Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ф.оңғарсынова «білім керек бәріне». әдебиеттік оқу, 2-сынып
Мұғалім: Кужамкулова Б.А.
Пәні: Әдебиеттік оқу
Сыныбы: 2
Тақырыбы: Ф.Оңғарсынова «Білім керек бәріне»
|Мақсаты: |Автор туралы мәлімет бере отырып,өлеңнің мазмұнын, |
| |негізгі идеясын ұғынуына жағдай жасау. |
|Міндеттер: |-Өлеңнің негізгі ойын түсініп,қорытынды жасайды. |
| |-Білімсіз күнің жоқ екенін дәлелдейді |
|Күтілетін нәтиже:|Өлеңнің мазмұнын түсінеді, хрестоматиядағы өлеңдермен |
| |салыстырады, қорытынды жасайды. |
|Ұйымдастыру |Психологиялық дайындық. |
|кезеңі: |Шаттық шеңберіне тұрғызып, тілектер айтқызу |
| |Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті |
|Қызығушылығын |Сыныпты топқа бөлу(бойлары|Әр оқушы өзіне тиесілі орнына|
|ояту: |бойынша),топ ережесін еске|отырады, топ басшысын |
| |түсіру. |сайлады. |
|Үй жұмысын |«Кешегі күн» тақырыбына |Тез, жылдам, шапшаң жауап |
|тексеру. |әңгіме жүргізу.Сұрақ-жауап|беру. |
| |арқылы топ арасында талдау| |
|Мағынаны тану |«Білім» сөзіне топтастыру |Сұрақ-жауап әдісі арқылы |
|кезеңі |жасау. |балалардың сөйлеу қабілеттері|
| |Білім |артады. |
| |-Осы біздің мектепке келу | |
| |мақсатымыз не? | |
| |-Менің мақсатым не? | |
| |-Сенің мақсатың не? | |
| |-Әр топтар өз ойларын | |
| |топта жазып, ортаға | |
| |салады, | |
| |2.Ф.Оңғарсынова туралы | |
| |мағлұмат беру. | |
| |Өлеңді мәнерлеп, түсініп | |
| |оқу. | |
| |Тақтаға түрлі мамандық | |
| |иелерінің суреттері | |
| |ілінеді. | |
| |-Суретте кімдер |Әр топ өз сұрақтарына |
| |бейнеленген? |дайындалады. |
| |-Сендер кім болуды | |
| |армандайсыңдар? |Сағат тілі бойынша спикерлер |
| |Әр оқушы өз ойын айтады. |жүріп шығады. |
| |3.Топтармен жұмыс. | |
| |1-топ:Өлеңнің мазмұнын | |
| |түсіндіреді. | |
| |2-топ:Тарау тақырыбымен | |
| |байланысты жолын іздеп | |
| |табады. | |
| |3-топ:Өлең мазмұны бойынша| |
| |сұрақтар дайындайды. | |
| |4-топ:Мақал-мәтелдер | |
| |ойластырады. | |
| |5-топ:Өз армандарын | |
| |жазады. | |
|Сергіту сәті | |Видеоға қарап қайталап билеу.|
|Ой толғаныс |Осы өлеңді қалай |Оқушылардың шығармашылық |
|кезеңі |жалғастырар едің? |қабілеттері артады. |
|Қорытынды |«Авторлық орындық» соған | |
| |отырып, балалар өлеңдерін | |
| |оқып шығады. | |
|Үй жұмысын беру |4-бет.Жаттау | |
|Бағалау |Топ басшысының бағалауы |Бағаны не үшін қойды, қысқаша|
| | |сипаттама айтып өтеді. |
|Рефлексия |Оқушыларға стикерлер |Оқушылар ҰНАДЫ,ҰНАМАДЫ,СҰРАҚ |
| |таратылады. |жазады. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz