Мектеп өмірінің инклюзивті, девянтты балалармен және ата-аналармен байланысы

Мектеп өмірінің инклюзивті, девянтты балалармен және ата-аналармен байланысы.

Мақсаты:

  • Мектеп психологтарының қоғамдағы орны, оқу -тәрбие үрдісіне қалыптасуына жағдай жасау және тәжірибе алмасу
  • Мектептегі психологиялық жұмыстарының негізгі жетістігі, оқушылардың білімін бағалау емес, жеке тұлға ретіндегі қасиеттерін зерттеп, айқындап аша білу арқылы көрсетіледі.
  • Қоғамдағы орны, психологтардың ақыл- кеңесіне толық көңіл бөлмеуі, көзқарастарының әр түрлі бағытта болуы.
  • Ата -аналардың да мектеп психологтарына деген көзқарасын өзгерту, сенімдерінен шығу

Түрі: мастер класс

Әдісі: сұрақ-жауап, тренинг-жаттығу .

Өту барысы
1 Сәлемдесу
2 топтастыру
3 Топтарын қорғау
4 сұрақ
5 Сергіту жаттығуы
6 сұрақ
7 ”Өзіңді тереңірек тани біл” тренинг жаттығу
8 ”Байқағыштық”тренинг жаттығу
9 қорытынды
10 пікір білдіру

Құрметті қонақтар, ұлағатты ұстаздар, ардақты психологтар қош келіпсіздер. Адам өміріндегі тәрбиенің ұйытқысы қоғам, ата-ана мен мектеп. Адамның болашағы десек те, келешегі десе де бала ұрпақ деген мағынаны білдіреді. Бала тәрбиесі бір ғана отбасының ғана емес бүкіл қоғамның мемлекеттің абыройлы міндеті. Кезінде әл-Фараби бабамыз «Ғылым емес, ең алдымен тәрбиеге көңіл бөлу керек, тәрбиесіз адамға ғылым баянды болмайды» деген екен. Осыған орай бүкіл ата-ана тәрбиеге бет бұруымыз керек. Құрметті қонақтар ұлтымыздың қанындағы ізеттілік-дөрекілікке, қайырымдылық қатігездікке, жомарттық тоғышарлыққа, адалдық арамдыққа, парасаттылық парықсыздыққа ауыспасын деген үлкен үміт тұр. Өмірдің өтпелі қиын кезеңінде ұл-қыздарымыздың саналы тәрбие мен нақты білім алуларына жауапкершілікпен қарауымыз қажет. Ұрпағымыз азамат болып өссін деген тілекпен сабағымызды бастаймыз.

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\семинар\SAM_0400.JPG C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\семинар\SAM_0401.JPG

  1. Тренинг-жаттығу: «Жыл мезгілі»

Келген қонақтар туған күндері бойынша Жаз, Күз, Көктем, Қыс деп топтасамыз.

Мінеки бір-бірімізбен қарым-қатынас жасау арқылы біз үлкен де жылы шеңберімізді, қорғанымызды құрдық. Бүгінгі кездесуімізде бойымыздағы жақсы қасиеттерді бағалай отырып, өзімізді тереңінен тани білуге тырысамыз.

Топ ережелері тәртіп, сыйластық, ұйымшылдық, белсенділік.

Данышпан философ Фалес айтқандай:

  1. Дүниеде ең үлкен нәрсе - кеңістік.
  2. Бәрінен жүйрік - ой.
  3. Бәрінен дана - уақыт.
  4. Бәрінен жеңіл басқаға ақыл айту.
  5. Бәрінен қиын өзіңді өзің тану деген екен.

Сондықтан бүгінгі кездесуімізді бір-бірімізге жылы сөз айтудан бастаймыз.

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\семинар\SAM_0419.JPG C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\семинар\SAM_0405.JPG

2. Сәлемдесу. «Мен сіздермен қарым-қатынас жасауға қуаныштымын, бүгінгі күн шуағындай сізге денсаулық тілеймін» деп шеңбер арқылы тілектерін жалғастыру.

Енді орнымызға жайғасамыз. Рахмет міне әрбір жүректен шыққан жылы сөз біз үшін жайлы атмосфера қалыптастырады. Жанымызға жайлы әсерін тигізеді.

3. Құрметті қонақтар қобдиша ішіндегі қағазды алуларыңызды сұраймын. Әр топ өздерінің аттарын қорғап шығады. Соңынан талдау жасалынады.

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\семинар\SAM_0404.JPG C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\семинар\SAM_0407.JPG

4. Сұрақ.

Сен өзің инклюзивті баласың. Саған деген ортаның, қоғамның көзқарасына көңілің тола ма?

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\семинар\SAM_0413.JPG C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\семинар\SAM_0412.JPG

5. Сергіту жаттығуы. «Тілек»

  • Шөліркемей гүл тұрсын (сол қолды жайып көтеру)
  • Жерім жайнап құлпырсын(оң қолды жоғары көтеру)
  • Нұрын сыйлап біздерге (екі қолды жоғары көтеру)
  • Көкте мәңгі күн тұрсын(екі қолды төбеге көтеру)
  • Нұр сыйлаған күн ыстық (қолды жаяды)
  • Ыстық бізге кең өлке (оң жаққа карау керек)
  • Ыстық бізге тыныштық (сол жаққа қарау)
  • Біз тілейміз сіздерге бейбіт өмір тыныштық
  • (қолды кеудеге қоямыз)

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\семинар\SAM_0427.JPG C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\семинар\SAM_0428.JPG

  1. Сұрақ.

Сен де қоғамның мүшесісің, жеке тұлғасың жасөспірімдер арасындағы жат қылықтардың өршу себебі неде және осы қоғамға өзіңнің қосқан үлесің қандай?

C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\семинар\SAM_0431.JPG C:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\семинар\SAM_0432.JPG

Өздеріңізге белгілі адам баласы стрестік жағыдайларға жиі душар болады. Мұның бәрі баланың психикасына әсер етіп, эмоционалдық жай-күйі бұзылады, әртүрлі ситуацияларға тап болады. Сондықтан өз ұстанымын жоғалпай қандай жағдайда болса да эмоцияға берілмеуі тиіс.

  1. “Өзіңді тереңірек тани біл”
  • Қарбыз
  • Жүзім
  • Құлпынай
  • Шабдалы
  • Алма
  • Шие
  • Қара өрік осы жемістерден өздеріңізге ұнағанын таңдаңыздар.

Ұқсас жұмыстар
Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік ортаға енгізудің негізгі бір факторы, ортаны мүмкіндігі шектеулі баланы қабылдауға дайындау
Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытудағы дидактикалық тапсырмаларды сабақта қолдану
Инклюзивті білім берудің мақсаты
Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері
Әлеуметтік педагогтың даму мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмысы
Ата-аналармен жұмыс
Мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру
Инклюзивті сыныптардағы білім беруді ұйымдастыру
Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеуде ата - ананың ролі
Мектеп ұжымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz