Word мәтіндік редакторында практикалық жұмыс

Алматы облысы

Еңбекшіқазақ ауданы

В. Терешкова атындағы орта мектеп

Сабақ тақырыбы

«Word мәтіндік редакторында Практикалық жұмыс»

7 «а» сынып

Информатика пәнінің мұғалімі:

Бухарова Салтанат Сатыбалдиевна

2015 жыл

Сабақтың тақырыбы: Word мәтіндік редакторында практикалық жұмыс

Сынып: 7 «А» сынып

Сабақ мақсаттары:

Білімділік: Оқушыларды Word мәтіндік редакторында графикалық объектілермен жұмыс жасау әдістерімен таныстыру, алған білімдерін бекіту.

Дамытушылық: Word мәтіндік редакторының графикалық мүмкіндіктерімен деңгейлік тапсырмаларды орындай отырып, оқушылардың шығармашылық ой-өрісін дамыту.

Тәрбиелік: топтық жұмыс арқылы сыныптағы өзара ынтымақтастық қарым-қатынасты қалыптастыру

Сабақтың түрі : түсіндіру элементтері бар практикалық сабақ

Құралдар : оқулық, компьютер, интербелсенді тақта, стикер, кластер, түрлі-түсті маркерлер

Әдіс-тәсілдер : диалогтік оқыту, жұптық, топтық жұмыс, СТО

Пәнаралық байланыс: Сурет, өзін-өзі тану

Оқытудың нәтижесі :

  • оқушылар Word мәтіндік редакторында сурет кірістіру командаларын білулері керек
  • Автофигуралардың көмегімен суреттерді кескіндей алулары керек
  • Өз ойын еркін жеткізіп, дәлелдей алулары керек

Сілтеме : Е. В. Шевчук, Н. С. Кольева «Информатика» 2012 жыл, §24-25, 89-92 беттер

Сабақ кезеңдері, уақыт
Модуль, әдіс-тәсіл
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері, уақыт:

Ұйымдастыру кезеңі

3 мин

Модуль, әдіс-тәсіл:

ОжОЖТ

ЖЕСО

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сыныпты түгендеу

Амандасу, психологиялық ахуалды орнату

Шаттық шеңберіне тұру, жылы лебіз айту

Топтастыру

Сурет қиындыларын жинастыру арқылы екі топқа бөлу

Топ мүшелерінің міндеттерін айтып, өзара сайлау

Қолбасшы - жұмысты басқарады

Таймкипер - уақытты басқарады

Баяндаушы - атқарған жұмысты қорғайды

Бағалау парағын тарату Толтыру тәртібін түсіндіру

Оқушылардың іс-әрекеті:

Сынып старостасы сыныпты тізім бойынша түгендейді.

Шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жылы лебіздер айтады

Топтастыру

Сурет қиындыларын таңдап, жинастырып екі топқа бөлінеді.

Әрбір топ мүшелерінің міндеттерін бөліп алады:

Қолбасшы - жұмысты басқарады

Таймкипер - уақытты басқарады

Баяндаушы - атқарған жұмысты қорғайды

Бағалау парағын алады

Сабақ кезеңдері, уақыт:

Үй тапсырмасын тексеру

4 мин

Модуль, әдіс-тәсіл: ОмОЖТ (жұптық жұмыс)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үйге берілген тапсырма компьютердің құрылғыларын WORD-та салып келу
Оқушылардың іс-әрекеті: Өткен тақырыпты қайталау арқылы жаңа сабақты бекітеді
Сабақ кезеңдері, уақыт: Топқа бөлу
Модуль, әдіс-тәсіл: суретпен
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушыларға компьютердің құрылғыларын тарату арқылы топқа бөлу
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері, уақыт:

Қолдану

20 мин

Модуль, әдіс-тәсіл:

АКТ

Жұппен жұмыс

Топпен жұмыс

Мұғалімнің іс-әрекеті:

І - деңгей

Практикалық тапсырма №1

(2 мин)

1. Компьютерді іске қосып, MS Word 2007 бағдарламасын жүктеу. Ол үшін: Пуск- Все программы- Microsoft Office - MS Word 2007 комнадасын орындау немесе жұмыс үстеліндегі MS Word 2007 жарлыққа екі рет шерту

2. Алдағы келе жатқан Аналар мейрамына байланысты ашық хат жасау.

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар компьютерге отырып, берілген практикалық тапсырманы орындайды
Сабақ кезеңдері, уақыт:

Сергіту сәті

3 мин

Модуль, әдіс-тәсіл: Видеоролик
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Суперфильм » жаттығуын орындау
Оқушылардың іс-әрекеті: «Суперфильм» жаттығуын орындайды
Сабақ кезеңдері, уақыт:

Талдау

3 мин

Модуль, әдіс-тәсіл:

СТО

(Венн диаграмма)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жасаған ашық хатты тағы қандай түрде жасауға болады?

Компьютермен және қолмен жасалған ашық хаттың айырмашылықтар бар ма? Олар қандай айырмашылықтар?

Венн диаграммасында салыстырып, ұқсастықтарын анықтау

Оқушылардың іс-әрекеті:

Өз қолымызбен. .

Иа, бар біз қолмен жасағанда ізденеміз, ал компьютерде жасаған әдемі, көрнекі болады

Сабақ кезеңдері, уақыт:

Синтездеу

4 мин

Модуль, әдіс-тәсіл: СТОҮ
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сабақты қорытындылау

Сонымен, бүгінгі сабақта қандай жұмыстар жасадық?

MS Word 2007 мәтіндік редакторының қандай графикалық мүмкіндіктері бар екен?

Осы MS Word 2007 мәтіндік редакторының графикалық мүмкіндіктеріның өмірде қандай маңызы бар?

Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді қайда қолдана аласыздар?

Суреттері бар жапсырғыш стикерлер таратылады, оқушыларға сабақтан алған әсерлерін кластерге түсіру, стикерге пікір жазып жапсыру

Оқушылардың іс-әрекеті:

Қорытындылау

Мәтінге сурет кірістірдік

Автофигурамен жұмыс жасадық

Сурет кірістіруге болады

автофигуралармен суреттерді, схемаларды кескіндеуге болады

бұл өте маңызды рөл атқарады, себебі, біздің жан-жағымызды қоршаған заттардың барлығы да графикалық редакторлардан тұрады

Кластерге жапсырғыш суреттерді жабыстырып, стикерге пікір жазады

Сабақ кезеңдері, уақыт:

Бағалау

2 мин

Модуль, әдіс-тәсіл: ОүБжОБ
Мұғалімнің іс-әрекеті: Білім ағашына сүйене отырып, өзін-өзі бағалап, бағасын анықтайды
Оқушылардың іс-әрекеті: Білім ағашына сүйене отырып, өзін-өзі бағалап, бағасын анықтайды
Сабақ кезеңдері, уақыт:

Үй тапсырмасын беру

1 мин

Модуль, әдіс-тәсіл: ТжДБО
Мұғалімнің іс-әрекеті: Әрбір оқушыға аттары жазылған қағаздар (жереби) таратылады, келесі сабаққа бір-бірлеріңе құттықтау ашық хаттарын компьютерде немесе өз қолдарыңмен жасап келу.
Оқушылардың іс-әрекеті:

Ұқсас жұмыстар
Мәтінді өңдеу
Word pad мәтіндік редакторында практикалық жұмыс. 7-сынып
Қарапайым мәтіндік редактор
Word мәтіндік редакторында тәжірибелік жұмыс
Word мәтіндік редакторында шығармашылық жұмыс
Ms word мәтіндік редакторының графикалық мүмкіндіктері. 8 сынып
Ms word редакторында жұмыс атқару
Кесте құру әдістері
Әдістемелік нұсқау. лабораториялық жұмыстар
Баған қосу жолдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz