Талантты және дарынды балаларды оқытудағы әдіс-тәсілдер: шеберлік-сынып жоспары

Мұғалімнің аты-жөні:Каирбекова Райкул Уркинбаевна

Жұмыс өтілі:25 жыл

Жұмыс орны:Алматы облысы Панфилов ауданы «Абай атындағы орта мектеп» КММ

Қызметі:Информатика пәнінің мұғалімі

Санаты: жоғары

ШЕБЕРЛІК-СЫНЫП ЖОСПАРЫ:

  • ТАҚЫРЫП: Талантты және дарынды балаларды оқытудағы әдіс-тәсілдер
  • ШЕБЕРЛІК-СЫНЫПТЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ:

Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану барысында мұғалімдерге талантты және дарынды оқушыларды тануға мүмкіндік беру

Барлық оқушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға назар аудару

  • КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: Зияткерлік тапсырмалар, оқушы әлеуетін дамыту мақсатында зерттеулер пайдасын біледі. Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, жауап алу мен шағын топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз түсінігін қалыптастырады, тиімділігін ұғынады, қолданады;

Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді.

  • МАҚСАТЫ БАҒЫТТАЛҒАН АУДИТОРИЯ: Деңгейлі бағдарлама бітірген аудан мектеп мұғалімдері
  • ШЕБЕРЛІК-СЫНЫП БАРЫСЫ: Амандасу; «Жүрек жылуы» тренингі; Топқа бөлу;

Көңіл-күйлерін бағалау;

Алғашқы кезең:«Түстер қасиеті таңғажайып». (АҚПАРАТ БЕРУ)

Негізгі кезең : Шығармашылық тапсырма «Суреттер сыры неде?»

Қатынасушылармен жұмыс «Сиқырлы шаршылар»

«Тапқырлық» Логикалық есептер

Қол - мидың жалғасы. Психологиялық сәт: «Психогеометрия»

Сергіту сәті «Гүл құпиялары»

Зейінді зерттеп зерделе «Мюнстерберг» әдістемесі

Топтастыру (Қорытындылау) «Ойға алайық, ойлана білейік. . » Дарындылықты айқындау

Рефлексия

  • ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ:Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер, Таланты және дарынды балаларды оқыту, Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, Оқуды бағалау және оқытуды бағалау, АКТ:Топау, тренинг, миға шабуыл, Еркін әңгіме, сергіту сәті, мозаика, «Мюнстерберг» әдістемесі,
  • ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР:Интербелсенді тақта, стикер, ақ парақшалар,

ресурстар, гүлдер, танымал тұлғалар суреті, түрлі -түсті қағаздар, маркер,

  • ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР:МАН, Интернет ресурстары

ШЕБЕРЛІК-СЫНЫП МАЗМҰНЫ :

Жұмыс кезеңі:

Кіріспе бөлім

Кезеңнің мазмұны
Қатысушылардың іс-әрекеті
уақыты
Ресурстар
Жұмыс кезеңі:Кіріспе бөлім:

Амандасу

Топқа бөлу

Мозайка әдісі

Кезеңнің мазмұны:

Қатынасушылар-ды түстер арқылы

« Танымал тұлғалар» деп топтастыра отырып, топқа бөлу.

Қатысушылардың іс-әрекеті: Мұғалімдер түсті қағаз қиындыларын жинастыра отырып топтарға бөлінеді
уақыты: 1 мин
Ресурстар: Танымал тұлғалар суреті бар түрлі -түсті қағаз қиындылары
Жұмыс кезеңі:Кіріспе бөлім: Танысу
Кезеңнің мазмұны: «Жүрек жылуы» тренингі арқылы әріптестермен танысу
Қатысушылардың іс-әрекеті:

- Оң алақандарын жүрек тұсына қойып, өз жүректерінің қандай екенін айтады. .

-алақандарындағы жүректерінің жылуын үрлеу

уақыты: 2 мин
Ресурстар:
Жұмыс кезеңі:Кіріспе бөлім: Көңіл-күйлерін бағалау
Кезеңнің мазмұны: Бастапқы көңіл-күйлерін стикер қағаздарға смайлик арқылы белгілеулерін және өзі отырған үстелдің астына жапсыруларын өтіну
Қатысушылардың іс-әрекеті: Стикер қағаздарына көңіл күйлерін смайлик арқылы белгілеп, өзі отырған үстелдің астына жапсырады
уақыты: 2 мин
Ресурстар: стикер
Жұмыс кезеңі:Кіріспе бөлім:

Алғашқы кезең:«Түстер қасиеті таңғажайып» (Ақпарат беру)
Әдісі: Еркін әңгіме

Мақсаты мен міндеті : Көшбасшы лығын, жауапкерші лігін ынталандырып, мұғалім нің материалды қайта -дан пайдаланбауын болдырмау

Кезеңнің мазмұны: әр топ өздері таңдаған түсін өмірмен, мамандықпен, бүгінгі тақырыппен, көңіл күймен байланыстыра қорғайды. Топтан бір адам сөйлеуге болады.
Қатысушылардың іс-әрекеті:

Ой түйіндейді

Қорытады

қорғайды

уақыты: 5 мин
Ресурстар: Танымал тұлғалар суреті бар түрлі -түсті қағаз қиындылары
Жұмыс кезеңі:Кіріспе бөлім:

Негізгі кезең

Мағынасын ашу

Кезеңнің мазмұны: Суреттер сыры неде?
Қатысушылардың іс-әрекеті:

- сұхбаттасады.

- талқылайды.

- сұраққа жауап іздейді

-ой түйіндейді

-Ой қорытады

уақыты: 3 мин
Ресурстар: А3 салынған суреттер
Жұмыс кезеңі:Кіріспе бөлім: Қатынасушылармен жұмыс
Кезеңнің мазмұны: «Сиқырлы шаршылар»
Қатысушылардың іс-әрекеті: Логикалық тапсырмалар орындайды
уақыты: 2 мин
Ресурстар: Ақ парақша
Жұмыс кезеңі:Кіріспе бөлім: Миға шабуыл
Кезеңнің мазмұны: «Тапқырлық» - логикалық есептер. (Ақпарат табу)
Қатысушылардың іс-әрекеті: Есептерді шешеді
уақыты: 3 мин
Ресурстар: Акт
Жұмыс кезеңі:Кіріспе бөлім: Қол - мидың жалғасы. Психологиялық сәт: «Психогеометрия»
Кезеңнің мазмұны:

Табиғи бейімділігімізді анықтау

Саусақтарымыз

ды кеңірек ашып, ақ параққа алақанымызды түсірейік. Бас бармақпен шынашақтың ортасын О нүктесімен белгілеп, әрбір саусаққа түзу сызық жүргіземіз.

О нүктесін білезіктің оң жақ, сол жақтарын да қамтимыз. Осы жүргізілген сызба бөліктерін сызғышпен өлшеп шығарыңыз.

Қатысушылардың іс-әрекеті:

Алақан бойынша бейімділік сал сын анықтайды

Қорытынды:

1. Егер сіздің алақан сызығыңызда бас бармақ пен О нүктесі арасында сызба бөлігі ұзын болса, сіз - басқарушысыз.

2. О нүктесі мен сұқ саусақ нүктесінің арасындағы сызық басқаларынан ұзын болса, сіздің - қорғаушы әскери қабілетіңіз мол.

3. Ортан қол сызығы ұзынырақ болса, сіз - дін адамы, саясаткер болуға бейімсіз.

4. Аты жоқ саусақ сызығы үлкенірек болса, сіз өнерге бейіміңіз мол, суретші, музыкант, архитектор, дизайнер болуға қабілеттісіз.

5. Шынашақ сызығы үлкенірек болса, сіз - дәрігерлік шипагерлікке бейімсіз.

Алдарына бланк таратылып беріледі, оның сыртына аты - жөндерін жазып, толтырады.

уақыты: 5 мин
Ресурстар:

ақ парақ

шалар

маркер, сызғыш

Жұмыс кезеңі:Кіріспе бөлім:

«Сергіту сәті»

«Гүл құпиялары»

Кезеңнің мазмұны: Топтағылар неге икемділіктері бар екендігі арқылы дарыны мен қабілетін көрсетеді
Қатысушылардың іс-әрекеті: Берілген

Ұқсас жұмыстар
Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер арқылы дарынды және талантты оқушыларды анықтау мен дамыту
Талантты және дарынды балаларды анықтауға арналған қысқа мерзімді коучинг жоспары
Талантты және дарынды балаларды анықтау мен дамытуға арналған коучинг сессиясының жоспары
Талантты және дарынды балаларды анықтау тақырыбындағы коучинг сессиясының рефлексивтік есебі
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы инновациялық әдіс-тәсілдер шеберлік сыныбы
Дарынды балаларды анықтау және дамыту: педагогикалық тәсілдер мен тәжірибе
Әдебиет пәнінде дарынды балаларды оқытудың әдістемесі мен әдіс-тәсілдері
Білім беру мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер: коучинг жоспары
Талантты және дарынды оқушыларды диалогтық оқыту: қысқа мерзімді коучинг жоспары
Оқытуда дарынды балаларды анықтау: әдістемелік коучинг жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz