Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Мұздақ ертегісі
Батыс Қазақстан облысы
Зеленов ауданы
Дарьинск жалпы орта білім беретін қазақ мектебінің <<Балапан>> шағын орталығының тәрбиешісі Аталикова Орынша Шайхымовна
Білім беру саласы: <<Қатынас>> Бөлім: <<Жоба>> Тақырыбы: <<Мұздақ>> ертегісі Әдіс-тәсілдері: тәжірибе түрде, ертегі айту. Көрнекілігі: стакандағы су, мұз текшелері. Мақсаты:
* Балаларды (судың бір күйі) мұздың сапасымен ж/е қасиеттерімен таныстыру.
* Алған ұғымдар негізінде қауіпсіздік ережелерін қалыптастыру.
* Балалардың танымдық қызығушылықтарын арттыру.
Қостілділік компонент: Мұз - лед, мұздақ - сосулька.
Әрекет
кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың
Іс-әрекеті
Мотивациялық
қозғаушы
Психологиялық жаттығу: <<мөлдір су>>
Үлкен-кіші бәріміз
Дос болайық сумен біз - деп алақандарын түйістіртіп, бір-біріне жылу бергізіп, күлімсірету.
Балалар өлең сөздеріне
Сәйкес қимылдар жасап, алақан жылуын беріп, бір-біріне күлімсірейді.
Ұйымдастыру
іздестіруші
Ғажайып сәт: (судың сылдыры, әуен ойналып) топқа <<су-ана>> келеді.
Су-ана: Сәлеметсіздерме балалар! Балалар сендерді мен туралы көп нәрсе біледі деп естіп сендерге өзіммен бірге тапсырма ала келдім.
Тәрбиеші: Олай болса төрге шығыңыз, жақсы келдіңіз, бүгін біз балалармен сіздің отбасыңыз туралы айтқалы отырмыз. Балаларға сұрақтар қою.
* Қандай жыл мезгілдерін білеміз?
* Қазір жылдың қай мезгілі?
* Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?
Балалар енді біз өткен оқу іс-әрекетін есімізге түсіріп су-анаға мұз және мұздақ туралы не білетімізді айтып берейік.
* Мұздақты ауызға болмайды! Неге? Өйткені ол суық, тамағымыз ауырып қалуы мүмкін.
* Мұздақты лақтыруға болмайды! Неге? Өйткені ол қатты, лақтырғанда сынып, адамға тисе денені ауыртады.
* Көктем мезгілінде өзендегі мұз үстімен жүруге болмайды! Неге? Өйткені ауа-райы жылынып, қалын мұз жұқарып, сынып суға батып кетуге болады.
Балалар бұл мұздың зиян жақтары, ал бүгінгі жобада мұздың пайдалы жақтарымен танысып мұздақ ертегісінмен танысамыз. Балаларға <<Мұздақ>> ертегісін екі рет айтып беру.
Сергіту сәті: <<Австриялық жаңбыр>> (әуен арқылы)
Жаңа оқу іс-әрекетін нығайту.
Енді балалар су-ананың әкелген тапсырмаларын орындайық:
1.Тапсырма:
Алдарындағы мұз текшелерін анықтату (суық, қатты, мөлдір)
Енді осы <<Мұздақ>> су-ананың қызы екенін дәлелдеп көрейік. Мұз текшелерін стакандағы жылы суға салғызу. (мұз жылы жерде еріп, суға айналады).
2.Тапсырма: <<Су, су емес>>
Балалар көңілді көңіл күймен қонақты қарсы алады.
Сұрақтарға толық жауап береді.
Балалар мұз бен мұздақтардың қасиеттері айтады.
Әуен арқылы балалар қимыл жасайды.
Жаңа оқу іс-әрекеті бойынша сұрақтарға толық жауаб береді.
Рефлексифті
түзетушілік
3.Тапсырма: <<Мұздақ суретін салғызу. Түсіндіріп, әдіс тәсілін көрсету. Балаларға құрбыларының ұнаған жұмыстарын тандату, тақтаға ілу. Балалардың оқу іс-әрекетіндегі белсенділіктерін мадақтап қол соғу. Суреттерін су-анаға силау.
Су-ана: Балалар сендерге көп рахмет! Сендер менің отбасым туралы көп нәрсе біледі екенсіндер. Менде сендерге құр қол келген жоқпын менің де сендерге сыйлығым бар. Су-ана рахметін айтып сыйлығын беріп қоштасады.
Балалар бір-бірінің суреттерін тандап баға береді.
Күтілетін нәтиже: Біледі: Мұздың сапасын, қасиеттерін. Игереді: Қауіпсіздік ережелерін. Меңгереді: Мұздың пайдалы зиян жақтарын.
Зеленов ауданы
Дарьинск жалпы орта білім беретін қазақ мектебінің <<Балапан>> шағын орталығының тәрбиешісі Аталикова Орынша Шайхымовна
Білім беру саласы: <<Қатынас>> Бөлім: <<Жоба>> Тақырыбы: <<Мұздақ>> ертегісі Әдіс-тәсілдері: тәжірибе түрде, ертегі айту. Көрнекілігі: стакандағы су, мұз текшелері. Мақсаты:
* Балаларды (судың бір күйі) мұздың сапасымен ж/е қасиеттерімен таныстыру.
* Алған ұғымдар негізінде қауіпсіздік ережелерін қалыптастыру.
* Балалардың танымдық қызығушылықтарын арттыру.
Қостілділік компонент: Мұз - лед, мұздақ - сосулька.
Әрекет
кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың
Іс-әрекеті
Мотивациялық
қозғаушы
Психологиялық жаттығу: <<мөлдір су>>
Үлкен-кіші бәріміз
Дос болайық сумен біз - деп алақандарын түйістіртіп, бір-біріне жылу бергізіп, күлімсірету.
Балалар өлең сөздеріне
Сәйкес қимылдар жасап, алақан жылуын беріп, бір-біріне күлімсірейді.
Ұйымдастыру
іздестіруші
Ғажайып сәт: (судың сылдыры, әуен ойналып) топқа <<су-ана>> келеді.
Су-ана: Сәлеметсіздерме балалар! Балалар сендерді мен туралы көп нәрсе біледі деп естіп сендерге өзіммен бірге тапсырма ала келдім.
Тәрбиеші: Олай болса төрге шығыңыз, жақсы келдіңіз, бүгін біз балалармен сіздің отбасыңыз туралы айтқалы отырмыз. Балаларға сұрақтар қою.
* Қандай жыл мезгілдерін білеміз?
* Қазір жылдың қай мезгілі?
* Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?
Балалар енді біз өткен оқу іс-әрекетін есімізге түсіріп су-анаға мұз және мұздақ туралы не білетімізді айтып берейік.
* Мұздақты ауызға болмайды! Неге? Өйткені ол суық, тамағымыз ауырып қалуы мүмкін.
* Мұздақты лақтыруға болмайды! Неге? Өйткені ол қатты, лақтырғанда сынып, адамға тисе денені ауыртады.
* Көктем мезгілінде өзендегі мұз үстімен жүруге болмайды! Неге? Өйткені ауа-райы жылынып, қалын мұз жұқарып, сынып суға батып кетуге болады.
Балалар бұл мұздың зиян жақтары, ал бүгінгі жобада мұздың пайдалы жақтарымен танысып мұздақ ертегісінмен танысамыз. Балаларға <<Мұздақ>> ертегісін екі рет айтып беру.
Сергіту сәті: <<Австриялық жаңбыр>> (әуен арқылы)
Жаңа оқу іс-әрекетін нығайту.
Енді балалар су-ананың әкелген тапсырмаларын орындайық:
1.Тапсырма:
Алдарындағы мұз текшелерін анықтату (суық, қатты, мөлдір)
Енді осы <<Мұздақ>> су-ананың қызы екенін дәлелдеп көрейік. Мұз текшелерін стакандағы жылы суға салғызу. (мұз жылы жерде еріп, суға айналады).
2.Тапсырма: <<Су, су емес>>
Балалар көңілді көңіл күймен қонақты қарсы алады.
Сұрақтарға толық жауап береді.
Балалар мұз бен мұздақтардың қасиеттері айтады.
Әуен арқылы балалар қимыл жасайды.
Жаңа оқу іс-әрекеті бойынша сұрақтарға толық жауаб береді.
Рефлексифті
түзетушілік
3.Тапсырма: <<Мұздақ суретін салғызу. Түсіндіріп, әдіс тәсілін көрсету. Балаларға құрбыларының ұнаған жұмыстарын тандату, тақтаға ілу. Балалардың оқу іс-әрекетіндегі белсенділіктерін мадақтап қол соғу. Суреттерін су-анаға силау.
Су-ана: Балалар сендерге көп рахмет! Сендер менің отбасым туралы көп нәрсе біледі екенсіндер. Менде сендерге құр қол келген жоқпын менің де сендерге сыйлығым бар. Су-ана рахметін айтып сыйлығын беріп қоштасады.
Балалар бір-бірінің суреттерін тандап баға береді.
Күтілетін нәтиже: Біледі: Мұздың сапасын, қасиеттерін. Игереді: Қауіпсіздік ережелерін. Меңгереді: Мұздың пайдалы зиян жақтарын.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz