Математика пәнінен бағдарлама

Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы
№1 жалпы орта білім беретін мектеп
Кожагулова Жумагул Арыстанбаевна
Бағдарлы сыныпқа математика
пәнінен бағдарлама жасақтау
іс-тәжірибемнен
2014жыл қазан айы
Құлсары қаласы
Кожагулова Жумагул Арыстанбаевна
Бағдарлы сыныпқа математика
пәнінен бағдарлама жасақтау
іс-тәжірибемнен
Бағдарлама бастауыш сынып бірлестігінде талқыланды
Хаттама №2 09. 2014 жыл
Бағдарлама 28. 08. 2014 жыл Педагогикалық кеңесте талқыланып бекітілді.
Пікір
Бағдарламаны қарадым, бағдарлама бағдарлы сыныпқа арналған. Бағдарламада барлық керекті тақырыптар қамтылған.
Әсіресе, қозғалысты, шамаларды формула құрастыру арқылы табу, төменнен жоғарыға, қарапайымнан күрделіге дейінгі даму принциптің ұстанымын ұстаған. Жылдық бағдарламасы 1 сыныпта аптасына 1 сағат, барлығы 33 сағат, 2, 3, 4 сынып 34 сағаттан қамтылған. Бағдарлама мектеп бағдарламасына сәйкес жазылған.
Егер, осы бағдарламамен жұмыс жасаса, нұр үстіне нұр болар еді . . .
Мазмұны
Аннотация . . . 4
Кіріспе . . . 5
Негізгі бөлім . . . 7
1сынып Тақырыпты күнтізбелік жоспар . . . 8
2сынып Тақырыпты күнтізбелік жоспар . . . 9
3сынып . . . 10
4сынып . . . 11
Қорытынды . . . 12
Қолданылған әдебиеттер . . . 13
Қосымша материал . . . 14
Ойнайық та, ойлайық . . . 20
АННОТАЦИЯ
Зерттеу мақсаты:
Біз бейбіт, тұрақты, жас және күшті мемлекетте тұрамыз. Әрқайсымыз қазіргі
уақыттағы өзгерістерді сезінеміз. Сондықтан білім саласын заман талабына сай дамыту керек. Қоғамдағы өзгерістерге байланысты біздің Жылыой ауданында жалпы білім беру жүйесін қайта құру, ұлттық мектептердегі білім сапасын жақсарту мәселесі қолға алына бастады.
Білім беру жүйесіне енгізіліп отырған өзгерістерге сай оқу процесінде ұлттық психологияға бейімдеп оқушының қабілетін, талап - талғамын ескере отырып, бастауыш мектепте математика пәнінен тероиялық әрі практикалық жағынан тереңдетіп оқыту іске асырыла бастады.
Математика пәнінен бағдарлап оқыту бұрын ескерілмеген белгілер мен ерекшеліктердің сырын ашып, оның әлеуметтік мәнін коммуникативтік қызметін байқап, шығармашылық ізденіс, іскерлік дағды қалыптастыруға әкелді. Математикадан тиянақты білім беру мұғалімнің шеберлігіне байланысты десек те талапқа сай жазылған тұрақты бағдарлама болмайынша, соншалықты жауапты міндеттің ойдағыдай орындалуы мүмкін емес. Тұңғыш рет ұсынып отырған бағдарламам сол мұқтаждықтан шығаруға септігін тигізеді деген ойдамын.
Жоспар:
І. Кіріспе
ІІ. Негізгі бөлім: «Математика пәніне бағдарлау»
атты курс бағдарламасы
а) 1 сынып Тақырыпты
күнтізбелік жоспар
ә) 2 сынып Тақырыпты
күнтізбелік жоспар
б) 3 сынып Тақырыпты
күнтізбелік жоспар
в) 4 сынып Тақырыпты
күнтізбелік жоспар
ІІІ. Қорытынды
КІРІСПЕ
«Адам байлығының ішіндегі ең тамашасы - білім»
Бағдарламаның өзектілігі:
Әр баланың жеке қабілетіне қарай, математикалық қабілеттерін арттыру, математика есептерін шығару.
Оқушылардың математикадан алған білімін шеберлікке айналдырудағы маңызды жолдардың бірі.
Шын мәніне келгенде есеп шығару арқылы оқушылар математикадан үйренген ұғымдарды, теорияларды, ереже заңдарды және формулаларды іс жүзінде практикаға қолдана отырып жүйелейді, бекемдейді, шеберлігін шыңдайды және есте сақтайды. Сол арқылы үйрену мақсатына жетеді.
2009-2010 жылы оқу жылында математика пәнінен бағдарлы сынып ашылды.
Бірден Алматы баспасынан шыққан оқулықпен жұмыс жасадым. Бір жыл оқып шықтық. Оқу барысында Алматы баспасы мен Атамұра баспасынан шығарылған оқулықтарда көп ерекшелік болды.
- Алматы баспасынан шыққан оқулықтар балаларға түсінікті,
жеңіл тілмен жазылған.
- Балалар өздігінен жұмыстарды орындауға септігін тигізді.
- Көрнекі құралдар жеткілікті болды.
- Бағдарлы сыныпқа арнап бағдарлама жазылды.
- Өте жақсы нәтиже берді.
- Бірінші сыныпты математика пәнінен балалардың сапасы
83, 3 пайызға жетті.
7. Қараевтың «Үш өлшеммен оқыту технологиясын»
Қолданғанда балалар деңгейлік тапсырмаларды өздігінен орындады.
Осыдан байқағаным, балалардың білімге деген құштарлығы артты.
Ұсынылып отырған бағдарлама бастауыш мектепте математиканы оқыту бағдарламасына сәйкес құрастырылды.
НЕГІЗГІ БӨЛІМ
«Математика пәніне бағдарлау» атты курс
Бағдарламасы.
Бағдары: Математика
Курстың мақсаты: Математикалық білімді оқушыларға
тереңдете беру.
Пайдаланған әдебиеттер:
- Ш. Х. Құрманшина, С. Ш. Сәрсенбаева, Р. Қ. Өміртаева
Математикадан дидактикалық ойындар және
қызықты тапсырмалар
Алматы, «Атамұра», 1997 жыл
- Жалмағанбетов Н. Б.
Бастауыш мектеп оқушыларының математикалық білім, білік дағдыларын тексеруге арналған тест жұмыстары.
Алматы, «Өнер», 2005 жыл
Бағадарлама бастауыш сынып бірлестігінде талқыланды.
Хаттама №2 09. 2009 ж
Бағдарлама 28. 08. 2009 ж
Педагогикалық кеңесте талқыланып бекітілді.
І - сынып
Тақырыптық - күнтізбелік үлгі жоспар
Жұмыстың
түрі
Қосудың компоненттері
мен нәтижелерінің атауы
Азайтудың компоненттері
мен нәтижелерінің атауы
ІІ - сынып
Тақырыптық - күнтізбелік үлгі жоспар
Жұмыстың
түрі
Көпбұрышты еркін өлшеммен сызу
және оның элементтерін анықтау
Қосу амалының мән-мағынасын
ашатын тапсырмалар
Азайту амалының мән-мағынасын
ашатын тапсырмалар
ІІІ - сынып
Тақырыптық - күнтізбелік үлгі жоспар
Жұмыстың
түрі
Тіктөртбұрыштың периметрін әртүрлі
тәсілмен табу
Тіктөртбұрыштың ауданын табуда
формула құрастыру
Айырмалық және еселік салыстыруға
берілген есептер
ІV - сынып
Тақырыптық - күнтізбелік үлгі жоспар
Жұмыстың
түрі
Нөлмен аяқталатын санды көбейту және
бөлудің алгаритмі
Шешу әдісі мен тәсілі еркін болатын
есептер жүйесі
Қозғалысқа арналған есептер
шығарудың алгаритмі
Қорытынды
Сынып бағдарламасына ойын сабақты енгіздім. Себебі: бірінші сынып оқушыларының мектепке дейінгі ең негізгі іс әрекеті - ойын. Оқытып-үйрету барысында олар біртіндеп ойын іс-әрекетінен таным іс-әрекетін орындауға бейімделуі тиіс. Ол сабақ барысында пайдаланылатын дидактикалық ойындар және қызықты тапсырмалар арқылы жүзеге асырылады.
Дидактикалық ойындар арнайы мақсатты көздейді және нақты міндетті атқарады. Ойынның мақсаты-бағдарламада анықталған. Математикалық білім, білім және дағдылар және қайталау және бекіту, қайталау және пысықтау немесе тексеру сипатында болып келеді. Ойынның міндеті баланың қызығушылығын туғызып, белсенділігін арттырады. 1-4 сынып аралығындағы бағдарламаға нәтижелі сабақты енгізіп отырмын. 4 жылғы білім оқушылардың мемлекетаралық бақылаудың көрсеткішімен сарапталады. 2009-2010 оқу жылында №5 Абай атындағы орта мектепте мемлекеттікаралық бақылауда оқушылар 99, 9 пайызды ұстады. Сондықтан сауалнама жұмыстарына мән беруде көзделіп отыр. Оқушылардың бастауыш математикалық білім мазмұны бойынша меңгерген білім-білік дағдыларының деңгейін анықтауда соңғы кезде бірнеше жауабы бар сауалнама түрі қолданылып жүр. Сауалнама жұмыстары оқушылардың бастауыш меңгеруіне зор ықпалын көрсетеді. Сонымен қатар математикалық білім мазмұнын тиянақты, терең мұғалімнің оқушыны жеке зерттеп білуіне көмегін тигізеді.
Практикалық сабақты енгізу себебім. Оқушылар математикадан алған білімді өмірде қолдана білген жағдайда ғана білімі нәтижелі болмақ.
Қолданылған әдебиеттер тізімі:
- Ә. Б. Ақпаева, Л. А. Лебедева, В. В. Буровова
«математика», 1 сынып
- Ә. Б. Ақпаева, Л. А. Лебедева, В. В. Буровова
«математика», 2 сынып «әдістемелік құрал»
- Ә. Б. Ақпаева, Л. А. Лебедева, В. В. Буровова
«Қызықты математика», 2 сынып,
Алматыкітап баспасы 2011 ж
- Ә. Бидасов «Математиканы оқыту методикасы»
Алматы «Мектеп», 1989 ж.
- Бейсеков Ж., Қамбарова Ж., Исаева А.
Математикадан бақылау жұмыстары. Шымкент, 2008ж
- К. Ә. Ерешева «Математика», 3-4 сынып
Алматы «Атамұра», 2003ж.
- Ш. Күмісбайұлы Жұмбақ әңгімелер.
Алматы: «Аруна Лтд» ЖШС, 2008ж
- Л. Л. Глазырина Математика пәні бойынша бастауыш сынып
оқушыларының логикалық ойлау және есептеу дағдыларын
дамытуға арналған тапсырмалар жинағы 2, 3, 4 сыныптар,
Көкшетау, 2010ж
- Линник Р. Р. Сборник тестовых заданий по математике
Көкшетау, 2008г
10. М. И. Моро, Н. Ф. Вапняр
Карточки с математическими заданиями
3 класс Москва «Просвещение» 1981 г
11. Н. Б. Жалмағанбетов Бастауыш мектеп оқушыларының
математикалық білім, білік дағдыларын тексеруге арналған тест
жұмыстары. Алматы, «Өнер», 2005ж
12. Ш. Х. Құрмншина, С. Ш. Сәрсенбаева, Р. Қ. Өміртаева
Математикадан дидактикалық ойындар және қызықты
тапсырмалар
13. Б. Ниетжан «Педагогика» Ақтөбе, 2004ж
- О. В. Узорова Контрольные и олимпиадные работы по математике
1-2 класс Москва «Астрель», 2006 г
- О. В. Узорова 3000 задач и примеров по математике 1-2 класс,
Москва «Астрель», 2006 г
Математика 4 сынып 1- қосымша
Сабақтың тақырыбы: V=S:t формула
Сабақтың дефологиясы: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың көрнекілігі: Ескерткіш суреттер, слайдтар, компьютер
Сабақтың технологиясы: Ү. Ө. О.
Сабақтың техникасы: Интерактивті тақта
Сабақтың түрі: Ақпараттандыру сабағы
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру
1) Сыныптың сабаққа қатысын, дайындығын бақылау
2) Психологиялық дайындық
Кәне, балалар, қазір қай сабақ болады.
Қазір математика сабағы. Математика сабағына дайын болу үшін
не айтушы едік?
«Есептеуді білмейтін адам, Түк сезбейтін надан».
ІІ. Мақсат қою
- Білімділігі: Өткен сабақтан алған мәліметтерді тереңдету, ойда қалғандарды нақтылау, меңгенрген білімдерді ұмытып қалуға жол бермеу. Жылдамдық туралы білімді меңгерту.
- Дамытушылығы: Оқу дағдыларын қалыптастыру емес, білім жетілдірудегі негізгі заңдылықтарды есте қалдыру, білімдегі оқылықтарды жою!
- Тәрбиелігі: Өз бетімен пайымдауға тәрбиелеу.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Бір кесіндінің ұзындығы 5 см, 6мм екіншісі одан 3 есе ұзын ал үшінші кесінді екіншіден 3 см 5 мм қысқа.
Үшінші кесіндінің ұзындығын тап.
Шарты: Шешуі:
Ік-5см6мм 5см6мм·3=16см8мм
Ік-?3есе 16см8мм-3см5мм=13см3мм
ІІІк-?3см5мм Жауабы: ІІІк-13см3мм
ІІІк-?мм
ІV. Материалды түсіндіру
«Кеңге созған құлашын» аялдама
S-жол. Жылдамдық=жол:уақыт
V-жылдамдық. V=S:t
t-уақыт
V-Жаңа сабақта түсінгенін тексеру
«Асыл қазына» аялдама
Деңгейлік тапсырма
І-деңгей: Бөлуді орында және тексер!
898:225=
ІІ-деңгей:
30 км 814м:71∙15=
ІІІ-деңгей: Есеп шығар:
Қаладан бір мезгілде бір-бірінен қарама-қарсы бағытта шыққан
екі жаяу адамның 5 сағат өткен соң ара қашықтығы 45 км
болды. Олардың бірі 4 км/сағ жылдамдықпен жүрсе,
екіншісінің жылдамдығы қандай болғаны?
Шарты: Шешуі:
t-5сағ V=S:t
S-45 V=45 км:5сағ+9км/сағ
V 1 -4 км/сағ V 2 =V-V 1
V 2 -? Км/сағ V 2 =9км/сағ-4км/сағ
Жауабы: V 2 =4км/сағ
VІ. Бекіту
«Жұлдыздар» аялдамасы (сауалнама)
Жылдамдық табуда қайсысы дұрыс орындалған?
А) V=S·t V=t:S V=S:t
VІІ. Үйге тапсырма
«Ұрпаққа аманат» аялдама
Есеп: Жолаушылар поезы 3 сағатта 360 км жүрді.
Ол қандай жылдамдықпен жүрді?
Шарты: Шешуі:
t-3сағ V=360км :3сағ =120км/сағ
S-360 км
V-? Км/сағ Жауабы: V = 120км/сағ
2-қосымша
Математика 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: 37+7, 44-7 түріндегі
Технология: СТО
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz