Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Технологиялық карта "қысқы орманға саяхат" 2-ші кіші топ


Железин ауданыәкімдігі Железин ауданының
Железин селолық округі әкімі аппаратының
«Балапан» бөбекжайы
коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны

Ашық сабақ
Тақырыбы: «Қысқы орманға саяхат»

2 сәбилер «б» тобы

Тәрбиеші: Шекеева В.Б.

Оқу жылы 2014-2015 ж

Күні: 30.01.2015
Саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Қысқы орманға саяхат»
Мақсаты: Қыс жайында жалпы балалардың білімдерін бекіту.
1. Тірек-сызбалар арқылы 2-3 сөзден тұратын сөйлем құрауға үйрету.
2. Байланыстырып сөйлеу қабілеттерін, сөздік қорларын дамыту.
3. Қысқы табиғатқа деген сүйіспеншілігін, қызығушылығын арттыра отырып,
табиғаттың әдемі сұлулығын көре білуге және оған қамқор болуға тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Слайд, саяхат, көрсету, түсіндіру, ойын, сұрақ – жауап,
тірек-сызба.
Көрнекі – құралдар: интербелсенді тақта, орман бейнесі (шыршалар,
бөренелер)орман аңдары ойыншығы, маймыл ойыншығы, сандықша, тірек-сызбалар.

|Іс-әрекет |Тәрбиеші іс-әрекеті |Балалардың әрекеттері |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық-қо|Ғажайып сәт: Хат тасушы келеді. |Балалар қызығушылық |
|зғаушы |Хат тасушы: -Сәлеметсіңдер ме, |танытады. |
| |балалар? Бұл «Балапан» балабақшасы ма?|Иә. |
| |«Еркетай» тобы ма? | |
| |Менің сендерге видео хабарламам бар. | |
| |–Мінеки, алыңыздар. (хат тасушы | |
| |қоштасып кетіп қалады) | |
| |Тәрбиеші: -Балалар, қалай ойлайсыңдар,|Балалар ойланып жауап |
| |бұл видео хабарламада не бар екен? |береді. |
| |Мүмкін біреу бізбен өз қуанышымен | |
| |бөліскісі келетін шығар, ал мүмкін | |
| |керісінше біреу қиын жағдайға тап | |
| |болып, біздің көмегіміз қажет шығар. –|Балалар тақтаға қарап, |
| |Қане интербелсенді тақтаға қарайық. |орман ханшайымының |
| |(тақтадағы бейнетаспада орман |өтінішін тындайды. |
| |ханшайымы балалардан көмек сұрайды, | |
| |орман аңдарын тауып берулерін өтінеді)| |
|Ұйымдастыру-ізд|Тәрбиеші: - Балалар, біз орман |Иә, көмектесе аламыз. |
|естіру |ханшайымына көмектесе аламыз ба? | |
| |Ендеше бізге саяхатқа шығу керек. | |
| |Қысқы орманға саяхатқа. |Автобусбен, ұшақпен, |
| |-Балалар, орманға немен баруға болады?|машинамен, пойызбен, |
| |-Ал мен сендерге пойызбен баруды |велосипедпен. |
| |ұсынамын. Мен пойыздың паравозы | |
| |боламын, ал сендер вагон боласыңдар. | |
| |Бірақ вагондар паравозға қарама-қарсы | |
| |сөздер арқылы қосылады. |Балалар қарама-қарсы |
| |«Қарама-қарсы сөзді айт» ойыны. |сөздерді атайды. |
| |Шарты: Тәрбиеші бір сөйлемді атайды, |Балалар бір-бірінің |
| |мысалы: піл үлкен, ал тышқан...... |иықтарынан ұстап жүреді. |
| |(музыка ойналады) | |
| |Орманға келеді. Шыршаның астынан |(қыста су мұзға айналады, |
| |сандықша тауып алады. |ағаштарда жапырақтар |
| |Д/о: «Сөйлем құрастыр» |болмайды, аю апаңында |
| |Балалар мнемоквадрат суреттері арқылы |ұйықтайды т.б.) |
| |сөйлем құрастырады. | |
| |Екінші шыршаның астында ақ қоян |Қыс мерекелі, көңілді, |
| |отырады. Қоян балалрдан қыс туралы |жұмсақ, аппақ т.б. |
| |жақсы сөздер айтуды сұрайды. |Шыршаның артында, үстінде,|
| |Д/о: «Қоянды тап» |астында алдында. |
| |Шарты: қоянның шыршаның қай жағында | |
| |жасырылғанын табу. | |
|Сергіту сәті | |Балалар сергіту сәті |
| |Қөлбең, көлбең көлеңкем, |сөздерін қайталап, |
| |Көлбеңдеген көлеңкем, |қимылдарды орындайды. |
| |Қасқыр қалай жүреді? | |
| |Кім көрсете біледі? | |
| |Қасқыр былай жүреді, | |
| |Көлеңкем де біледі. | |
| |Қөлбең, көлбең көлеңкем, | |
| |Көлбеңдеген көлеңкем, | |
| |Түлкі қалай жүреді? | |
| |Кім көрсете біледі? | |
| |Түлкі былай жүреді, |Балалар мнемокесте арқылы |
| |Көлеңкем де біледі. |қайталайды. |
| |Тіл ұстарты жаттығуы: | |
| |«Қарға, қарға, қарғалар, | |
| |Қар үстінде жорғалар». | |
| | |Балалардың жауабы. |
| |Қапшықтың ішінен маймылды тауып алады.| |
| |Тәрбиеші: - Балалар, маймыл қысқы | |
| |орманда мекендей ме? | |
| |Жоқ- әрине, ол ыстық елде мекендейді. | |
| |Біздің жаққа қысты көру үшін келіпті. | |
| |Ол қыстың суық, ызғарлы болатынын | |
| |білмейді екен. Ол тонып қалып, мына | |
| |қапшықтың ішіне тығылып қалыпты. |Иә, айтып береміз. |
| |-Балалар, біз маймылға қыс туралы |Балалар тақтадағы |
| |білгенімізді айтып береміз бе? |мнемокесте арқылы қыс |
| |(мнемокесте арқылы жұмыс жасау.) |туралы айтып береді. |
| |-Жақсы балалар. Біз маймылды өзімізбен|(қыста қар жауады, |
| |бірге біздің балабақшамызға, тобымызға|ағаштарда жапырақтар |
| |алып кетейік. Онда жылы, әрі құрғақ. |болмайды, тиін мен түлкі |
|Рефлексивті-түз|Маймыл да қуанып қалады. |жылы тоң киеді, ал қоян |
|етушілік |Тәрбиеші: -Балалар, қараңдаршы мына |сұр тоңын ақ тоңға |
| |үйге тығылып қалған орман аңдары ғой. |ауыстырады, адамдар қысқы |
| |(үйдің ішінен қасқыр, түлкі, тиінді |киімдер киеді, балалар |
| |алып шығады) |қардан аққала жасайды, |
| |Орман ханшайымы балаларға |шаңғы, шана тебеді) |
| |интербелсенді тақта арқылы алғысын | |
| |айтады. |Балалар қатар-қатар тұрып,|
| |-Біз, орман ханшайымының өтінішін |жүреді. |
| |орындадаық, енді балабақшамызға, | |
| |тобымызға орлайық. | |

Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: қыс туралы жалпы түсініктері бар.
Нені меңгерді: байланыстырып сөйлеуді меңгерді.
Нені білді: тірек-сызбалар арқылы 2-3 сөзден тұратын сөйлем құрастырауды
білді.


Ұқсас жұмыстар
Аңдар не жейді
Орманда жайлы
Оқушылардың білімдерін пысықтау
Аюдың тапсырмасы
Қайда шықтық
"Құстар қалай қыстайды?."
Құстар қалай қыстайды Оқушылардың құстар жайлы алған білімдерін кеңейту
2 санын қосу кестесі 1 сынып
Қыс ғажайыптары
Балаларға жабайы аңдар жайында түсінік беру
Пәндер