Excel-дің графикалық мүмкіндіктері. диаграмма құру

Мұғалім туралы мәлімет

Пәні: информатика
Сынып: 8 а б в №23 сабақ
3, 4, 5 сабақ
Пәні: информатика: мерзімі
Сынып: 8 а б в №23 сабақ: 23-апта дүйсенбі 23. 02. 2015 ж.
Пәні: информатика: Пән мұғалімі
Сынып: 8 а б в №23 сабақ: Каирбекова Райгүл Уркинбаевна
Пәні: информатика: Сабақтың тақырыбы
Сынып: 8 а б в №23 сабақ: MS. Excel-дің графикалық мүмкіндері. Диаграмма құру
Пәні: информатика: Жалпы мақсаты
Сынып: 8 а б в №23 сабақ:

MS. Excel -де графикалық объектілермен жұмыс жасауға, диаграмма құруға үйрету. Диаграммада берілген мәліметтерді салыстыра отырып, анализ жасауға дағдыландыру

Оқушыны ойлау, жоспарлау және әрекет ету жүйесіне тәрбиелеу,

Пәні: информатика: Оқу нәтижелері
Сынып: 8 а б в №23 сабақ:

MS. Excel-дің графикалық мүмкіндіктері туралы жалпы мәлімет алады;

Диаграмма ұғымының мағынасын, бөліктерін, типтерін басқаларынан айыра біледі;

Берілген мәліметке сәйкес типін таңдап құрады және диаграмманың жеке элементтерін, кестеге кірістірілген басқа графикалық объектілерді форматтайды.

Мәліметтерді салыстырып анализ жасай біледі. Оқушылардың сөздік қоры жаңа терминдермен толығады.

Пәні: информатика: Түйінді идеялар
Сынып: 8 а б в №23 сабақ: Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау. Топпен жұмыс- ортақ пікірге келу, өзінің және өзгенің әрекетіне талдау жасау
Пәні: информатика: Ресурстар
Сынып: 8 а б в №23 сабақ: АКТ, ақ парақшалар, стикер, маркерлер, интерактивті тақта
Пәні: информатика: Сілтеме
Сынып: 8 а б в №23 сабақ: 8 сынып оқулық, интернет ресурстары
Пәні: информатика:

Жаттығулар

тапсырмалар

Сынып: 8 а б в №23 сабақ: Мұғалімнің іс-әрекеті
3, 4, 5 сабақ: Оқушының іс-әрекеті
Стратегиялар немесе әдіс- тәсілдер
Пәні: информатика:

Қызығушылығын ояту

Ынтымақтастық атмосферасын құру

- ұйымдастыру

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады

3 мин

Сынып: 8 а б в №23 сабақ:

Амандасу

-оң алақанымызды жүрегіміздің тұсына қойып, жүрегіміздің дүрсіліне құлақ түрейікші. .

-менің жүрегім сендерге деген сенім мен мейірімділікке толы

-Ал сендердікі ше?

-Олай болса, осы жүрегімізден шыққан жылуды айналамызға таратайық . . .

Фигуралар бойынша топқа бөлу :

Үшбұрыш таңдаушылар көшбасшылық қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін жандар.

Төртбұрыш таңдағандар өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысы -ның шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар

Шеңбер таңдағандар қарым-қатынасты жоғары бағалайтын,

өзгелерді қадағалайтын, кең пейілді, түйсігі жақсы дамыған, әңгіме айтқанды ұнатады, тез шешім қабылдай алмайды, достары мен таныстары көп жандар.

3, 4, 5 сабақ:

-Оң алақандарын жүрек тұсына қойып, өз жүректерінің қандай екенін айтады. .

-алақандарындағы жүректерінің жылуын үрлеу

- 3 топқа бөлінеді;

- Ынтымақтастық орнайды, жақсы көңіл -күймен орындарына отырады.

- Топ ережесін үнемі басшылыққа алады.

«Жүрек жылуы» тренингі

ОЖТ (оқытудын жаңа тәсілдері) : Топтық жұмыс

Пәні: информатика:

Ой қозғау

5 мин

Сынып: 8 а б в №23 сабақ:

Графикалық диктант

Төмендегі пікірлер ақиқат болса,

_ (түзу) сызықпен, жалған болса

^ белгісін қой:

1. Жол және бағанның қиылысуы ұяшық деп аталады.

2. Бағандар араб цирларымен белгіленеді.

3. Әр ұяшықтың өз адресі болады.

4. MS. Excel-сандық кестелермен жұмыс істеуге арналған программа.

5. Кез келген формула «-» белгісінен басталады.

6. Әр ұяшықтың мекені қатарда орналасқан.

7. Жұмыс парағы 256 бағаннан 65 536 қатардан тұратын кесте түрінде беріледі.

8. Жаңа жұмыс кітабын құру үшін

Файл-Ашу командасын таңдау керек

9. Кез келген электронды кестенің ұяшығына сан, формула, мәтіндік ақпараттарды енгізуге болады.

3, 4, 5 сабақ:

Оқушылар ойланады.

Пікірлердің ақиқат немесе жалған екендігін анықтайды, график тұрғызады.

Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.

«Болжау» стратегиясы

Миға шабуыл

Пәні: информатика:

Мағынаны таныту

(оқушылар жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады)

7 мин

Жұптық жұмыс

5 мин

Сынып: 8 а б в №23 сабақ:

1. MS. Excel-дің графикалық мүмкіндіктері туралы мәлметті электрондық оқулықтан сынып болып тыңдау.

2. Диаграмма туралы тарихи мәліметтерді слайд (флипчарт) арқылы беру.

«MS. Excel-дің графикалық мүмкіндері. Диаграмма құру» туралы не білдім?

3, 4, 5 сабақ:

-Оқушылар тыңдайды, қажет болса жазады;

-білуге деген құлшыныстары оянады

-ынталары артады;

-жаңа ұғымдармен танысады;

- ой түйіндейді

-Дәптермен жұмыс жасайды

-Оқушылар сұхбаттасады;

-Тыңдалым барысындағы мәліметтерді талқылайды,

-ой бөліседі

АКТ

Түртіп алу стратегисы

Диалогтік оқыту

Пәні: информатика:

3-кезең:

Ой- толғаныс:

15 мин

Сынып: 8 а б в №23 сабақ:

-АКТ пайдаланып топта жұмыс жасауға жетелейді;

-Оқушылардың ойларын жинақтап, ми қыртысында сәулеленген ойларды топтастыруға бағыттайды.

Тапсырма:

Интернет ресурстарын пайдалана отырып, төмендегі мәліметтерді кестеге енгізіп, диаграмма құрыңдар және пішімдеуді орындаңдар:

Ұшбұрыш тобы :1986 жылғы желтоқсан оқиғасына байланысты

Сотталғандар саны-

Комсомол қатарынан шығарылған

дар саны-

Комсомолдық жаза қолданылған-

дар саны-

оқу орындарынан шығарылғандар саны-

ақталғандар саны-

Төртбұрыш тобы: Қазақстан халқының ұлттық құрамы туралы мәлімет енгізіңдер. (қазақтар, орыстар, украиндар


Ұқсас жұмыстар
Диаграммалардың типтері
Қорытынды сабақ
Информатика 8 класс "ms excel-дің мүмкіндіктері"
Excel-дің графикалық мүмкіндіктері. диаграммамен жұмыс
Диаграммлармен жұмыс
Сабақтың мақсаты. Сабақтың типі
Ms excel- диаграммаларды құру редакциялау және форматтау
Диаграммалармен жұмыс істеу
Ms excel-дің графиктік мүмкіндіктері, диаграмма құру, редакциялау жайлы ақпарат
Диаграмма құру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz