Сабақ жоспары: Таңбалары әр түрлі сандарды қосу және азайту (қайталау сабағы)

Бекматова А. Н.

БҚО, Зеленов ауданы, Мичурин ЖОББМБ

Сабақтың тақырыбы: Таңбалары әр түрлі сандарды қосу және азайту.

Сабақтың мақсаты:

І. Білімділік: Оқушыларға «Таңбалары әр түрлі сандарды қосу және азайту» тақырыптарын пысықтатып, есептер шығарту.

ІІ. Тәрбиелік: Оқушыларды сабақ барысында дәлдікке, ұқыптылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.

ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетімен еңбектену сезімдерін, есеп шығару қабылеттерін дамыту.

Сабақ түрі: қайталау сабағы.

Сабақтың әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, есептер шығару.

Сабақтың көрнекілігі: тірек сөз, үлестірме қағаздар, слайдтар.

САБАҚ БАРЫСЫ

І. Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушылармен амандасып, сыныпта жоқ оқушыларды белгілеп аламын. Оқу құралдарын түгендеп, оқушылардың назарларын сабаққа аудару. Түстер таңдау арқылы оқушылар 3 топқа бөлініп отырады. (Таңдаған түстеріне сәйкес қысқаша мінездеме беріп кету)

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Тақтада үйге берілген тапсырмалардың шешу жолы жазылған (слайд)

ІІІ. Ауызша есеп. Математикалық диктант

А тобы: 7; 9; -40; 15; -1; 0; -7; -9 сандар қатары берілген.

  • Сандарды өсу ретімен орналастыр.
  • Сандардың ішінен қарама-қарсы сандарды тап.
  • Барлық теріс сандарды ата.

В тобы: Теңдеуді шеш: x x x x =1, 5 x x x x =0

С тобы: Есептеп шығарыңдар:

(-3, 9+3, 9) + (-9, 1)

4, 8 + (-15) + (-4, 8)

IV. Дидактикалық ойын: Есепті шеш және оқы:

Тақтада сөз жасырынған плакат.

Тапсырма: Берілген тапсырманы дұрыс есептеп, тиісті әріптерді қойсақ, қазақ халқы үшін сол бір қаһарлы қыспен бірге келген желтоқсан оқиғасына байланысты «Желтоқсан » сөзі шығады да, оқушылар өз ойларын айтады.

V. Кітаппен жұмыс . А тобы. №451 /1, 4/

В тобы. №463 /1, 4/

С тобы. №474 /1, 4/

VІ. Жеке жұмыс. Тест.

А тобы.

  1. Теңдіктердің қайсысы дұрыс?

А) 3 = 3 3 = 3 3 = 3 3 = 3 ; Б) 3 = 3 - 3 = 3 3 = 3 - 3 = 3 ; В) 3 = 3 - 3 = - 3 3 = 3 - 3 = - 3

  1. 0, -5, 3 сандары өсу ретімен орналасқан ба?

А) иә; Б) жоқ.

  1. -7+7 неге тең?

А) 14; Б) 0; В) -14.

  1. -27+7 мәнін тап:

А) -36; Б) -22; В) 22.

  1. -13-47 неге тең?

А) -34; Б) 50; В) -50.

  1. Теңдеуді шеш:

2, 4 + х = -2, 8 . (-5, 2)

В тобы.

  1. Теңдіктердің қайсысы дұрыс?

А) 9 = 9 9 = 9 9 = 9 9 = 9 ; Б) 9 = 9 - 9 = 9 9 = 9 - 9 = 9 ; В) 9 = 9 - 9 = - 9 9 = 9 - 9 = - 9

  1. 0, -6, 40 сандары өсу ретімен орналасқан ба?

А) иә; Б) жоқ.

  1. 7310\frac{3}{10}\310\frac{3}{10}\және - 7310\frac{3}{10}310\frac{3}{10}неге тең?

А) 14; Б) 0; В) -14.

  1. −427+3314- 4\frac{2}{7} + 3\frac{3}{14}−427+3314- 4\frac{2}{7} + 3\frac{3}{14}мәні неге тең?

А) 7 3 14 \frac{3}{14} 3 14 \frac{3}{14} ; Б) -1 1 14 \frac{1}{14} 1 14 \frac{1}{14} ; В) -7 1 14 \frac{1}{14} 1 14 \frac{1}{14}

  1. -0, 81+0, 66 мәні неге тең?

А) -1, 47; Б) -0, 15; В) 0, 47.

  1. Теңдеуді шеш:

18, 24 - у = 20. (-1, 76)

С тобы .

  1. Теңдіктердің қайсысы дұрыс?

А) 8, 3=-8, 3; В)

С) -0, 5 = - Д)

  1. -20; 0, 2; -7; сандарының қайсысының модулі ең кіші?

А) 0, 2; В) С) - Д) -20.

  1. Д(2, 5) . Д нүктесін -4бірлікке көшіріп, С нүктесін алды. С нүктесінің координатасы қандай?

А) 1, 5; В) -2; С) -2, 5; Д) -1, 5.

  1. 58+(−1) \frac{5}{8} + \ ( - 1) 58+(−1) \frac{5}{8} + \ ( - 1) мәні неге тең?

А) -1 5 8 \frac{5}{8} 5 8 \frac{5}{8} ; Б) - 3 8 \frac{3}{8} 3 8 \frac{3}{8} ; В) 1 5 8 \frac{5}{8} 5 8 \frac{5}{8} .

  1. -3, 2- (-6, 3) мәнін тап:

А) -9, 7; Б) -3, 1; В) 3, 1

  1. Теңдеуді шеш:

Х- ( 4 7 27 ) = 6 5 \left( - 4\frac{7}{27} \right) = 6\frac{5}{} ( 4 7 27 ) = 6 5 \left( - 4\frac{7}{27} \right) = 6\frac{5}{} . ( 8 27 \frac{8}{27} 8 27 \frac{8}{27} )

VІІ. Логикалық есептер шығару. Тақтада жазылған логикалық есептерге ауызша жауап береді.

ҮІІІ. Бекіту сұрақтары, бағалау.

ІХ. Үйге тапсырма :№473, №475. Ережелер.

Х. Сабақты қорытындылау.


Ұқсас жұмыстар
Таңбалары әр түрлі екі санды қосу: сайыс-сабақ жоспары
6-сынып математикасы: Теріс және таңбалары әр түрлі сандарды қосуды қайталау
Өзін-өзі тану пәнімен интеграцияланған 6-сынып математика сабағы: Таңбалары әр түрлі сандарды қосу
Таңбалары әр түрлі екі санды қосу: сайыс сабағының жоспары
6-сынып математикасы: таңбалары әр түрлі сандарды қосуға есептер шығару - сабақ жоспары
6-сынып математикасы: Таңбалары әр түрлі сандарды қосуға арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Саяхат сабағы: Қайталау - бірдей сандарды қосу және азайту
5-сынып: Аралас сандарды қосу және азайту - қайталау сабағы
Сабақ жоспары: таңбалары қарама-қарсы сандарды қосу
Қайталау сабағы: үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz