Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Ертегілер елінде


Батыс Қазақстан облысы
Зеленов ауданы
Дарьинск жалпы орта білім беретін қазақ мектебінің «Балапан» шағын
орталығының тәрбиешісі Кенжина Гулсьсара Рахметовна

Білім беру саласы: «Қатынас»
Тақырыбы:
«Бауырсақ»
Бөлімі:
«Ертегілер елінде»
Мақсаты:

а)Тәрбиелік: Қызығушылықтарын, талғампаздықтарын және бір-біріне қамқор
бола білуге тәрбиелеу.

ә)Дамытушылық: Балаларға бағыт -бағдар бере отырып, өздіктерінен жұмыс
істету, ой-өрісін дамыта отырып өздіктерінен қорытынды шығаруға
машықтандыру;

б)Білімділік: Ертегі арқылы балалардың өмірге деген көзқарасын
қалыптастыру, жақсылық пен жамандықты айыра білуге үйрету;

Көрнекілігі: Слайд, құстардың суреттері.

Әдіс-тәсілі: көрсету, әңгімелеу, ойындар.
Қостілділік
компонент: қоян – заяц, қасқыр – волк, аю- медведь, түлкі-лиса.

|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің әрекеті |Баланың әрекеті |
|Мотивациялық |Психологиялық сәт: | |
|қозғаушылық |Біз орманға барайық, | |
| |Жан-жағымымызға қарайық. | |
| |Аю шықты қорбаңдап, | |
| |Қасқыр шықты ырылдап, |Балалардың жауабы.|
| |Түлкі шықты майысып, | |
| |Қоян шықты секіріп, | |
| |Қорықпаңдар балалар | |
| |Орындарыңды табыңдар. | |
| |- Балалар, біздер қандай ертегілер | |
| |білеміз? | |
| |- Шалқан ертегісінде қандай кейіпкерлер | |
| |бар? | |
| |- Түлкінің жасаған қылығы қандай? Бұл | |
| |қай ертегіден? | |
| |Ғажайып сәт: | |
| | | |
| |Тәрбиеші: - Балалар, мен балабақшаға |Балалар қорапшаны |
| |келе жатқанда сиқырлы қорапша тауып |көргендеріне |
| |алдым. Қорапшаны ашып қарайын. Балалар, |қуанады. |
| |қорапшаның ішінде, міне, хат бар екен. | |
| |Хатта не жазылғанын оқып берейін. | |
| |Ортаңғы “Балапан” тобының балаларына | |
| |“Бауырсақ” ертегісіндегі жануарлардан. |- Ия. |
| |Жануарлар бауырсаққа тапсырма беріпті, | |
| |ал бауырсақ жануарлардан құтылу үшін | |
| |сендерден көмек сұрапты. Бауырсаққа | |
| |көмектесеміз бе? | |
|Ұйымдастырушы- | - Олай болса, мен сендерге “Бауырсақ” | |
|ізденістік |ертегісін оқып берейін. Ерте, ерте, |Балалар ертегіні |
| |ертеде бір ата мен әже болыпты. |зең қоя отырып |
| |Атасы: Кемпір-ау, маған бауырсақ пісіріп|тыңдайды. |
| |берсеңші. Әжесі: - Неден пісірейін, ұн | |
| |жоқ қой. | |
| |Атасы: Қаптың түбін қақ, бауырсақтық ұн | |
| |табылып қалар. Әжесі қаптың түбін қағып,| |
| |қалған ұннан бауырсақ пісіреді де, | |
| |суытып терезе алдына қояды. Бауырсақ | |
| |домалап кетеді. Орман ішіне домалап | |
| |келіп қоянға тап болады. | |
| |Қоян: Бауырсақ, бауырсақ мен сені жеп | |
| |қоямын. | |
| |Бауырсақ: - Жоқ, сен мені жеме, саған |Қоян – заяц. |
| |өлең айтып беремін, соны тыңда. | |
| | | |
| |Атадан да қаштым, | |
| |Әжеден де қаштым, | |
| |Қоян сенен де қашып кетемін. | |
| |Қоян: Бауырсақ, сенің өлеңің жақсы, сен | |
| |одан да менің тапсырмамды орында. | |
| |Бауырсақ: Енді не істедім? Балалар, | |
| |сендер маған көмектесіңдерші? | |
| |“Қоянның тапсырмасы” | |
| |Тақтадағы құстарды атап беріңдерші?!. | |
| |- Жақсы, жарайсыңдар балалар, қоянның | |
| |тапсырмасын орындадық. | |
| | | |
| |Бауырсақ домалап, қояннан қашып ағаш | |
| |түбінде жатқан қасқырға кездеседі. | |
| |Қасқыр: Бауырсақ, бауырсақ, мен сені | |
| |жеймін. | |
| |Бауырсақ: Жемеші, мен саған өлең айтып | |
| |берейін. |Балалардың жауабы |
| |Қасқыр: Жоқ, өлеңіңнің керегі жоқ, одан | |
| |да сен менің тапсырмамды орында. | |
| | | |
| |Қасқырдың тапсырмасы: | |
| |Құстар туралы мақал-мәтел, тиым сөздер, | |
| |тақпақ айтып беріңдерші? | |
| |Тақпақтар: | |
| |1-ші бала: Ой балалар, балалар, | |
| |Құстарда да ана бар, | |
| |Құстарда да бала бар, |Қасқыр – волк. |
| |Құс ұясын бұзбайық, | |
| |Обалына қалмайық. | |
| |2-ші бала: | |
| |Шыр-шыр еткен торғайды, | |
| |Қорғамасаң болмайды. | |
| |Кіп-кішкентай торғайлар, | |
| |Ағаштарды қорғайды. | |
| |3-ші бала: | |
| |Таспен атып торғайды, | |
| |Ұя бұзған оңбайды. | |
| |Құс өкпелеп кетеді, | |
| |Бақшамызға қонбайды. | |
| | | |
| |Мақал – мәтелдер: | |
| |1-ші бала: Құс жеткен жерге қонады. | |
| |2-ші бала: Қара құс басып жейді, | |
| | | |
| |Сұңқар шұқып жейді. | |
| |3-ші бала: Қарлығаш көктем нышаны. | |
| | | |
| |Тиым сөздер: | |
| |Құстың ұясын бұзба; Құстың жұмыртқасын | |
| |жарма; ағашты сындырма. | |
| |- Жақсы, жарайсыңдар, қасқырдың да | |
| |тапсырмасын орындап бердік. | |
| |Бауырсақ: - Рахмет балалар, қасқырдан да| |
| |құтқардыңдар деп әрі қарай домалап | |
| |келеді. Шөп үстінде құлпынай жеп жатқан | |
| |аюға кездеседі. | |
| |Аю: Бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін. | |
| |Бауырсақ: Жемеші мені, мен саған одан да| |
| |өлең айтып берейін. | |
| |Аю: Менде қызық ойын бар, | |
| | | |
| |Ал ықылас қойыңдар. | |
| |Қане тәртіп сақтайық, | |
| |Мен берген тапсырманы орындайық. | |
| |Аюдың тапсырмасы: | |
| |Дидактикалық ойын: | |
| |“Үй құстары мен дала құстарын ажырат”. | |
| |Жарайсыңдар балалар, мен тағы бір | |
| |құтқарып қалдыңдар. Бауырсақ домалап | |
| |келе жатып бір дыбысты естейді. | |
| |Түлкі: Түлкішегім, құлыным, | |
| |Сен ғой менің тілегім. |Аю – медведь. |
| |Аңшы кімді қумаған, | |
| |Жарылмасын жүрегің – деп түлкі баласын | |
| |үйретіп жатыр екен. | |
| |Түлкі: Амансың ба, бауырсақ. Көргендерге| |
| |ұнайды, жүзің қызыл шұрайлы, мен сені | |
| |жеймін. | |
| |Бауырсақ: Жемеші мені, мен саған өлең |Түлкі – лиса. |
| |айтып беремін. | |
| |Атадан да қаштым, | |
| |Әжеден де қаштым, | |
| |Сенен де қашып кетемін. | |
| |Түлкі: Оңай құтыла алмассың, менің |Балалар сергіту |
| |тапсырмамды орында. |жаттығуын қимылмен|
| |Түлкінің тапсырмасы |жасайды. |
| |Маған алтын балықтың суретін салып | |
| |беріңдерші. Балалардың өз бетінше | |
| |жұмыстары. | |
| |Сергіту сәті | |
| |Қарлығаш болып ұшайық, | |
| |Торғай болып қонайық. | |
| |Сауысқан болып секіріп, | |
| |Тоқылдақ болып шоқиық. | |
| |Қане қанат жазайық, | |
| |Қарлығаш болып ұшайық. | |
| |Ұшып-ұшып алайық, | |
| |орнымызға қонайық. | |
|Рефлексивті- |Оқу іс-әрекетін қорытындылау. Балаларды | |
|түзетушілік |соңынан оқу іс-әрекетке белсенділік |Балалар қуанышты |
| |танытқаны үшін мақтап, мадақтау. |сезімде болады. |

Күтілетін нәтиже:

Біледі: мақал – мәтелдер, тиым сөздерді білу;

Меңгерді: ұйымшылдықты, ұқыптылықты, қамқор болуды;

Игерді:
слайдпен жұмыс жасауды.


Ұқсас жұмыстар
Ертегілер әлеміне саяхат
Тақырып Ертегілер әлеміне саяхат
Қорытынды ұпай
Түлкі мен қасқыр
Ертегілер не деген ғаламат!
Кім тапқыр
Қазақ тілі «білім сайысы»
Көжек мәтініндегі тірек сөздермен жұмыс
Білімнің күні
Білім бастауы болған әліппені құрметтеуге тәрбиелеу
Пәндер