Орта мерзімді сабақ жоспары іі жартыжылдық. қазақ тіл, әдебиеті. 7-сынып

Қазақ тілі

7 «Ә» сыныбы

Аптасына-3 сағаттан

ІІІ тоқсан-30 сағат

Мерзімі:

Тақырыбы

Сағат саны

Оқып үйренудің негізгі мақсаты:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Модульдің кіріктірілуі:
Оқып үйренудің нәтижесі:
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:
Барлығын қосқанда:
Негізгі дерек-көздер:
Мерзімі::
Тақырыбы: Тұйық етістіктің түрленуі
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Тұйық етістіктің түрлену ерекшелігін ұғындыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту, Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі:: Тұйық етістіктің түрлену ерекшелігі туралы білім алады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, тақырыпты бекіту тапсырмалары.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті» әдісте мелік журналы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Тұйық етістіктің емлесі
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Сөйлемде тұйық етістіктің емлегесай айтылу, жазылуын түсіндіру. Сауаттылығын дамыту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту, Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі:: Тұйық етістіктің емлесі туралы түсінеді. Сауаттылығы дамиды.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Топтық, жұптық жұмыс, сергіту сәті, өзіндік жұмыс, тақырыпты талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. Ғаламтор, «Шың» оқу құралы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Етістіктің сөйлемдегі қызметі
Сағат саны: 2
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Етістіктің түрлерін еске түсіріп, оның сөйлемдегі қызметі туралы түсіндіру. Ой белсенділігін арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту, Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі:: Етістіктің сөйлемдегі қызметі туралы түсінеді. Сөздік қоры молайып, бірін- бірі бағалауға үйренеді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::

Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс,

шығармашылық жұмыс

тақырыпты бекіту тапсырмалары.

Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Шың» оқу құралы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Етістіктің шақтары туралы түсінік Осы шақ, нақ осы шақ
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Етістіктің шақтары туралы түсінік беру және оны анықтауды меңгерту. Өзара пікірлесе отырып, ойын дәлелдей білуге үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқып үйренудің нәтижесі:: Мәтіндегі етістіктің шақтарын анықтауды меңгереді. Қарым-қатынас дағдысын, идеялар алмаса білуді игереді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Топтық, жұптық жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, тест, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Шың» оқу құралы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Ауыспалы осы шақ. Көне түркі ескерткіштеріндегі осы шақ
Сағат саны: 2
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Ауыспалы осы шақ. нормаға сәйкес жасалу жолдары туралы білім беру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО , АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл-дер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Оқып үйренудің нәтижесі:: Мәтіндегі ауыспалы осы шақты анықтап, жасалу жолдары туралы білім алады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Топтық, жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, сәті, тест, тақырыпты бекіту тапсырмалары, талдаужұмыстары.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. Орфографиялық сөздік.
Мерзімі::
Тақырыбы:

Келер шақ. Болжалды келер шақ. Көне түркі ескерткішіндегі келер шақ.

???

Сағат саны: 2
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Келер шақ, болжалды келер шақтың жасалуы туралы білімін дамыту. Сауаттылықтың маңызын ұғындыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Оқып үйренудің нәтижесі:: Жаттығулар арқылы келер шақ, болжалды келер шақтың жасалуы туралы білімі дамиды. Сауаттылықтың маңызын ұғынады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, сұрақ-жауап, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті» әдісте мелік журналы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Диктант
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Оқушыға тақырып туралы білім беру, алған білімі бойынша сауатты әрі көркем жаза алуын дамыту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, басқару және көшбасшылық.
Оқып үйренудің нәтижесі:: Оқушы алған білімінің деңгейін саралайды, сауаттылығын дамытады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау
Барлығын қосқанда:: Көркем, сауатты жазу, талдау.
Негізгі дерек-көздер:: Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Қайталау
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Етістіктің шақтары туралы түсініктерін анықтау. Өзара пікірлесе отырып, ойын дәлелдей білуге үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқып үйренудің нәтижесі:: Мәтіндегі етістіктің шақтарын анықтауды меңгереді. Қарым-қатынас дағдысын, идеялар алмаса білуді игереді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Топтық, жұптық жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, тест, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Шың» оқу құралы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Өткен шақ. Жедел өткен шақ.
Сағат саны: 2
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Өткен шақ түрлері мен жедел өткен шақ туралы білім беру. Ойын ашық білдіріп, ортақ пікірге келуді қалыптастыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО , АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Оқып үйренудің нәтижесі:: Өткен шақ түрлері мен жедел өткен шақ туралы білім алады. Ортақ пікірге келуге қалыптасады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Топтық, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті» әдісте мелік журналының топтамасы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Мақсатты келер шақ. Ауыспалы келер шақ
Сағат саны: 2
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Мәтіндегі мақсатты келер шақ пен ауыспалы келер шақты анық-тай білуді меңгерту. Өзара пікірлесе отырып ойын дәлелдей білуге үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Оқып үйренудің нәтижесі:: Мақсатты келер шақ пен ауыспалы келер шақты анықтай білуді меңгереді. Ойын дәлелдей білуге үйренеді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, тақырыпты талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Шың» оқу құралы, ғаламтор.
Мерзімі::
Тақырыбы: Бұрынғы өткен шақ
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Бұрынғы өткен шақтың жасалуы мен сөйлемдегі орнынанықтап, таба білуді меңгерту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту, Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі:: Бұрынғы өткен шақтың жасалуы мен сөйлемдегі орнын анықтауды меңгереді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Өзіндік жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер::

Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Шың» оқу құралы, ғаламтор.

Мерзімі::
Тақырыбы: Ауыспалы өткен шақ. Көне түркі ескерткішіндегі өткен шақ.
Сағат саны: 2
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Ауыспалы өткен шақтың жасалу жолдарын ұғындыру, қалай оқу керектігін дамыту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқып үйренудің нәтижесі:: Ауыспалы өткен шақтың жасалу жолдарын ұғынады, қалай оқу керектігі дамиды.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, тест, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер::

Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. Мұғалімге арналған нұсқаулық, Ғаламтор.

Мерзімі::
Тақырыбы: Диктант
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Оқушының білім деңгейін анықтау, ой белсенділігін, сауаттылығын дамыту. Сауаттылықтың маңызын ұғындыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, басқару және көшбасшылық.
Оқып үйренудің нәтижесі:: Оқушы алған білімінің деңгейін саралайды, сауаттылығын дамытады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау
Барлығын қосқанда:: Көркем, сауатты жазу, талдау.
Негізгі дерек-көздер:: Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Етістіктің райлары туралы түсінік
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Етістіктің райлары туралы түсінік беру, білімдерін дамыту. Сөздерді жүйелі талдай алуға жаттықтыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту.
Оқып үйренудің нәтижесі:: Етістіктің райлары туралы түсінігі мен білімдері дамиды. Сөздерді жүйелі талдай алуға жаттығады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Топтық, сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс, тест, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж., «Шың» оқу құралы, ғаламтор.
Мерзімі::
Тақырыбы: Ашық рай
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Жаттығу жұмыстары арқылы ашық рай туралы білімдерін бекітіп, сыни тұрғыдан ойлауды меңгерту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Оқып үйренудің нәтижесі:: Жаттығу жұмыстары арқылы білімдері бекітіліп, сыни тұрғыдан ойлауды меңгереді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Ойқозғау, өзіндік жұмыс.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті» әдісте мелік журналы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Бұйрық рай
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Бұйрық райдыңжасалу жолдарын ұғындыру, білімдерінжетілдіру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту, Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі:: Бұйрық райдың жасалу жолдарын ұғынып, білімдерін жетілдіреді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Өзіндік жұмыс, сұрақ-жауап, сергіту сәті, тақырыпты бекіту тапсырмалары, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. Ғаламтор, «Шың» оқу құралы, «Қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік» журналы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Шартты рай
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Шартты рай жасалу жолдарын үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО , АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл-дер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Оқып үйренудің нәтижесі:: Шартты райдың жасалу жолдарын үйренеді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс, тест, тақырыпты бекіту тапсырмалары.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті» әдісте мелік журналының топтамасы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Қалау рай
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Қалау райдың ерекшелігін, жасалу жолдарын меңгерту, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Оқып үйренудің нәтижесі:: Қалау райдың ерекшелігін, жасалу жолдарын меңгеріп, сыни тұрғыдан ойлауы дамиды.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. Ғаламтор, «Қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік» журналы. «Шың» оқу құралы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Етістіктің райларын қайталау
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Етістіктің райларын қайталау арқылы ерекшелігін анықтауды меңгерту. Өзін-өзі реттеуге бағыттау.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту, Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі:: Жаттығу жұмыстары арқылы етістіктің райларын қайталап, ерекшелігін меңгереді. Өзін-өзі реттеуге бағыттайды.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып, «Мектеп», 2012ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті» әдістемелік журналы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Бақылау диктант
Сағат саны: 2
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Оқушының білім деңгейін анықтау, ой белсенділігін, сауаттылығын дамыту. Сауаттылықтың маңызын ұғындыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, басқару және көшбасшылық.
Оқып үйренудің нәтижесі:: Оқушы алған білімінің деңгейін саралайды, сауаттылығын дамытады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау
Барлығын қосқанда:: Көркем, сауатты жазу, талдау.
Негізгі дерек-көздер:: Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Синтаксис. Сөз тіркесі туралы түсінік. Есімді, етістікті сөз тіркесі
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Сөйлемдегі есімді, етістікті сөз тіркесі туралы білімдерін дамыту. Сөз тіркестерін жүйелі анықтай алуға жаттықтыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Оқып үйренудің нәтижесі:: Сөйлемдегі есімді, етістікті сөз тіркесі туралы білімдері дамиды. Сөз тіркестерін жүйелі анықтай алуға жаттығады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Ойқозғау, талдау жұмыстары, сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс, топтастыру.
Негізгі дерек-көздер:: Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Сөздердің байланысу тәсілдері
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Жаттығу жұмыстары арқылысөздердің байланысу тәсілдерітуралы білім беру, сыни тұрғыдан ойлауды меңгерту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Оқып үйренудің нәтижесі:: Сөздердің байланысу тәсілдерін анық тайды, сыни тұрғы-дан ойлайды, танымдық іс-әрекеттерді меңгереді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Ойқозғау, өзіндік жұмыс.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып, «Мектеп», 2012ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті» әдісте мелік журналы. «Шың» оқу құралы.
Мерзімі::
Тақырыбы: Қайталау
Сағат саны: 1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:: Есімді, етістікті сөз тіркесі туралы білім деңгейлерін дамыту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:: Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі:: СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқып үйренудің нәтижесі:: Сөздердің байла-нысу тәсілдерін анықтауды меңге-реді. Қарым-қатынас дағдысын, идеялар алмаса білуді игереді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:: Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда:: Топтық, жұптық жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, тест, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер:: Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Шың» оқу құралы.

ІҮ тоқсан 24сағат


Ұқсас жұмыстар
Қамбар батыр жыры
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті
Тілдік норма ауызша баяндау, суретпен жеткізу
Қазақ әдебиеті
Орта мерзімді жоспар 5-сынып қазақ тілі
Тіл - рухани қазына. Сөз мәдениеті
Мінездеме үлгісі
Сөз құрамына талдау
Бұйрық қандай құжат
Сағат саны Уақыты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz