Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ә. тәжібаев "толағай" ертегісі
Сынып: 5 <<В>> сыныбы
Пән: Әдебиет
Пән мұғалімі: Рахметова Гүлайым Османовна
Сабақтың тақырыбы: Ә. Тәжібаев <<Толағай>> ертегісі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға әдеби ертегілер туралы мәлімет беру, <<Толағай>> ертегісінің мазмұнын игерту;
Дамытушылық: Блум токсономиясы талдау бойынша, талдау, жинақтау жасауға дағдыландыру, баға беруге үйрету;
Тәрбиелік: Адамгершілікке, ерлікке, мейірімділікке, кішіпейілділікке тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) сәлемдесу;
ә) сабаққа келмеген оқушыларды анықтау;
б) сыныптағы оқушыларды төрт түсті кескін
қағаздарды таңдау арқылы төрт топқа бөліп отырғызу.
ІІ. Кіріспе:
* Жұмысымызға іріспес бұрын бүгінгі сабағымыздың мақсатымен таныстырып өтейін. Бүгін, балалар, біз ертегілердің бір саласы - әдеби ертегілер туралы ой қозғаймыз. Сабақ 7 модульдің ішінен Сын тұрғысынан ойлау модулі, Блум токсономиясы бойынша өтеді. Блум токсономиясы алты кезеңнен тұрады. Ол: білу, түсіндіру, қолдану, талдау, жинақтау және бағалау.
Білу және түсіну кезеңінде біз Ә.Тәжібаевтың <<Толағай>> атты ертегісінің мазмұнын түсінеміз, Қолдану кезеңінде алынған ақпаратты бір-бірімізге айтып, сипаттаймыз. Талдау кезеңінде әдеби ертегіге талдау жүргіземіз. Жинақтау кезеңінде әдеби ертегілер мен халық ертегілеріндегі ерекше байланысты жинақтаймыз. Бағалау кезеңінде <<Алда-жалда жұрт күйзелсе, біз қандай әрекет жасар едік>> деп тақырыпты қорытып, бағалаймыз.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
* Ал енді үй жұмысына біраз тоқталып өтейік. Үйде Ә.Тәжібаевтың өмірі мен шығармашылық жолымен танысып келу және ертегінің мазмұнын біліп, үзінді жаттап келу тапсырмасы берілген болатын.
(Оқушылардың жауаптарын тыңдау)
ІV. Жаңа сабақ:
Білу, түсіну, қолдану кезеңі.
* Жақсы, балалар, автордың өмірі мен шығармашылық жолы туралы көптеген мәлімет біледі екенсіңдер, енді <<Қарлы кесек>> тәсілі арқылы жұмысымызды жалғастырып, ертегінің мазмұнын меңгереміз.
Қазір А үстелі <<Толағай>> ертегісін ашып, 122-123 бетті оқиды. Ә үстелі 124-125 бетті оқиды. Б үстелі 126-127 жаттығу. В үстелі 128-129 бетті оқиды.
Оқып болған соң, топтың ішінде талқылап, әр топтан үш бала басқа үш топқа ауысып түсіндіресіңдер. Кірістік! Талқылап болсаңдар, ауысамыз.
Әр топтан бір оқушы ертегіден үзіндіні жатқа оқиды.
V. Талдау бөлімі:
- Жақсы, балалар, ертегінің мазмұнын біліп, түсініп алдық. Енді біз сабағымыздың талдау бөліміне кірісеміз. Қазір ертегіге әдеби талдау жүргіземіз.
1-топ. Тақырыбы мен идеясын анықтап, көркемдегіш құралдады табасыңдар.
2-топ.Ертегінің композициясына тоқталасыңдар.
3-топ. Құрылысына қарай талдау жүргізесіңдер.
4-топ. Кейіпкерлерді анықтап, оларға қысқаша сипаттама беріп, оқырман позициясын шығарасыңдар.
4114165133350Өлеңнің құрылысы
00 Өлеңнің құрылысы
-78294134282 Тақырыбы
Идеясы
00 Тақырыбы
Идеясы
1547804824966Ә.Тәжібаев
<<Толағай>> ертегісі
00 Ә.Тәжібаев
<<Толағай>> ертегісі
17169342438400 Оқырман позициясы
00 Оқырман позициясы
36683951977390 Кейіпкерлер әлемі
00 Кейіпкерлер әлемі
2415191977572 Композициясы
00 Композициясы
VI. Жинақтау және бағалау бөлімі:
* Ал, балалар, сонымен біз, тақырыпты жинақтау және бағалау бөлімдеріне жетіп қалдық.
1-топ. Әдеби ертегілер мен халық ертегілерінің арасындағы ерекше байланысты жинақтайды.
2-топ. Халық ертегісінің кейіпкері Кендебай мен әдеби ертегісінің кейіпкері Толағайдың арасындағы ерекше байланысты жинақтайды.
3-топ. <<Туады ерлер ел үшін>> тақырыбына өз ойларын айтады.
4-топ. <<Алда-жалда жұрт күйзелсе, біз қандай әрекет жасар едік>> деген тақырыпта өз ой-тілектерін айтады.
* Топтағы топ басшылар топ мүшелерін бағалауға кірісіңіздер.
VII. Сабақты қорытындылау:
Қара қалпақ - сабақтың жағымсыз тұстары.
Сары қалпақ - Сабақтың жағымды жақтары.
Ақ қалпақ - Сабақта алынған қажетті ақпаратқа тоқталу.
Жасыл қалпақ - креативтілік, жаңа идялар.
Көк қалпақ - сабақтың барысына тоқталу.
Қызыл қалпақ - сабақтан алған әсер, болжам.
VIII. Үйге тапсырма: өткен тақырыптар бойынша тест құрастыру.
ІХ. Бағалау: топ басшылары бағалайды.
Пән: Әдебиет
Пән мұғалімі: Рахметова Гүлайым Османовна
Сабақтың тақырыбы: Ә. Тәжібаев <<Толағай>> ертегісі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға әдеби ертегілер туралы мәлімет беру, <<Толағай>> ертегісінің мазмұнын игерту;
Дамытушылық: Блум токсономиясы талдау бойынша, талдау, жинақтау жасауға дағдыландыру, баға беруге үйрету;
Тәрбиелік: Адамгершілікке, ерлікке, мейірімділікке, кішіпейілділікке тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) сәлемдесу;
ә) сабаққа келмеген оқушыларды анықтау;
б) сыныптағы оқушыларды төрт түсті кескін
қағаздарды таңдау арқылы төрт топқа бөліп отырғызу.
ІІ. Кіріспе:
* Жұмысымызға іріспес бұрын бүгінгі сабағымыздың мақсатымен таныстырып өтейін. Бүгін, балалар, біз ертегілердің бір саласы - әдеби ертегілер туралы ой қозғаймыз. Сабақ 7 модульдің ішінен Сын тұрғысынан ойлау модулі, Блум токсономиясы бойынша өтеді. Блум токсономиясы алты кезеңнен тұрады. Ол: білу, түсіндіру, қолдану, талдау, жинақтау және бағалау.
Білу және түсіну кезеңінде біз Ә.Тәжібаевтың <<Толағай>> атты ертегісінің мазмұнын түсінеміз, Қолдану кезеңінде алынған ақпаратты бір-бірімізге айтып, сипаттаймыз. Талдау кезеңінде әдеби ертегіге талдау жүргіземіз. Жинақтау кезеңінде әдеби ертегілер мен халық ертегілеріндегі ерекше байланысты жинақтаймыз. Бағалау кезеңінде <<Алда-жалда жұрт күйзелсе, біз қандай әрекет жасар едік>> деп тақырыпты қорытып, бағалаймыз.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
* Ал енді үй жұмысына біраз тоқталып өтейік. Үйде Ә.Тәжібаевтың өмірі мен шығармашылық жолымен танысып келу және ертегінің мазмұнын біліп, үзінді жаттап келу тапсырмасы берілген болатын.
(Оқушылардың жауаптарын тыңдау)
ІV. Жаңа сабақ:
Білу, түсіну, қолдану кезеңі.
* Жақсы, балалар, автордың өмірі мен шығармашылық жолы туралы көптеген мәлімет біледі екенсіңдер, енді <<Қарлы кесек>> тәсілі арқылы жұмысымызды жалғастырып, ертегінің мазмұнын меңгереміз.
Қазір А үстелі <<Толағай>> ертегісін ашып, 122-123 бетті оқиды. Ә үстелі 124-125 бетті оқиды. Б үстелі 126-127 жаттығу. В үстелі 128-129 бетті оқиды.
Оқып болған соң, топтың ішінде талқылап, әр топтан үш бала басқа үш топқа ауысып түсіндіресіңдер. Кірістік! Талқылап болсаңдар, ауысамыз.
Әр топтан бір оқушы ертегіден үзіндіні жатқа оқиды.
V. Талдау бөлімі:
- Жақсы, балалар, ертегінің мазмұнын біліп, түсініп алдық. Енді біз сабағымыздың талдау бөліміне кірісеміз. Қазір ертегіге әдеби талдау жүргіземіз.
1-топ. Тақырыбы мен идеясын анықтап, көркемдегіш құралдады табасыңдар.
2-топ.Ертегінің композициясына тоқталасыңдар.
3-топ. Құрылысына қарай талдау жүргізесіңдер.
4-топ. Кейіпкерлерді анықтап, оларға қысқаша сипаттама беріп, оқырман позициясын шығарасыңдар.
4114165133350Өлеңнің құрылысы
00 Өлеңнің құрылысы
-78294134282 Тақырыбы
Идеясы
00 Тақырыбы
Идеясы
1547804824966Ә.Тәжібаев
<<Толағай>> ертегісі
00 Ә.Тәжібаев
<<Толағай>> ертегісі
17169342438400 Оқырман позициясы
00 Оқырман позициясы
36683951977390 Кейіпкерлер әлемі
00 Кейіпкерлер әлемі
2415191977572 Композициясы
00 Композициясы
VI. Жинақтау және бағалау бөлімі:
* Ал, балалар, сонымен біз, тақырыпты жинақтау және бағалау бөлімдеріне жетіп қалдық.
1-топ. Әдеби ертегілер мен халық ертегілерінің арасындағы ерекше байланысты жинақтайды.
2-топ. Халық ертегісінің кейіпкері Кендебай мен әдеби ертегісінің кейіпкері Толағайдың арасындағы ерекше байланысты жинақтайды.
3-топ. <<Туады ерлер ел үшін>> тақырыбына өз ойларын айтады.
4-топ. <<Алда-жалда жұрт күйзелсе, біз қандай әрекет жасар едік>> деген тақырыпта өз ой-тілектерін айтады.
* Топтағы топ басшылар топ мүшелерін бағалауға кірісіңіздер.
VII. Сабақты қорытындылау:
Қара қалпақ - сабақтың жағымсыз тұстары.
Сары қалпақ - Сабақтың жағымды жақтары.
Ақ қалпақ - Сабақта алынған қажетті ақпаратқа тоқталу.
Жасыл қалпақ - креативтілік, жаңа идялар.
Көк қалпақ - сабақтың барысына тоқталу.
Қызыл қалпақ - сабақтан алған әсер, болжам.
VIII. Үйге тапсырма: өткен тақырыптар бойынша тест құрастыру.
ІХ. Бағалау: топ басшылары бағалайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz