Кесінділерді нүкте арқылы бөліктерге бөлу. 4-сынып

Сабақ тақырыбы: Кесінділерді нүкте арқылы бөліктерге бөлу.

Сабақ мақсаты: 1. Кесіндіні нүкте арқылы бөліп, олардың атауларын атап, дұрыс жазу, ұзындығын

өлшеуді меңгерту; аудан табу, қозғалысқа берілген есептер шығару, көп таңбалы

санды үш таңбалы санға көбейту туралы білімдерін бекіту.

2. Балалардың ой-өрісін, ойлау, ойша есептеу дағдыларын дамыту.

3. Сақтыққа, еңбексүйгіштікке баулу.

Сабақ көрнекілігі: сызбалар, граф, таспа, қима фигуралар.

Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру.

Сабақты ашу, апталық жүріп жатқанын еске салу.

«Ғылымға көңіл бөлсеңіз . . . » /Пікірлесу/

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 6. 54-бет.

а/ 1 тәул. =24 сағ ә) 16 автокөлік - 320 кг

24 сағ - 144 л 1 автокөлік - ? кг

672 сағ - ? л 53 автокөлік - ? кг

Шешуі:144:24 * 672= 4032( л ) Шешуі: 320:16* 53= 1060 (кг)

Жауабы:4032 л. Жауабы:1060 кг.

ІІІ. Жаңа сабақ. 1. Кіріспе.

2. 1-тапсырма. Талдау, түсіндіру.

а/Кесіндіге тиісті нүктелер:А, Р, В.

Кесіндіге тиісті еме, с нүктелер: С, Х.

ә/ Тақтамен жұмыс.

КМ, КО, КН, ОН, ОМ кесінділері.

б/ А. С. Т Е. В. Дәптермен жұмыс.

Пайда болған кесінділер:АС, АТ, АЕ, АВ, СТ, СЕ, СВ, ТЕ, ТВ, ЕВ /АВ/.

3. 3- тапсырма. Бекіту. Өзіндік жұмыс.

а/ А С Е D В

АВ кесіндісі 4 бөлікке бөлінді.

Пайда болған кесінділер:АС, АЕ, АD, /АВ/, СЕ, СD, СВ, ЕD, ЕВ.

Тақтаға дұрыс орындаған оқушыларға орындатып, өздерін-өздері тексеру.

б/Ауызша талдау/үйде орындап келу/.

4. Қайталауға берілген тапсырмалар орындау.

а/1 м₂- 150 г

24м*12м - ? г/?кг/

ә/ 12 км: 2 = 6 км = 6000 м

1-жолаушы 2- жолаушы

S= 6000 v S=6000 v

V = 60 м/мин V= 50 м/мин

t= 6000:60 = 100мин/ t=6000:50= 120/мин/

120 мин-100 мин =20 мин

5. Тақтамен жұмыс. 2- тапсырманың 1, 2, 3- өрнектері.

Көп таңбалы сандарды үш таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлуді

қайталап, бекіту.

4021*324=1 302 804 271 152 : 112=2421 340661 : 137 = 253

Дұрыстығын тексеру.

6. Өзіндік жұмыс.

1-қатар - 4-өрнек 2- қатар - 5- өрнек 3- қатар - 6-өрнек

2568*325=835 600 615 375 : 547 = 1125 15 625: 125= 125

Тексеру.

7. Геометриялық тапсырма. 7- тапсырма.

Балалар екі топқа бөлініп, талдап, қорытындылап, берілген қағазға орындайды.

Әр топтан бір бала шығып, дәләлдеп, түсіндіреді.

8. 6- тапсырма. Теңдеуді шешу алгоритмін тауып, ауызша түсіндіру, дәлелдеу.

ІҮ. Қорытындылау.

Нені оқыдық? Қалай оқыдық? Не үшін оқыдық?

Ү. Бағалау.

ҮІ. Үйге тапсырма беру: 3- тапсырманың екінші бөлігі, 5- тапсырма.


Ұқсас жұмыстар
Пирамидалық сабақ
1 сынып математика сабақтары
5 саны және цифры. Бесбұрыш
Тікбұрышты координаталар жүйесі
Кок тус
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Әрекет шешу жолы
Осьтік симметриялы фигураны тап
Айнымалы ұғымы . негізгі сипаттамалары: аты,типі,мәні
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz