Өзгергіштік заңдылықтары тарауы. орта мерзімді жоспар. 10 сынып

Кияхметова Райхан химия, биология пәндері мұғалімі

К. Қазыбаев орта мектебі Бақалы ауылы Сарқан ауданы Алматы облысы

Орта мерзімді сабақ жоспары. _ Өзгергіштік заңдылықтары тарауы Биология 10сынып.

Тақырып атауы
Оқытудың мақсаты
Оқу нәтижесі
Оқытудағы белсенді әдіс-тәсілдер
Кездесетін кедергілер
Бағалау
Барлығын қосқанда
Негізгі дейексөздер
№: 1.
Тақырып атауы:

Модификациялық

өзгергіштік

Оқытудың мақсаты:

1. Модификациялық өзгергіштікті тұқым қуаламайтын өзгергіштік ретінде түсінігін кеңейту

2. Модификациялық

Өзгергіштікті зерттеудің статистикалық әдістерін үйрету барысында танымдық қабілеттерін дамыту.

3. Табиғат құбылыстарын құрметтеуге тәрбиелеу

Оқу нәтижесі:

1. Модификациялық

өзгергіштікті тұқым қуаламайтын өзгергіштік ретінде біледі.

2. Фенотиптік өзгерістердің түрлерін салыстыра ды

3. Белгілердің өзгеру шамасын есептеуде статистикалық әдісін қолдана алады.

4. Модификациялық

өзгергіштіктің өзі белгілі бір реаекция нормасымен шектелуін айқындайды.

Оқытудағы белсенді әдіс-тәсілдер:

Ашық сұрақтар

Топпен жұмыс

АКТ

Жекелей жұмыс

Жұппен жұмыс

Кездесетін кедергілер: Есеп шығаруда формуланы дұрыс пайдалану керектігін түсінбеуі.
Бағалау:

1. Мадақтау

бағдаршам

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Барлығын қосқанда:

Оқу үлгерімі төмен оқушыларға

топ басшыларын тағайындап, жұптық сұрақ әдісі

Негізгі дейексөздер: Биология оқулығы 10сынып, мұғалімге арналған нұсқаулық, Үлестірмелі материалдар диологтік оқыту, 29 бет, «Ұстаздар сайты» ғаламтор.
№: 2.
Тақырып атауы: Мутациялық өзгергіштік
Оқытудың мақсаты:

Мутациялық өзгергіштікті

тұқым қуалайтын өзгергіштік ретінде түсіндіру.

2. Мутагендер туралы түсіну барысында есте сақтау қабілеттерін дамыту.

3. Өз бетінше зерттеу жұмысын жүргізуге көзқарастарын бағыттау.

Оқу нәтижесі:

Мутациялық өзгергіштікті

тұқым қуалайтын өзгергіштік ретінде біледі.

2. Мутацияның пайда болу жолдарын, өзгеру сипатына өзара төрт түрін түсіндіреді

. 3Өзгергіштіктің түрлерін даралап, сипаттайды.

4. Олардың айырмашылығын ажыратып, негізін саралайды

Оқытудағы белсенді әдіс-тәсілдер:

Кумулятивті әңгіме

Джиксо

Деректі диктант

Өзіндік мысал

Кездесетін кедергілер: Терминдердің мағынасын түсіну, оны дұрыс пайдалану
Бағалау:

Қол шапалақтау

Бес бармақ

Көршіңізге айтыңыз

Минуттық шешім

Барлығын қосқанда: Дарынды оқушылар ға айырықша тапсырма беру
Негізгі дейексөздер: Биология оқулығы 10сынып, мұғалімге арналған нұсқаулық, Үлестірмелі материалдар диологтік оқыту, 29 бет, «Ұстаздар сайты» ғаламтор. Сыныптан тыс тапсырмалар жинағые
№:

3.

Тақырып атауы: Тұқым қуалайтын өзгергіштіктегі ұқсас қатарлар заңы
Оқытудың мақсаты:

1. Тұқым қуалайтын өзгергіштіктегі ұқсас қатарлар заңы туралы білімдерін қалыптастыру

2. Заңның селекцияда ғы маңызы туралы ой қрістерін дамыту.

3. Ғалымдар еңбегін бағалауға тәрбиелеу

Оқу нәтижесі:

Тұқым қуалайтын өзгергіштіктегі ұқсас қатарлар заңы селекцияда кеңінен қолданылатынын біледі

2. Тұқым қуалайтын өзгергіштіктегі ұқсас қатарлар заңның жануарларда кездесетінін айқындайды.

3. . . Тұқым қуалайтын өзгергіштікті қолдан жасауға болатынын суреттейдіі

4. Бір түрде болатын мутациялық өзгергіштіктітауып анықтау арқылы екінші түрде мутацияны қолдан жасауға мүмкіндігін зерделейді.

Оқытудағы белсенді әдіс-тәсілдер:

Тізбек бойынша сұрау

Байыпты баяндамашы

әдісі

Тендер ойыны

қызметке қабылдау ойыны

Кездесетін кедергілер:

Терминдердің мағынасын түсіну, оны дұрыс пайдалану.

2. Ойлау барысында ойды дұрыс пайымдау

Бағалау:

Мадақтау

Қол шапалақтау

Аңдатпа мысалында

Смайлик

Барлығын қосқанда:

Оқушылардың қажеттіліктеріне байланысты тапсырмаларорындау

Негізгі дейексөздер:

Биология оқулығы 10сынып, мұғалімге арналған нұсқаулық, Үлестірмелі материалдар диологтік оқыту, 29 бет, «Ұстаздар сайты» ғаламтор.

№: 4.
Тақырып атауы: Генетика және эволюциялық теория
Оқытудың мақсаты:

1. Заңдардың органикалық дүниенің эволюциялық даму процесіндегі ролін түсіндіру

2. Есептер шығаруда логикалық ойлау қабілетін дамыту

3. Ғалымдар еңбегіне өзіндік зерттеулер жүргізу.

Оқу нәтижесі:

1. Тұқым қуалаушылық, өзгергіштік және сұрыпталу эволюцияның қозғаушы күштері болып табылатынын біледі.

2. Табиғи сұрыпталудың түрлерін мысалдар келтіре отырып, бір бірінен ажыратады

3. Популяция ұғымын, оның генетикалық құрылымын бойынша жүргізілген зерттеу жұмыстарын зерделейді

4. Харди- Вайнберг формуласын пайдалана отырып фенотип пен генотиптің таралу жиілігін анықтайтын есептер шығарады.

Оқытудағы белсенді әдіс-тәсілдер:

Ашық сұрақтар

Миға шабуыл

Деректі баяндау ретін құру

АКТ

Есептер шығару

Кездесетін кедергілер:

Есеп шығаруда формуланы дұрыс пайдалану керектігін түсінбеуі.

Терминдерді дұрыс түсіну

Бағалау:

Мадақтау

Минуттық шешім

Қол шапалақ

Жеке бағалау парағы

Барлығын қосқанда: Оқушылардың деңгейлеріне байланысты тапсырмалар орындау
Негізгі дейексөздер: Биология оқулығы 10сынып, мұғалімге арналған нұсқаулық, Үлестірмелі материалдар диалогтік оқыту, 29 бет, Оқыту үшін бағалау32бет «Ұстаздар сайты» ғаламтор.

Ұқсас жұмыстар
Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату
Модификациялық өзгергіштіктің белгілері
Тұқым қуалаушылық
Модификациялық өзгергіштіктің туындау себептерін түсіндіру
Сабақ мақсаттары. Сабақ барысы
«тіршіліктің даму тарихы туралы ілім» тарауы бойынша қорытынды сабақ
Жыныспен тіркес тұқым қуалау
Мутациялық өзгергіштік
Адам өміріндегі сөз мәдениетінің рөлі
Тілдік норма ауызша баяндау, суретпен жеткізу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz