Орыс халқының қолөнері - гжель

Бейнелеу өнері. 6- сынып.
Тақырыбы: Орыс халқының қолөнері -Гжель
Сабақтың мақсаты: Гжель өнері туралы толық мағлұмат алу, ерекшеліктерінің мәнін түсіну, эстетикалық талғамды арттырып, мәдени дүниетанымды кеңейту, өнерге бет бұру.
Міндеттері: Гжель өнерінің қыр-сырларымен таныса отырып, оның басты принциптерін білуге, өрнектерін салуда ізденімпаздық, талғампаздық, шығармашылық, іскерлік, шапшаңдық қабілеттерді жаттықтырып, дамыту.
Нәтижесі: Оқушылардың өнерге деген қызығушылықтары, белсенділіктері, эстетикалық талғамдары артып, өнерді жоғары бағалауға, өнер туындыларын қадірлеуге көз қарастары артады, таным қабілеттері кеңейеді.
Әдісі: Кембридж университеті мен Назарбаев зияткерлік мектебі бірлікте ұсынған жаңа технология - 7 модуль бойынша: білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, білім беру үшін бағалау мен оқуды бағалау, білім беру АКТ ны қолдану, СТО әдісі, көшбасшылық, дарынды балаларды оқыту, топтық жұмыс, сұрақ-жауап арқылы диалог орнату, проблемалық жағдаяттарды шешу, практикалық кезең.
Пайдаланған ресурстары: АКТ, тірек-сызба, бояулар, қылқаламдар, қағаздар, иллюстрациялар, сөзжұмбақ, тақырып аясындағы слайдтар.
Түрі: Жаңа тақырыпты меңгеру
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: әр түрлі өсімдіктердің гүлдері арқылы 3 топқа бөлу, топтарды ережемен таныстыру, бағалау парағымен және оның критерийлерімен таныстыру.
1-слайд. Ереже:
1. Біз барлығымыз өзімізді оқыту үшін жауаптымыз;
2. Бір-бірімізді тыңдаймыз;
3. Бір ғана адам сөйлейді;
4. Өз ойларымызбен бөлісеміз;
5. Бос сұрақтар болмайды;
6. уақытты үнемді пайдаланамыз.
2- слайд.
ІІ. Оқушылардың қызығушылықтарын ояту мақсатында, психолгиялық көңіл-күй сыйлау:
Мұғалім сөзі
: -
Құрметті оқушылар, қонақтар! Табиғатта керемет күш - күн бар, ол өзінің нұрын шашып, барлығымызға жылу сыйлайды. Бүгін де күннің арай шашқан әр бір сәулесі біздің сыныбымызға түсіп, сабаққа деген ынтамызды арттырып, бойымызға күш-қуатын берсін, жақсы көңіл-күй сыйласын! Олай болса, барлығымыз бір-бірімізге жақсы тілегімізді білдіріп, сәттілік тілейік. (Қол соғу )
ІІІ. Мұғалім сөзі: - Балалар, біздің бүгінгі сабағымыздың э пиграфымен танысайық.
3- слайд. « Еңбек - өнер өрісі, өнер - өмір жемісі»
(Тақтадағы мақалды балаларға оқытып, мағынасын сұрау. )
1 - топ: Осы мақалда не туралы айтылған? ( еңбек және өнер туралы)
2- топ: Өнердің өрісі не арқылы кеңейеді? ( еңбек арқылы)
3- топ : Өмір жемісі дегенді қалай түсінесіздер? ( өнерлі болсаң, өмірде таршылық көрмейсің)
( Топ бойынша формативті бағалау)
ІҮ . 4- слайд. Ой қозғау мақсатында өткен тақырыптарға шолу жасау:
1 - топ: 1. Үйлестіру, орналастыру қалай аталады? (Композиция)
2. Аспан мен жердің қиылысқан сызығын не дейміз? ( Көкжиек)
2- топ: 3. Адам келбетін бейнелейтін жанр қалай аталады? (Портрет)
4. Су әлемін бейнелейтін жанрды не дейміз? ( Моринист)
3- топ: 5. Табиғат көрінісін бейнелейтін өнерді не дейді ? ( Пейзаж)
6. Қалам мен тушьпен бейнелейтін өнерді не дейміз? ( Графика)
( Топ бойынша формативті бағалау)
Ү. Жаңа тақырыпты және мағынаны ашу.
Мұғалім сөзі: Балалар, енді назарларыңызды интербелсенді тақтаға аударыңыздар. Мұнда сөзжұмбақ жазылған, соның дұрыс жауабын табайық:
5-слайд. Сөзжұмбақ шешу ( Оқушылар сөзжұмбақтың негізгі сөзі -кілті «Гжель» арқылы жаңа тақырыпты анықтайды)
( Топ бойынша формативті бағалау)
6- слайд. Кластер арқылы жаңа сабақты, өнердің шығу тарихын және қазақ халқының күзешілік қолөнерімен ұқсастығын түсіндіру.
7, 8, 9- слайд. Гжель өнерінің негізгі элементтері .
10, 11-слайд . Гжель өнерінің салу тәсілдерін слайд арқылы көрсету
ҮІ. Топтық жұмыс орындау: №1 тапсырма
12- слайд.
- топ: Бұлбұл құстың бейнесін өрнектеп салып, түспен бояу;
- топ: Гүл бейнелі өрнек салып, түспен бояу;
- топ: Әтеш бейнесін өрнектеп салып, түспен бояу.
- 2.3.
( Топ бойынша формативті бағалау)
13 - слайд №2 тапсырма. «Өнер жайлы мақалдың жалғасын тап»
- топ: Өнегелі елден . . . бала туар. ( өнерлі)
- топ: Ойсыздан . . . шықпайды. (оюшы)
- топ : Ақыл көпке жеткізер, өнер . . . ( көкке)
( Топ бойынша формативті бағалау)
ҮІІ. 14- слайд. Сергіту сәті: «Қамажай» әуені аясында дене жаттығуын жасау
ҮІІІ. 15 -слайд. Шығармашылық жұмыс : Гжель элементтерін пайдаланып, ыдыстардың сыртын әшекейлеу: (Жәй әуен ойнап тұрады)
1- топ: Табақ
2-топ: Құмыра;
3-топ:Тақтайша
( Топ бойынша формативті бағалау)
ІХ. 16- слайд : Жаңа сабақты Венн диаграммасымен пысықтау. ( Оқушылар орыс және қазақ халықтарының қолөнерінің ортақ ұқсастықтарын салыстырады: қыштан жасалады, өсімдік өрнегін қолданады, күзешілік өнер, формалары ықшамдалған, көне дәуірден келе жатқан қолөнері )
17- слайд: Қорытындылау:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz