Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

"қорқыт ата кітабының" тарихылығы


Алматы облысы
Жамбыл ауданы
Шоқан Уәлиханов ОМ
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі:
Байсариева Б.К.
Сабақтың тақырыбы: «Қорқыт ата кітабының» тарихилығы.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: оқышуларға Қорқыт ата кітабы
туралы толық мағлұмат беру, Қорқыт ата кім
болғандығын айқындап алу, білгендерін еске
түсіріп тұжырымдау, қорытындылау;
Сабақтың түрі: панорамалық сабақ;
Сабақтың әдісі: баяндау, пікірлесу, диалогтік әңгіме, түсіндірмелі әдіс;
Сабақтың көрнекілігі: бүктеме, Қорқыт ата портреті, географиялық карта,
оқулық, «Қазақ энциклопедиясы», т.б.
Дидактикалық материалдар: ТСО, үлестірмелі кәртішкелер, ашық журнал, инсерт
парақтары, т.б.

Сабақ барысы.

І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, оқушыларды түгендеу, 2 топқа бөлу,
топ ережесін еске түсіріп, іліп қою.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Күлтегін жырлары туралы әңгімелеу.

ІІІ. Жаңа сабақ.
Мұғалімнің кіріспе сөзі.
«Сын тұрғысыснан ойлау» технологиясы бойынша өтеді.
«Қызығушылықты ояту»
1. Сабақта қарастырғалы отырған мәселе жайында оқушы не біледі, не айта
алады? Осы арқылы ойды қозғау, ояту, ми қыртысына тітіркендіргіш арқылы
әсер теу жүзеге асырылады. 4 инсерт парағы І деңгейдегі балаларға
таратылады.

«Қорқыт ата кім?»

2. Сыныпта көптеген оқушыларға «Қорқыт ата кітабы» туралы, оның өмірі, ол
туралы аңыздар, кесенесі, нақыл сөздері, музыкалық шығармалары, қоғамдағы
орны жайында деректер жинақтап келу тапсырылған. Оқушылар мына төмендегі
тақырыптар төңірегінде өз білгендерін айтып, ой бөліседі, бірін-бірі
толықтырады.
➢ Тарихшы
➢ Әдебиетші
➢ Өмірі жайлы
➢ Аңыз әңгімелер
➢ Музыкалық шығармалары
➢ Қорқыт қобызын жасау технологиясы жайында (Қорқыт күйі тыңдалады.)
➢ Бүктемеден кесесін көрсете отырып, ол жайында сөйлейді
➢ «Қорқыт ата» кітабы жайында сөйлейді
➢ «Қазанбектің ауылын жау шапқаны» туралы жыр
➢ «Дерсехан ұлы Бұқаш» туралы жыр
➢ Нақыл сөздері жайында
➢ Діни ағартушы екендігі жайында сөйлейді.

IV. Жаңа сабақты меңгергінін байқау.
Жаңа сабақты меңгергінін байқау мақсатында «инсерт» - түртіп алу
стратегиясын пайдалану. 4 кәртішке таратылады, ІІ, ІІІ деңгейдегі оқушылар
инсерттің қалған бағанын толтырады, сосын дауыстап оқып, сабақты қаншалықты
түсінгенін байқатады.

Сабақты бекіту.

Сергіту сәті
Қимыл қозғалыс жаттығуын жасау

Тест
1. Қорқыт ата кім?
1. Хан, әмірші
2. Батыр, қолбасшы
3. Жырау, күйші
4. Жазушы, ақылшы
5. Аудармашы, жүргізуші
6. Композитор, тарихшы
2. Аңыз әңгімелердің ертегідер айырмашылығын көрсетіңдер:
1. Кейіпкерлері тарихта болған адамдар
2. Қиялдан туған адамдар
3. Қысқа айтылуы
4. Көлемінің шағындығы
5. Ерекше басталуы
6. Еш айырмашылығы жоқ
3. Қорқыт өмір сүрген ғасыр
1. ІХ ғасыр
2. Х ғасыр
3. ХІ ғасыр
4. ҮІ
5. ҮІІ
6. ҮІІІ
4. Қорқыттың күйі:
1. «Аққу»
2. «Адай»
3. «Ақ жауын»
4. «Бұлбұл»
5. «Сарыарқа»
6. «Желмая»
5. «Қорқыт ата кітабы» қанша жырдан тұрады?
1. 9;
2. 10;
3. 11;
4. 12;
5. 13;
6. 14;
6. Қорқыттың қарындасы:
1. Ақтамақ
2. Қарашаш
3. Ақлима
4. Айсұлу
5. Айқара
6. Айшолпан

Рефлексия

Мен білемін

Мен білдім

Мен білгім келеді

Қорытынды бағалау
Жалпы бағалау:
Сабақтың қай екі кезеңі сәтті өтті?
1:
2:
Қандай екі жағдай сабақты жақсартар еді?
1:
2:
Келесі сабаққа дайындық үшін сыныпты және жекелеген оқушыларды қаншалықты
тани алдым?

V. Үйге тапсырма. «Қорқыт ата» кітабындағы екі аңыз әңгімені оқып келу.
[pic]
-----------------------
Қорқыт кім?

ҚОРҚЫТ КІМ?

ӘУЛИЕ

БАТАГӨЙ

ДІНИ АҒАРТУШЫ

ШАМАН, БАҚСЫ

МӘҢГІЛІК ӨМІР ІЗДЕУШІ

ҚОБЫЗ ЖАСАУШЫ ШЕБЕР

ҚОБЫЗШЫ

КҮЙШІ

ЕЛ БІРЛІГІН САҚТАУШЫ

АҢЫЗ КЕЙІПКЕРІ

АҚЫН

АБЫЗ

НАҚЫЛШЫ

ЖЫРАУ


Ұқсас жұмыстар
Қорқыт ата кітабының авторы
Қазақ музыка өнерінің бастауы
Қорқыт. 1 сынып
Оғыз қаған
«ежелгі дәуір әдебиеті» факультативтік курсының бағдарламасы
Қорқыт ата тағылымын мектеп жасындағы оқушылар тәрбиесіне пайдалану
8 сынып қазақ әдебиетінен тест жұмысы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰНИ
Жай сөйлем түрлерінен өткенді қайталау. 8-сынып
«біз білімділерді іздейміз» атты сайыс сабақ
Пәндер