Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Мұздақ ертегісі

Батыс Қазақстан облысы
Зеленов ауданы
Дарьинск жалпы орта білім беретін қазақ мектебінің <<Балапан>> шағын орталығының тәрбиешісі Аталикова Орынша Шайхымовна

Білім беру саласы: <<Қатынас>> Бөлім: <<Жоба>> Тақырыбы: <<Мұздақ>> ертегісі Әдіс-тәсілдері: тәжірибе түрде, ертегі айту. Көрнекілігі: стакандағы су, мұз текшелері. Мақсаты:
* Балаларды (судың бір күйі) мұздың сапасымен ж/е қасиеттерімен таныстыру.
* Алған ұғымдар негізінде қауіпсіздік ережелерін қалыптастыру.
* Балалардың танымдық қызығушылықтарын арттыру.

Қостілділік компонент: Мұз - лед, мұздақ - сосулька.

Әрекет
кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың
Іс-әрекеті
Мотивациялық
қозғаушы
Психологиялық жаттығу: <<мөлдір су>>
Үлкен-кіші бәріміз
Дос болайық сумен біз - деп алақандарын түйістіртіп, бір-біріне жылу бергізіп, күлімсірету.
Балалар өлең сөздеріне
Сәйкес қимылдар жасап, алақан жылуын беріп, бір-біріне күлімсірейді.
Ұйымдастыру
іздестіруші
Ғажайып сәт: (судың сылдыры, әуен ойналып) топқа <<су-ана>> келеді.
Су-ана: Сәлеметсіздерме балалар! Балалар сендерді мен туралы көп нәрсе біледі деп естіп сендерге өзіммен бірге тапсырма ала келдім.
Тәрбиеші: Олай болса төрге шығыңыз, жақсы келдіңіз, бүгін біз балалармен сіздің отбасыңыз туралы айтқалы отырмыз. Балаларға сұрақтар қою.
* Қандай жыл мезгілдерін білеміз?
* Қазір жылдың қай мезгілі?
* Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?
Балалар енді біз өткен оқу іс-әрекетін есімізге түсіріп су-анаға мұз және мұздақ туралы не білетімізді айтып берейік.
* Мұздақты ауызға болмайды! Неге? Өйткені ол суық, тамағымыз ауырып қалуы мүмкін.
* Мұздақты лақтыруға болмайды! Неге? Өйткені ол қатты, лақтырғанда сынып, адамға тисе денені ауыртады.
* Көктем мезгілінде өзендегі мұз үстімен жүруге болмайды! Неге? Өйткені ауа-райы жылынып, қалын мұз жұқарып, сынып суға батып кетуге болады.
Балалар бұл мұздың зиян жақтары, ал бүгінгі жобада мұздың пайдалы жақтарымен танысып мұздақ ертегісінмен танысамыз. Балаларға <<Мұздақ>> ертегісін екі рет айтып беру.
Сергіту сәті: <<Австриялық жаңбыр>> (әуен арқылы)
Жаңа оқу іс-әрекетін нығайту.
Енді балалар су-ананың әкелген тапсырмаларын орындайық:
1.Тапсырма:
Алдарындағы мұз текшелерін анықтату (суық, қатты, мөлдір)
Енді осы <<Мұздақ>> су-ананың қызы екенін дәлелдеп көрейік. Мұз текшелерін стакандағы жылы суға салғызу. (мұз жылы жерде еріп, суға айналады).
2.Тапсырма: <<Су, су емес>>
Балалар көңілді көңіл күймен қонақты қарсы алады.




Сұрақтарға толық жауап береді.


Балалар мұз бен мұздақтардың қасиеттері айтады.











Әуен арқылы балалар қимыл жасайды.
Жаңа оқу іс-әрекеті бойынша сұрақтарға толық жауаб береді.




Рефлексифті
түзетушілік
3.Тапсырма: <<Мұздақ суретін салғызу. Түсіндіріп, әдіс тәсілін көрсету. Балаларға құрбыларының ұнаған жұмыстарын тандату, тақтаға ілу. Балалардың оқу іс-әрекетіндегі белсенділіктерін мадақтап қол соғу. Суреттерін су-анаға силау.
Су-ана: Балалар сендерге көп рахмет! Сендер менің отбасым туралы көп нәрсе біледі екенсіндер. Менде сендерге құр қол келген жоқпын менің де сендерге сыйлығым бар. Су-ана рахметін айтып сыйлығын беріп қоштасады.
Балалар бір-бірінің суреттерін тандап баға береді.


Күтілетін нәтиже: Біледі: Мұздың сапасын, қасиеттерін. Игереді: Қауіпсіздік ережелерін. Меңгереді: Мұздың пайдалы зиян жақтарын.

Ұқсас жұмыстар
З.Шүкіров.Ақша қар
Біріккен сөздер туралы ақпарат
Бездердің негізгі қызметтері
Тіркесті сөздер
Үйкеліс коэффициенті
"сырттаңдар" ертегісі 5 сынып
Қазақ хрестоматиясының авторы кім
Әдеби ертегі
Байлық пен ақыл (ертегі)
«қырық өтірік» ертегісі
Пәндер