Жақсылықпен жаным дос

Сабақтың өтілу

мерзімі

22. 10. 2013 2күн-14:00-14:45
Сабақтың өтілумерзімі: Сыныбы
22. 10. 2013 2күн-14:00-14:45: 5 «А» сыныбы
Сабақтың өтілумерзімі: Пәні
22. 10. 2013 2күн-14:00-14:45: Өзін-өзі тану
Сабақтың өтілумерзімі: Сабақтың тақырыбы
22. 10. 2013 2күн-14:00-14:45: Жақсылықпен жаным дос
Сабақтың өтілумерзімі: Сабақтың мақсаты
22. 10. 2013 2күн-14:00-14:45:

Жақсылық жасаудың адам өміріндегі маңыздылығы жөніндегі түсініктерін кеңейтіп, жақсылық жасаудың құндылық ретіндегі мәнін ұғындыру;

Жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, сыни ойлауын дамытуға ықпал жасау, өз бетінше жұмыс жүргізуге және ой қорытуға дағдыландыру, ізденімпаздыққа үйрету. Сонымен қатар оқушыларды адамгершілікке, жақсылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың өтілумерзімі: Сілтеме
22. 10. 2013 2күн-14:00-14:45:

Өзін-өзі тану оқулығы 5-сынып

Сабаққа қажет материалдар (кеспеқағаз, маркерлер т. б)

Сабақтың өтілумерзімі: Оқыту нәтижесі
22. 10. 2013 2күн-14:00-14:45:

Оқушылар «жақсылық», «жақсылық жасау» туралы білімдерін кеңейтеді;

Жақсылық жасау іскерліктерін дамытады;

Мейірімді, қайырымды болуға тәрбиеленеді;

Топпен жұмыс барысында ойы толығады, әрекетті сыни бағалауды

үйренеді;

Сабақтың өтілумерзімі: Негізгі идеялар
22. 10. 2013 2күн-14:00-14:45:

Жақсылық және жамандық сөздерінің мағынасын ашу;

Дәйек сөзбен, нақыл сөздермен жұмыс жасау;

Сабақтың өтілумерзімі: Тапсырмалар
22. 10. 2013 2күн-14:00-14:45:

1. Мақал-мәтел айту

2. Мағынаны тану

3. Шығармашылық тапсырма

4. Дәйексөз талдау

5. Сүйінбай Аронның “Жақсы мен жаман адамның қасиеттері” өлеңіне талдау жасау арқылы кластер құру

6. Жақсылық ағашын салу

Сабақтың өтілумерзімі: Міндеттері
22. 10. 2013 2күн-14:00-14:45:

Әртүрлі тапсырмалар орындату арқылы талантты және дарынды оқушыны, көшбасшылықты анықтау;

АКТ-ны пайдалануда интертақтамен жұмыс жасап үйрету;

Берілген тапсырмаларды топпен бірігіп отырып орындау;

Сабақтың өтілумерзімі: Кейінгі тапсырмалар
22. 10. 2013 2күн-14:00-14:45: Махаббат-өмір өзегі тақырыбына дайындалып келу және мақал-мәтелдер жаттап келу
Сабақтың өтілумерзімі: Кері байланыс
22. 10. 2013 2күн-14:00-14:45: Өзін-өзі бағалау
Сабақтың өтілумерзімі: Бағалау
22. 10. 2013 2күн-14:00-14:45: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Мұғалімнің жазбасы
Мұғалімнің жазбасы:

1-тапсырма

Оқушылармен көңілді орта құру үшін қол ұстасып, шеңбер құрып, оқулықта берілген «Біз өмірдің гүліміз» әнін қосылып айту.

Оқушыларды тақырыпқа байланысты адам бойындағы жақсы мінездер бойынша топқа бөлу. Жақсы мінездер жазылған карточкалар арқылы 4 топқа бөлеміз.

  • 1-топ. Ақылдылар
  • 2-топ. Мейірімділер.
  • 3-топ. Тәртіптілер.
  • 4-топ. Әдептілер.

Топтың басшыларын жасырынған сөздері бар мақал-мәтелдерді беру арқылы сайлаймыз. Әр топқа

1 мақал-мәтел беріледі, сондағы жасырынған сөзді тауып, мәтелді толықтыруға тапсырма беріледі. (АКТ слайд арқылы көрсетіледі) .

Топтың лидерін мақал-мәтелдердегі жасырын сөзді табуына қарай анықтау.

1 - топ

Жақсының ісі(адалдық)

Жаманның ісі (арамдық)

2 - топ

Жақсылық қылсаңқыл (адал)

3 - топ

Жақсының айт, нұры тасысын. (жақсылығын)

4 - топ

адам алысты жақын етер. (жақсы)

Жұмбақты тапқан оқушы топ басшысы болады . Топ басшылары топпен ақылдасып, сыныптың ережесін бекітеді.

Ереже: Уақытты тиімді пайдалану

Тыныштық сақтау

Сөзді бөлмеу, кезектесіп сөйлеу.

Мұғалімнің жазбасы:

2-тапсырма

Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында оқулықта берілген сұрақтар бойынша әңгімелесу жүргізіледі.

  1. Жақсылық деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?
  2. Жақсылық жасау дегеніміз не?
  3. Жақсы адамның бойында қандай қасиеттер болады?
  4. Жақсылық жасау адамның парызы ма? Әр топ өздеріне берілген сұрақтарға топ болып ақылдасып жауап береді. Әңгімелесу барысындағы ойды толықтыру үшін оқулықта берілген «Жақсылыққа - жақсылық» ертегісін оқушыларға оқып беру. Балалар оқулықтағы ертегі бойынша сұрақтарға жауап беріп, мәтінді өздігінше талдайды.
Мұғалімнің жазбасы:

3-тапсырма

Оқулықта берілген ертегілерден үзіндіні оқып, оқушылардың жақсы мен жаманды айыра білу, өмірде жақсылық жасаудың маңызыдылығын тұғындыру, ой толғау мақсатында аяқталмаған мәтінді өз ойымен жалғастыруға шығармашылық жұмыс беріледі.

  1. «Қарлығаш пен дәуіт» ертегісі.
  2. «Арыстан мен тышқан» ертегісі.
Мұғалімнің жазбасы:

Сергіту сәті. Оқушылардың тыныс алуын реттеу үшін сергіту жаттығуын ұйымдастыру. Балалар шеңберге жиналып, аудиодискі арқылы «Қара жорға» әуеніне қимыл-қозғалыс биін билейді

4-тапсырма

Оқушыларға бүгінгі сабақтың дәйексөзі ретінде берілген оқулықтағы “Жақсы сөз - жарым ырыс”нақыл сөзін басшылыққа алып, өздерінің жасаған жақсылықтары туралы шағын әңгіме (эссе) жазуға дәптермен жұмыс беріледі. Балалар жеке жұмыс жасайды.

Мұғалімнің жазбасы:

5-тапсырма

Топтастыру стратегиясын пайдалана отырып жұптық жұмысқа тапсырма беріледі.

Тапсырма:

  • Оқулықта берілген Сүйінбай Аронның “Жақсы мен жаман адамның қасиеттері” өлеңіне талдау жасау.
  • Өлеңдегі жақсылық пен жамандық тұжырымдарынан кластер құрастыру. (СТО стратегиясын

Ұқсас жұмыстар
Жақсылықпен жаным дос жайлы ақпарат
Аңыз айту
Жақсылықпен жаным дос туралы
Жақсылық ұмытылмас
Дос сөзі
Тақырып - Жақсылықпен жаным дос
Тәуелсіздік - елімнің ерлік жолы
Ойыншық тек Раушандікі ғана емес балабақшадағы балаларға ортақ ойыншық
Көңіл күй суреті жаттығуы
Топ аттары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz