Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Қосындыны санға бөлу. 3-сынып
Сабақтың тақырыбы: Қосындыны санға бөлу.
Сабақтың мақсаты:
* Білімділік: Қосындыны санға бөлу тәсілін меңгерту, есептерді әртүрлі тәсілмен шығарту.
* Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілетін, оқушының белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау барысында шығармашылық, іскерлік қабілеттерін артттыру. Математикалық тілін, сөздік қорын дамыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру.
* Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, білімпаз болуға, ақыл-ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар: кітап, тақта, бор, сызғыш, плакат, қиықшалар.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру, есептеу.
Сабақ барысы: І, ІІ, ІІІ, ІV, V, VІ, VІІ, VІІІ.
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, бүгінгі кезекшіні анықтап, сыныпты түгендеу, оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында психологиялық дайындық жүргізу.
Психологиялық дайындық:
* Әрбір адам
* Туысым, досым, жұрағат
* Әрбір сабақ
* Үйрену, ұғу, ұлағат.
* Әрбір ойым
* Достық, бірлік, адалдық.
* Әрбір ісім
* Шындық пенен адамдық.
ІІ. Мақсат қою кезеңі: Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Жаңа сабаққа даярлық.
ІІІ. Жаңа сабақ:
* Балалар бүгінгі біздің сабағымыз жай сабақ емес. Бүгін біз өмір талабына сай құрылған фирмалармен жұмыс істейміз. Біз ірі проблемалар шеше қоймаспыз, бірақ еліміздің дамуына өз үлесімізді қосуға міндеттіміз. Көптеген қазақстандықтар шағын бизнесті дамытып, ел экономикасын дамыту мақсатында еңбек етіп жатыр. Біз қазір үш топқа бөлініп алайық. 1-қатар <<Әділ>>, 2-қатар <<Цена>>, 3-қатар <<Алтын>> фирмасы болсын. Енді әр фирманың директорларын сайлаймын. Қазір әр фирмаға іс-қағаздары таратылады. Фирманың болашағы осы тапсырманы орындауға байланысты болмақ. Фирма үшін есеп ең басты сала.
* Әр фирмадан көбейту кестесі сұралады.
Олай болса балалар дәптерлеріңді ашып бүгінгі күн ретін жаза койыңдар. Бүгін қаңтардың отызы. Сынып жұмысы. Қосындыны санға бөлу.
(4+2)/2=6/2=3 Бұл бірінші тәсіл. Алдымен қосындының мәнін есептеп, содан кейін оны санға бөлеміз.
(6+4)/2=6/2+4/2=3+2=5 Бұл екінші тәсіл. Қосылғыштардың әрқайсысын санға бөліп, алынған нәтижені қосу.
№1
6+4/2=10/2=5 8+2/5=10/5=2 10+8/2=18/2=9
Сергіту сәті: - Біраз жұмыс жасадық, енді демалып алайық. Дұрыс жауапқа қолдарыңды екі рет шапалақтайсыңдар, қате жауапқа аяқтарыңды жерге екі рет ұрасыңдар.
* Бес жерде тоғызым қырық.
* Бес жүзге бес жүзді бөлсем нөл.
* Елуге елуді қоссам жүз он.
* Абайдың әкесі - Құнанбай.
* Мамыр - қыс айы.
* 16-желтоқсан жаңа жыл.
* Бір минутта 60 секунд бар.
* Бір тәулікте 25 сағат бар.
* Тіктөртбұрыштың периметрін табу үшін азайтамыз.
* Санды нөлге көбейтсе нөл шығады.
№2 (ә)
(12+8)/2=12/2+8/2=6+4=10 (15+25)/5=40/5=8
(16+8)/4=16/4+8/4=4+2=6 (9+12)/3=21/3=7
(10+6)/2=10/2+6/2=5+3=8 (18+27)/9=45/9=5
IV. Түсінгендерін тексеру:
№3
(15+21)/6=36/6=6 (300+60)/9=360/9=60
(120+20)/10=140/10=14 (10+22)/4=32/4=8
(14+21)/7=35/7=5 (100+200)/3=300/3=100
№4
а) Ш: (12+14)/2=12/2+14/2=6+7=13 ә)Ш:80/(4+6)=80/10=8
Ж: әр топта 13 баладан. (8*4)+(8*6)=32+48=80
Ж: 32қыз, 48ұл, 8 топ.№5
318+567= 885 346+95=441
784+136=920 389+175=564
676+167=843 435+278=713
168+725=893 434+486=920
Сергіту сәті:
Бір, екі тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Жүгірейік, жүрейік,
Аяқты ұшынан басайық.
Саңырауқұлақтай отырып,
Емендерше тұрайық.
Тұрайық, отырайық.
Тұрайық, отырайық,
Партамызға жайғасайық тып-тыныш.
№6
у*3=270 720/х=8 2*у=160
у=270/3 х=720/8 у=160/2
у=90 х=90 у=80
90*3=270 720/90=8 2*80=160
270=270 8=8 160=160
№7
АВ=2см KL=3см MN=4см
2см*3=6см 3см*3=9см 4см*3=12см
№8
17,75,15,57,51,11,77,55.
V. Сабақты қорытындылау.
Үш топқа қиықшаларға жазылған есептер беремін. Орында отырып орындап, кезекпен үш топ үш тақтаға жазамыз.
Әр топты, оқушыларды бағалау.
VI. Үйге тапсырма:
№8 есеп 39-бет.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz