Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Таңбалары әр түрлі сандарды қосу және азайту


Бекматова А.Н.

БҚО, Зеленов ауданы, Мичурин ЖОББМБ

Сабақтың тақырыбы: Таңбалары әр түрлі сандарды қосу және азайту.

Сабақтың мақсаты:

І. Білімділік: Оқушыларға «Таңбалары әр түрлі сандарды қосу және
азайту» тақырыптарын пысықтатып, есептер шығарту.

ІІ. Тәрбиелік: Оқушыларды сабақ барысында дәлдікке, ұқыптылыққа,
адамгершілікке тәрбиелеу.

ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетімен еңбектену сезімдерін, есеп
шығару қабылеттерін дамыту.

Сабақ түрі: қайталау сабағы.

Сабақтың әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, есептер шығару.

Сабақтың көрнекілігі: тірек сөз,үлестірме қағаздар, слайдтар.

САБАҚ БАРЫСЫ

І. Ұйымдастыру бөлімі:
Оқушылармен амандасып, сыныпта жоқ оқушыларды белгілеп аламын.Оқу
құралдарын түгендеп, оқушылардың назарларын сабаққа аудару.Түстер таңдау
арқылы оқушылар 3 топқа бөлініп отырады.(Таңдаған түстеріне сәйкес қысқаша
мінездеме беріп кету)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Тақтада үйге берілген тапсырмалардың шешу жолы
жазылған (слайд)

ІІІ. Ауызша есеп. Математикалық диктант
А тобы: 7; 9; -40; 15; -1; 0; -7; -9 сандар қатары берілген.
• Сандарды өсу ретімен орналастыр.
• Сандардың ішінен қарама-қарсы сандарды тап.
• Барлық теріс сандарды ата.
В тобы: Теңдеуді шеш: [pic]=1,5 [pic]=0
С тобы: Есептеп шығарыңдар:
(-3,9+3,9) + (-9,1)
4,8 + (-15) + (-4,8)
IV. Дидактикалық ойын: Есепті шеш және оқы:
Тақтада сөз жасырынған плакат.
Тапсырма: Берілген тапсырманы дұрыс есептеп, тиісті әріптерді қойсақ, қазақ
халқы үшін сол бір қаһарлы қыспен бірге келген желтоқсан оқиғасына
байланысты «Желтоқсан » сөзі шығады да, оқушылар өз ойларын айтады.

V. Кітаппен жұмыс. А тобы. №451 /1,4/
В тобы. №463 /1,4/
С тобы. №474 /1,4/

VІ. Жеке жұмыс. Тест.
А тобы.
1. Теңдіктердің қайсысы дұрыс?
А) [pic]; Б) [pic]; В) [pic]
2. 0, -5, 3 сандары өсу ретімен орналасқан ба?
А) иә; Б) жоқ.
3. -7+7 неге тең?
А) 14; Б) 0; В) -14.
4. -27+7 мәнін тап:
А) -36; Б) -22; В) 22.
5. -13-47 неге тең?
А) -34; Б)50; В) -50.
6. Теңдеуді шеш:
2,4 + х = -2,8 . (-5,2)
В тобы.
1. Теңдіктердің қайсысы дұрыс?
А) [pic]; Б) [pic]; В) [pic]
2. 0, -6, 40 сандары өсу ретімен орналасқан ба?
А) иә; Б) жоқ.
3. 7[pic]және - 7[pic] неге тең?
А) 14; Б) 0; В) -14.
4. [pic] мәні неге тең?
А) 7[pic]; Б) -1[pic]; В) -7[pic]
5. -0,81+0,66 мәні неге тең?
А) -1,47; Б)-0, 15; В)0,47.
6. Теңдеуді шеш:
18,24 - у = 20. (-1,76)
С тобы.
1. Теңдіктердің қайсысы дұрыс?
А) 8,3=-8,3; В) [pic]
С) -0,5 = - [pic] Д) [pic]
2. -20; 0,2; -7; [pic] сандарының қайсысының модулі ең кіші?
А) 0,2; В) [pic] С) -[pic] Д) -20.
3. Д(2,5). Д нүктесін -4бірлікке көшіріп, С нүктесін алды. С нүктесінің
координатасы қандай?
А) 1,5; В) -2; С) -2,5; Д)-1,5.
4. [pic] мәні неге тең?
А) -1[pic]; Б) -[pic]; В) 1[pic].
5. -3,2- (-6,3) мәнін тап:
А) -9,7; Б) -3,1; В) 3,1
6. Теңдеуді шеш:
Х-[pic] . ([pic])

VІІ. Логикалық есептер шығару. Тақтада жазылған логикалық есептерге ауызша
жауап береді.

ҮІІІ. Бекіту сұрақтары, бағалау.

ІХ. Үйге тапсырма :№473, №475. Ережелер.

Х. Сабақты қорытындылау.


Ұқсас жұмыстар
Рационал сандарды қосу және азайту
Лекция мод сандарды қосу
Рационал сандарға амалдар қолдану тарауын қайталау
Рационал сандарға амалдар қолдану және алгоритм құру
Рационал сандарды азайту
Рационал сандарды азайту ережесі
Рационал сандарды көбейту. 6 сынып
Таңбалар ережесі
Таңбалары әртүрлі екі санды қосу 6-сынып
Рационал сандарға амалдар қолдану туралы ақпарат
Пәндер