Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Үздік информатик - 2015
Алматы облысы
Жамбыл ауданы
Шоқан Уәлиханов ОМ
Информатика пәні мұғалімі:
Достаева Г.С.
Сайыс тақырыбы: <<Үздік информатик - 2015>>
Сайыс мақсаты:
Білімділік: оқушылардың өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін тиянақтау, жүйелеу, жалпылау, бекіту.
Дамытушылық: Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, белсенділіктерін дамыту, өзара көмектесу, топпен жұмыс істей білу қабілеттерін дамыту. Шығармашылық қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Сайыста жауапкершілікке, шапшаңдыққа, тиянақтылыққа баулу, ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Итнерактивті тақта, компьютер, презентация, плакат, маркер
Сайыс кезеңдері:
* Таныстыру
* <<Кім тапқыр?>>
* <<Суреттегі сөздер>>
* <<Мықты болсаң...>>
* <<Өнерпаз болсаң>>
* Қорытынды
Жүргізуші:
- Құрметті ұстаздар мен оқушылар! <<Үздік информатик - 2015>> сайысына қош келдіңіздер!
- Бүгінгі сайысқа қатысқалы отырған екі топты қол соғып қарсы алайық.
Бас иіп топ алдында шығатын
Сәлемдесу парызы әрбір жастың
Білімдерін паш етер сайыскерлер
Сәті келіп қалғандай танысатын, - дегендей сайысымыздың 1-ші кезеңі <<Таныстыру>> бастайық! Сөз кезегін <> және <<Вирус>> топтарына береміз. (Әр топ өз тобының атын, ұранын, топ басшысын, мүшелерін таныстырады)
Білімнің ұшқырлығын танып сен,
Асып тасып, асықпа, қалыспа сен
Уақыт деген зымырап, зулап жатыр
Тапқырлық пен шапшаңдық бұл сайыста керек екен - дей отыра келесі кезеңді бастайық.
2-ші кезеңі <<Кім тапқыр?>>
Мұнда әр ойыншы бір-бірден әріп таңдап алады, сұрақ қойылғанда сол әріптен басталатын жауап беру керек. Әр дұрыс жауап 1 ұпай.
1 топқа сұрақтар:
1. Интернет не үшін керек?
2. Компьютердің бағасы қанша?
3. Компьютер не үшін қажет?
4. Ноутбук сатып алғың келе ме?
2 топқа сұрақтар
1. Компьютер алдында қалай отыру керек?
2. Принтердің бояуы бітсе не істейсің?
3. Интерактивті тақтада жұмыс істей аласың ба?
4. Вирусты қалай жояды?
5. Интернеттен не іздейсің?
6. Агентте кімге хат жазасың?
3-ші кезеңі <<Суреттегі сөздер>>
Бұл кезеңде интерактивті тақтада слайд-шоумен көрсетілген суреттерді топ басшысы өз тобының мүшелеріне жасырып айтады. Топ мүшелері экранға қарамай тұруы тиіс. Әр сурет 4 секунд ғана тұрады, сосын келесі суретке ауысады. Сол уақытта топ басшысы түсіндіріп үлгеруі тиіс.
1 топқа мынадай суреттер жеке-жеке көрсетіледі: жүйелі блок, қапшық, кактус, құлақшын, жүзім, хат, модем, электр тогы, қарындаш, әділ-қазылар суреті, колонка, калькулятор, процессор.
2 топқа мынадай суреттер жеке-жеке көрсетіледі: сағат, компакт-диск, мұғалім, маус, үй тапсырмасын орындап отырған қыз, сканер, доп, принтер, алма, фотоаппарат, монитор, кітап.
4-ші кезеңі <<Мықты болсаң...>>
Тақтада ұпай сандары жазылған ұяшықтарды таңдау.
5 ұпай - экранда жақтаулармен шектелген төртбұрышты аймақ
5 ұпай - Caps Lock пернесінің қызметі?
5 ұпай - ақпараттың өлшем бірліктерін ата?
10 ұпай - Операциялық жүйе қызметі?
10 ұпай - Бейне сұрақ: <<Ақпарат>> сөзі қандай тілден шыққан, мағынасы нені білдіреді?
10 ұпай - Microsoft фирмасын құрған адам?
20 ұпай - адам мен компьютер арасындағы байланыс?
20 ұпай - Бейне сұрақ: <<Абак>> деген не?
20 ұпай - Мультимедиа деген не?
Шындап тұрған шынардай арманы бар,
Өнерлерін көрсетсін ұл мен қыздар
<<Өнерпаз болсаң>> кезеңіне келіп жеттік,
Ойлантып отырғанды таң қалдырар, - деп келесі кезеңге көшейік.
5-ші кезеңі <<Өнерпаз болсаң>>
Әр топ өз өнерлерін көрсетеді.
Қорытынды
Әділқазыларға сөз беру. Жеңген топты анықтау. Марапаттау.
Ойын толқын жатқандай асып, тасып,
Біреу мығым, біреулер шалыс басып
Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар,
Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып, - дей отыра бүгінгі сайысымызды аяқтаймыз.
Жамбыл ауданы
Шоқан Уәлиханов ОМ
Информатика пәні мұғалімі:
Достаева Г.С.
Сайыс тақырыбы: <<Үздік информатик - 2015>>
Сайыс мақсаты:
Білімділік: оқушылардың өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін тиянақтау, жүйелеу, жалпылау, бекіту.
Дамытушылық: Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, белсенділіктерін дамыту, өзара көмектесу, топпен жұмыс істей білу қабілеттерін дамыту. Шығармашылық қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Сайыста жауапкершілікке, шапшаңдыққа, тиянақтылыққа баулу, ақпараттық мәдениетке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Итнерактивті тақта, компьютер, презентация, плакат, маркер
Сайыс кезеңдері:
* Таныстыру
* <<Кім тапқыр?>>
* <<Суреттегі сөздер>>
* <<Мықты болсаң...>>
* <<Өнерпаз болсаң>>
* Қорытынды
Жүргізуші:
- Құрметті ұстаздар мен оқушылар! <<Үздік информатик - 2015>> сайысына қош келдіңіздер!
- Бүгінгі сайысқа қатысқалы отырған екі топты қол соғып қарсы алайық.
Бас иіп топ алдында шығатын
Сәлемдесу парызы әрбір жастың
Білімдерін паш етер сайыскерлер
Сәті келіп қалғандай танысатын, - дегендей сайысымыздың 1-ші кезеңі <<Таныстыру>> бастайық! Сөз кезегін <
Білімнің ұшқырлығын танып сен,
Асып тасып, асықпа, қалыспа сен
Уақыт деген зымырап, зулап жатыр
Тапқырлық пен шапшаңдық бұл сайыста керек екен - дей отыра келесі кезеңді бастайық.
2-ші кезеңі <<Кім тапқыр?>>
Мұнда әр ойыншы бір-бірден әріп таңдап алады, сұрақ қойылғанда сол әріптен басталатын жауап беру керек. Әр дұрыс жауап 1 ұпай.
1 топқа сұрақтар:
1. Интернет не үшін керек?
2. Компьютердің бағасы қанша?
3. Компьютер не үшін қажет?
4. Ноутбук сатып алғың келе ме?
2 топқа сұрақтар
1. Компьютер алдында қалай отыру керек?
2. Принтердің бояуы бітсе не істейсің?
3. Интерактивті тақтада жұмыс істей аласың ба?
4. Вирусты қалай жояды?
5. Интернеттен не іздейсің?
6. Агентте кімге хат жазасың?
3-ші кезеңі <<Суреттегі сөздер>>
Бұл кезеңде интерактивті тақтада слайд-шоумен көрсетілген суреттерді топ басшысы өз тобының мүшелеріне жасырып айтады. Топ мүшелері экранға қарамай тұруы тиіс. Әр сурет 4 секунд ғана тұрады, сосын келесі суретке ауысады. Сол уақытта топ басшысы түсіндіріп үлгеруі тиіс.
1 топқа мынадай суреттер жеке-жеке көрсетіледі: жүйелі блок, қапшық, кактус, құлақшын, жүзім, хат, модем, электр тогы, қарындаш, әділ-қазылар суреті, колонка, калькулятор, процессор.
2 топқа мынадай суреттер жеке-жеке көрсетіледі: сағат, компакт-диск, мұғалім, маус, үй тапсырмасын орындап отырған қыз, сканер, доп, принтер, алма, фотоаппарат, монитор, кітап.
4-ші кезеңі <<Мықты болсаң...>>
Тақтада ұпай сандары жазылған ұяшықтарды таңдау.
5 ұпай - экранда жақтаулармен шектелген төртбұрышты аймақ
5 ұпай - Caps Lock пернесінің қызметі?
5 ұпай - ақпараттың өлшем бірліктерін ата?
10 ұпай - Операциялық жүйе қызметі?
10 ұпай - Бейне сұрақ: <<Ақпарат>> сөзі қандай тілден шыққан, мағынасы нені білдіреді?
10 ұпай - Microsoft фирмасын құрған адам?
20 ұпай - адам мен компьютер арасындағы байланыс?
20 ұпай - Бейне сұрақ: <<Абак>> деген не?
20 ұпай - Мультимедиа деген не?
Шындап тұрған шынардай арманы бар,
Өнерлерін көрсетсін ұл мен қыздар
<<Өнерпаз болсаң>> кезеңіне келіп жеттік,
Ойлантып отырғанды таң қалдырар, - деп келесі кезеңге көшейік.
5-ші кезеңі <<Өнерпаз болсаң>>
Әр топ өз өнерлерін көрсетеді.
Қорытынды
Әділқазыларға сөз беру. Жеңген топты анықтау. Марапаттау.
Ойын толқын жатқандай асып, тасып,
Біреу мығым, біреулер шалыс басып
Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар,
Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып, - дей отыра бүгінгі сайысымызды аяқтаймыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz