Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Ф.оңғарсынова «білім керек бәріне». әдебиеттік оқу, 2-сынып


Мұғалім: Кужамкулова Б.А.

Пәні: Әдебиеттік оқу

Сыныбы: 2

Тақырыбы: Ф.Оңғарсынова «Білім керек бәріне»

|Мақсаты: |Автор туралы мәлімет бере отырып,өлеңнің мазмұнын, |
| |негізгі идеясын ұғынуына жағдай жасау. |
|Міндеттер: |-Өлеңнің негізгі ойын түсініп,қорытынды жасайды. |
| |-Білімсіз күнің жоқ екенін дәлелдейді |
|Күтілетін нәтиже:|Өлеңнің мазмұнын түсінеді, хрестоматиядағы өлеңдермен |
| |салыстырады, қорытынды жасайды. |
|Ұйымдастыру |Психологиялық дайындық. |
|кезеңі: |Шаттық шеңберіне тұрғызып, тілектер айтқызу |
| |Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті |
|Қызығушылығын |Сыныпты топқа бөлу(бойлары|Әр оқушы өзіне тиесілі орнына|
|ояту: |бойынша),топ ережесін еске|отырады, топ басшысын |
| |түсіру. |сайлады. |
|Үй жұмысын |«Кешегі күн» тақырыбына |Тез, жылдам, шапшаң жауап |
|тексеру. |әңгіме жүргізу.Сұрақ-жауап|беру. |
| |арқылы топ арасында талдау| |
|Мағынаны тану |«Білім» сөзіне топтастыру |Сұрақ-жауап әдісі арқылы |
|кезеңі |жасау. |балалардың сөйлеу қабілеттері|
| |Білім |артады. |
| |-Осы біздің мектепке келу | |
| |мақсатымыз не? | |
| |-Менің мақсатым не? | |
| |-Сенің мақсатың не? | |
| |-Әр топтар өз ойларын | |
| |топта жазып, ортаға | |
| |салады, | |
| |2.Ф.Оңғарсынова туралы | |
| |мағлұмат беру. | |
| |Өлеңді мәнерлеп, түсініп | |
| |оқу. | |
| |Тақтаға түрлі мамандық | |
| |иелерінің суреттері | |
| |ілінеді. | |
| |-Суретте кімдер |Әр топ өз сұрақтарына |
| |бейнеленген? |дайындалады. |
| |-Сендер кім болуды | |
| |армандайсыңдар? |Сағат тілі бойынша спикерлер |
| |Әр оқушы өз ойын айтады. |жүріп шығады. |
| |3.Топтармен жұмыс. | |
| |1-топ:Өлеңнің мазмұнын | |
| |түсіндіреді. | |
| |2-топ:Тарау тақырыбымен | |
| |байланысты жолын іздеп | |
| |табады. | |
| |3-топ:Өлең мазмұны бойынша| |
| |сұрақтар дайындайды. | |
| |4-топ:Мақал-мәтелдер | |
| |ойластырады. | |
| |5-топ:Өз армандарын | |
| |жазады. | |
|Сергіту сәті | |Видеоға қарап қайталап билеу.|
|Ой толғаныс |Осы өлеңді қалай |Оқушылардың шығармашылық |
|кезеңі |жалғастырар едің? |қабілеттері артады. |
|Қорытынды |«Авторлық орындық» соған | |
| |отырып, балалар өлеңдерін | |
| |оқып шығады. | |
|Үй жұмысын беру |4-бет.Жаттау | |
|Бағалау |Топ басшысының бағалауы |Бағаны не үшін қойды, қысқаша|
| | |сипаттама айтып өтеді. |
|Рефлексия |Оқушыларға стикерлер |Оқушылар ҰНАДЫ,ҰНАМАДЫ,СҰРАҚ |
| |таратылады. |жазады. |


Ұқсас жұмыстар
Тапсырмалар реті
Ф. Оңғарсынова Жылу
Қартқожаның туған жері
Мағынаны тану
Жылу. Фариза Оңғарсынова
Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту
«жанға жақын фаризаның жырлары» атты мәнерлеп оқу сайысы 3-4 сынып оқушылары арасында
Қанат туралы хикая
Ф. оңғарсынова "әже"
«фариза – поэзия падишасы» 7 сыныптар арасында өткізілген мәнерлеп оқу сайысы
Пәндер