Абайдың "толық адам" философиясы. 11-сынып

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Имансеитова Зауре Айсаевна
11«ә» сыныбы

Алматы облысы

Ұйғыр ауданы

«Сүмбе орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Мерзімі
Имансеитова Зауре Айсаевна: 26. 02. 2015
11«ә» сыныбы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың тақырыбы
Имансеитова Зауре Айсаевна: Абайдың «Толық адам»философиясы
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Имансеитова Зауре Айсаевна:

Абайдың өлеңдер жинағы, 2005ж. ІІ томдық.

«Абай»энциклопедиясы, Абайдың қара сөздері, презентация

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
Имансеитова Зауре Айсаевна: Ұлы ақын мұрасы арқылы, оның Толық адам туралы тағылымы негізінде оқушыларға Адамды сүю, оны құрметтеу, биік адамгершілік, елжандылық, имандылық, ізгілікті үлгі ету. Соның негізінде олардың жан-жақты дамыған тұлға болып қалыптасуына түрткі жасау. Өзін-өзі тануларына, өзін-өзі, бір-бірін тәрбиелеуге ықпал ету, тәлімдік мүмкіндік туғызу, оқушылардың бір-біріне деген сыйластық, өзгені өзіндей қабылдауға, өзге ұлттардың салт-дәстүрлерін сыйлаудың маңызына мән беру;
Абайдың өлеңдері мен қара сөздерін талдай отырып, әр оқушының өз тапсырмасын орындауына қолайлы орта туғызу, Абайдың қарасөздерін оқыту арқылы ақыл, қайрат, жүрек, ғылымның адам өмірінде алатын орнын түсінуге, адамның ішкі жан дүниесін түсінуге, өз бойларында осы қасиеттер болуы үшін күресе білуге, ақынның қарасөздерінің мәнін, ғылыми-философиялық ойды түсінулерін, сөйлеу, талдау дағдыларын қалыптастыру.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Міндеттер
Имансеитова Зауре Айсаевна:

1 Оқушыларды Абай шығармашылығымен, соның ішінде Толық адам туралы ұстанымдарымен таныстыру. Абай шығармаларының тақырыбы мен идеясын ашу, мәтіннің танымдық сипатын, құрылымдық бөліктерін өздері байқап алатын, түсіне алатын нәтижеге жеткізу, көркем мәтінмен жұмыс істей білу дағдысын жетілдіру, оқып-түйгендері жайлы ой қорытындысын айтқызып жаттықтыру; бір-біріне түсіндіру арқылы ұжымдық шығармашылық жұмыс жүргізе білуге баулу;

2. Ұлы ақынның еңбектерін оқи отырып, елін сүюге, адамгершілік, адалдық, ізгілікке, ғылым-білімді меңгерген көкірегі ояу азамат болуға баулу.

3. өз бетінше ізденуге баулу.

СТО-ға байланысты: -әңгімені бүгінгі өмірмен байланыстыру; өзіндік көзқарас, пікірін қорғауға бағыттау;

Топқа байланысты: - әр оқушының жеке, жұптық, топтық жұмысы, өз пікірін қорғайды, бір-бірінің нұсқауларын орындайды.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Имансеитова Зауре Айсаевна: Топқа бөлу, сыни ойлану, ой қорыту, өз ойларын дәлелдей алуға дағдыландыру
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Күтілетін нәтиже
Имансеитова Зауре Айсаевна:

-Абай туралы, оның асыл қазынасы туралы білімдері толығады.

-Поэзияны сүйетін, эстетикалық сезімдері, дүниетанымдары жетілген тұлғалық қасиеттері дамиды.

-Адамды құрметтеу, оны бағалау сезімдері артады.

-Толық адамды үлгі тұтады, оған ұқсағылары келеді, алдарына мақсат қояды.

-Ұлтжандылық, Отансүйгіштік сезімдері қалыптасады. Азаматтық позициялары беки түседі.

-Адамзат баласын құрметтеу, ізгілік пен имандылықты өмірінің мақсаты ете білетін әділ, «халық» деп соққан жүрегі бар жан-жақты тұлға қалыптастыруға қол жеткізуге болады.

-Абай шығармаларын өмірмен байланыстырып, салыстырып өз толғанысын қорытады.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Нәтижені бағалау
Имансеитова Зауре Айсаевна: Жазу арқылы (ойтолғау жазу)
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Көрнекіліктер
Имансеитова Зауре Айсаевна: АКТ, үлестірмелі қағаздар, , маркер, стикер
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Әдістер
Имансеитова Зауре Айсаевна: СТО стратегиялары: «Ойшақыру», «Алты қалпақ», «Ой толғау», «топтастыру»,
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Имансеитова Зауре Айсаевна: Сабақтың мазмұны
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Уақыты
Имансеитова Зауре Айсаевна: Стратегиялар
11«ә» сыныбы: Ресурстар
Алматы облысыҰйғыр ауданы«Сүмбе орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 2 мин
Имансеитова Зауре Айсаевна: Ұйымдастыру кезеңі
11«ә» сыныбы: Тренинг
Алматы облысыҰйғыр ауданы«Сүмбе орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Оқушылар ынтымақтастық шеңберін құрып, бір-біріне жақсы тілек айтады.

Смайликтер арқылы топтарға бөлу

Сағат тілі бағытымен оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтып шығады. Смайлик түстеріне қарай топтасады.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

I кезең: «Көпір» тапсырмаларын оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді.

Осы кезеңде ойлауды Блум бойынша жіктеудің «Білу» мен «Түсіну» тәсілдері жүзеге асырылады.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 3 мин
Имансеитова Зауре Айсаевна:

Ойлауды Блум бойынша жік-

теу

«Білу»

11«ә» сыныбы:

Интербел-

сенді тақта

Алматы облысыҰйғыр ауданы«Сүмбе орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі: Жүсіп Баласағұнның «Жәуанмәртлік», Йасауидің «Хал ілімі» және Абайдың «Толық адам» ілімінің арасындағы ұқсастықтар мен ерекшеліктер және дәстүр жалғастығы туралы сұралады
Үйден ізденіп оқып келген Абай туралы білетіндерін слайдтар арқылы тиянақтайды.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 5мин
Имансеитова Зауре Айсаевна: «Түсіну»
11«ә» сыныбы: Абай шығармалары, маркер, стикер, А-3
Алматы облысыҰйғыр ауданы«Сүмбе орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

Ой шақыру:

Жүрегімнің түбіне терең бойла,

Мен бір жұмбақ адаммын, оны да ойла.

Соқтықпалы, соқпақсыз жерде өстім,

Мыңмен жалғыз алыстым, кінә қойма.

Мына шумақтың қай тармағына ерекше назар аударар едіңдер?

Мен бір жұмбақ адаммын.

Ендеше, бүгінгі сабақтың мақсаты осы Абай жұмбағын шеше отырып, шығармаларына талдау жасау.

1-топқа: Абай өлеңдеріндегі Адам проблемасы жайында ой тастау.

2-топқа: Өз пікірлеріңше Адамды адам етіп тұратын қандай қасиеттері?

- Кейде халық біреулерді «Адам емес» деп жатады,

оларға кімдерді жатқызар едіңдер?

- Қалай ойлайсыңдар, «Адам» деген кім?

Жеке, жұппен, топпен жұмыс істеп, ойларын ортаға салады. Постер қорғайды.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: II кезең (Мағынаны тану) жаңа сабақты топтық жұмыс барысында оқушылардың өз бетімен меңгеруіне жағдай жасау: а) оқушылар «Қолдану», «Талдау», «Жинақтау» тәсілдеріне сәйкес тапсырмаларын өздері орындайды (20 минут) ; ә) жауаптарын мұғаліммен бірге талдайды . Нәтижесі ауызша марапатталады.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 20 мин
Имансеитова Зауре Айсаевна: «Қолдану», «Талдау», «Жинақтау»
11«ә» сыныбы: Абайдың қара сөздері үнтаспа Постер, маркер, стикер
Алматы облысыҰйғыр ауданы«Сүмбе орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі:

«Үш - ақ нәрсе адамның қасиеті . . . »

(Абай және Толық Адам мәселесі)

Ақын тағылым еткен адам қасиеттерін негізге ала отырып, Толық Адам туралы көзқарастарын, пікірлерін толықтыру. Өз-өзін тануға, «Мен» менталитетін қалыптастыруға түрткі жасау. Абай айтқан, армандағы Толық Адам қасиеттерінің Елбасымыз

Н. Назарбаев бойынан табылатынын ғибрат ету.

Абай тағылымы негізінде Толық Адамның басты қаситтерінің бірі - өнер білімге ұмытылу екенін басты ұстаным ете отырып, оқушылардың өнер - білімге деген, ынтасының дамуына түрткі жасау.

Егеменді еліміздің өнер - білім, ғылымға ерекше назар аударып отырғанын әңгімелеу.

«Толық адам» анықтамасы жасалады.

Сұрақтарға жауап алу

- Ақыл деген не? Абай айтқан «нұрлы ақылдың» басты белгілерін қалай түсіндірер едіңдер?

- Қайрат пен «ыстық қайраттың» негізгі ерекшеліктері қандай?

- «Жылы жүрек» туралы не айтуға болады?

- Ұлы ақын осы үшеуіне неге көңіл бөлген, неге осы үшеуін бірлікте ұста деген?

-Өзіңше, Толық Адамның тағы да қандай қасиеттері бар? Ұлы баба мұрагерлері ретінде оның айтқандарына не қосар едіңдер?

- Абайдың өнер - білім туралы жазған қай өлеңі жүрегіңе жақын? Себебі?

- Ақынның «Бір ғылымнан басқаның кеселі көп асқанға» деген ұлағатын қалай түсіндірер


Ұқсас жұмыстар
Абай қарасөздері
Абай өлеңдерінің тілі және қазақ поэзиясына енгізген жаңалығы
Абайтану таңдау курс бағдарламасы 11 сынып
Тарих философиясы
"абайтану" таңдау курс бағдарламасы. 10 сынып
Курсты оқытудың мақсаты
Сабақтың танымдық мақсаты
«абайдың он жетінші қарасөз» тақырыбын жобалау технологиясы
Емделушіңіздің жауабына кұлак
Оңтүстік Америка материгін қайталау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz