Орта мерзімді сабақ жоспары іі жартыжылдық. қазақ тіл, әдебиеті. 7-сынып

Қазақ тілі
7 «Ә» сыныбы
Аптасына-3 сағаттан
ІІІ тоқсан-30 сағат
Мерзімі:
Тақырыбы
Сағат саны
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Модульдің кіріктірілуі:
Оқып үйренудің нәтижесі:
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:
Барлығын қосқанда:
Негізгі дерек-көздер:
Мерзімі::
Тақырыбы:
Тұйық етістіктің түрленуі
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Тұйық етістіктің түрлену ерекшелігін ұғындыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту, Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі::
Тұйық етістіктің түрлену ерекшелігі туралы білім алады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, тақырыпты бекіту тапсырмалары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті» әдісте мелік журналы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Тұйық етістіктің емлесі
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Сөйлемде тұйық етістіктің емлегесай айтылу, жазылуын түсіндіру. Сауаттылығын дамыту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту, Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі::
Тұйық етістіктің емлесі туралы түсінеді. Сауаттылығы дамиды.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Топтық, жұптық жұмыс, сергіту сәті, өзіндік жұмыс, тақырыпты талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. Ғаламтор, «Шың» оқу құралы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Етістіктің сөйлемдегі қызметі
Сағат саны:
2
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Етістіктің түрлерін еске түсіріп, оның сөйлемдегі қызметі туралы түсіндіру. Ой белсенділігін арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту, Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі::
Етістіктің сөйлемдегі қызметі туралы түсінеді. Сөздік қоры молайып, бірін- бірі бағалауға үйренеді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс,
шығармашылық жұмыс
тақырыпты бекіту тапсырмалары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Шың» оқу құралы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Етістіктің шақтары туралы түсінік Осы шақ, нақ осы шақ
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Етістіктің шақтары туралы түсінік беру және оны анықтауды меңгерту. Өзара пікірлесе отырып, ойын дәлелдей білуге үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқып үйренудің нәтижесі::
Мәтіндегі етістіктің шақтарын анықтауды меңгереді. Қарым-қатынас дағдысын, идеялар алмаса білуді игереді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Топтық, жұптық жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, тест, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Шың» оқу құралы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Ауыспалы осы шақ. Көне түркі ескерткіштеріндегі осы шақ
Сағат саны:
2
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Ауыспалы осы шақ. нормаға сәйкес жасалу жолдары туралы білім беру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО
,
АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл-дер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Оқып үйренудің нәтижесі::
Мәтіндегі ауыспалы осы шақты анықтап, жасалу жолдары туралы білім алады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Топтық, жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, сәті, тест, тақырыпты бекіту тапсырмалары, талдаужұмыстары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. Орфографиялық сөздік.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Келер шақ. Болжалды келер шақ. Көне түркі ескерткішіндегі келер шақ.
???
Сағат саны:
2
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Келер шақ, болжалды келер шақтың жасалуы туралы білімін дамыту. Сауаттылықтың маңызын ұғындыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Оқып үйренудің нәтижесі::
Жаттығулар арқылы келер шақ, болжалды келер шақтың жасалуы туралы білімі дамиды. Сауаттылықтың маңызын ұғынады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, сұрақ-жауап, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті» әдісте мелік журналы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Диктант
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Оқушыға тақырып туралы білім беру, алған білімі бойынша сауатты әрі көркем жаза алуын дамыту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, басқару және көшбасшылық.
Оқып үйренудің нәтижесі::
Оқушы алған білімінің деңгейін саралайды, сауаттылығын дамытады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау
Барлығын қосқанда::
Көркем, сауатты жазу, талдау.
Негізгі дерек-көздер::
Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Қайталау
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Етістіктің шақтары туралы түсініктерін анықтау. Өзара пікірлесе отырып, ойын дәлелдей білуге үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқып үйренудің нәтижесі::
Мәтіндегі етістіктің шақтарын анықтауды меңгереді. Қарым-қатынас дағдысын, идеялар алмаса білуді игереді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Топтық, жұптық жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, тест, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Шың» оқу құралы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Өткен шақ. Жедел өткен шақ.
Сағат саны:
2
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Өткен шақ түрлері мен жедел өткен шақ туралы білім беру. Ойын ашық білдіріп, ортақ пікірге келуді қалыптастыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО
,
АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Оқып үйренудің нәтижесі::
Өткен шақ түрлері мен жедел өткен шақ туралы білім алады. Ортақ пікірге келуге қалыптасады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Топтық, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті» әдісте мелік журналының топтамасы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Мақсатты келер шақ. Ауыспалы келер шақ
Сағат саны:
2
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Мәтіндегі мақсатты келер шақ пен ауыспалы келер шақты анық-тай білуді меңгерту. Өзара пікірлесе отырып ойын дәлелдей білуге үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Оқып үйренудің нәтижесі::
Мақсатты келер шақ пен ауыспалы келер шақты анықтай білуді меңгереді. Ойын дәлелдей білуге үйренеді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, тақырыпты талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Шың» оқу құралы, ғаламтор.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Бұрынғы өткен шақ
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Бұрынғы өткен шақтың жасалуы мен сөйлемдегі орнынанықтап, таба білуді меңгерту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту, Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі::
Бұрынғы өткен шақтың жасалуы мен сөйлемдегі орнын анықтауды меңгереді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Өзіндік жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Шың» оқу құралы, ғаламтор.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Ауыспалы өткен шақ. Көне түркі ескерткішіндегі өткен шақ.
Сағат саны:
2
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Ауыспалы өткен шақтың жасалу жолдарын ұғындыру, қалай оқу керектігін дамыту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқып үйренудің нәтижесі::
Ауыспалы өткен шақтың жасалу жолдарын ұғынады, қалай оқу керектігі дамиды.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, тест, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. Мұғалімге арналған нұсқаулық, Ғаламтор.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Диктант
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Оқушының білім деңгейін анықтау, ой белсенділігін, сауаттылығын дамыту. Сауаттылықтың маңызын ұғындыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, басқару және көшбасшылық.
Оқып үйренудің нәтижесі::
Оқушы алған білімінің деңгейін саралайды, сауаттылығын дамытады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау
Барлығын қосқанда::
Көркем, сауатты жазу, талдау.
Негізгі дерек-көздер::
Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Етістіктің райлары туралы түсінік
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Етістіктің райлары туралы түсінік беру, білімдерін дамыту. Сөздерді жүйелі талдай алуға жаттықтыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту.
Оқып үйренудің нәтижесі::
Етістіктің райлары туралы түсінігі мен білімдері дамиды. Сөздерді жүйелі талдай алуға жаттығады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Топтық, сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс, тест, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж., «Шың» оқу құралы, ғаламтор.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Ашық рай
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Жаттығу жұмыстары арқылы ашық рай туралы білімдерін бекітіп, сыни тұрғыдан ойлауды меңгерту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Оқып үйренудің нәтижесі::
Жаттығу жұмыстары арқылы білімдері бекітіліп, сыни тұрғыдан ойлауды меңгереді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Ойқозғау, өзіндік жұмыс.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті» әдісте мелік журналы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Бұйрық рай
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Бұйрық райдыңжасалу жолдарын ұғындыру, білімдерінжетілдіру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту, Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі::
Бұйрық райдың жасалу жолдарын ұғынып, білімдерін жетілдіреді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Өзіндік жұмыс, сұрақ-жауап, сергіту сәті, тақырыпты бекіту тапсырмалары, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. Ғаламтор, «Шың» оқу құралы, «Қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік» журналы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Шартты рай
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Шартты рай жасалу жолдарын үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО
,
АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл-дер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Оқып үйренудің нәтижесі::
Шартты райдың жасалу жолдарын үйренеді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс, тест, тақырыпты бекіту тапсырмалары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті» әдісте мелік журналының топтамасы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Қалау рай
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Қалау райдың ерекшелігін, жасалу жолдарын меңгерту, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Оқып үйренудің нәтижесі::
Қалау райдың ерекшелігін, жасалу жолдарын меңгеріп, сыни тұрғыдан ойлауы дамиды.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. Ғаламтор, «Қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік» журналы. «Шың» оқу құралы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Етістіктің райларын қайталау
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Етістіктің райларын қайталау арқылы ерекшелігін анықтауды меңгерту. Өзін-өзі реттеуге бағыттау.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту, Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту
Оқып үйренудің нәтижесі::
Жаттығу жұмыстары арқылы етістіктің райларын қайталап, ерекшелігін меңгереді. Өзін-өзі реттеуге бағыттайды.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып, «Мектеп», 2012ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті» әдістемелік журналы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Бақылау диктант
Сағат саны:
2
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Оқушының білім деңгейін анықтау, ой белсенділігін, сауаттылығын дамыту. Сауаттылықтың маңызын ұғындыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, басқару және көшбасшылық.
Оқып үйренудің нәтижесі::
Оқушы алған білімінің деңгейін саралайды, сауаттылығын дамытады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау
Барлығын қосқанда::
Көркем, сауатты жазу, талдау.
Негізгі дерек-көздер::
Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Синтаксис. Сөз тіркесі туралы түсінік. Есімді, етістікті сөз тіркесі
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Сөйлемдегі есімді, етістікті сөз тіркесі туралы білімдерін дамыту. Сөз тіркестерін жүйелі анықтай алуға жаттықтыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Оқып үйренудің нәтижесі::
Сөйлемдегі есімді, етістікті сөз тіркесі туралы білімдері дамиды. Сөз тіркестерін жүйелі анықтай алуға жаттығады.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Ойқозғау, талдау жұмыстары, сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс, топтастыру.
Негізгі дерек-көздер::
Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Сөздердің байланысу тәсілдері
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Жаттығу жұмыстары арқылысөздердің байланысу тәсілдерітуралы білім беру, сыни тұрғыдан ойлауды меңгерту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Оқып үйренудің нәтижесі::
Сөздердің байланысу тәсілдерін анық тайды, сыни тұрғы-дан ойлайды, танымдық іс-әрекеттерді меңгереді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Ойқозғау, өзіндік жұмыс.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып, «Мектеп», 2012ж. «Қазақ тілі мен әдебиеті» әдісте мелік журналы. «Шың» оқу құралы.
Мерзімі::
Тақырыбы:
Қайталау
Сағат саны:
1
Оқып үйренудің негізгі мақсаты::
Есімді, етістікті сөз тіркесі туралы білім деңгейлерін дамыту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер::
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
Модульдің кіріктірілуі::
СТО, талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқып үйренудің нәтижесі::
Сөздердің байла-нысу тәсілдерін анықтауды меңге-реді. Қарым-қатынас дағдысын, идеялар алмаса білуді игереді.
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау::
Формативті және суммативті бағалау.
Барлығын қосқанда::
Топтық, жұптық жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, тест, талдау жұмыстары.
Негізгі дерек-көздер::
Қазақ тілі, 7-сынып «Мектеп», 2012ж. «Шың» оқу құралы.
ІҮ тоқсан 24сағат
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz