Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Excel-дің графикалық мүмкіндіктері. диаграмма құру
Мұғалім туралы мәлімет
Пәні: информатика
Сынып: 8 а б в №23 сабақ
3, 4, 5 сабақ
мерзімі
23-апта дүйсенбі 23.02.2015 ж.
Пән мұғалімі
Каирбекова Райгүл Уркинбаевна
Сабақтың тақырыбы
MS.Excel-дің графикалық мүмкіндері.Диаграмма құру
Жалпы мақсаты
MS.Excel - де графикалық объектілермен жұмыс жасауға, диаграмма құруға үйрету.Диаграммада берілген мәліметтерді салыстыра отырып, анализ жасауға дағдыландыру
Оқушыны ойлау, жоспарлау және әрекет ету жүйесіне тәрбиелеу,
Оқу нәтижелері
MS. Excel-дің графикалық мүмкіндіктері туралы жалпы мәлімет алады;
Диаграмма ұғымының мағынасын, бөліктерін, типтерін басқаларынан айыра біледі;
Берілген мәліметке сәйкес типін таңдап құрады және диаграмманың жеке элементтерін, кестеге кірістірілген басқа графикалық объектілерді форматтайды.
Мәліметтерді салыстырып анализ жасай біледі.Оқушылардың сөздік қоры жаңа терминдермен толығады.
Түйінді идеялар
Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.Топпен жұмыс- ортақ пікірге келу, өзінің және өзгенің әрекетіне талдау жасау
Ресурстар
АКТ, ақ парақшалар, стикер, маркерлер, интерактивті тақта
Сілтеме
8 сынып оқулық, интернет ресурстары
Жаттығулар
тапсырмалар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Стратегиялар немесе әдіс- тәсілдер
Қызығушылығын ояту
Ынтымақтастық атмосферасын құру
- ұйымдастыру
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
3 мин
Амандасу
-оң алақанымызды жүрегіміздің тұсына қойып, жүрегіміздің дүрсіліне құлақ түрейікші..
-менің жүрегім сендерге деген сенім мен мейірімділікке толы
-Ал сендердікі ше?
--------
-Олай болса, осы жүрегімізден шыққан жылуды айналамызға таратайық...
Фигуралар бойынша топқа бөлу :
Үшбұрыш таңдаушылар көшбасшылық қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін жандар.
Төртбұрыш таңдағандар өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысы -ның шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар
Шеңбер таңдағандар қарым-қатынасты жоғары бағалайтын,
өзгелерді қадағалайтын, кең пейілді, түйсігі жақсы дамыған, әңгіме айтқанды ұнатады, тез шешім қабылдай алмайды, достары мен таныстары көп жандар.
-Оң алақандарын жүрек тұсына қойып,өз жүректерінің қандай екенін айтады..
-алақандарындағы жүректерінің жылуын үрлеу
- 3 топқа бөлінеді;
- Ынтымақтастық орнайды, жақсы көңіл - күймен орындарына отырады.
- Топ ережесін үнемі басшылыққа алады.
<<Жүрек жылуы>> тренингі
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс
Ой қозғау
5 мин
Графикалық диктант
Төмендегі пікірлер ақиқат болса,
_ (түзу) сызықпен, жалған болса
^ белгісін қой:
1.Жол және бағанның қиылысуы ұяшық деп аталады.
2.Бағандар араб цирларымен белгіленеді.
3.Әр ұяшықтың өз адресі болады.
4. MS. Excel-сандық кестелермен жұмыс істеуге арналған программа.
5.Кез келген формула <<->> белгісінен басталады.
6.Әр ұяшықтың мекені қатарда орналасқан.
7.Жұмыс парағы 256 бағаннан 65 536 қатардан тұратын кесте түрінде беріледі.
8. Жаңа жұмыс кітабын құру үшін
Файл-Ашу командасын таңдау керек
9.Кез келген электронды кестенің ұяшығына сан, формула,мәтіндік ақпараттарды енгізуге болады.
Оқушылар ойланады.
Пікірлердің ақиқат немесе жалған екендігін анықтайды, график тұрғызады.
Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.
<<Болжау>> стратегиясы
Миға шабуыл
Мағынаны таныту
(оқушылар жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады)
7 мин
Жұптық жұмыс
5 мин
1. MS. Excel-дің графикалық мүмкіндіктері туралы мәлметті электрондық оқулықтан сынып болып тыңдау.
2. Диаграмма туралы тарихи мәліметтерді слайд (флипчарт) арқылы беру.
<> туралы не білдім?
-Оқушылар тыңдайды, қажет болса жазады;
-білуге деген құлшыныстары оянады
-ынталары артады;
-жаңа ұғымдармен танысады;
- ой түйіндейді
-Дәптермен жұмыс жасайды
-Оқушылар сұхбаттасады;
-Тыңдалым барысындағы мәліметтерді талқылайды,
-ой бөліседі
АКТ
Түртіп алу стратегисы
Диалогтік оқыту
3-кезең:
Ой- толғаныс:
15 мин
-АКТ пайдаланып топта жұмыс жасауға жетелейді;
-Оқушылардың ойларын жинақтап, ми қыртысында сәулеленген ойларды топтастыруға бағыттайды.
Тапсырма:
Интернет ресурстарын пайдалана отырып, төмендегі мәліметтерді кестеге енгізіп, диаграмма құрыңдар және пішімдеуді орындаңдар:
Ұшбұрыш тобы:1986 жылғы желтоқсан оқиғасына байланысты
Сотталғандар саны-
Комсомол қатарынан шығарылған
дар саны-
Комсомолдық жаза қолданылған-
дар саны-
оқу орындарынан шығарылғандар саны-
ақталғандар саны-
Төртбұрыш тобы:Қазақстан халқының ұлттық құрамы туралы мәлімет енгізіңдер.(қазақтар, орыстар, украиндар, белорустар, ұйғырлар, кәрістер, басқа ұлттар)
Шеңбер тобы: <<Еңбек ақыны есептеу>> кестесін құрыңдар және еңбек ақының өсу немесе кемуінің диаграммасын тұрғызыңдар.
-Оқушылар постермен жұмыс жасайды.
-Әр топ кезекпен жаңа сабаққа толық анықтама беріп айтады;
-анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
-синтез, бір-бірімен ой бөліседі;
-Оқушылар сұхбаттасады, сұрақтар қояды;
-Қателіктерін түзейді
АКТ
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық)
Сергіту сәті 2 мин
<< Көңілді күн>> әніне қойылған би
Би қимылдарын қайталайды
Сергіту сәті
қорытынды
Сұрақтардың дұрыс қойылуына назар аударады
Әр топтан бі-бірден оқушылар шығып сұрақтарға жауап береді
Ыстық орындық
Рефлексия
3 мин
Мұғалім оқушылардан не білгені жайлы сұрайды
Сабақтың өтілуі туралы ой (Бағалау)
Қорытындылау. Не білдік? Не үйрендік? Не білгіміз келеді? Сұраққа жауап іздейді.
Кері байланыс
Тапсырмалар кейінгі оқу 2 мин
§30 107-111-бет.
Күнделіктеріне жазады.
Түртіп алу
Пәні: информатика
Сынып: 8 а б в №23 сабақ
3, 4, 5 сабақ
мерзімі
23-апта дүйсенбі 23.02.2015 ж.
Пән мұғалімі
Каирбекова Райгүл Уркинбаевна
Сабақтың тақырыбы
MS.Excel-дің графикалық мүмкіндері.Диаграмма құру
Жалпы мақсаты
MS.Excel - де графикалық объектілермен жұмыс жасауға, диаграмма құруға үйрету.Диаграммада берілген мәліметтерді салыстыра отырып, анализ жасауға дағдыландыру
Оқушыны ойлау, жоспарлау және әрекет ету жүйесіне тәрбиелеу,
Оқу нәтижелері
MS. Excel-дің графикалық мүмкіндіктері туралы жалпы мәлімет алады;
Диаграмма ұғымының мағынасын, бөліктерін, типтерін басқаларынан айыра біледі;
Берілген мәліметке сәйкес типін таңдап құрады және диаграмманың жеке элементтерін, кестеге кірістірілген басқа графикалық объектілерді форматтайды.
Мәліметтерді салыстырып анализ жасай біледі.Оқушылардың сөздік қоры жаңа терминдермен толығады.
Түйінді идеялар
Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.Топпен жұмыс- ортақ пікірге келу, өзінің және өзгенің әрекетіне талдау жасау
Ресурстар
АКТ, ақ парақшалар, стикер, маркерлер, интерактивті тақта
Сілтеме
8 сынып оқулық, интернет ресурстары
Жаттығулар
тапсырмалар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Стратегиялар немесе әдіс- тәсілдер
Қызығушылығын ояту
Ынтымақтастық атмосферасын құру
- ұйымдастыру
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
3 мин
Амандасу
-оң алақанымызды жүрегіміздің тұсына қойып, жүрегіміздің дүрсіліне құлақ түрейікші..
-менің жүрегім сендерге деген сенім мен мейірімділікке толы
-Ал сендердікі ше?
--------
-Олай болса, осы жүрегімізден шыққан жылуды айналамызға таратайық...
Фигуралар бойынша топқа бөлу :
Үшбұрыш таңдаушылар көшбасшылық қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін жандар.
Төртбұрыш таңдағандар өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысы -ның шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар
Шеңбер таңдағандар қарым-қатынасты жоғары бағалайтын,
өзгелерді қадағалайтын, кең пейілді, түйсігі жақсы дамыған, әңгіме айтқанды ұнатады, тез шешім қабылдай алмайды, достары мен таныстары көп жандар.
-Оң алақандарын жүрек тұсына қойып,өз жүректерінің қандай екенін айтады..
-алақандарындағы жүректерінің жылуын үрлеу
- 3 топқа бөлінеді;
- Ынтымақтастық орнайды, жақсы көңіл - күймен орындарына отырады.
- Топ ережесін үнемі басшылыққа алады.
<<Жүрек жылуы>> тренингі
ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері): Топтық жұмыс
Ой қозғау
5 мин
Графикалық диктант
Төмендегі пікірлер ақиқат болса,
_ (түзу) сызықпен, жалған болса
^ белгісін қой:
1.Жол және бағанның қиылысуы ұяшық деп аталады.
2.Бағандар араб цирларымен белгіленеді.
3.Әр ұяшықтың өз адресі болады.
4. MS. Excel-сандық кестелермен жұмыс істеуге арналған программа.
5.Кез келген формула <<->> белгісінен басталады.
6.Әр ұяшықтың мекені қатарда орналасқан.
7.Жұмыс парағы 256 бағаннан 65 536 қатардан тұратын кесте түрінде беріледі.
8. Жаңа жұмыс кітабын құру үшін
Файл-Ашу командасын таңдау керек
9.Кез келген электронды кестенің ұяшығына сан, формула,мәтіндік ақпараттарды енгізуге болады.
Оқушылар ойланады.
Пікірлердің ақиқат немесе жалған екендігін анықтайды, график тұрғызады.
Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.
<<Болжау>> стратегиясы
Миға шабуыл
Мағынаны таныту
(оқушылар жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады)
7 мин
Жұптық жұмыс
5 мин
1. MS. Excel-дің графикалық мүмкіндіктері туралы мәлметті электрондық оқулықтан сынып болып тыңдау.
2. Диаграмма туралы тарихи мәліметтерді слайд (флипчарт) арқылы беру.
<
-Оқушылар тыңдайды, қажет болса жазады;
-білуге деген құлшыныстары оянады
-ынталары артады;
-жаңа ұғымдармен танысады;
- ой түйіндейді
-Дәптермен жұмыс жасайды
-Оқушылар сұхбаттасады;
-Тыңдалым барысындағы мәліметтерді талқылайды,
-ой бөліседі
АКТ
Түртіп алу стратегисы
Диалогтік оқыту
3-кезең:
Ой- толғаныс:
15 мин
-АКТ пайдаланып топта жұмыс жасауға жетелейді;
-Оқушылардың ойларын жинақтап, ми қыртысында сәулеленген ойларды топтастыруға бағыттайды.
Тапсырма:
Интернет ресурстарын пайдалана отырып, төмендегі мәліметтерді кестеге енгізіп, диаграмма құрыңдар және пішімдеуді орындаңдар:
Ұшбұрыш тобы:1986 жылғы желтоқсан оқиғасына байланысты
Сотталғандар саны-
Комсомол қатарынан шығарылған
дар саны-
Комсомолдық жаза қолданылған-
дар саны-
оқу орындарынан шығарылғандар саны-
ақталғандар саны-
Төртбұрыш тобы:Қазақстан халқының ұлттық құрамы туралы мәлімет енгізіңдер.(қазақтар, орыстар, украиндар, белорустар, ұйғырлар, кәрістер, басқа ұлттар)
Шеңбер тобы: <<Еңбек ақыны есептеу>> кестесін құрыңдар және еңбек ақының өсу немесе кемуінің диаграммасын тұрғызыңдар.
-Оқушылар постермен жұмыс жасайды.
-Әр топ кезекпен жаңа сабаққа толық анықтама беріп айтады;
-анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
-синтез, бір-бірімен ой бөліседі;
-Оқушылар сұхбаттасады, сұрақтар қояды;
-Қателіктерін түзейді
АКТ
ОБжК: (оқытуды басқару және көшбасшылық)
Сергіту сәті 2 мин
<< Көңілді күн>> әніне қойылған би
Би қимылдарын қайталайды
Сергіту сәті
қорытынды
Сұрақтардың дұрыс қойылуына назар аударады
Әр топтан бі-бірден оқушылар шығып сұрақтарға жауап береді
Ыстық орындық
Рефлексия
3 мин
Мұғалім оқушылардан не білгені жайлы сұрайды
Сабақтың өтілуі туралы ой (Бағалау)
Қорытындылау. Не білдік? Не үйрендік? Не білгіміз келеді? Сұраққа жауап іздейді.
Кері байланыс
Тапсырмалар кейінгі оқу 2 мин
§30 107-111-бет.
Күнделіктеріне жазады.
Түртіп алу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz