Сын тұрғысынан ойлауға үйретудің әдіс-тәсілдерін жүргізу арқылы
оқушылардың оқуға қызығушылығы артады;
- Өз сыныптастарымен жақсы ынтымақтастық қарым-қатынаста болады;
-Ойын барысында грамматикалық тапсырма орындау арқылы ойланып, сұрақтың
шешімін табуға деген құлышынысы артады. Соның нәтижесінде бір тәсіл арқылы
бірнеше грамматикалық материалды ұғынуға мүмкіншілік туады.
Пән мұғалімдерімен (әсіресе орыс тілі пәнінің мұғалімі) пікірлесе отырып,
сыныпқа психологиялық-педагогикалық сипаттама
Оқушылар саны: 16
Сыныптың құрамы: ер балалар-4, қыз балалар-12
Сынып жетекші А.Искакова 4 жылдан бері жұмыс жасаудамын. Оқушылардың бір-
бірімен қарым-қатынасы жақсы. Бір-біріне қиын тұста жәрдем береді. Сынып
ұжымы аудан, мектеп көлеміндегі іс-шараларға, қоғамдық еңбекке белсенді
түрде араласады.
Сыныпта оқуға ынталандыру: оқушылар ағылшын тілінде оқуы жоғары деңгейде,
сұрақтарға жауап беріп, ойларын жеңіл сөздермен жеткізе алады. Сабақта
алған білімдерін өмірде көрсетіп жүр. Соның нәтижесінде көптеген жоба,
сайыстардың жеңімпаздары.
Үлгерімі: Сыныпта 5 «үздік», 6 «жақсы», 5 «қанағаттанарлық» деңгейдегі
оқушылар бар.
Тәртіп: сынып ұйымшыл, көпшіл, тәртіпті. Бірақ кері тартатын оқушылар
кездеседі. Шыдамсыздық танытады. Түскен топтарының құрамына қарап,
жақтырмаушылық сезімдері ішінара көрініп жатады. Тартыс көп.
Оқуға көзқарасы: Сынып оқушылары жаратылыстану пәндерінен гөрі гуманитарлық
пәндерге бейім, әсіресе қазақ тілі мен әдебиеті, тарих, орыс тілі, ағылшын
тілі
Қызығушылықтары: Сынып оқушыларының бір тобы ән салып, би билегенді ұнатса,
екінші бір тобы өлең шығаруға дағдыланған. Ал кейбіреулері компьютерде
презентация жасап, сабақ өтуде алдына жан салмайды. Бос уақыттарында
спортпен шұғылданады.
Сыныптағы қарым-қатынас: Сынып ұжымынан шеткері қалып қоятын оқушы
жоқ.Тұйық мінезді Б.есімді қыз баланы достары өз орталарына тартып, үнемі
қолдау көрсетіп отырады.
Оқыту мен оқу тәжірибесіне енгізілген өзгерістер:
-Сабақтың кезеңдеріне сын тұрғысынан ойлауға үйретудің әдіс-тәсілдерін
қамтып отыру;
-Тапсырманы орындау барысына оқушылардың түгелдей қатысып отыруын
қадағалау;
-Ойын барысында тапсырмаларды дұрыс орындады ма, жоқ па? Сөйлемнің
грамматикалық құрылымы дұрыс па, жоқ па? Сұрақ қоюда сұрақ түрлері
ескерілді ма? Барлығын назарда ұстап, қателіктерін сыныптастары тарапынан
жөндеп отыруға ықпал жасаймын.
-Оқушылардың бір-бірін бағалауды формативті бағалау арқылы енгізу.
Деректерді жинау әдістері:
-Оқушылар арасында сауалнама жүргізу;
-Мониторинг;
-Кері байланыс парақтары (жазбаша);
-Фотосуреттер;
-Видеоматериал;
-Оқушы жұмыстары.
Негізгі қорытындылар:
-Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы анағұрлым артқан;
-Грамматиканы меңгеруде біршама қолжетімділік байқалады.
Қиындықтар және шектеуші факторлар:
-Сынып ішінде шу көбейіп кетті;
-Әр әдісті жүргізгенде, шарты бойынша орындап, орналасуда бейтараптық
болды;
-Баға әділетсіздігі туындады;
-Сынып бөлмесінің қолайсыздығы.
Іс-әрекеттегі зерттеудің екінші сатысын жүргізу үшін қажетті нәрселер:
-Сын тұрғысынан ойлауға үйретудің әдіс-тәсілдері грамматиканы меңгертуде
қаншалықты тиімді болғаны туралы ойлану;
-Осы тәсілге сай болатындай етіп грамматикалық тапсырмалар ұйымдастыру;
-Осы тәсілді қолдана отырып болашақта басқа да сыныптарда жүргізіп көру.
Жылдың басында алынған сауалнамамен салыстырғанда, оқушылардың
жауаптарында әлдеқайда алшақтықтың барын байқадым:
| |Мәселе |Келісемін |Жартылай |Келіспеймін|
| | | |келісемін | |
|1 |Әртүрлі қызықты |11 |4 |1 |
| |тапсырмалар арқылы | | | |
| |сыныптастарыммен | | | |
| |әрекеттестім | | | |
|2 |Жеңімпаз болу үшін |10 |4 |2 |
| |тапсырмаларды тез | | | |
| |орындадым | | | |
|3 |Сабақта мен көбірек |8 |5 |3 |
| |сөйлеп, достарыммен | | | |
| |пікірлесуге мүмкіндік туды| | | |
|4 |Мен достарымның көмегіне |9 |4 |3 |
| |жүгіндім | | | |
|5 |Сыныптастарымның |11 |3 |2 |
| |бағалауынан, мұғалімнің | | | |
| |мадақтауынан келесі | | | |
| |сабаққа деген ынтам артты | | | |
|6 |Көп уақытымыз тиімсіз |1 |3 |12 |
| |іс-әрекеттерге кетті | | | |
|7 |Сабақтан жалығып кеттім |- |4 |12 |

Айтылған үдерістің барлығын тәлім алушым қазақ тілі мен әдебиеті
пәнінің мұғалімі Ажар Қалдыбаевамен бірге жүргізіп отырдым. Оның да
сабақтарында сын тұрғысынан ойлауға үйретудің әдіс-тәсілдерін кірістіріп,
сол арқылы білім сапасының жоғарылуына, оқушылардың сабаққа деген ынтасы,
қызығушылығының артуына ықпалын тигізді. Осы орайда, тәлімгерлік жоспарын
жасап, тәлім алушымның кәсіби шыңдалуына титтей болса да септігімді
тигіздім. Мысалы, жоспардың наурыз айы бойынша атқарған жұмыстар
төмендегідей:
|Тәлімгерлік|Тәлімгерлік ете отырып тәлім алушының кәсіби дамуына көмек беру, |
|бағдарламас|әдістемелік қолдау, тәлім алушы сабақ беретін сыныптардағы оқушыларды |
|ының жалпы |сыни ойлауға үйрету және олардың білім сапасының артуына ықпал жасау. |
|мақсаттары | |
|Уақыты |Тәлімгерлік |Тәлімгерлік |Тәлімгерлік |Табыс |Іс-әрекет |
| |мазмұны |мақсаты |нәтижесі |критерийлері |мәртебесі |
| | | | |Сіз қалай | |
| | | | |анықтадыңыз? | |
|Наурыз |Коучинг |Тәлім алушыны |Мұғалімнің |Коучинг |Орындалды |
| |жүргіздіру |тек оқушымен |көшбасшылық | | |
| | |емес, |қасиеттері | | |
| | |әріптестермен де|артады. | | |
| | |жұмыс жүргізуге | | | |
| | |дағдыландыру. | | | |
| |Тәлімгер мен|Сабақ біткеннен |Өткен сабаққа|Пікір |Орындалды. |
| |тәлім алушы |кейін талдау |қалай талдау |алмасу.видеож| |
| |арасында |жасау.Оқу |жасау |азылымды | |
| |кәсіби |үдерісінің |керектігі |көру. | |
| |әңгімелер |сапасын |туралы пікір | | |
| |жүргізу. |арттыруда тәлім |алмасады. | | |
| | |алушының оқыту |Кері | | |
| | |әдістемесіндегі |байланысты | | |
| | |сын тұрғысынан |жүргізудің | | |
| | |ойлау әдісін |техникаларын | | |
| | |қалай |үйренеді, | | |
| | |пайдаланғанын, |тиімді кері | | |
| | |нәтижесін |байланыс | | |
| | |анализдеу. Оқу |оқушыларға өз| | |
| | |үдерісіндегі |күші мен | | |
| | |үлгерім |әлсіздіктерін| | |
| | |динамикасын |түсінуге және| | |
| | |бақылау. |өз оқуын | | |
| | |Оқушылардың кері|жақсартуға | | |
| | |байланыстарын |қаншалықты | | |
| | |бейнежазбадан |көмек | | |
| | |көру. |беретінін | | |
| | |Қысқаша |түсінеді. | | |
| | |сараптамалық | | | |
| | |есеп | | | |
| |Тәлім |Жас маманның |Жұмысының |Өзіндік білім|Орындалды |
| |алушының |тәжірибесін |жетістігі, |дамыту | |
| |үздік шыққан|басқа |нәтижесінің | | |
| |жұмыстарын |әріптестеремен |болғанынан | | |
| |басылым |бөлісуге, |стимул | | |
| |бетіне |ашықтыққа, |қалыптасады, | | |
| |жариялау |жариялылыққа |одан әрі | | |
| | |бағдарлау |тәжірибесін | | |
| | | |үздіксіз | | |
| | | |жетілдіреді, | | |
| | | |дамытады. | | |
| |Аудан, облыс|Тәжірибе алмаса |Кәсіби |Тәжірибе |Орындалды |
| |көлемінде |отырып, тәлім |құзыреттілігі|алмасу | |
| |ұйымдастырыл|алушы өзін-өзі |дамиды. | | |
| |ып жатқан |басқаруға | | | |
| |семинар, |үйренеді. | | | |
| |конференция | | | | |
| |сияқты | | | | |
| |әдістемелік | | | | |
| |көмек | | | | |
| |беретін | | | | |
| |шараларға | | | | |
| |қатысуына | | | | |
| |ықпал жасау.| | | | |
| |«Портфолио |Жас мамандарға |Жеткен |Семинар |Орындалды |
| |талаптары» |бағдарлама |жетістіктерін| | |
| |тақырыбында |идеясына сәйкес |жинақтап, | | |
| |семинар |портфолио жасау |портфолио | | |
| |өткізу |ерекшеліктерін |әзірлейді. | | |
| |(барлық жас |үйрету | | | |
| |мамандарға) | | | | |

Іс-әрекеттегі зерттеу тек сабақ беріп, тәлімгерлік жүргізумен
шектелмейді. Желілік қауымдастық жұмыстарының нәтижесі, «Lesson Study»
тәсілі арқылы сабақты зерттеу, коучингтер жүргізу де іс-әрекеттегі
зерттеудің нысандары болып табылады. Сондықтан іс-әрекеттегі зерттеуді бір
баяндамаға қамту әрине қиындау дүние. Мектебімізде осы жұмыстардың барлығы
жүйелі жүргізілді, кемшіліктер де кетіп жатты. Соның барлығын қорытындылап,
«Сыни тұрғыдан ойлау модулін пайдалана отырып оқушылардың оқуға деген
ынтасын арттыру» тақырыбында аудандық семинар ұйымдастырдық. Оған аудан
және мектеп мұғалімдері, «Сырағаш.kz» желілік қауымдастық мүшелері де
қатысты. Аудандық семинардан кейінгі тыңдаушылармен жүргізілген сауалнама
қорытындысындағы кей сұрақтар нәтижесіне қарасақ, оң алға қадам
басушылықты аңғарамыз. Семинарға қатысушы мұғалімдер саны: 45.
Сауалнамаға қатысқан мұғалім саны: 37.
| |а)мүлдем | ә)жалпы |б)білімім |в)білімім |г)жауап |
| |білімім |түсінігім |мен білігім|мен білігім|беру қиын|
| |болған жоқ |болды |толық емес|едәуір | |
| | | |болды |толық | |
| | | | |болды | |
|1.Сіздің |13-35% |10-27% |7-19% |7-19% |- |
|біліміңіз бен | | | | | |
|біліктілігіңізде | | | | | |
|жетіспеушіліктер | | | | | |
|болып па еді? | | | | | |

| |а)толығымен| ә) |б) ішінара|в)қанағатт|г) жауап|
| |қанағаттанд|негізінен |қанағаттан|андырмайды|беру |
| |ырды |қанағаттанды|дырды | |қиын |
| | |рды | | | |
|3. Ұсынылған |16-43% |14-38% |5-14% |2-5% |- |
|семинар нысаны | | | | | |
|Сізді қаншалықты | | | | | |
|қанағаттандырды? | | | | | |

| | а) |ә) орташа|б) |в) мүлдем |г) жауап |
| |едәуір | |елеусіз |болған жоқ|беру қиын |
|5. Осы семинар |34-92% |2-5% |1-3% |0 |0 |
|мазмұнының Сіз үшін | | | | | |
|жаңалық үлесін бағалап| | | | | |
|көріңіз. | | | | | |

| | а) | ә) |б)қолданбай|в) жауап |
| |әрине |ішінара |мын |беруге |
| | | | |қиналамын |
|9. Алған біліміңіз |22-60% |13-35% |- |2-5% |
|бен білігіңізді | | | | |
|тәжірибеде қолдану | | | | |
|ойыңыз бар ма? | | | | |

| |а) пайдалы| ә) |б) жауап беру |
| | |пайдасыз |қиын |
|10. Осы семинар Сіз үшін|37-100% |- |- |
|қаншалықты пайдалы болды?| | | |

Бірлескен оқу – өзара іс-әрекет жасау философиясы, ал бірлескен жұмыс
соңғы нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған өзара
әрекеттің құрылымы болып табылады. Мектеп ұжымындағы мұғалімдер арасындағы
жағымды қарым-қатынас жағдайында іс-әрекеттегі зерттеу өз мәнінде
жүргізілді. Іс-әрекеттегі зерттеу маған не берді? Әріптестерім мен
айналамдағыларға әсер ету үшін, көшбасшылық қасиеттерімді көрсеттім.
Мұғалімдердің тәжірибелерін өзгертуге көмек бердім. Зерттеушілікпен
айналысуыма мүмкіндік туды. Белсенді тыңдай білу, тәжірибені дамыту үшін
бірқатар күрделі сұрақтар қоя білу дағдыларым қалыптасты. Мектеп үшін
мұғалімдерге тәлімгерлік ету арқылы көшбасшылар саны арттуымен, мектеп
әкімшілігі мен мұғалімдер арасында ынтымақтастық орнауымен, мектеп оқыту
үдерісіне сын тұрғысынан ойлауға үйретудің әдіс-тәсілдерді енгізілуімен,
желілік қауымдастық жұмыстарына тартылуымен тиімді болды. Коучинг,
тәлімгерлік, “Lesson Study”, Желілік қауымдастық арқылы мұғалімдердің
кәсіби дамуына қолдау көрсетілді. Ал оқушылардың сабаққа деген ынтасы сын
тұрғысынан ойлау модулі әдіс-тәсілдерін қолданғаннан кейін артты, өз
пікірлерін еркін жеткізуге, топтарда бірлесе жұмыс жасауға, тақырыпты өз
бетінше меңгеруге, алған білімдерін практика жүзінде пайдалануға
дағдыланды. Іс-әрекеттегі зерттеу барысында кедергілер де кездеспей
тұрмайтыны анық. Ауыл балаларының бойындағы ұяңдық, сабақ жоспарын
құрудағы, сын тұрғысынан ойлаудың идеяларын енгізуді жетілдіруде,
тапсырмалар дайындауда қиындықтар туды, тәжірибе кезеңінің ұйымдастыру
кезеңге сәйкес келуі, уақыт тапшылығы, “Lesson Study” жүргізуде 3 оқушыны
бақылағанда, өздерін қолайсыз сезінуі т.б.
Үздiксiз педагогикалық бiлiм беру жүйесi -бұл көп деңгейлiлiгiмен,
iзгiлiктiлiгiмен, көпсатылығымен және ашықтығымен ерекшеленетiн динамикалық
даму жүйесi.  Қазіргі білім беру жүйесінің талабы бойынша мұғалім, заман
талабына сай  жан-жақты  дамыған, жеке тұлғамен жұмыс істей алатын, өз
білімін жаңа технологиялармен жетілдіріп отыратын, педагогикалық
шеберліктің қыр-сырын толық меңгерген, құзырлы маман иесі бола алады.
Сондықтан болашақ мұғалімдерді даярлауда, алдымен мұғалімнің құзырлылық
деңгейін көтеру мақсатында жоспарлар құрылып, сапалы білім берудің жолдары
ұйымдастырылуы керек деген ойдамын.

Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Мұғалімге арналған нұсқаулық, «Назарбаев Зияткерлік мектебі» ДББҰ, 2012

2.Үлестірмелі дидактикалық материалдар
3.«Тағылым» республикалық ғылыми –әдістемелік журнал. №4. 2012ж
4.Әбілқасымова А.Е., Омарова Р.С. Мұғалімдердің танымдық іздемпаздығын
қалыптастыру. Алматы: Ғылым, 2003.
5.bilim.idhost.kz/.../480-zhana-sapakratty-tehnologiyalardy.html


Ұқсас жұмыстар
Аудан көлемінде Жалтыр мектебінің мұғалімдері
Ғылыми жұмыс
Негізгі идея
"электр өрісі" тарауы бойынша бекіту сабағы
Бір табақ ұн, бір табақ арпа. 8 сынып. орыс тілді мектептеріндегі қазақ тілі
Мектепке. Мектептен. М.Дулатов
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Қазақ тілі мен әдебиет пәнін оқытудағы 7 модульдің тиімділігі
Белсенді оқыту технологиялары
Шеберліктің белгісі- түрлі әдісті болу
Пәндер