Таңбалары әр түрлі сандарды қосу және азайту

Бекматова А. Н.
БҚО, Зеленов ауданы, Мичурин ЖОББМБ
Сабақтың тақырыбы: Таңбалары әр түрлі сандарды қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты:
І. Білімділік: Оқушыларға «Таңбалары әр түрлі сандарды қосу және азайту» тақырыптарын пысықтатып, есептер шығарту.
ІІ. Тәрбиелік: Оқушыларды сабақ барысында дәлдікке, ұқыптылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
ІІІ. Дамытушылық: Оқушылардың өз бетімен еңбектену сезімдерін, есеп шығару қабылеттерін дамыту.
Сабақ түрі: қайталау сабағы.
Сабақтың әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, есептер шығару.
Сабақтың көрнекілігі: тірек сөз, үлестірме қағаздар, слайдтар.
САБАҚ БАРЫСЫ
І. Ұйымдастыру бөлімі:
Оқушылармен амандасып, сыныпта жоқ оқушыларды белгілеп аламын. Оқу құралдарын түгендеп, оқушылардың назарларын сабаққа аудару. Түстер таңдау арқылы оқушылар 3 топқа бөлініп отырады. (Таңдаған түстеріне сәйкес қысқаша мінездеме беріп кету)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Тақтада үйге берілген тапсырмалардың шешу жолы жазылған (слайд)
ІІІ. Ауызша есеп. Математикалық диктант
А тобы: 7; 9; -40; 15; -1; 0; -7; -9 сандар қатары берілген.
- Сандарды өсу ретімен орналастыр.
- Сандардың ішінен қарама-қарсы сандарды тап.
- Барлық теріс сандарды ата.
В тобы: Теңдеуді шеш: =1, 5 =0
С тобы: Есептеп шығарыңдар:
(-3, 9+3, 9) + (-9, 1)
4, 8 + (-15) + (-4, 8)
IV. Дидактикалық ойын: Есепті шеш және оқы:
Тақтада сөз жасырынған плакат.
Тапсырма: Берілген тапсырманы дұрыс есептеп, тиісті әріптерді қойсақ, қазақ халқы үшін сол бір қаһарлы қыспен бірге келген желтоқсан оқиғасына байланысты «Желтоқсан » сөзі шығады да, оқушылар өз ойларын айтады.
V. Кітаппен жұмыс . А тобы. №451 /1, 4/
В тобы. №463 /1, 4/
С тобы. №474 /1, 4/
VІ. Жеке жұмыс. Тест.
А тобы.
- Теңдіктердің қайсысы дұрыс?
А) ; Б) ; В)
- 0, -5, 3 сандары өсу ретімен орналасқан ба?
А) иә; Б) жоқ.
- -7+7 неге тең?
А) 14; Б) 0; В) -14.
- -27+7 мәнін тап:
А) -36; Б) -22; В) 22.
- -13-47 неге тең?
А) -34; Б) 50; В) -50.
- Теңдеуді шеш:
2, 4 + х = -2, 8 . (-5, 2)
В тобы.
- Теңдіктердің қайсысы дұрыс?
А) ; Б) ; В)
- 0, -6, 40 сандары өсу ретімен орналасқан ба?
А) иә; Б) жоқ.
- 7310\frac{3}{10}\310\frac{3}{10}\және - 7310\frac{3}{10}310\frac{3}{10}неге тең?
А) 14; Б) 0; В) -14.
- −427+3314- 4\frac{2}{7} + 3\frac{3}{14}−427+3314- 4\frac{2}{7} + 3\frac{3}{14}мәні неге тең?
А) 7 ; Б) -1 ; В) -7
- -0, 81+0, 66 мәні неге тең?
А) -1, 47; Б) -0, 15; В) 0, 47.
- Теңдеуді шеш:
18, 24 - у = 20. (-1, 76)
С тобы .
- Теңдіктердің қайсысы дұрыс?
А) 8, 3=-8, 3; В)
С) -0, 5 = -
Д)
- -20; 0, 2; -7; сандарының қайсысының модулі ең кіші?
А) 0, 2; В)
С) -
Д) -20.
- Д(2, 5) . Д нүктесін -4бірлікке көшіріп, С нүктесін алды. С нүктесінің координатасы қандай?
А) 1, 5; В) -2; С) -2, 5; Д) -1, 5.
- 58+(−1) \frac{5}{8} + \ ( - 1) 58+(−1) \frac{5}{8} + \ ( - 1) мәні неге тең?
А) -1 ; Б) - ; В) 1 .
- -3, 2- (-6, 3) мәнін тап:
А) -9, 7; Б) -3, 1; В) 3, 1
- Теңдеуді шеш:
Х- . ( )
VІІ. Логикалық есептер шығару. Тақтада жазылған логикалық есептерге ауызша жауап береді.
ҮІІІ. Бекіту сұрақтары, бағалау.
ІХ. Үйге тапсырма :№473, №475. Ережелер.
Х. Сабақты қорытындылау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz