Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Туындыны табу ережелері
Алматы қаласы Медеу ауданы
№172 мектеп- гимназияның математика пәні мұғалімі
Қазыбаев Талғат Талдыбайұлы
19.01.2015
Алгебра
10 А сыныбы
Сабақ тақырыбы:
Туындыны табу ережелері
Жалпы мақсат:
Туындыны табу ережелерін, дәрежелік функцияның туындысын табу формуласын игеріп, оларды есеп шығаруда қолдану дағдысын қалыптастыру, туынды ұғымы бойынша білімдерін дамыту.
Сілтеме:
Алгебра, 10 кл А. Абылкасымова <<Мектеп>> баспасы
Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Функцияның қосындысының, айырмасының, көбетіндісінің және бөліндісінің туындысын табуды үйрену
Негізгі идеялар:
Туындыны табудың негізгі формуласы
Сабақта қолданылатын құрал жабдықтар:
АКТ, үлестірмелер, плакаттар
Оқыту әдістері:
Сыни тұрғыдан ойлау, топпен және жеке оқушымен, көшбасшыны анықтау
Тапсырмалар:
Оқулықтағы тапсырмалар
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Сыныпты ұйымдастыру (1 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақтың құрылымымен таныстыру, оқушыларды сабаққа дайындау
Оқушының іс- әрекеті
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Үй тапсырмасы негізінде берілген туынды табудың ережелерін қорыту үшін тақтаға оқушылар таңдап алу
Оқушының іс -әрекеті
Үш оқушы тақтаға мысалдар келтіру арқылы туынды табудың алгоритмі негізінде туынды табу ережелерін қорытады.
ІІІ. Сыныпты топқа бөлу (2 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Сынып оқушыларын туған күндері мен айлары бойынша үш топқа бөлу. Сабақты түсіндірген үш оқушыны жетон арқылы үш топқа бөліп отырғызу
Оқушының іс- әрекеті
Өте аз уақыттың ішінде оқу кабинетін топпен жұмыс істеуге ыңғайлап, аталған айлар бойынша топқа бөлініп отыру.
ІV. Жаңа сабақты түсіндіру ( 5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың өзара сабақ түсіндіру барысын қадағалау
Оқушының іс- әрекеті
Тобына бөлінген көшбасшы оқушы арқылы әр топ мүшесі оқулықтағы мысалдарды шығару арқылы жаңа сабақты пысықтайды.
V . Сабақты түсінгенін тексеру ( 20 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Үш топ оқушыларының арасында эстафеталық жарыс ұйымдастыру
Оқушының іс- әрекеті
Тақтада көрсетілген есептерді топтың әр мүшесі бірінен кейін бірін алып, бірі берілгенін жазса бірі келесі жолын жазу арқылы жалғастырады. Осылай белгіленген уақытқа дейін жарыс жалғасады.
VI. Шығармашылық тапсырмалар ( 5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқулықтан №186 есепті үш топқа орында отырып орындауға тапсырма беру.
Оқушының іс әрекеті
Бір оқушыдан тақтада қорғау.
VII.Келесі оқылым:
( 2 мин)
Үйге тапсырма №178, №179
VII. Бағалау және рефлексия кезеңі: (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Мұғалім оқушыларды суммативті бағалап, сабақты қорытындылайды.
Сабақтың өтілуі жайлы оқушылар пікірін сұрайды.
Оқушының іс әрекеті
Топбасшылары топ мүшелерін еңбегіне қарай бағалайдй.
Сұраққа жауап жазып өз ойларын білдіру.
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz