Тармақталу алгоритмі. 6 сынып

Пән аты: Информатика
Сыныбы: 6
Сабақтың тақырыбы: Тармақталу алгоритмі
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Тармақталу алгоритмнің қызметші сөздерін қолдана отырып берілген есептің алгоритмін
құруға оқушылардың дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылығы: логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі: Оқушыларды ұқыптылыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Оқыту әдістері: баяндау, сұрақ-жауап, көрнекілік, практикалық әдіс
Сабақтың көрнекілігі: ДК, экран, презентация
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Сабақтың мақсаты мен міндеттерін айқындау
ІІІ. Білімді маңыздылау
- Алгоритм дегеніміз не? Бұл сөз қайдан шыққан?
- Алгоритмнің қандай қасиеттерін білесіңдер?
- Сызықтық алгоритм дегеніміз не?
ІV. Үй тапсырмасын тексеру
V. Жаңа тақырыпты түсіндіру
Тармақталу алгоритмі дегеніміз - іс-әрекеттердің логикалық шартты тексере отырып, тармақтала орындалуын сипаттайтын алгоритмдер. Тармақталу алгоритмінде егер , онда , әйтпесе , бітті түйінді сөздері қолданылады. Тармақталу алгоритмінде міндетті түрде шарт қойылады. Шарт - тексеру нәтижесінде «иә» (ақиқат) немесе «жоқ» (жалған) логикалық мәндерін қабылдайтын логикалық өрнек немесе пікір.
Тармақталу алгоритмінің блок-сызбасы:
жоқ (-) иә (+)
Тармақталу алгоритмі 2 түрге бөлінеді: толық тармақталу, қысқаша тармақталу.
Толық тармақталу:
егер шарт иә жоқ иә жоқ
онда 1-серия
әйтпесе 2-серия
бітті
Қысқаша (толымсыз) тармақталу:
егер шарт
онда серия
бітті;
1-мысал: А және В сандары берілген. Екі санның үлкенін табу.
Алг ЕСҮТ ( арг нақ А, В, нәт лит max)
басы
енгізу А, В
eгер А>В
oнда max:= A иә жоқ
әйтпесе max:= B
бітті
шығару max
соңы
VІ. Жаңа білімді бекіту (Оқулықпен жұмыс)
Практикалық жұмыс №4
Дәптерге түйінді сөздер арқылы алгоритм құру және блок-сызбасын көрсету.
Есеп: Табаны B, биіктігі H үшбұрыштың ауданын есептейтін алгоритм құру. Формуласы: S=B*H/2
Практикалық жұмыс №5
Есеп: Квадрат теңдеуді шешу алгоритмі мен блок-сызбасы және программасын жазу.
Практикалық жұмыс №7
Есеп: Ә. Тәжібаевтың «Толағай» ертегісі бойынша алгоритм құрыңдар.
VІІ. Қорытынды
Бүгінгі сабақта біздің білгеніміз:
- Алгоритм түрлері, құрылымы;
- Алгоритмнің синтаксистік және семантикалық ережелерін;
- Түйінді (қызметші) сөздерді қолдану.
VІІ. Үйге тапсырма: §
1. Массасы 50, 100, 150, . . . 1000 г сары майдың құнын анықтау алгоритмін құрыңдар. 1 кг сары майдың бағасы - 300 теңге.
2. Шаршыға дөңгелек сыйғызу алгоритмін құру.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz