Математика пәнінен бағдарлама

Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі

Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы

№1 жалпы орта білім беретін мектеп

Кожагулова Жумагул Арыстанбаевна

Бағдарлы сыныпқа математика

пәнінен бағдарлама жасақтау

іс-тәжірибемнен

2014жыл қазан айы

Құлсары қаласы

Кожагулова Жумагул Арыстанбаевна

Бағдарлы сыныпқа математика

пәнінен бағдарлама жасақтау

іс-тәжірибемнен

Бағдарлама бастауыш сынып бірлестігінде талқыланды

Хаттама №2 09. 2014 жыл

Бағдарлама 28. 08. 2014 жыл Педагогикалық кеңесте талқыланып бекітілді.

Пікір

Бағдарламаны қарадым, бағдарлама бағдарлы сыныпқа арналған. Бағдарламада барлық керекті тақырыптар қамтылған.

Әсіресе, қозғалысты, шамаларды формула құрастыру арқылы табу, төменнен жоғарыға, қарапайымнан күрделіге дейінгі даму принциптің ұстанымын ұстаған. Жылдық бағдарламасы 1 сыныпта аптасына 1 сағат, барлығы 33 сағат, 2, 3, 4 сынып 34 сағаттан қамтылған. Бағдарлама мектеп бағдарламасына сәйкес жазылған.

Егер, осы бағдарламамен жұмыс жасаса, нұр үстіне нұр болар еді . . .

Мазмұны

Аннотация . . . 4

Кіріспе . . . 5

Негізгі бөлім . . . 7

1сынып Тақырыпты күнтізбелік жоспар . . . 8

2сынып Тақырыпты күнтізбелік жоспар . . . 9

3сынып . . . 10

4сынып . . . 11

Қорытынды . . . 12

Қолданылған әдебиеттер . . . 13

Қосымша материал . . . 14

Ойнайық та, ойлайық . . . 20

АННОТАЦИЯ

Зерттеу мақсаты:

Біз бейбіт, тұрақты, жас және күшті мемлекетте тұрамыз. Әрқайсымыз қазіргі

уақыттағы өзгерістерді сезінеміз. Сондықтан білім саласын заман талабына сай дамыту керек. Қоғамдағы өзгерістерге байланысты біздің Жылыой ауданында жалпы білім беру жүйесін қайта құру, ұлттық мектептердегі білім сапасын жақсарту мәселесі қолға алына бастады.

Білім беру жүйесіне енгізіліп отырған өзгерістерге сай оқу процесінде ұлттық психологияға бейімдеп оқушының қабілетін, талап - талғамын ескере отырып, бастауыш мектепте математика пәнінен тероиялық әрі практикалық жағынан тереңдетіп оқыту іске асырыла бастады.

Математика пәнінен бағдарлап оқыту бұрын ескерілмеген белгілер мен ерекшеліктердің сырын ашып, оның әлеуметтік мәнін коммуникативтік қызметін байқап, шығармашылық ізденіс, іскерлік дағды қалыптастыруға әкелді. Математикадан тиянақты білім беру мұғалімнің шеберлігіне байланысты десек те талапқа сай жазылған тұрақты бағдарлама болмайынша, соншалықты жауапты міндеттің ойдағыдай орындалуы мүмкін емес. Тұңғыш рет ұсынып отырған бағдарламам сол мұқтаждықтан шығаруға септігін тигізеді деген ойдамын.

Жоспар:

І. Кіріспе

ІІ. Негізгі бөлім: «Математика пәніне бағдарлау»

атты курс бағдарламасы

а) 1 сынып Тақырыпты

күнтізбелік жоспар

ә) 2 сынып Тақырыпты

күнтізбелік жоспар

б) 3 сынып Тақырыпты

күнтізбелік жоспар

в) 4 сынып Тақырыпты

күнтізбелік жоспар

ІІІ. Қорытынды

КІРІСПЕ

«Адам байлығының ішіндегі ең тамашасы - білім»

Бағдарламаның өзектілігі:

Әр баланың жеке қабілетіне қарай, математикалық қабілеттерін арттыру, математика есептерін шығару.

Оқушылардың математикадан алған білімін шеберлікке айналдырудағы маңызды жолдардың бірі.

Шын мәніне келгенде есеп шығару арқылы оқушылар математикадан үйренген ұғымдарды, теорияларды, ереже заңдарды және формулаларды іс жүзінде практикаға қолдана отырып жүйелейді, бекемдейді, шеберлігін шыңдайды және есте сақтайды. Сол арқылы үйрену мақсатына жетеді.

2009-2010 жылы оқу жылында математика пәнінен бағдарлы сынып ашылды.

Бірден Алматы баспасынан шыққан оқулықпен жұмыс жасадым. Бір жыл оқып шықтық. Оқу барысында Алматы баспасы мен Атамұра баспасынан шығарылған оқулықтарда көп ерекшелік болды.

  1. Алматы баспасынан шыққан оқулықтар балаларға түсінікті,

жеңіл тілмен жазылған.

  1. Балалар өздігінен жұмыстарды орындауға септігін тигізді.
  2. Көрнекі құралдар жеткілікті болды.
  3. Бағдарлы сыныпқа арнап бағдарлама жазылды.
  4. Өте жақсы нәтиже берді.
  5. Бірінші сыныпты математика пәнінен балалардың сапасы

83, 3 пайызға жетті.

7. Қараевтың «Үш өлшеммен оқыту технологиясын»

Қолданғанда балалар деңгейлік тапсырмаларды өздігінен орындады.

Осыдан байқағаным, балалардың білімге деген құштарлығы артты.

Ұсынылып отырған бағдарлама бастауыш мектепте математиканы оқыту бағдарламасына сәйкес құрастырылды.

НЕГІЗГІ БӨЛІМ

«Математика пәніне бағдарлау» атты курс

Бағдарламасы.

Бағдары: Математика

Курстың мақсаты: Математикалық білімді оқушыларға

тереңдете беру.

Пайдаланған әдебиеттер:

  1. Ш. Х. Құрманшина, С. Ш. Сәрсенбаева, Р. Қ. Өміртаева

Математикадан дидактикалық ойындар және

қызықты тапсырмалар

Алматы, «Атамұра», 1997 жыл

  1. Жалмағанбетов Н. Б.

Бастауыш мектеп оқушыларының математикалық білім, білік дағдыларын тексеруге арналған тест жұмыстары.

Алматы, «Өнер», 2005 жыл

Бағадарлама бастауыш сынып бірлестігінде талқыланды.

Хаттама №2 09. 2009 ж

Бағдарлама 28. 08. 2009 ж

Педагогикалық кеңесте талқыланып бекітілді.

І - сынып

Тақырыптық - күнтізбелік үлгі жоспар

Сабақтың тақырыбы
Сағат
Күні

Жұмыстың

түрі

№: 1
Сабақтың тақырыбы: 0 санының пайда болуы, орны
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 2
Сабақтың тақырыбы: Қарапайым ұғым
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 3
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық фигураны ажырату
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 4
Сабақтың тақырыбы: Заттардың кеңістікте орналасуы
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 5
Сабақтың тақырыбы: Теңестіру жолы
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 6
Сабақтың тақырыбы: Теңестірудің екі жолы
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 7
Сабақтың тақырыбы: Көп-бір ұғым. Бір санын көптен бөліп алу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 8
Сабақтың тақырыбы: Бүтін затты теңдей бөлу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 9
Сабақтың тақырыбы: Жартыны бүтіндеу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 10
Сабақтың тақырыбы: Жарты, ширек ұғымдарын ажырату
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 11
Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешудің «сынап көру» тәсілі
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 12
Сабақтың тақырыбы: Ондықтар құрамы
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 13
Сабақтың тақырыбы: Есеп шығарудың алгоритмі
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 14
Сабақтың тақырыбы: Қосу мен азайтудың байланысы
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 15
Сабақтың тақырыбы: Әріпті өрнектер құру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 16
Сабақтың тақырыбы: Санды өрнектің мәнін табу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 17
Сабақтың тақырыбы: Қосу амалына берілген тапсырмалар
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 18
Сабақтың тақырыбы: Азайту амалына берілген тапсырмалар
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 19
Сабақтың тақырыбы:

Қосудың компоненттері

мен нәтижелерінің атауы

Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 20
Сабақтың тақырыбы:

Азайтудың компоненттері

мен нәтижелерінің атауы

Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 21
Сабақтың тақырыбы: Фигураларды әріппен белгілеу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 22
Сабақтың тақырыбы: Қосу мен азайтудың арифметикалық амалдары және олардың байланысы
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 23
Сабақтың тақырыбы: Мәтіндік есептердің негізгі компоненттері
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 24
Сабақтың тақырыбы: Сурет бойынша есеп құрастыру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 25
Сабақтың тақырыбы: Кері есептер туралы түсінік
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 26
Сабақтың тақырыбы: Қосудың ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеуде қолдану
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 27
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық фигураны сызу, салу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 28
Сабақтың тақырыбы: Құрылымы күрделі теңдеуді шешу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 29
Сабақтың тақырыбы: Құрылымы күрделі теңдеудің шешудің алгоритмі
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 30
Сабақтың тақырыбы: Кері есептер құрастыру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 31
Сабақтың тақырыбы: Ойын сабақ
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 32
Сабақтың тақырыбы: Нәтижелі сабақ
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі: Сауалнама
№: 33
Сабақтың тақырыбы: Практикалық сабақ
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:

ІІ - сынып

Тақырыптық - күнтізбелік үлгі жоспар

Сабақтың тақырыбы
Сағат
Күні

Жұмыстың

түрі

№: 1
Сабақтың тақырыбы: Тік бұрыш және тік емес бұрыш
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 2
Сабақтың тақырыбы: Ондықтан аттамай ауызша қосу және азайту
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 3
Сабақтың тақырыбы: Санды өрнектер құру және мәнін табу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 4
Сабақтың тақырыбы: Әріпті өрнектер құру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 5
Сабақтың тақырыбы: Кестелік қосу және азайту
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 6
Сабақтың тақырыбы: Екі амалмен шығарылатын есеп
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 7
Сабақтың тақырыбы: Тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 8
Сабақтың тақырыбы: Ондықтан аттап ауызша қосу және азайту
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 9
Сабақтың тақырыбы: Қосудың ауыстырымдылық қасиеті
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 10
Сабақтың тақырыбы: Қосудың терімділік қасиеті
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 11
Сабақтың тақырыбы: Ондықтан аттап жазбаша қосу және азайту
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 12
Сабақтың тақырыбы:

Көпбұрышты еркін өлшеммен сызу

және оның элементтерін анықтау

Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 13
Сабақтың тақырыбы: Бірдей қосылғыштардың қосындысын табу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 14
Сабақтың тақырыбы: Сандарды және сәйкес амалдарды жазбаша қосу және азайту
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 15
Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешудің алгоритмі
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 16
Сабақтың тақырыбы: Құрылымы күрделі теңдеудің алгоритмі
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 17
Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу мен азайтудың алгоритмі
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 18
Сабақтың тақырыбы: Құрама есептерді шығару
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 19
Сабақтың тақырыбы: Есептер шығарудың алгаритмі
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 20
Сабақтың тақырыбы: Көпбұрыштың периметрін әртүрлі тәсілмен табу (ықшамдау)
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 21
Сабақтың тақырыбы: Шамалар арасындағы байланыс
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 22
Сабақтың тақырыбы: Ірі өлшемдерге айналдыру жолы
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 23
Сабақтың тақырыбы: Ұсақ өлшемдерге айналдыру жолы
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 24
Сабақтың тақырыбы: Амалдардың орындалу тәртібі
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 25
Сабақтың тақырыбы: Есептің жаңа түрімен танысу (Баға. Құн)
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 26
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық фигураларды ажырату
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 27
Сабақтың тақырыбы: Разрядтарды ажырату
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 28
Сабақтың тақырыбы:

Қосу амалының мән-мағынасын

ашатын тапсырмалар

Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 29
Сабақтың тақырыбы:

Азайту амалының мән-мағынасын

ашатын тапсырмалар

Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 30
Сабақтың тақырыбы: Қосудың компоненттері мен нәтижелерінің атауы
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 31
Сабақтың тақырыбы: Азайтудың компоненттері мен нәтижелерінің атауы
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 32
Сабақтың тақырыбы: Практикалық сабақ
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 33
Сабақтың тақырыбы: Ойын сабақ
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 34
Сабақтың тақырыбы: Нәтижелі сабақ
Сағат:
Күні:
Жұмыстыңтүрі: Сауалнама

ІІІ - сынып

Тақырыптық - күнтізбелік үлгі жоспар

Сабақтың тақырыбы
Сағат
Күні

Жұмыстың

түрі

№: 1
Сабақтың тақырыбы: Кестеден тыс көбейту тәсілі
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 2
Сабақтың тақырыбы: Кестеден тыс бөлу тәсілі
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 3
Сабақтың тақырыбы: Қалдықпен бөлудің мағынасы
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 4
Сабақтың тақырыбы: Көбейту мен бөлудің өзара байланысы
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 5
Сабақтың тақырыбы: Есептерді шығарудың әртүрлі тәсілдері
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 6
Сабақтың тақырыбы: Құрама есептерді өрнек түрінде жазу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 7
Сабақтың тақырыбы: Сурет бойынша есеп шығару
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 8
Сабақтың тақырыбы: Амалдардың орындалу тәртібі
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 9
Сабақтың тақырыбы: Шамаларды санға қосу және азайту
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 10
Сабақтың тақырыбы: Шамаларды санға көбейту және бөлу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 11
Сабақтың тақырыбы: Шаршының периметрін әртүрлі тәсілмен табу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 12
Сабақтың тақырыбы:

Тіктөртбұрыштың периметрін әртүрлі

тәсілмен табу

Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 13
Сабақтың тақырыбы: Периметрді формуламен ауыстыру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 14
Сабақтың тақырыбы: Формуланың ара қатынасын ашу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 15
Сабақтың тақырыбы:

Тіктөртбұрыштың ауданын табуда

формула құрастыру

Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 16
Сабақтың тақырыбы: Өлшем бірліктің бірін басқа бірлікке айналдыру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 17
Сабақтың тақырыбы: Баға, сан, құн туралы есептер
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 18
Сабақтың тақырыбы: Бөлу амалына берілген теңдеулерді «таңдап алу» тәсілі
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 19
Сабақтың тақырыбы: Есепті арифметикалық тәсілмен шешу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 20
Сабақтың тақырыбы: Схема бойынша есеп құрастыру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 21
Сабақтың тақырыбы: Көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиеті
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 22
Сабақтың тақырыбы: Кесте бойынша есеп құрастыру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 23
Сабақтың тақырыбы: Құрылым күрделі теңдеуді шешудің алгаритмі
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 24
Сабақтың тақырыбы: Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 25
Сабақтың тақырыбы: Тік төрбұрыштың қабырғасын табуда теңдеу құру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 26
Сабақтың тақырыбы: Логикалық есептер
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 27
Сабақтың тақырыбы: Танымдық есептер
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 28
Сабақтың тақырыбы: Шамалар арасындағы байланыс
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 29
Сабақтың тақырыбы: Есептеудің ауызша тәсілдері
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 30
Сабақтың тақырыбы: Қалдықпен бөлуге берілген есептер
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 31
Сабақтың тақырыбы:

Айырмалық және еселік салыстыруға

берілген есептер

Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 32
Сабақтың тақырыбы: Қызықты есептер
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 33
Сабақтың тақырыбы: Практикалық сабақ
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 34
Сабақтың тақырыбы: Нәтижелі сабақ
Сағат:
Күні:
Жұмыстыңтүрі: Сауалнама

ІV - сынып

Тақырыптық - күнтізбелік үлгі жоспар

Сабақтың тақырыбы
Сағат
Күні

Жұмыстың

түрі

№: 1
Сабақтың тақырыбы: Қосу-екі топты біріктіру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 2
Сабақтың тақырыбы: Азайту-бір топты екі топқа жіктеу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 3
Сабақтың тақырыбы: Көбейту саны бірдей топтарды біріктіру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 4
Сабақтың тақырыбы: Бөлу-тең бөлу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 5
Сабақтың тақырыбы: Баға, сан, құн туралы есептерге формула құрастыру (Б∙С=Қ, Қ:Б=С, Қ:С=Б)
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 6
Сабақтың тақырыбы:

Нөлмен аяқталатын санды көбейту және

бөлудің алгаритмі

Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 7
Сабақтың тақырыбы: Әріпті өрнектерді ықшамдау
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 8
Сабақтың тақырыбы: Логикалық есептер
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 9
Сабақтың тақырыбы: Танымдық есептер
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 10
Сабақтың тақырыбы: Бірлікке келтіруге берілген есептер
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 11
Сабақтың тақырыбы: Тура және жанама есептер
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 12
Сабақтың тақырыбы: Қызықты есептер
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 13
Сабақтың тақырыбы: Шамалар арасындағы байланыс
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 14
Сабақтың тақырыбы: Формула құрастыру(V=a∙a∙a) (V=a∙в∙һ)
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 15
Сабақтың тақырыбы: Шамаларды әртүрлі тәсілмен табу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 16
Сабақтың тақырыбы: Ұсақ шаманы ірі өлшеммен салыстыру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 17
Сабақтың тақырыбы: Ірі өлшемді ұсақ өлшеммен салыстыру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 18
Сабақтың тақырыбы:

Шешу әдісі мен тәсілі еркін болатын

есептер жүйесі

Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 19
Сабақтың тақырыбы: Есепке пропорция құру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 20
Сабақтың тақырыбы: Пропорционал бөліктер
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 21
Сабақтың тақырыбы: Құрама есептерді теңдеу құру арқылы шығару
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 22
Сабақтың тақырыбы: Есепті алгебралық тәсілмен шешу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 23
Сабақтың тақырыбы:

Қозғалысқа арналған есептер

шығарудың алгаритмі

Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 24
Сабақтың тақырыбы: S=V∙t формула
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 25
Сабақтың тақырыбы: V=S:t формула
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 26
Сабақтың тақырыбы: t=S:V формула
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 27
Сабақтың тақырыбы: Сурет бойынша есеп құрастыру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 28
Сабақтың тақырыбы: Есепті схема бойынша жазу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 29
Сабақтың тақырыбы: Есепті кесте бойынша жазу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 30
Сабақтың тақырыбы: Санды тиімді тәсілмен көбейту және бөлу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 31
Сабақтың тақырыбы: Шеңбер мен дөңгелекті салыстыру
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 32
Сабақтың тақырыбы: Транспортир және бұрышты өлшеу
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 33
Сабақтың тақырыбы: Практикалық сабақ
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі:
№: 34
Сабақтың тақырыбы: Нәтижелі сабақ
Сағат: 1
Күні:
Жұмыстыңтүрі: Сауалнама

Қорытынды

Сынып бағдарламасына ойын сабақты енгіздім. Себебі: бірінші сынып оқушыларының мектепке дейінгі ең негізгі іс әрекеті - ойын. Оқытып-үйрету барысында олар біртіндеп ойын іс-әрекетінен таным іс-әрекетін орындауға бейімделуі тиіс. Ол сабақ барысында пайдаланылатын дидактикалық ойындар және қызықты тапсырмалар арқылы жүзеге асырылады.

Дидактикалық ойындар арнайы мақсатты көздейді және нақты міндетті атқарады. Ойынның мақсаты-бағдарламада анықталған. Математикалық білім, білім және дағдылар және қайталау және бекіту, қайталау және пысықтау немесе тексеру сипатында болып келеді. Ойынның міндеті баланың қызығушылығын туғызып, белсенділігін арттырады. 1-4 сынып аралығындағы бағдарламаға нәтижелі сабақты енгізіп отырмын. 4 жылғы білім оқушылардың мемлекетаралық бақылаудың көрсеткішімен сарапталады. 2009-2010 оқу жылында №5 Абай атындағы орта мектепте мемлекеттікаралық бақылауда оқушылар 99, 9 пайызды ұстады. Сондықтан сауалнама жұмыстарына мән беруде көзделіп отыр. Оқушылардың бастауыш математикалық білім мазмұны бойынша меңгерген білім-білік дағдыларының деңгейін анықтауда соңғы кезде бірнеше жауабы бар сауалнама түрі қолданылып жүр. Сауалнама жұмыстары оқушылардың бастауыш меңгеруіне зор ықпалын көрсетеді. Сонымен қатар математикалық білім мазмұнын тиянақты, терең мұғалімнің оқушыны жеке зерттеп білуіне көмегін тигізеді.

Практикалық сабақты енгізу себебім. Оқушылар математикадан алған білімді өмірде қолдана білген жағдайда ғана білімі нәтижелі болмақ.

Қолданылған әдебиеттер тізімі:

  1. Ә. Б. Ақпаева, Л. А. Лебедева, В. В. Буровова

«математика», 1 сынып

  1. Ә. Б. Ақпаева, Л. А. Лебедева, В. В. Буровова

«математика», 2 сынып «әдістемелік құрал»

  1. Ә. Б. Ақпаева, Л. А. Лебедева, В. В. Буровова

«Қызықты математика», 2 сынып,

Алматыкітап баспасы 2011 ж

  1. Ә. Бидасов «Математиканы оқыту методикасы»

Алматы «Мектеп», 1989 ж.

  1. Бейсеков Ж., Қамбарова Ж., Исаева А.

Математикадан бақылау жұмыстары. Шымкент, 2008ж

  1. К. Ә. Ерешева «Математика», 3-4 сынып

Алматы «Атамұра», 2003ж.

  1. Ш. Күмісбайұлы Жұмбақ әңгімелер.

Алматы: «Аруна Лтд» ЖШС, 2008ж

  1. Л. Л. Глазырина Математика пәні бойынша бастауыш сынып

оқушыларының логикалық ойлау және есептеу дағдыларын

дамытуға арналған тапсырмалар жинағы 2, 3, 4 сыныптар,

Көкшетау, 2010ж

  1. Линник Р. Р. Сборник тестовых заданий по математике

Көкшетау, 2008г

10. М. И. Моро, Н. Ф. Вапняр

Карточки с математическими заданиями

3 класс Москва «Просвещение» 1981 г

11. Н. Б. Жалмағанбетов Бастауыш мектеп оқушыларының

математикалық білім, білік дағдыларын тексеруге арналған тест

жұмыстары. Алматы, «Өнер», 2005ж

12. Ш. Х. Құрмншина, С. Ш. Сәрсенбаева, Р. Қ. Өміртаева

Математикадан дидактикалық ойындар және қызықты

тапсырмалар

13. Б. Ниетжан «Педагогика» Ақтөбе, 2004ж

  1. О. В. Узорова Контрольные и олимпиадные работы по математике

1-2 класс Москва «Астрель», 2006 г

  1. О. В. Узорова 3000 задач и примеров по математике 1-2 класс,

Москва «Астрель», 2006 г

Математика 4 сынып 1- қосымша

Сабақтың тақырыбы: V=S:t формула

Сабақтың дефологиясы: Жаңа білімді меңгерту

Сабақтың көрнекілігі: Ескерткіш суреттер, слайдтар, компьютер

Сабақтың технологиясы: Ү. Ө. О.

Сабақтың техникасы: Интерактивті тақта

Сабақтың түрі: Ақпараттандыру сабағы

Сабақтың жүрісі:

І. Ұйымдастыру

1) Сыныптың сабаққа қатысын, дайындығын бақылау

2) Психологиялық дайындық

Кәне, балалар, қазір қай сабақ болады.

Қазір математика сабағы. Математика сабағына дайын болу үшін

не айтушы едік?

«Есептеуді білмейтін адам, Түк сезбейтін надан».

ІІ. Мақсат қою

  1. Білімділігі: Өткен сабақтан алған мәліметтерді тереңдету, ойда қалғандарды нақтылау, меңгенрген білімдерді ұмытып қалуға жол бермеу. Жылдамдық туралы білімді меңгерту.
  2. Дамытушылығы: Оқу дағдыларын қалыптастыру емес, білім жетілдірудегі негізгі заңдылықтарды есте қалдыру, білімдегі оқылықтарды жою!
  3. Тәрбиелігі: Өз бетімен пайымдауға тәрбиелеу.

ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

Бір кесіндінің ұзындығы 5 см, 6мм екіншісі одан 3 есе ұзын ал үшінші кесінді екіншіден 3 см 5 мм қысқа.

Үшінші кесіндінің ұзындығын тап.

Шарты: Шешуі:

Ік-5см6мм 5см6мм·3=16см8мм

Ік-?3есе 16см8мм-3см5мм=13см3мм

ІІІк-?3см5мм Жауабы: ІІІк-13см3мм

ІІІк-?мм

ІV. Материалды түсіндіру

«Кеңге созған құлашын» аялдама

S-жол. Жылдамдық=жол:уақыт

V-жылдамдық. V=S:t

t-уақыт

V-Жаңа сабақта түсінгенін тексеру

«Асыл қазына» аялдама

Деңгейлік тапсырма

І-деңгей: Бөлуді орында және тексер!

898:225=

ІІ-деңгей:

30 км 814м:71∙15=

ІІІ-деңгей: Есеп шығар:

Қаладан бір мезгілде бір-бірінен қарама-қарсы бағытта шыққан

екі жаяу адамның 5 сағат өткен соң ара қашықтығы 45 км

болды. Олардың бірі 4 км/сағ жылдамдықпен жүрсе,

екіншісінің жылдамдығы қандай болғаны?

Шарты: Шешуі:

t-5сағ V=S:t

S-45 V=45 км:5сағ+9км/сағ

V 1 -4 км/сағ V 2 =V-V 1

V 2 -? Км/сағ V 2 =9км/сағ-4км/сағ

Жауабы: V 2 =4км/сағ

VІ. Бекіту

«Жұлдыздар» аялдамасы (сауалнама)

Жылдамдық табуда қайсысы дұрыс орындалған?

А) V=S·t V=t:S V=S:t

VІІ. Үйге тапсырма

«Ұрпаққа аманат» аялдама

Есеп: Жолаушылар поезы 3 сағатта 360 км жүрді.

Ол қандай жылдамдықпен жүрді?

Шарты: Шешуі:

t-3сағ V=360км :3сағ =120км/сағ

S-360 км

V-? Км/сағ Жауабы: V = 120км/сағ

2-қосымша

Математика 2 сынып

Сабақтың тақырыбы: 37+7, 44-7 түріндегі

Технология: СТО


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды математика пәнінен ұбт-ға дайындаудың тиімді жолдары
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру
Бағдарлама аясындағы оқытудың тиімді әдіс-тәсілдері
«жаңа бағдарлама бойынша 7 модуль идеясын тарату»
ҰБТ кезіндегі прогрессия есептері және оны шығару жолдары
Курстың міндеті
Сайыс шарттары
Кіріктірілген сабақтың негізгі құрылымы
ІІІ кезең
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz