Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

Теориялық мәліметтер,спорт ойынының ережесімен таныстыру


Қызылорда облысы
Қармақшы ауданы
Дүр Оңғар ауылы
№107 орта мектебінің
дене шынықтыру пәні мұғалімі
Алмағамбетов Ардақ

Спорттық ойын

|Сабақтың тақырыбы: |Теориялық мәліметтер, спорт ойынының ережесімен |
| |таныстыру. |
|Жалпы мақсаты. | Спорт ойынының түрлері, әдістерін |
| |үйрету,Техника қауіпсіздік ережелерімен ойын |
| |ережелерін түсіндіру,қызығушылығын арттыру. |
|Күтілетін нәтиже: |Спорт ойынның әдіс-тәсілдерін үйренеді, ойын |
| |түрлерін біледі және ойын барысында ынтасы |
| |артады. |
| |Топта жұмыс жасауға талпынады. |
|Негізгі идеялар: |Баланы ойын барысында ережені |
| |сақтауға,қателіктерге жол бермеуге спорт ойыны |
| |бойынша түсініктерін зерделеуге,алған |
| |тәжірибелерін ойында қолдануға ынталандыру. |
| | |
|Бағалаудың түрлері: | |
| |Бармақпен бағалау,Формативті бағалау,жиынтық |
|Сабақтың формасы: |бағалау |
| | |
| |Топтық , жұптық , жеке сабақ. |

Сабақ барысы:

|Сабақ |Уақ-|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Көрнекі |
|кезеңі|ыт | | |құралдар |
| |2 | 1.Сыныпта жағымды |Сапта түзу тұрады, топ |Секундомер,ысқы|
| |мин |психологиялық ахуал |басшысы сынып түгелдігін |рық |
| | |туғызу.сапқа |немесе кім жоғын айтады. | |
| | |тұрғызу,сәлемдесу,сабақтың| | |
| | |мазмұнын қысқаша | | |
| | |түсіндіру. | | |
| |1 |2.Саптағы бұрылу |Бұрылғанда қателеспей аяқ,|Ысқырық |
| |мин |жаттығулары: |қол, бас және дене түзу | |
| | |А)оңға бұрыл |тұрады | |
| | |Ә)солға бұрыл | | |
| | |Б) кері бұрыл | | |
| |3 |3.Жүру жаттығулары: |Ара қашықтық сақталады |Ысқырық |
| |мин |А)екі қол жоғарыда аяқтың |Қол бүгілмейді, өкшені | |
| | |ұшымен жүру |тигізбейді | |
| | |Ә)қол белде аяқтың |Тізе бүгілмейді | |
| | |өкшесімен жүру |Денені түзу ұстайды | |
| | |Б)жартылай отырып жүру |Қол тізеде денені түзу | |
| | |В)толық отырып жүру |ұстайды | |

|Дайынд|3 |4.Жүгіру жаттығулары: |Ара қашықтық сақталады |Ысқырық,секундо|
|ық |мин |А)бір қалыпты жүгіру |Жүгірісте дұрыс дем алады|мер |
| | |Ә)оң қапталмен жүгіру |Қолды бүкпей иықтан | |
| | | |айналдырады | |
| | |Б) сол қапталмен жүгіру | | |
| | | |Қолды бүкпей иықтан | |
| | |В)тізені көтеріп жүгіру |айналдырады | |
| | |Г)аяқты артқа сермеп | | |
| | |жүгіру |Тізені барынша жоғары | |
| | |Д)қайталап жүгіру |көтереді | |
| | | |Өкшені алақанға тигізеді | |
| | |Е)дем алу |Қолды сызыққа тигізеді, | |
| | |Ж)саптық жүріс |бәсек-к болады | |
| | | |Тынысты басады | |
| | | |Топ басшының санауымен | |
| | | |бірдей саппен жүреді. | |
| |5 |5.Бір орында жасалатын |Дене мүшелерін жазу-созу | |
| |мин |жаттығулар: |арқылы орындалады | |
| | |А) Аяқ иық көлемінде қол |Көзді жұмбай басты толық | |
| | |белде. Басымызды оң жаққа |айналдырады. | |
| | |1-2 рет, сол жаққа 3-4 | | |
| | |айналдырып, 5-6 рет |Қолды иыққа қойып, толық | |
| | |қайталаймыз. |айналдырады. | |
| | |Ә)Бастапқы қалып аяқ иық | | |
| | |көлемінде, екі қол иықта, |Қолды түзеу ұстап, толық | |
| | |оң қол оң иықта, сол қол |сермиді. | |
| | |сол иықта, 1-2 қолды алға | | |
| | |айналдырамыз. 3-4 қолды | | |
| | |артқа айналдырамыз. |Белді толық айналдырады. | |
| | |Б) Бастапқы қалып аяқ иық | | |
| | |көлемінде, оң қол | | |
| | |жоғарыда, сол қол төменде,|Қолдың көмегі арқылы екі | |
| | |қолды ауыстырып сермиміз. |жаққа толық иіледі | |
| | |В)Бастапқы қалып аяқ иық | | |
| | |көлемінде, қол белде, | | |
| | |белді оңға 1-2, солға 3-4 | | |
| | |айналдырып, 5-6рет |Қолды көмегі арқылы | |
| | |қайталаймыз. |тізені екі бағытқа қарай | |
| | |Г) Бастапқы қалып аяқ иық |толық айналдырды | |
| | |көлемінде, оң қол жоғырыда| | |
| | |,сол қол белде, қолды |Қолды, денені түзеу | |
| | |ауыстырып кезек-кезек екі |ұстау арқылы отырып | |
| | |жаққа иілеміз. 5-6рет |тұрады | |
| | |қайталаймыз. | | |
| | |Д) Бастапқы қалып аяқ иық | | |
| | |көлемінде,қол тізеде, | | |
| | |ішке1-2, сыртқа 3-4 | | |
| | |айналдырып,5-6рет | | |
| | |қайталаймыз. | | |
| | |Е)Бастапқы қалып аяқ иық | | |
| | |көлемінде, қолды алға | | |
| | |созып | | |
| | |10-15 рет отырып тұрамыз | | |
| |26 | | | |
| |Мин.|Диалог: сұрақ-жауап арқылы|Оқушылар өз білгендерін | |
|Негізг| | |жеткізуге тырысады. | |
|і | |Спорт ойынының | | |
|бөлім | |түрлері,техника |Сыни тұрғыдан ойлау. | |
|26 | |қауіпсіздік ережелері | |Ысқырық,секндом|
|минут | |туралы айтып оқушылармен| |ер, |
| | |ойымды бөлісемін. | |Доптар. |
| | | |Қауіпсіздік ережесін | |
| | | |бір-біріне айтады. | |
| | |Сапта оқушылардан техника | | |
| | |қауіпсіздік ережесін | | |
| | |сұраймын. |Оқушылар жаттығуды дұрыс | |
| | | |орындауға талпынады. | |
| | |1.Спорт ойындарының | | |
| | |түрлері: |Жаттығуды толық орындау.| |
| | |Баскетбол,волейбол,футбол,| | |
| | |гандбол,ойынның шығу | | |
| | |тарихы,ережелерін қысқаша | | |
| | |түсіндіру. | | |
| | |2.Спорт ойындарының | | |
| | |әдіс-тәсілдерін көрсету. | | |
| | |3. Ереже бойынша | | |
| | |волейбол, баскетбол ойынын| | |
| | |ойнатамын,ойын барысында | | |
| | |ойын ережесін | | |
| | |түсіндіру,үйрету. | | |
|Қорыты|5 |Сапқа тұру. | | |
|нды |мин | | | |
|бөлім | |Түсінбеген тұстарын |Түсінбеген тұстарын | |
|5 | |сұрақ-жауап арқылы білемін|сұрақ-жауап арқылы | |
|минут | |және толықтырамын. |айтады. | |
| | |Жиынтық бағалаймын. | | |
| | |Үйге тапсырма:Спорт | | |
| | |ойындарының ережесін | | |
| | |қайталау. |Сау бол айту. | |
| | |Қоштасу. | | |

Рефлексия :

Не сәтті болды?Спорттық ойын түрлерін жақсы меңгерді.

Не сәтсіз болды?Ойын барысында ойын ережесінен қателесуі.


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды сапқа тұрғызу
Волейбол. допты астынан қабылдау және беру тәсілдері. 8-сынып
Тақырып Баскетбол ойыны
Волейбол. допты жоғарыдан төменнен қабылдау әдістері
"Волейбол әлемінде"
Волейбол добын беру, қабылдау түрлері
Пионербол даяарлығы сабағындағы қауіпсіздік ережелері
Наурыз думан. ұлттық ойындар жарысы
Қазақтың ұлттық «асық» ойыны
Жай жүгіріс кезіндегі жаттығулар
Пәндер