Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Көктем келді


Батыс Қазақстан облысы
Зеленов ауданы
Дарьинск жалпы орта білім беретін қазақ мектебінің «Балапан» шағын
орталығының тәрбиешісі Аталикова Орынша Шайхымовна

Білім беру саласы: «Таным»
Тақырыбы: «Көктем келді»
Бөлімі: «Экология»
Мақсаты:
Балалардың табиғатта көктемде болатын өзгерістер туралы түсінігні
кеңейту.Балаларға көктем мезгілінің ауа-райының,адамдардың
киімдерінде,қарапайым табиғи өзгерістерді байқауға үйрету.Қоршаған әлемнің
әдемілігі мен оған деген қамқорлық қарым-қатынасқа байланысты мейірімді
сезімдірді,құмарлықты,әуезтілікті тәрбиелеу.Балаларға табиғат пен ауа-райын
бақылау нәтижелерін тілдік сөйлеу арқылы жеткізуін уйрету.
Әдіс тәсілдер: Тәжірибе,саяхат,құрастыру,жапсыру.
Қостілділік компонент: Су - вода, құм - песок, мөлдір - прозрачный.

|Әрекет кезеңдері | | |
| |Тәрбиешінің әрекеті |Балалар әрекеті |
|Мотивациялық |Психологиялық сәт: «Ауа райы»ойыны:|Балалар өйлен сөздеріне |
|қозғаушылық |Күн ұйықтады |қимылдар жасап,бір-біріне|
| |Күн оянды |күлімсіреп алақан жылуын |
| |Жел тұрды |береді. |
| |Бұлт шатырлады | |
| |Жаңбыр жауды | |
| |Жаңбыр басылды | |
| |Күн ашылды | |
| |(Балалар алақандарын түйістіріп,бір| |
| |біріне жылу таратып,күлімсірейді) | |
|Ұйымдастырушы-ізде|Ғажайып сәт:үстел үстіндегі |Балалар |
|стіруші |«Сыйқырлы қақпалардың »пайда |қақпаларды,сиқырлы таяқты|
| |болғанын көріп,оның қалай пайда |көріп,таңданып, қуанады. |
| |болғанын іздеп,бұрыштан жабулы | |
| |тұрған заттың бетін ашып балалардың| |
| |назарын аударып,астынан хат пен | |
| |сыйқырлы таяқшаны табу.Хаттың | |
| |«Табиғат анадан»екенін, бірнеше | |
| |тапсырмалар берілгенін,оны | |
| |орындаған кезде қақпалардың | |
| |ашылатынын хабарлау.Қақпалардың |Балалар сұрақтарға толық |
| |қола,күміс,алтын екенін айту.I-ші |жауаб береді. |
| |тапсырма: | |
| |1)Жылдың қай мезгілі? | |
| |2)Көктем мезгілінде ауа-райы |Сиқырлы таяқпен қақпанын |
| |жылып,күн несін шашады? |ашылғанына таңданады. |
| |3)Қар еріп,жер кеуіп,жерге нелер | |
| |шыға бастайды? | |
| |4)Қандай құстар ұшып келеді? |Балалар табиғат |
| |Міне балалар сендердің көктем |сыйларын,су түрлерін |
| |мезгілі туралы берген жауабтарыңа,|атайды. |
| |«Табиғат ана»риза болып өзінің қола| |
| |қақпасын ашады деп-таяқты | |
| |тигізіп,қақпаны ашу. | |
| |II-тапсырма: | |
| |Қола қақпанын ішінен ковертті | |
| |алып,оқып, «Табиғат сыйы»,табиғат | |
| |дегеніміз не?-деп,балалардың |Сумен тәжірибелер |
| |жауабынан |жасап,сұрақтарға жауаб |
| |(аспан,ай,күн...)кейін,міне балалар|береді.Өзең айналасын |
| |осындай әсем табиғатты жақсы көріп |тазалап,тәжірибе жасауға |
| |аялау керек.Осы табиғаттың бір түрі|уақ тастар жинайды. |
| |сумен тәжірибе жасаймыз.Ол үшін | |
| |судың түрлерін атаумыз керек.Судың | |
| |түрлері(тұман,жаңбыр,қар,мұз,шық) | |
| |Міне сендердің алдарында су,құм | |
| |тұр.Бүгінгі оқу іс-әрекетінде таза |Өлең жолдарына қимыл |
| |судың қалай ластанатынын |жасайды.Сұрақтарға жауаб |
| |бақылаймыз.Су-вода,құм-песок,мөлдір|беріп қима суреттерден |
| |-прозрачный. |көктем көрінісін |
| |1)су қандай? |құрастырады. |
| |2)судың түсі барма? |Балалар білетін тыйым |
| |3)Құмды суға салғанда, су қандай |сөздерін айтты.май |
| |күйге айналады?Балаларға «Өзен |қағаздан жұмырлап,гүл |
| |жағалауына »барып көктемгі |жасап,ұжымдық жұмыс |
| |табиғатты,өзендегі суды бақылауға |орындады.Көктемнің |
| |баратындарын айтып,көздерін |алғашқы гүлдерін |
| |жұмғызу,автобуста дем алып |атап,өлең жолдарын айтты.|
| |кейін,көздерін ашып,автобустан | |
| |түсулерін айту.Өзеңдегі көңілсіз |Балалар білетін |
| |жағдайды көріп,оның айналасындағы |ертегілерін атап |
| |қағаз,қоқысты жинатып,уақ тастарды |айтып,балапанды |
| |тәжірибе жасауға жинап алуларын |көріп,таңданып,қуанышқа |
| |түсіндіру. |бөлеңді. |
| |Сергіту сәті:(Бала бақшаға | |
| |табиғатты бақылап,серуендеп | |
| |баратындарын айту)Жаңа оқу іс | |
| |әрекетін нығайту. | |
| |Көктемгі табиғатты қима суреттер | |
| |арқылы құрастыртып,күміс қақпаны | |
| |ашу. | |
| |III-ші тапсырма:табиғатты | |
| |аялап,ондағы тіршілікті бүлдірмеу | |
| |үшін тыйым сөздер айтқызу. | |
| |«Көктемгі бақбақтар» әдемі гүлдерін| |
| |жапсыртып,ұжымдық жұмыс | |
| |жасату,көктемнін алғашқы гүлдерін | |
| |ататқызу,тақпақтарын айтқызу. | |
| |«Табиғат ана»ризашылығын білдірді | |
| |деп-алтын қақпаны ашу.Алтын қақпа | |
| |ішінен,алтын сандық шығару. | |
| |IV-ші тапсырма: | |
| |Алтын сандық ашылу үшін білетін | |
| |ертегілердің аттарын | |
| |ататқызып,сандық ішіне жұмыртқаны | |
| |шығарып,балапанды көрсетіп, | |
| |«Табиғат сыйы»дегеніміз осы деп,оқу| |
| |іс әрекетін аяқтау. | |
|Рефлексивті |Балалардан не білгендерін,немен |Балалар немен танысып |
|түзетуілік |тәжірибе |білгенін айтып,бір біріне|
| |жасағандарын сұрап,балалардың |баға берді.Сыйлыққа |
| |белсенділіктерін сұрап бір біріне |ризашылықтарын білдірді. |
| |баға бергізіп мадақтау.Сандық | |
| |түбінен балаларға табиғат ананың | |
| |сыйлықтарын тарату. | |

Күтілетін нәтиже:
Біледі: Табиғатта болатын өзгерістерді
Игереді:Тәжірибе арқылы табиғатты бақылауды.
Меңгерді:Қоршаған ортаның әдемілігі мен оған деген қамқорлық пен
мейірімділікті.


Ұқсас жұмыстар
Тақырып - Көктем келді
Көктем келді, көктемгі табиғат өзгерістерімен таныстыру
Құстар біздің досымыз жайлы ақпарат
Көктем. көктем келді. ана тілі пәнінен ашық сабақ
Үстеудің түрлерін ажырату
Көктем жайлы ақпарат
Гүлдерімен қай кезең
3-сынып. көктем. етістіктен өткенді қайталау
Құс – көктем жаршысы
Құстардың суреттері
Пәндер