Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Ертегілер елінде
Батыс Қазақстан облысы
Зеленов ауданы
Дарьинск жалпы орта білім беретін қазақ мектебінің «Балапан» шағын
орталығының тәрбиешісі Кенжина Гулсьсара Рахметовна
Білім беру саласы: «Қатынас»
Тақырыбы:
«Бауырсақ»
Бөлімі:
«Ертегілер елінде»
Мақсаты:
а)Тәрбиелік: Қызығушылықтарын, талғампаздықтарын және бір-біріне қамқор
бола білуге тәрбиелеу.
ә)Дамытушылық: Балаларға бағыт -бағдар бере отырып, өздіктерінен жұмыс
істету, ой-өрісін дамыта отырып өздіктерінен қорытынды шығаруға
машықтандыру;
б)Білімділік: Ертегі арқылы балалардың өмірге деген көзқарасын
қалыптастыру, жақсылық пен жамандықты айыра білуге үйрету;
Көрнекілігі: Слайд, құстардың суреттері.
Әдіс-тәсілі: көрсету, әңгімелеу, ойындар.
Қостілділік
компонент: қоян – заяц, қасқыр – волк, аю- медведь, түлкі-лиса.
|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің әрекеті |Баланың әрекеті |
|Мотивациялық |Психологиялық сәт: | |
|қозғаушылық |Біз орманға барайық, | |
| |Жан-жағымымызға қарайық. | |
| |Аю шықты қорбаңдап, | |
| |Қасқыр шықты ырылдап, |Балалардың жауабы.|
| |Түлкі шықты майысып, | |
| |Қоян шықты секіріп, | |
| |Қорықпаңдар балалар | |
| |Орындарыңды табыңдар. | |
| |- Балалар, біздер қандай ертегілер | |
| |білеміз? | |
| |- Шалқан ертегісінде қандай кейіпкерлер | |
| |бар? | |
| |- Түлкінің жасаған қылығы қандай? Бұл | |
| |қай ертегіден? | |
| |Ғажайып сәт: | |
| | | |
| |Тәрбиеші: - Балалар, мен балабақшаға |Балалар қорапшаны |
| |келе жатқанда сиқырлы қорапша тауып |көргендеріне |
| |алдым. Қорапшаны ашып қарайын. Балалар, |қуанады. |
| |қорапшаның ішінде, міне, хат бар екен. | |
| |Хатта не жазылғанын оқып берейін. | |
| |Ортаңғы “Балапан” тобының балаларына | |
| |“Бауырсақ” ертегісіндегі жануарлардан. |- Ия. |
| |Жануарлар бауырсаққа тапсырма беріпті, | |
| |ал бауырсақ жануарлардан құтылу үшін | |
| |сендерден көмек сұрапты. Бауырсаққа | |
| |көмектесеміз бе? | |
|Ұйымдастырушы- | - Олай болса, мен сендерге “Бауырсақ” | |
|ізденістік |ертегісін оқып берейін. Ерте, ерте, |Балалар ертегіні |
| |ертеде бір ата мен әже болыпты. |зең қоя отырып |
| |Атасы: Кемпір-ау, маған бауырсақ пісіріп|тыңдайды. |
| |берсеңші. Әжесі: - Неден пісірейін, ұн | |
| |жоқ қой. | |
| |Атасы: Қаптың түбін қақ, бауырсақтық ұн | |
| |табылып қалар. Әжесі қаптың түбін қағып,| |
| |қалған ұннан бауырсақ пісіреді де, | |
| |суытып терезе алдына қояды. Бауырсақ | |
| |домалап кетеді. Орман ішіне домалап | |
| |келіп қоянға тап болады. | |
| |Қоян: Бауырсақ, бауырсақ мен сені жеп | |
| |қоямын. | |
| |Бауырсақ: - Жоқ, сен мені жеме, саған |Қоян – заяц. |
| |өлең айтып беремін, соны тыңда. | |
| | | |
| |Атадан да қаштым, | |
| |Әжеден де қаштым, | |
| |Қоян сенен де қашып кетемін. | |
| |Қоян: Бауырсақ, сенің өлеңің жақсы, сен | |
| |одан да менің тапсырмамды орында. | |
| |Бауырсақ: Енді не істедім? Балалар, | |
| |сендер маған көмектесіңдерші? | |
| |“Қоянның тапсырмасы” | |
| |Тақтадағы құстарды атап беріңдерші?!. | |
| |- Жақсы, жарайсыңдар балалар, қоянның | |
| |тапсырмасын орындадық. | |
| | | |
| |Бауырсақ домалап, қояннан қашып ағаш | |
| |түбінде жатқан қасқырға кездеседі. | |
| |Қасқыр: Бауырсақ, бауырсақ, мен сені | |
| |жеймін. | |
| |Бауырсақ: Жемеші, мен саған өлең айтып | |
| |берейін. |Балалардың жауабы |
| |Қасқыр: Жоқ, өлеңіңнің керегі жоқ, одан | |
| |да сен менің тапсырмамды орында. | |
| | | |
| |Қасқырдың тапсырмасы: | |
| |Құстар туралы мақал-мәтел, тиым сөздер, | |
| |тақпақ айтып беріңдерші? | |
| |Тақпақтар: | |
| |1-ші бала: Ой балалар, балалар, | |
| |Құстарда да ана бар, | |
| |Құстарда да бала бар, |Қасқыр – волк. |
| |Құс ұясын бұзбайық, | |
| |Обалына қалмайық. | |
| |2-ші бала: | |
| |Шыр-шыр еткен торғайды, | |
| |Қорғамасаң болмайды. | |
| |Кіп-кішкентай торғайлар, | |
| |Ағаштарды қорғайды. | |
| |3-ші бала: | |
| |Таспен атып торғайды, | |
| |Ұя бұзған оңбайды. | |
| |Құс өкпелеп кетеді, | |
| |Бақшамызға қонбайды. | |
| | | |
| |Мақал – мәтелдер: | |
| |1-ші бала: Құс жеткен жерге қонады. | |
| |2-ші бала: Қара құс басып жейді, | |
| | | |
| |Сұңқар шұқып жейді. | |
| |3-ші бала: Қарлығаш көктем нышаны. | |
| | | |
| |Тиым сөздер: | |
| |Құстың ұясын бұзба; Құстың жұмыртқасын | |
| |жарма; ағашты сындырма. | |
| |- Жақсы, жарайсыңдар, қасқырдың да | |
| |тапсырмасын орындап бердік. | |
| |Бауырсақ: - Рахмет балалар, қасқырдан да| |
| |құтқардыңдар деп әрі қарай домалап | |
| |келеді. Шөп үстінде құлпынай жеп жатқан | |
| |аюға кездеседі. | |
| |Аю: Бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін. | |
| |Бауырсақ: Жемеші мені, мен саған одан да| |
| |өлең айтып берейін. | |
| |Аю: Менде қызық ойын бар, | |
| | | |
| |Ал ықылас қойыңдар. | |
| |Қане тәртіп сақтайық, | |
| |Мен берген тапсырманы орындайық. | |
| |Аюдың тапсырмасы: | |
| |Дидактикалық ойын: | |
| |“Үй құстары мен дала құстарын ажырат”. | |
| |Жарайсыңдар балалар, мен тағы бір | |
| |құтқарып қалдыңдар. Бауырсақ домалап | |
| |келе жатып бір дыбысты естейді. | |
| |Түлкі: Түлкішегім, құлыным, | |
| |Сен ғой менің тілегім. |Аю – медведь. |
| |Аңшы кімді қумаған, | |
| |Жарылмасын жүрегің – деп түлкі баласын | |
| |үйретіп жатыр екен. | |
| |Түлкі: Амансың ба, бауырсақ. Көргендерге| |
| |ұнайды, жүзің қызыл шұрайлы, мен сені | |
| |жеймін. | |
| |Бауырсақ: Жемеші мені, мен саған өлең |Түлкі – лиса. |
| |айтып беремін. | |
| |Атадан да қаштым, | |
| |Әжеден де қаштым, | |
| |Сенен де қашып кетемін. | |
| |Түлкі: Оңай құтыла алмассың, менің |Балалар сергіту |
| |тапсырмамды орында. |жаттығуын қимылмен|
| |Түлкінің тапсырмасы |жасайды. |
| |Маған алтын балықтың суретін салып | |
| |беріңдерші. Балалардың өз бетінше | |
| |жұмыстары. | |
| |Сергіту сәті | |
| |Қарлығаш болып ұшайық, | |
| |Торғай болып қонайық. | |
| |Сауысқан болып секіріп, | |
| |Тоқылдақ болып шоқиық. | |
| |Қане қанат жазайық, | |
| |Қарлығаш болып ұшайық. | |
| |Ұшып-ұшып алайық, | |
| |орнымызға қонайық. | |
|Рефлексивті- |Оқу іс-әрекетін қорытындылау. Балаларды | |
|түзетушілік |соңынан оқу іс-әрекетке белсенділік |Балалар қуанышты |
| |танытқаны үшін мақтап, мадақтау. |сезімде болады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: мақал – мәтелдер, тиым сөздерді білу;
Меңгерді: ұйымшылдықты, ұқыптылықты, қамқор болуды;
Игерді:
слайдпен жұмыс жасауды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz