Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кесінділерді нүкте арқылы бөліктерге бөлу. 4-сынып

Сабақ тақырыбы: Кесінділерді нүкте арқылы бөліктерге бөлу.
Сабақ мақсаты: 1.Кесіндіні нүкте арқылы бөліп,олардың атауларын атап,дұрыс жазу,ұзындығын
өлшеуді меңгерту; аудан табу,қозғалысқа берілген есептер шығару,көп таңбалы
санды үш таңбалы санға көбейту туралы білімдерін бекіту.
2.Балалардың ой-өрісін,ойлау , ойша есептеу дағдыларын дамыту.
3.Сақтыққа,еңбексүйгіштікке баулу.
Сабақ көрнекілігі: сызбалар,граф,таспа,қима фигуралар.
Сабақ барысы: І.Ұйымдастыру.
Сабақты ашу,апталық жүріп жатқанын еске салу.
<<Ғылымға көңіл бөлсеңіз...>> /Пікірлесу/
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру. № 6.54-бет.
а/ 1 тәул.=24 сағ ә) 16 автокөлік - 320 кг
24 сағ - 144 л 1 автокөлік - ? кг
672 сағ - ? л 53 автокөлік - ? кг
Шешуі:144:24 * 672= 4032( л ) Шешуі: 320:16* 53= 1060 (кг)
Жауабы:4032 л. Жауабы:1060 кг.
ІІІ.Жаңа сабақ. 1.Кіріспе.
2. 1-тапсырма.Талдау,түсіндіру.
а/Кесіндіге тиісті нүктелер:А,Р,В.
Кесіндіге тиісті еме,с нүктелер: С,Х.
ә/ Тақтамен жұмыс.
КМ,КО,КН,ОН,ОМ кесінділері.
213826102247б/ А. С. Т Е. В. Дәптермен жұмыс.
Пайда болған кесінділер:АС,АТ,АЕ,АВ,СТ,СЕ,СВ,ТЕ,ТВ,ЕВ /АВ/.
3. 3- тапсырма. Бекіту.Өзіндік жұмыс.
213827151154а/ А С Е D В
АВ кесіндісі 4 бөлікке бөлінді.
Пайда болған кесінділер:АС,АЕ,АD,/АВ/,СЕ,СD,СВ,ЕD,ЕВ.
Тақтаға дұрыс орындаған оқушыларға орындатып,өздерін-өздері тексеру.
б/Ауызша талдау/үйде орындап келу/.
4.Қайталауға берілген тапсырмалар орындау.
а/1 м₂- 150 г
24м*12м - ? г/?кг/
ә/ 12 км: 2 = 6 км = 6000 м
1-жолаушы 2- жолаушы
S= 6000 v S=6000 v
V = 60 м/мин V= 50 м/мин
t= 6000:60 = 100|мин/ t=6000:50= 120/мин/
120 мин-100 мин =20 мин
5.Тақтамен жұмыс. 2- тапсырманың 1,2,3- өрнектері.
Көп таңбалы сандарды үш таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлуді
қайталап,бекіту.
4021*324=1 302 804 271 152 : 112=2421 340661 : 137 = 253
Дұрыстығын тексеру.
6.Өзіндік жұмыс.
1-қатар - 4-өрнек 2- қатар - 5- өрнек 3- қатар - 6-өрнек
2568*325=835 600 615 375 : 547 = 1125 15 625: 125= 125
Тексеру.
7. Геометриялық тапсырма. 7- тапсырма.
Балалар екі топқа бөлініп,талдап,қорытындылап,берілген қағазға орындайды.
Әр топтан бір бала шығып,дәләлдеп,түсіндіреді.
8. 6- тапсырма.Теңдеуді шешу алгоритмін тауып,ауызша түсіндіру,дәлелдеу.
ІҮ.Қорытындылау.
Нені оқыдық? Қалай оқыдық? Не үшін оқыдық?
Ү.Бағалау.
ҮІ.Үйге тапсырма беру: 3- тапсырманың екінші бөлігі,5- тапсырма.

Ұқсас жұмыстар
Пирамидалық сабақ
1 сынып математика сабақтары
5 саны және цифры. Бесбұрыш
Тікбұрышты координаталар жүйесі
Кок тус
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Әрекет шешу жолы
Осьтік симметриялы фигураны тап
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Айнымалы ұғымы . негізгі сипаттамалары: аты,типі,мәні
Пәндер