Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Деректер қоры, олардың түрлері. 9 сынып



№ 25 орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

А Ш Ы Қ С А Б А Қ

Тақырыбы: «Деректер қоры, олардың түрлері»

Сыныбы: 9 «А»

Күні: 02.03.2015 ж.

9- сыныпқа арналған «Деректер қоры, олардың түрлері»

тақырыбына арналған қысқа мерзімді жоспар

|Сабақтың |Деректер қоры, олардың түрлері |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |Негізгі мақсат: Оқушыларды деректер қоры ұғымымен, оның түрлерімен |
|мақсаты |таныстырып, деректер қорын құру тәсілдерін қолдана отырып, |
| |компьютермен жұмыс жасауға машықтау |
| |Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, пәнге деген |
| |қызығушылықтарын арттыру, белсенділіктерін дамыту, өзара көмектесу, |
| |жекелей жұмыс істей білу қабілеттерін дамыту. |
| |Тәрбиелік: жауапкершілікке, шапшаңдыққа, тиянақтылыққа баулу, |
| |ақпараттық мәдениетке, компьютерлік сауаттылыққа тәрбиелеу. |
|Күтілетін |MS Access бағдарламасының мүмкіндіктерімен танысып, деректер қорын |
|нәтиже |құру тәсілдерін меңгереді, деректер қорымен компьютерде жұмыс |
| |жасауға дағдыланады. Теориялық білімдерін практикада қолдана алады. |
| |Логикалық қабілеті дамиды. |
|Сабақ кезеңдері|Мұғалім іс-әрекеті |Уақыты |Ресурстар |
|Ұйымдастыру |Оқушылармен амандасып, суреттер арқылы топқа |2 минут | |
|кезеңі |бөлу. | | |
| |Бағалау парағын таратады | | |
|Үй тапсырмасын |«ИЯ-ЖОҚ» кестесін оқушыларға таратады. |5 минут |«ИЯ-ЖОҚ» |
|тексеру |«ИЯ-ЖОҚ» кестесіне жазбаша жауап береді және | |кестесі |
| |бірін бірі тексеріп, бағалайды. Тақтаға дұрыс | | |
| |жауаптарды жазады. | | |
|Негізгі бөлім |Оқушыларға жаңа тақырыпты презентация арқылы |8 минут |интерактивт|
| |баяндап, өзара талдайды. | |і тақта, |
| |Деректер қоры, олардың түрлері тақырыбы бойынша| |презентация|
| |оқушылар тақырыпты ашады. | | |
| |Деректер қоры және олардың түрлерін талқылап, | | |
| |деректер қорын ұйымдастыру түрлерін анықтайды.| | |
| |Деректер қоры- қандай да бір ақпарат | | |
| |тасымалдауышта, мысалы, қағазда, кинотаспада, | | |
| |магниттік дискіде сақталған арнайы | | |
| |ұйымдастырылған деректердің жиынтығы. | | |
| |Деректер қорын басқару жүйесі – дегеніміз үлкен| | |
| |көлемді мәліметтерді сақтау, өңдеу және іздеу | | |
| |үшін арналған арнайы программалар | | |
| |Сақталатын ақпараттың сипатына қарай | | |
| |Факто-графиялық , Құжаттық | | |
| |Ақпаратты сақтау әдісі бойынша | | |
| |Орталықтандырылған, Бөліктелінген | | |
| |Ақпаратты ұйымдастыру құрылымы бойынша | | |
| |Реляциялық, Иерархиялық, Желілік | | |
| |Кестелік ақпаратпен біз күнделікті өмірде жиі | | |
| |кездесеміз. Мысалы, сынып журналы, күнделік, | | |
| |үлгірім табелі және т.б. | | |
| |Екі өлшемді кестелерден тұратын мәліметтер | | |
| |жиыны реляциялық деректер қоры болып саналады. | | |
| |Реляциялық немесе кестелік ДҚ өзінің | | |
| |бөліктерінің өзара байланысынан | | |
| |құрастырылған. | | |
| |Мысалы, “Сыныптағы оқушылардың тізімі” деректер| | |
| |базасы мына кесте түрінде ұсынылады. | | |
| |[pic] | | |
|Компьютермен |Берілген тапсырманы компьютерге жеке отырып |8 минут |Компьютер, |
|тәжірибелік |жұмыс жасайды | |интерактивт|
|жұмыс. |№1. «Мұғалім» деректер қоры мынандай | |і тақта. |
| |өрістерден тұрады: | | |
| | Аты-жөні, туған күні, жынысы, білімі, пәні, | | |
| |Әр өрістің типін анықтай отырып 5 жазбадан | | |
| |тұратын деректер қорын құр. | | |
| |  №2. «Пациент» деректер қоры мынадай | | |
| |өрістерден тұрады: Фамилиясы, туған күні, | | |
| |мекен-жайы, дәрігерге көрінген күні. Әр | | |
| |өрістің типін анықтай отырып, 5 жазбадан | | |
| |тұратын деректер қорын құр. | | |
| |№3. «Ауа-райы» мәліметтер қоры мынандай | | |
| |өрістерден тұрады: Күні, айы, температурасы,, | | |
| |желдің жылдамдығы. Әр өрістің типін анықтай | | |
| |отырып, 5 жазбадан тұратын деректер қорын құр. | | |
| | | | |
| |№4. «Оқушы» ДҚ кестесінің құрылымын жаса. | | |
| |Мынадай өрістерден тұрады: фамилиясы, аты, | | |
| |мектебі, сыныбы, туған күні. «Туған күні» | | |
| |өрісінен кейін «бойы» өрісін енгіз. | | |
| |  №5. «Кітапхана» ДҚ кестесінің құрылымын жаса.| | |
| | | | |
| |Мынадай өрістерден тұрады: инвентарлық нөмірі, | | |
| |авторы, кітаптің аты, баспахана аты, бет саны. | | |
| |«баспахана аты" өрісінен кейін «шығарған жылы» | | |
| |өрісін енгіз. | | |
| | №6. «Сабақ кестесі» ДҚ құр. | | |
| |Мынадай өрістерден тұрады: сабақтың реттік | | |
| |нөмірі, сабақтың басталу уақыты, сабақтың | | |
| |аяқталу уақыты, сабақтың аты, мұғалімнің | | |
| |аты-жөні. | | |
| |«Сабақтың аты» өрісінен кейін «кабинеттің | | |
| |нөмірі» өрісін енгіз. | | |
|Сергіту сәті |Ақпаратты мақал-мәтелдермен сәйкестендіру. |3 минут |интерактивт|
| |[pic] | |і тақта. |
|Постермен жұмыс|2 топқа тапсырма беріледі: |8 минут |постер |
| |1-топ «Деректер қоры және олардың түрлері. | | |
| |2-топ « Кестелік деректер қорының негізгі | | |
| |элементтері» | | |
| |Оқушылар өзара топпен талқылайды, ойларын | | |
| |сыныппен бөліседі | | |
|Қорытынды |Компьютер арқылы электронды тест тапсырады. |5 минут | |
|бөлім. |Тест 10 сұрақтан тұрады | | |
|Бағалау |Топ басшылары сабақтың әр кезеңінде оқушыларды|2 минут | |
| |бағалап отырады. | | |
|Рефлексия |«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы |2 минут | |
| |Оқушылар стикерлерін толтырып, стендке іледі. | | |
|Үйге тапсырма |Өз сынып оқушылары туралы толық мағлұматты | | |
| |қамтитын деректер қорын ұйымдастыру | | |

«ИӘ-ЖОҚ» кестесі

|№ |Тұжырымдама |ИӘ |ЖОҚ |
|1 |Паскаль бағдарламасы қолданбалы программаға жатады. | | |
|2 |Паскаль тілінде программа командаларын жазу үшін тек латын | | |
| |әріптері қолданылады | | |
|3 |Программа құрылымына қарай сызықтық, тармақталған, циклдік болып | | |
| |бөлінеді. | | |
|4 |Паскаль программасы 3 негізгі және бір қосымша бөлімнен тұрады. | | |
|5 |Паскаль программасында компиляция орындау – F12 пернесі. | | |
|6 |Паскаль программасында меншіктеу операторының белгіленуі [ = ]? | | |
|7 |Массивтер көлеміне қарай бір өлшемді және екі өлшемді болып | | |
| |бөлінеді? | | |
|8 |Модельдер – бұл түпнұсқа бойынша жасалған үлгі нысан. | | |
|9 |Компьютерлік модельдеу кезіндегі анықталған қате нәтиже бола алады| | |
| |ма ? | | |
|10 |Компьютерлік модельдеу 3 кезеңнен тұрады. | | |

«ИӘ-ЖОҚ» кестесі
|№ |Тұжырымдама |ИӘ |ЖОҚ |
|1 |Паскаль бағдарламасы қолданбалы программаға жатады. | | |
|2 |Паскаль тілінде программа командаларын жазу үшін тек латын | | |
| |әріптері қолданылады | | |
|3 |Программа құрылымына қарай сызықтық, тармақталған, циклдік болып | | |
| |бөлінеді. | | |
|4 |Паскаль программасы 3 негізгі және бір қосымша бөлімнен тұрады. | | |
|5 |Паскаль программасында компиляция орындау – F12 пернесі. | | |
|6 |Паскаль программасында меншіктеу операторының белгіленуі [ = ]? | | |
|7 |Массивтер көлеміне қарай бір өлшемді және екі өлшемді болып | | |
| |бөлінеді? | | |
|8 |Модельдер – бұл түпнұсқа бойынша жасалған үлгі нысан. | | |
|9 |Компьютерлік модельдеу кезіндегі анықталған қате нәтиже бола алады| | |
| |ма ? | | |
|10 |Компьютерлік модельдеу 3 кезеңнен тұрады. | | |

Бағалау парағы

|№ |Аты - жөні |«Иә-Жоқ» |Компьютерме|Постер |Электронды |Қорытынды |
| | |Кестесі |н |қорғау |тест |баға |
| | | |тәжірибелік| | | |
| | | |жұмыс | | | |
|1 | | | | | | |
|2 | | | | | | |
|3 | | | | | | |
|4 | | | | | | |
|5 | | | | | | |
|6 | | | | | | |

Бағалау парағы

|№ |Аты - жөні |«Иә-Жоқ» |Компьютерме|Постер |Электронды |Қорытынды |
| | |Кестесі |н |қорғау |тест |баға |
| | | |тәжірибелік| | | |
| | | |жұмыс | | | |
|1 | | | | | | |
|2 | | | | | | |
|3 | | | | | | |
|4 | | | | | | |
|5 | | | | | | |
|6 | | | | | | |


Ұқсас жұмыстар
Bde- дегі мәліметтер қоры қосымшасын құру компоненттері
Ms access әлемінде
Қосмекенділердің көптүрлілігі
Мәліметтер базасы терезесінде
Конструктор режиміндегі Товары кестесінің схемасы
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Табиғатты қорғау. 8 сынып
Ж. жабаев. жүз жасаған бәйтерек. 9-сынып
Ғылыми жоба жарысы
Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары.Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу
Пәндер