Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Амандасу салты
Қызылорда облысы, қармақшы ауданы А.Жанпейісов атындағы № 105 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ержанова Жазира Маратқызы
Күні:13.02.2015жыл
Пәні:Әдебиеттік оқу
Тақырыбы:Амандасу салты
Сабақтың мақсаты:Білімділігі:оқушылар мәтінді мәнерлеп оқи отырып,оқиғаны өз сөзімен, ойымен нақты дұрыс жеткізуге, тапқыр сөйлеуге үйренеді.
Дамытушылығы:оқушылар берілген тапсырмалар арқылы тіл байлықтарын,сөздік қорларын молайтады, ойлауын, есте сақтауын дамытады.
Тәрбиелігі:Әдепті, сыпайы болуға, үлкенді сыйлауға тәрбиеленеді.
Типі: жаңа сабақты меңгерту
Әдісі: << Т>> кестесі, түсіндіру, сұрақ- жауап
Көрнекілігі: суретті ребус, кесте
Сабақтың барысы:I Ұйымдастыру кезеңі
1.Оқушылармен сәлемдесу,
2. Оқу- құралдарын түгендеу ,назарларын сабаққа аудару.
3.Сабаққа психологиялық дайындық
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Сәлем бердік бәріңізге
Құрметпенен біз
II.Үй тапсырмасын сұрау: Сүт қалай ұйықтайды?
III.Білімді пысықтау:
-<<Т>> кестесі арқылы
IV.Жаңа сабақ.
-Қызығушылығын ояту
- Суретті ребус шешу
Берілген суреттің бірінші әріптерін қосу арқылы бүгінгі өтетін жаңа сабақтың тақырыбын табады.
-Амандасу туралы оқушылардың ойын білу үшін мына сұрақтарға жауап алу
-Амандасу деген не?
-Амандасу туралы не білеміз?
-Мұғалімнің түсіндірмесі:
Сергіту сәті:
Қазақстанда қол алысады
Италияда құшақтасады
Бразилия иықтан соғады
Зимбаба арқа сүйеп амандасады
Македонияда шынтақпен амандасады
Никарагуа қол шапалақтап, секіреді
IV.Оқулықпен жұмыс
а)Мақалды оқыту, мағынасын түсіндіру
ә)Мәтінді әр қатардың оқушыларына бөліп беру;
б)белгілі бір уақыт біткен соң әр қатардан бір оқушы шығып мазмұнын айтады;
в) әр бөлім бойынша сұрақтарына жауап алу;
Дәптермен жұмыс
Мәтіннен халықтың нақыл сөздерін теріп жаздыру
<<Алыстан келген алты жасар балаға алпыстағы щал барып сәлем береді>>
V.Сабақты бекіту:
Амандасу түрлері
Кімдерге арналған
Ассалаумағалейкүм!
Сәлеметсіз бе?
Сәлем?
Сәлем бердік!
Сәлеметсіздер ме?
V.Сабақты бекіту
VI.Сабақты қорытындылау:
-Бүгінгі сабақтан қандай ой түйдік? ( оқушылардың өз ойларын тыңдау)
VII.Бағалау:
VIII.Үйге тапсырмасы:1. Мәтінді түсініп оқу
2.Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап беру;
Күні:13.02.2015жыл
Пәні:Әдебиеттік оқу
Тақырыбы:Амандасу салты
Сабақтың мақсаты:Білімділігі:оқушылар мәтінді мәнерлеп оқи отырып,оқиғаны өз сөзімен, ойымен нақты дұрыс жеткізуге, тапқыр сөйлеуге үйренеді.
Дамытушылығы:оқушылар берілген тапсырмалар арқылы тіл байлықтарын,сөздік қорларын молайтады, ойлауын, есте сақтауын дамытады.
Тәрбиелігі:Әдепті, сыпайы болуға, үлкенді сыйлауға тәрбиеленеді.
Типі: жаңа сабақты меңгерту
Әдісі: << Т>> кестесі, түсіндіру, сұрақ- жауап
Көрнекілігі: суретті ребус, кесте
Сабақтың барысы:I Ұйымдастыру кезеңі
1.Оқушылармен сәлемдесу,
2. Оқу- құралдарын түгендеу ,назарларын сабаққа аудару.
3.Сабаққа психологиялық дайындық
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Сәлем бердік бәріңізге
Құрметпенен біз
II.Үй тапсырмасын сұрау: Сүт қалай ұйықтайды?
III.Білімді пысықтау:
-<<Т>> кестесі арқылы
IV.Жаңа сабақ.
-Қызығушылығын ояту
- Суретті ребус шешу
Берілген суреттің бірінші әріптерін қосу арқылы бүгінгі өтетін жаңа сабақтың тақырыбын табады.
-Амандасу туралы оқушылардың ойын білу үшін мына сұрақтарға жауап алу
-Амандасу деген не?
-Амандасу туралы не білеміз?
-Мұғалімнің түсіндірмесі:
Сергіту сәті:
Қазақстанда қол алысады
Италияда құшақтасады
Бразилия иықтан соғады
Зимбаба арқа сүйеп амандасады
Македонияда шынтақпен амандасады
Никарагуа қол шапалақтап, секіреді
IV.Оқулықпен жұмыс
а)Мақалды оқыту, мағынасын түсіндіру
ә)Мәтінді әр қатардың оқушыларына бөліп беру;
б)белгілі бір уақыт біткен соң әр қатардан бір оқушы шығып мазмұнын айтады;
в) әр бөлім бойынша сұрақтарына жауап алу;
Дәптермен жұмыс
Мәтіннен халықтың нақыл сөздерін теріп жаздыру
<<Алыстан келген алты жасар балаға алпыстағы щал барып сәлем береді>>
V.Сабақты бекіту:
Амандасу түрлері
Кімдерге арналған
Ассалаумағалейкүм!
Сәлеметсіз бе?
Сәлем?
Сәлем бердік!
Сәлеметсіздер ме?
V.Сабақты бекіту
VI.Сабақты қорытындылау:
-Бүгінгі сабақтан қандай ой түйдік? ( оқушылардың өз ойларын тыңдау)
VII.Бағалау:
VIII.Үйге тапсырмасы:1. Мәтінді түсініп оқу
2.Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап беру;
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz