М. Әуезов көксере кәңгімесі туралы ақпарат

Ұйғыр ауданы Долайты орта мектебінің

қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі

Мичитова Дилбирим Нурдуновна

Тақырыбы: М. Әуезовтың «Көксерек» әңгімесін оқытуда «Үшөлшемді әдістемелік жүйе»технологиясына лайықталған сабақ үлгісі

Пәні: Қазақ әдебиеті Сыныбы: 7ә

Сабақтың тақырыбы: М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі

Сабақтың мақсаты: - Жазушының табиғат пен адамдар тағдырын қатар суреттеген «Көксерек» әңгімесінен алған білімдерін жүйелеу, әңгіме мазмұны арқылы басты кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне, автордың көз қарасын байланыстыру.

-Оқушылардың пәнге қызығушылығын ояту, шығармашылық қабілеттерін дамыту, аң мен адам арасындағы тартысын суреттеу арқылы тіршілік үшін күрестің мәнін ашқыза отырып, ізденімпаздіққа баулу, өз ойларын, пікірлерін қорғай білуге дағдыландыру.

-Қоршаған ортаны сүюге, табиғаттың әрбір перзентінің орыны ерекше екенін айтып, табиғат пен адам әрқашан қарым-қатынаста болатынын түсіндіру, адамгершілікке баулу, табиғатқа деген сүйінпеншіліктерін ояту.

Типі: қорытынды, қайталау сабағы

Түрі: білімді жинақтау, бекіту сабағы

Оқыту әдісі: оқытудың үшөлшемді жүйесі

Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау, баяндау

Көрнекілігі: интербелсенді тақта, слайд, постер, стикер

Күтілетін нәтиже: тақырыпты меңгеріп, білім қоржындарын Мұхтар Омарханұлы Әуезовтың шығармашылығымен толықтырады. Өз ойларын еркін жеткізеді. Сөздік қорлары молаяды.

Сабақтың барысы: І кезең. Ұйымдастыру

Топқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.

Суретте Құрмаштың, Көксеректің портреттері шығу керек.

: « Көпір » (жеке жұмыс) тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары
Сабақтың барысы: І кезең. ҰйымдастыруТопқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Суретте Құрмаштың, Көксеректің портреттері шығу керек.:

Сұрақтарға жауап бер:

М. Әуезов 1897 жылы дүниеге келді.

«Абай жолы» роман-эпопеясын жазған ұлы суреткер - М. Әуезов.

Жазушының шығармалары дүние жүзі халықтарының 60-тан аса тілдеріне аударылған.

М. Әуезовтың «Жетім», «Әжемнің әңгімесі», «Көксерек» т. б әңгімелері бар.

Көксерек - М. Әуезовтың алғашқы әңгімелерінің бірі. (Видео)

«Көксерек» әңгімесі 1929 жылы жазылған.

: ІІ кезең 1-қадам (топтық жұмыс) . « Білу » тақырып бойынша Кім? Не? Қандай? Қалай? Қашан? Не істеді? Сияқты сұрақтарға жауап береді)
Сабақтың барысы: І кезең. ҰйымдастыруТопқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Суретте Құрмаштың, Көксеректің портреттері шығу керек.:

Бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтыр:

Кішкентай … Көксерек деп ат қойды.

  1. … үлкейді.

Бірде - бір ит мұны дос …, маңына … .

  1. Көксерек үлкейіп өзіне күшік кезінде тиісіп, тамағын тартып алатын … талайды.

. . . … … оралмастай болып далаға кетті.

: 2-қадам « Түсіну » (топтық жұмыс ) Неге? Неліктен? Себебі? Не үшін? Сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады)
Сабақтың барысы: І кезең. ҰйымдастыруТопқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Суретте Құрмаштың, Көксеректің портреттері шығу керек.:

Себебін анықта.

Көксерекке неге иттер өш болды?

Ж:

Қасқыр неге ұзақ ұлыды?

Ж:

Адамдар көксеректі не үшін жазалады?

Ж:

Көксеректің берген тамақты жемегеніне не себеп болды?

Ж:

:

3-қадам «Талдау» 1. Салыстыр,

2. Айырмашылығы неде?

3. Ұқсастығы неде?

4. Тақырыптың басты идеясын жаз немесе Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады

Сабақтың барысы: І кезең. ҰйымдастыруТопқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Суретте Құрмаштың, Көксеректің портреттері шығу керек.: Венн диаграммасы арқылы қасқыр мен итті салыстыру;
: 4-қадам «Жинақтау» топтық жұмыс Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, тірек сызбаны немесе сөзжұмбақты толтыр
Сабақтың барысы: І кезең. ҰйымдастыруТопқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Суретте Құрмаштың, Көксеректің портреттері шығу керек.: Шығармадағы басты кейіпкерлердің қасиетін ашу (сәйкестендіру)
: 5-қадам «Қолдану» топтық жұмыс оқулықпен жұмыс, қарапайым тапсырмалармен бекіту
Сабақтың барысы: І кезең. ҰйымдастыруТопқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Суретте Құрмаштың, Көксеректің портреттері шығу керек.:

6-тапсырма 77бет.

1. Төменде берілген сөздердің синонимдерін жазыңдар. Қас-…

Суық-…

Өзге-…

Ас-…

2. «Көксерек » әңгімесін сатылай кешенді талдау.

: 6-қадам «Баға беру» топпен жұмыс (Сен қалай ойлайсың?, Не істер едің? деген тапсырмалар оқушыға жоғарыда алған білімін теория бойынша) және біліктілігін (практикасы бойынша) өмірдегі жағдаяттарды шешуге бағытталып қойылады.
Сабақтың барысы: І кезең. ҰйымдастыруТопқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Суретте Құрмаштың, Көксеректің портреттері шығу керек.:

Сұраққа жауап бере отырып, түсіндір.

  1. Сен Құрмаштың орнында болсаң қасқырдың күшігін бағар ма едің?
  2. Сен қалай ойлайсың, адамның қасқыр апанына барғандағы іс-әрекеті дұрыс па?

Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды.

Үйге тапсырма: Өздеріңнің төрт аяқты достарың жөнінде шағын шығарма жазып келіңдер

(Эссе немесе ой толғау)

ІІ кезең 1-қадам (топтық жұмыс) . « Білу » тақырып бойынша Кім? Не? Қандай? Қалай? Қашан? Не істеді? Сияқты сұрақтарға жауап береді)

Бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтыр:

Кішкентай Құрмаш « Көксерек» деп ат қойды.

Көксерек үлкейді.

Бірде - бір ит мұны дос көрмейді , маңына жақындатпайды .

Көксерек үлкейіп өзіне күшік кезінде тиісіп, тамағын тартып алатын иттерді талайды.

Күздің бір түні Көксерек оралмастай болып далаға кетті.

ІІ кезең1-қадам (топтық жұмыс) . «Білу» тақырып бойынша Кім? Не? Қандай? Қалай? Қашан? Не істеді? Сияқты сұрақтарға жауап береді): 2-қадам « Түсіну » (топтық жұмыс ) Неге? Неліктен? Себебі? Не үшін? Сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады)
Бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтыр:КішкентайҚұрмаш«Көксерек» деп ат қойды.Көксерекүлкейді.Бірде - бір ит мұны доскөрмейді, маңынажақындатпайды.Көксерек үлкейіп өзіне күшік кезінде тиісіп, тамағын тартып алатыниттердіталайды.Күздің бір түні Көксерекоралмастай болып далаға кетті.:

Себебін анықта.

1. Неге Төбеттер Көксеректен қашатын болды ?

Ж: Себебі Көксерек үлкейіп, жота жүні үрпиіп, көздері жасылданып, бар тістерін көрсетіп аузын ақситып, ашып жіберіп. Тап бергенде талай бұралқы төбет қаңсылай сәуілдей қашатын болды

2. Қасқыр неге ұзақ ұлыды?

Ж: Себекбі қатты аяздан тұмсығының ұші, езуы ашып, шыдатпай тоңа бастады?

Адамдар көксеректі не үшін жазалады?

Ж: Себебі қанша асырмаңда орманға қарап ұлиды-деп адамдар Көксеректі жазалайды.

Көксеректің берген тамақты жемегеніне не себеп болды?

Ж: Себебі Құрмаш қанша тәрбиелесе де, Көксерек ұрлықпен адал астың айырмасын ұға алмады.

ІІ кезең1-қадам (топтық жұмыс) . «Білу» тақырып бойынша Кім? Не? Қандай? Қалай? Қашан? Не істеді? Сияқты сұрақтарға жауап береді):

3-қадам «Талдау» 1. Салыстыр,

2. Айырмашылығы неде?

3. Ұқсастығы неде?

4. Тақырыптың басты идеясын жаз немесе Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады

Бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтыр:КішкентайҚұрмаш«Көксерек» деп ат қойды.Көксерекүлкейді.Бірде - бір ит мұны доскөрмейді, маңынажақындатпайды.Көксерек үлкейіп өзіне күшік кезінде тиісіп, тамағын тартып алатыниттердіталайды.Күздің бір түні Көксерекоралмастай болып далаға кетті.:

Венн диаграммасы арқылы қасқыр мен итті салыстыру;

Қасқыр Ұқсастығы Ит

Шығарманың идеясы (табиғаттағы байланыс үйлесімде болу керек екендігін, адамдар табиғаттың заңдылығын бұзса, апатқа әкелітіндігін ұғындыру)

ІІ кезең1-қадам (топтық жұмыс) . «Білу» тақырып бойынша Кім? Не? Қандай? Қалай? Қашан? Не істеді? Сияқты сұрақтарға жауап береді): 4-қадам «Жинақтау» топтық жұмыс Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, тірек сызбаны немесе сөзжұмбақты толтыр
Бос орынға қажетті сөздерді жазып, сөйлемді толықтыр:КішкентайҚұрмаш«Көксерек» деп ат қойды.Көксерекүлкейді.Бірде - бір ит мұны доскөрмейді, маңынажақындатпайды.Көксерек үлкейіп өзіне күшік кезінде тиісіп, тамағын тартып алатыниттердіталайды.Күздің бір түні Көксерекоралмастай болып далаға кетті.:

Шығармадағы басты кейіпкерлердің қасиетін ашу (сәйкестендіру)

Кейіпкерлер Тән қасиеттер

Адам дала санитары

аса сақ, қу

саналы

Қасқыр табиғат перзенті

еңбектенуші

ІІ кезең1-қадам (топтық жұмыс) . «Білу» тақырып бойынша Кім? Не? Қандай? Қалай? Қашан? Не істеді? Сияқты сұрақтарға жауап береді): 5-қадам

Ұқсас жұмыстар
М. Әуезов Жазушының өмірі меншығармашылығы туралы мәлімет Қараш-Қараш оқиғасы әңгімесі
Ақпарат көздері
Драма турасында
Қазақтың ұлттық аспаптары. Қазақ тілі
Ежелгі қалалар. 8-сынып
Ашу-дұшпан, ақыл-дос
Заттың қасиеттері
Тілшілер сұрақтары
Мұхтар Әуезов тағылымы
М.әуезов және жалпыадамзаттық құндылықтар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz