Кесінділерді нүкте арқылы бөліктерге бөлу. 4-сынып

Сабақ тақырыбы: Кесінділерді нүкте арқылы бөліктерге бөлу.
Сабақ мақсаты: 1. Кесіндіні нүкте арқылы бөліп, олардың атауларын атап, дұрыс жазу, ұзындығын
өлшеуді меңгерту; аудан табу, қозғалысқа берілген есептер шығару, көп таңбалы
санды үш таңбалы санға көбейту туралы білімдерін бекіту.
2. Балалардың ой-өрісін, ойлау, ойша есептеу дағдыларын дамыту.
3. Сақтыққа, еңбексүйгіштікке баулу.
Сабақ көрнекілігі: сызбалар, граф, таспа, қима фигуралар.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру.
Сабақты ашу, апталық жүріп жатқанын еске салу.
«Ғылымға көңіл бөлсеңіз . . . » /Пікірлесу/
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 6. 54-бет.
а/ 1 тәул. =24 сағ ә) 16 автокөлік - 320 кг
24 сағ - 144 л 1 автокөлік - ? кг
672 сағ - ? л 53 автокөлік - ? кг
Шешуі:144:24 * 672= 4032( л ) Шешуі: 320:16* 53= 1060 (кг)
Жауабы:4032 л. Жауабы:1060 кг.
ІІІ. Жаңа сабақ. 1. Кіріспе.
2. 1-тапсырма. Талдау, түсіндіру.
а/Кесіндіге тиісті нүктелер:А, Р, В.
Кесіндіге тиісті еме, с нүктелер: С, Х.
ә/ Тақтамен жұмыс.
КМ, КО, КН, ОН, ОМ кесінділері.
б/ А. С. Т Е. В. Дәптермен жұмыс.
Пайда болған кесінділер:АС, АТ, АЕ, АВ, СТ, СЕ, СВ, ТЕ, ТВ, ЕВ /АВ/.
3. 3- тапсырма. Бекіту. Өзіндік жұмыс.
а/ А С Е D В
АВ кесіндісі 4 бөлікке бөлінді.
Пайда болған кесінділер:АС, АЕ, АD, /АВ/, СЕ, СD, СВ, ЕD, ЕВ.
Тақтаға дұрыс орындаған оқушыларға орындатып, өздерін-өздері тексеру.
б/Ауызша талдау/үйде орындап келу/.
4. Қайталауға берілген тапсырмалар орындау.
а/1 м₂- 150 г
24м*12м - ? г/?кг/
ә/ 12 км: 2 = 6 км = 6000 м
1-жолаушы 2- жолаушы
S= 6000 v S=6000 v
V = 60 м/мин V= 50 м/мин
t= 6000:60 = 100мин/ t=6000:50= 120/мин/
120 мин-100 мин =20 мин
5. Тақтамен жұмыс. 2- тапсырманың 1, 2, 3- өрнектері.
Көп таңбалы сандарды үш таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлуді
қайталап, бекіту.
4021*324=1 302 804 271 152 : 112=2421 340661 : 137 = 253
Дұрыстығын тексеру.
6. Өзіндік жұмыс.
1-қатар - 4-өрнек 2- қатар - 5- өрнек 3- қатар - 6-өрнек
2568*325=835 600 615 375 : 547 = 1125 15 625: 125= 125
Тексеру.
7. Геометриялық тапсырма. 7- тапсырма.
Балалар екі топқа бөлініп, талдап, қорытындылап, берілген қағазға орындайды.
Әр топтан бір бала шығып, дәләлдеп, түсіндіреді.
8. 6- тапсырма. Теңдеуді шешу алгоритмін тауып, ауызша түсіндіру, дәлелдеу.
ІҮ. Қорытындылау.
Нені оқыдық? Қалай оқыдық? Не үшін оқыдық?
Ү. Бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма беру: 3- тапсырманың екінші бөлігі, 5- тапсырма.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz