Қыс қызығы

Білім беру саласы: «Таным» экология негіздері.

Сабақтың тақырыбы : «Қыс қызығы»

Сабақтың мақсаты :

1. Балалардың қыс туралы түсінігін кеңейтіп, жыл мезгілінің ерекшелігін айтуға, көргендері мен аңғарғандарын дұрыс баяндауға үйрету.

2. Байланыстырып сөйлеуге дамыту.

3. Табиғаты аялауға тәрбилеу, эстетикалық талғамды тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

Көрнекілігі: Қыс көрінісі туралы тақырыптық сурет, үлестірмелі суреттер, бейне таспа және т. б.

Әдісі: Сұрақ-жауап.

Сөздік жұмыс: Кеспе әріптер арқылы, бүгінгі өтетін сабақтың тақырыбын табу.

Оқу іс-әрекетінің барысы:

Ұйымдастыру кезені:

/Ортамен амандасу/

Өтті қызық көп күндер,

Алты жасқа жеткендер.

Өсті ақыл ойымыз.

Өсті, міне, бойымыз.

Иіліп сәлем береміз,

Әдепті боп өсеміз.

  • Балалар, далада күн суық болғанмен біздің жүрегіміз ыстық, мейірімге толы. Бір-бірімізге деген жылы лебізімізді айтып, көніл күйімізді көтерейік.

/балалардың бір-біріне деген тілегі. /

ІІ. Кіріспе бөлімі.

Сұрақ-жауап әдісі арқылы сабақ тақырыбын ашу.

Педагог сабақ тақырыбын ребус шешкізу арқылы анықтайды:

  • балалар, сендер «сауат ашу» сабағында «ребус» деген сөзбен, оның қандай болатынын таныстыңдар. Мына ребусты шешіп көрейік. Педагог «Қ» әрпін көрсетіп:
  • Мынау қандай әріп (дыбыс) деп сұрайды?
  • «Қ» әрпі (дыбысы)
  • Дұрыс. Ендеше, біз « Қ» әрпімен кейінгі тұрған суреттерге көңіл аударайық. Ненің суретін көріп отырсыңдар? Толық жауап берейік.
  • Ыдыстардың суретін көріп отырмыз.
  • «Ыдыс» деген сөзде бірінші қандай дыбыс естіледі?

Сендер оны «сауат ашу» сабағынан білесіңдер.

  • «Ы» дыбысы естіледі.
  • Біздің суретте бірінші «Қ» әріп тұр. «Қ» - деп дауыстап айтайық. Екінші тұрған ыдыстардың бірінші дыбысын дауыстап айтайық: «Ы»
  • Енді екеуін қосып айтайық: «ҚЫ»
  • Дұрыс, енді балалар, үшінші болып ненің суреті тұр?
  • Дұрыс «сағат» «С» дыбысын да «сауат ашу» сабағында өткенсіңдер.
  • Енді суретке қарап, «Қ» дбысына өзінен кейінгі тұрған суреттердің бірінші дыбыстардың қосып айтып көрейік. Қ . . . Ы . . . С
  • Қандай сөз шықты?
  • «Қыс»

Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Қыс»

  • Аяз жылдың қай мезгілінде болады?
  • Қыс мезгілінде болады.
  • Аяз қандай болады?
  • Қатты, суық. Бетті, қолды үсітіп жібереді.
  • Аязды күні ойнауға болама?
  • Болады. Суықтан қорықпау керек.
  • Қандай қысықы ойындарды білесіңдер?
  • Аққала соғамыз, сырғанаймыз, шаңғы, шана, коньки тебеміз.
  • Хоккей ойнаймыз.

Негізгі бөлім.

а) Педагогтің түсіндіруі .

  • Дұрыс айтасыңдар. Қарлы боранымен, сықырлаған аязымен қыс келді. Бірақ біз қыстан қорықпаймыз, денемізді шыңдаймыз, жылы киінеміз. Сырғанақ ойнап, аққала жасай мыз. (Есікті тықылдатып, қоян келді)
  • Балалар бізге бүгін орманынан «Қоян» қонаққа келеді. Ол қоянды «Аққала» жіберіпті. Аққала қояннан көптеген тапсырмалар беріп жіберіпті. Сол тапсырмаларды бірге отырып орындайық. /Есікті қағып қоян сыныпқа кіреді, және өзін таныстырады, және оны мұғалімге береді. / /Аққаланың бірінші тапсырмасы. /
  1. Қыс, боран, қар, күндеген сөздерді қатыстырып, бірнеше сөйлем құрастыру.

суық

Қыс қандай болады? аязды

қарлы

  1. Қыс түсті. Қар жауып тұр. Күн суық. Дала аяз болып тұр. Боран соқты.
  • Сөздік жұмысын жүргізу.

Дөң - көтеріңкі биік жер, төбе.

Қос - екі. Қос аяқта - екі аяқта

  1. «Көңілді қыс» суреті бойынша әңгіме құрастыру.
  2. Жұмбақтар жасыру.

Қолы жоқ, сурет салады,

Тісі жоқ тістеп алады. /Аяз/

Отқа жанбайды, суға батпайды. /Мұз/

Қыс болса қыр мен ойды аралайды,

Жаз болса қозғалуға жарамайды. /Боран/

Жазда болмайды, қыста болады.

Терезеге қонады, әсем ою салады. /Қырау/

/Қосымша балаларға тапсырма қыс туралы өлеңдер сұрау және бейнетаспадан қыс көрінісін тамашалау/

  1. Дәптермен жұмыс:

/Қыстың көрінісін дәптерге түсіру, және салған суреке қарап, әңгіме құрастыру.

Сергіту сәті:

Ұзын құлақ сұр қоян,

Естіп қалып, сыбдырды.

Ойлы-қырлы жерлермен,

Ытқып - ытқып секірді.

Қарап еді артыңа,

Қиығын сап көзінің.

Келе жатқан томпаңдап,

Көжегі екен өзінің

/Аққаланың соңғы тапсырмасы/

«Аққала дидактикалық ойыны.

Шарты: тақтаға жартылай қиылып жасалған аққала бөліктері ілінеді. Үстел үстінде қалған бөліктері: мұрны, басына киетін шелегі сияқты суреттер жатады. Балалар осы бөліктерді алып, көздерін жұмып тұрып, тақтаға жапсырады.

Аққала сөзін қатыстырып, сөз тіркестерімен сөйлемдер құрастыру. Мысалы: аппақ аққала, әдемі аққала, үлкен аққала. Біз аққала тұрғыздық.

Қорытынды: Не білдік? Не үйрендік? /Педагог Қ. Жұмағалиевтың «Ақпан» өлеңі оқылады. Сабақта белсендік көрсеткен балаларды атап өтіп, жұлдызщамен бағалау, сабақты аяқтау.


Ұқсас жұмыстар
Тақырып - Қыс қызығы
Қыс қызығы туралы ақпарат
Қыс қызығы туралы
Қыс қызығы жайлы ақпарат
Қыс қызығы-тамаша. ерте жас тобы
Қыс кереметі (сыныптан тыс іс-шара)
Қазір қай мезгіл
Қыс . Абай Құнанбаев
Қыс қызығы. Пәнаралық сабақ
Қыс өлеңін жаттау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz