Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Орта мерзімді сабақ жоспары іі жартыжылдық. қазақ тіл, әдебиеті. 7-сынып

Қазақ тілі
7 <<Ә>> сыныбы
Аптасына-3 сағаттан
ІІІ тоқсан-30 сағат
Мерзімі:
Тақырыбы
Сағат саны
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Модульдің кіріктірілуі:
Оқып үйренудің нәтижесі:
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:
Барлығын қосқанда:
Негізгі дерек-көздер:

Тұйық етістіктің түрленуі
1
Тұйық етістіктің түрлену ерекшелігін ұғындыру.

Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту,Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер,жас ерекшелігіне сай оқыту
Тұйық етістіктің түрлену ерекшелігі туралы білім алады.
Формативті және суммативті бағалау.
Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, тақырыпты бекіту тапсырмалары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдісте мелік журналы.

Тұйық етістіктің емлесі
1
Сөйлемде тұйық етістіктің емлегесай айтылу, жазылуын түсіндіру. Сауаттылығын дамыту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту,Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер,жас ерекшелігіне сай оқыту
Тұйық етістіктің емлесі туралы түсінеді. Сауаттылығы дамиды.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық, жұптық жұмыс, сергіту сәті, өзіндік жұмыс, тақырыпты талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. Ғаламтор, <<Шың>> оқу құралы.

Етістіктің сөйлемдегі қызметі
2
Етістіктің түрлерін еске түсіріп, оның сөйлемдегі қызметі туралы түсіндіру. Ой белсенділігін арттыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту,Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер,жас ерекшелігіне сай оқыту
Етістіктің сөйлемдегі қызметі туралы түсінеді. Сөздік қоры молайып, бірін- бірі бағалауға үйренеді.
Формативті және суммативті бағалау.
Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс,
шығармашылық жұмыс
тақырыпты бекіту тапсырмалары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. <<Шың>> оқу құралы.

Етістіктің шақтары туралы түсінік Осы шақ, нақ осы шақ
1
Етістіктің шақтары туралы түсінік беру және оны анықтауды меңгерту. Өзара пікірлесе отырып, ойын дәлелдей білуге үйрету.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Мәтіндегі етістіктің шақтарын анықтауды меңгереді. Қарым-қатынас дағдысын, идеялар алмаса білуді игереді.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық, жұптық жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, тест, талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. <<Шың>> оқу құралы.

Ауыспалы осы шақ. Көне түркі ескерткіштеріндегі осы шақ
2
Ауыспалы осы шақ. нормаға сәйкес жасалу жолдары туралы білім беру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ ,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл-дер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Мәтіндегі ауыспалы осы шақты анықтап, жасалу жолдары туралы білім алады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық, жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, сәті, тест, тақырыпты бекіту тапсырмалары, талдаужұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>,2012ж. Орфографиялық сөздік.

Келер шақ. Болжалды келер шақ. Көне түркі ескерткішіндегі келер шақ.
???
2
Келер шақ, болжалды келер шақтың жасалуы туралы білімін дамыту. Сауаттылықтың маңызын ұғындыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Жаттығулар арқылы келер шақ, болжалды келер шақтың жасалуы туралы білімі дамиды. Сауаттылықтың маңызын ұғынады.
Формативті және суммативті бағалау.
Өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, сұрақ-жауап, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>,2012ж. <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдісте мелік журналы.

Диктант
1
Оқушыға тақырып туралы білім беру, алған білімі бойынша сауатты әрі көркем жаза алуын дамыту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, басқару және көшбасшылық.
Оқушы алған білімінің деңгейін саралайды,сауаттылығын дамытады.
Формативті және суммативті бағалау
Көркем, сауатты жазу,талдау.
Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы.

Қайталау

1
Етістіктің шақтары туралы түсініктерін анықтау. Өзара пікірлесе отырып, ойын дәлелдей білуге үйрету.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Мәтіндегі етістіктің шақтарын анықтауды меңгереді. Қарым-қатынас дағдысын, идеялар алмаса білуді игереді.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық, жұптық жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, тест, талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. <<Шың>> оқу құралы.

Өткен шақ. Жедел өткен шақ.


2
Өткен шақ түрлері мен жедел өткен шақ туралы білім беру. Ойын ашық білдіріп, ортақ пікірге келуді қалыптастыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ ,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Өткен шақ түрлері мен жедел өткен шақ туралы білім алады. Ортақ пікірге келуге қалыптасады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдісте мелік журналының топтамасы.

Мақсатты келер шақ. Ауыспалы келер шақ

2
Мәтіндегі мақсатты келер шақ пен ауыспалы келер шақты анық-тай білуді меңгерту. Өзара пікірлесе отырып ойын дәлелдей білуге үйрету.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Мақсатты келер шақ пен ауыспалы келер шақты анықтай білуді меңгереді. Ойын дәлелдей білуге үйренеді.
Формативті және суммативті бағалау.
Сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, тақырыпты талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. <<Шың>> оқу құралы, ғаламтор.

Бұрынғы өткен шақ
1
Бұрынғы өткен шақтың жасалуы мен сөйлемдегі орнынанықтап, таба білуді меңгерту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту,Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер,жас ерекшелігіне сай оқыту
Бұрынғы өткен шақтың жасалуы мен сөйлемдегі орнын анықтауды меңгереді.
Формативті және суммативті бағалау.
Өзіндік жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж.<<Шың>> оқу құралы, ғаламтор.

Ауыспалы өткен шақ. Көне түркі ескерткішіндегі өткен шақ.
2
Ауыспалы өткен шақтың жасалу жолдарын ұғындыру, қалай оқу керектігін дамыту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Ауыспалы өткен шақтың жасалу жолдарын ұғынады, қалай оқу керектігі дамиды.
Формативті және суммативті бағалау.
Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, тест, талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. Мұғалімге арналған нұсқаулық, Ғаламтор.

Диктант
1
Оқушының білім деңгейін анықтау, ой белсенділігін, сауаттылығын дамыту. Сауаттылықтың маңызын ұғындыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, басқару және көшбасшылық.
Оқушы алған білімінің деңгейін саралайды,сауаттылығын дамытады.
Формативті және суммативті бағалау
Көркем, сауатты жазу,талдау.
Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы.

Етістіктің райлары туралы түсінік
1
Етістіктің райлары туралы түсінік беру, білімдерін дамыту. Сөздерді жүйелі талдай алуға жаттықтыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту.
Етістіктің райлары туралы түсінігі мен білімдері дамиды. Сөздерді жүйелі талдай алуға жаттығады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық, сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс, тест, талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж.,<<Шың>> оқу құралы, ғаламтор.

Ашық рай
1
Жаттығу жұмыстары арқылы ашық рай туралы білімдерін бекітіп, сыни тұрғыдан ойлауды меңгерту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Жаттығу жұмыстары арқылы білімдері бекітіліп, сыни тұрғыдан ойлауды меңгереді.
Формативті және суммативті бағалау.
Ойқозғау,өзіндік жұмыс.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдісте мелік журналы.

Бұйрық рай
1
Бұйрық райдыңжасалу жолдарын ұғындыру, білімдерінжетілдіру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту,Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер,жас ерекшелігіне сай оқыту
Бұйрық райдың жасалу жолдарын ұғынып, білімдерін жетілдіреді.
Формативті және суммативті бағалау.
Өзіндік жұмыс, сұрақ-жауап, сергіту сәті, тақырыпты бекіту тапсырмалары, талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. Ғаламтор, <<Шың>> оқу құралы, <<Қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік>> журналы.

Шартты рай
1
Шартты рай жасалу жолдарын үйрету.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ ,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл-дер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Шартты райдың жасалу жолдарын үйренеді.
Формативті және суммативті бағалау.
Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс, тест, тақырыпты бекіту тапсырмалары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдісте мелік журналының топтамасы.

Қалау рай
1
Қалау райдың ерекшелігін, жасалу жолдарын меңгерту, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Қалау райдың ерекшелігін, жасалу жолдарын меңгеріп, сыни тұрғыдан ойлауы дамиды.
Формативті және суммативті бағалау.
Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. Ғаламтор, <<Қазақ тілі мен әдебиеті әдістемелік>> журналы.<<Шың>> оқу құралы.

Етістіктің райларын қайталау
1
Етістіктің райларын қайталау арқылы ерекшелігін анықтауды меңгерту. Өзін-өзі реттеуге бағыттау.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту,Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер,жас ерекшелігіне сай оқыту
Жаттығу жұмыстары арқылы етістіктің райларын қайталап,ерекшелігін меңгереді. Өзін-өзі реттеуге бағыттайды.
Формативті және суммативті бағалау.
Сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып, <<Мектеп>>, 2012ж. <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдістемелік журналы.

Бақылау диктант
2
Оқушының білім деңгейін анықтау, ой белсенділігін, сауаттылығын дамыту. Сауаттылықтың маңызын ұғындыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, басқару және көшбасшылық.
Оқушы алған білімінің деңгейін саралайды,сауаттылығын дамытады.
Формативті және суммативті бағалау
Көркем, сауатты жазу,талдау.
Мазмұндамалар мен диктанттар жинағы.

Синтаксис. Сөз тіркесі туралы түсінік. Есімді, етістікті сөз тіркесі
1
Сөйлемдегі есімді, етістікті сөз тіркесі туралы білімдерін дамыту. Сөз тіркестерін жүйелі анықтай алуға жаттықтыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Сөйлемдегі есімді, етістікті сөз тіркесі туралы білімдері дамиды. Сөз тіркестерін жүйелі анықтай алуға жаттығады.
Формативті және суммативті бағалау.
Ойқозғау, талдау жұмыстары, сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс, топтастыру.
Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы.

Сөздердің байланысу тәсілдері
1
Жаттығу жұмыстары арқылысөздердің байланысу тәсілдерітуралы білім беру, сыни тұрғыдан ойлауды меңгерту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Сөздердің байланысу тәсілдерін анық тайды,сыни тұрғы-дан ойлайды, танымдық іс-әрекеттерді меңгереді.
Формативті және суммативті бағалау.
Ойқозғау,өзіндік жұмыс.
Қазақ тілі,7-сынып, <<Мектеп>>, 2012ж. <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдісте мелік журналы.<<Шың>> оқу құралы.

Қайталау
1
Есімді, етістікті сөз тіркесі туралы білім деңгейлерін дамыту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Сөздердің байла-нысу тәсілдерін анықтауды меңге-реді. Қарым-қатынас дағдысын, идеялар алмаса білуді игереді.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық, жұптық жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, тест, талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. <<Шың>> оқу құралы.

ІҮ тоқсан 24сағат

Тақырыбы
Сағат саны
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Модульдің кіріктірілуі:
Оқып үйренудің нәтижесі:
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:
Барлығын қосқанда:
Негізгі дерек-көздер:

Сөздердің байланысу түрлері
3
Сөздердің байланысу түрлерін анықтап, ерекшелігін меңгерту. Өзін-өзі реттеуге бағыттау.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ ,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, ОүБ және оқуды бағалау, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Сөздердің байланысу түрлерін анықтап, ерекшелігін меңгереді. Өзін-өзі реттеуге бағытталады.
Формативті және суммативті бағалау.
Жұптық жұмыс, талдау жұмыстары, сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. <<Шың>> оқу құралы, ғаламтор.

Сөз тіркесі және күрделі сөздер мен тұрақты тіркестер
1
Сөз тіркесі және күрделі сөздер мен тұрақты тіркестер туралы білімдерін дамыту. Сөздерді жүйелі талдай алуға жаттықтыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелігіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Мәтіндегі сөз тіркесі және күрделі сөздер мен тұрақты тіркес туралы білімдері дамиды. Сөздерді жүйелі талдай алуға жаттығады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, талдау жұмыстары, сұрақ-жауап,шығармашылық жұмыс.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдісте мелік журналының топтамасы.

Диктант
Көктемде
1
Оқушының білім деңгейін анықтау, ой белсенділігін, сауаттылығын дамыту. Сауаттылықтың маңызын ұғындыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқушы алған білімінің деңгейін анықтап, сауаттылығын дамытады.
Формативті және суммативті бағалау.
Көркем, сауатты жазу, өзіндік тапсырма.
Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы.

Сөз тіркесінің синтаксистік қатынастары . Анықтауыштық қатынас
1
Сөз тіркесінің синтаксистік қатынас түрлері және анықтауыштық қатынастың жасалу жолдары туралы білім беру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Сөз тіркесінің түрлері жәнеанықтауыштық қатынастуралы білім алады.
Формативті және суммативті бағалау.
Талдау жұмыстары, сұрақ-жауап,шығармашылық жұмыс.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Толықтауыштық қатынас
1
Толықтауыштық қатынас және оның жасалу жолдарын талдауға үйрету.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл-дер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Толықтауыштық қатынасты және оның жасалу жолдарын анықтап, талдай алады.
Формативті және суммативті бағалау.
Талдау жұмыстары, сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж., <<Шың>> оқу құралы, ғаламтор.

Пысықтауыштық қатынас
1
Пысықтауыштық қатынас түрімен таныстырып,оның ерекшелігін меңгерту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, ОүБ және оқу ды бағалау, талант ты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту.
Сөйлемдегіпысықтауыштық қатынас түрімен таныстырып,оның ерекшелігінмеңгереді.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, талдау жұмыстары, сұрақ-жауап,шығармашылық жұмыс.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. Мұғалімге арналған нұсқаулық, <<Шың>> оқу құралы, Ғаламтор.

Синтаксисті қайталауға арналған жаттығулар
1
Синтаксисті қайталауға арналған жаттығулар арқылы синтаксистік қатынастарды салыстырып, талдауға үйрету.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,жас ерекшелігіне сай оқыту
Синтаксистік қатынастары салыстырып, талдауға үйренеді.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, талдау жұмыстары, сұрақ-жауап,шығармашылық жұмыс.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. <<Шың>> оқу құралы, ғаламтор.

Диктант
Аңға шыққанда
1
Оқушының білім деңгейін анықтау, ой белсенділігін, сауаттылығын дамыту. Сауаттылықтың маңызын ұғындыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Оқушы алған білімінің деңгейін анықтап, сауаттылығын дамытады.
Формативті және суммативті бағалау.
Көркем, сауатты жазу, өзіндік тапсырма.
Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы

Жаттығу жұмыстары
1
Сөз тіркестерінің сөйлемдегі қызметін мен олардың ерекшелігін меңгерту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Сөз тіркестерінің сөйлемдегі қызметі мен олардың ерекшелігін меңгереді.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, сұрақ-жауап,талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып, <<Мектеп>>, 2012ж. Ғаламтор.

Диалог
1
Диалогтің құрылымы мен ерекшелігін меңгерту, оқушылардың сөйлеу шеберлігін дамыту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл-дер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Диалогтің құрылымы мен ерекшелігін меңгереді,сөйлеу шеберлігін дамытады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс,жұптық жұмыс, талдау жұмыстары, шығармашылық жұмыс.
Қазақ тілі,7-сынып, <<Мектеп>>, 2012ж. <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдісте мелік журналының топтамасы

Монолог
1
Монологтің құрылымы мен ерекшелігін ұғындыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл-дер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Монологтің құрылымы мен ерекшелігін ұғынады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, сұрақ-жауап,талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып, <<Мектеп>>, 2012ж. <<Шың>> оқу құралы.

Шығармашылық жұмыстар: хат
1
Шығармашылық жұмыстар, хат жазу және олардың құрылымдық ерекшелігін меңгерту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелігіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Шығармашылық жұмыстар, хат жазу мен оларды дұрыс жазуды меңгереді.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс,жұптық жұмыс, талдау жұмыстары, шығармашылық жұмыс.
Қазақ тілі,7-сынып, <<Мектеп>>, 2012ж. <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдісте мелік журналының топтамасы.

Мақала
1
Мақала жазу жолдарын, мақаланы талдау ерекшелігін дамыту.

Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Мақала жазу жолдарын және мақаланы талдай алуы дамиды.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық, жұптық, өзіндік жұмыс, сұрақ-жауап,талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып, <<Мектеп>>, 2012ж. Ғаламтор.

Бақылау диктант
Біздің қала
2
Оқушының білім деңгейін анықтау, ой белсенділігін, сауаттылығын дамыту. Сауаттылықтың маңызын ұғындыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Оқушы алған білімінің деңгейін анықтап, сауаттылығын дамытады.
Формативті және суммативті бағалау.
Көркем, сауатты жазу, тапсырма.
Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы

Көркем шығарма
1
Көркем шығарманың өмірде алар орны меноны талдау жолдарын меңгерту, оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл-дер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Көркем шығарманың өмірде алар орны мен оны талдауды меңгереді, сыни тұрғыдан ойлауы дамиды.
Формативті және суммативті бағалау.
Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап,шығармашылық жұмыс, талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып, <<Мектеп>>, 2012ж. <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдісте мелік журналының топтамасы.

Портрет, мінездеме, суреттеу
1
Портрет, мінездеме жазу мен суреттейбілуді меңгерту. Ойын дәлелдей білуге үйрету.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Портрет, мінездеме жазу мен суреттей білуді меңгереді. Ойын дәлелдей білуге үйренеді.
Формативті және суммативті бағалау.
Сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, тақырыпты талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж., ғаламтор.

Пікір
1
Әр түрлі жайға байланысты дұрыс пікір айту мен жаза алу туралы білім беру. Ойын ашық білдіруге қалыптастыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ ,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Дұрыс пікір айту мен жаза алу туралы білім алады. Ойын ашық білдіруге қалыптасады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық,жұптық, өзіндік жұмыс, сұрақ-жауап, сергіту сәті, талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдісте мелік журналының топтамасы.

Іс қағаздар стилі
1
Іс қағаздар стилінің түрлерін, құрылымын және дұрыс жаза білуді меңгерту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,АКТ, ОүБ және оқу ды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту,Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер,жас ерекшелігіне сай оқыту
Іс қағаздар стилінің түрлерін, құрылымын және дұрыс жаза білуді меңгереді.
Формативті және суммативті бағалау.
Өзіндік жұмыс, сергіту сәті, шығармашылық жұмыс, талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж.<<Шың>> оқу құралы, ғаламтор.

Тіл ұстарту
1
Баяндалған мәтін мазмұнын жүйелі әрі сауатты баяндап жаза алуды меңгерту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Мәтін мазмұнын жүйелі әрі сауатты баяндап жаза алуды меңгереді.
Формативті және суммативті бағалау.
Сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. ғаламтор.

Жылдық қайталау
1
Жыл бойы алған білімін дамыту және сауаттылық деңгейлерін анықтау.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Жыл бойы алған білімін дамиды және сауаттылық деңгейлері анықталады.
Формативті және суммативті бағалау.
Жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, өзіндік жұмыс, сергіту сәті, тест, талдау жұмыстары.
Қазақ тілі,7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. Ғаламтор.<<Шың>> оқу құралы.

Әдебиет
7<<Ә>> сыныбы
Аптасына-2 сағаттан
ІІІ тоқсан-20 сағат
Мерзімі:
Тақырыбы
Сағат саны
Оқып үйренудің
негізгі мақсаты:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Модульдің кіріктірілуі:
Оқып үйренудің нәтижесі:
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Барлығын қосқанда:
Негізгі дерек-көздер:

І.Жансүгіров. <<Ағынды менің Ақсуым>>, <<Бөбек бөлеу>> өлеңдері.

1
І.Жансүгіров өлеңдерінің мазмұны мен маңызы туралы ұғымын қалыптастыру.Ынтымақтастық атмосферасын құру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ,оқытуды басқару және көшбасшылық.
І.Жансүгіров өлеңдерінің мазмұны мен маңызы туралы ұғым қалыптасады.Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, сұрақ - жауап, мәнерлеп оқу, сергіту сәті.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. Электр.оқулық.І.Жансүгіров өлеңдер жинағы.

М.Әуезов. <<Көксерек>> әңгімесі (үзінді)
3
М.Әуезовтің өмір жолы мен шығармашылығы туралы мәлімет беру. <<Көксерек>> әңгімесініңидеясын,маңызын ұғындыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
М.Әуезов <<Көксерек>> әңгімесінің идеясы мен мен адамгершіліктің маңызын түсінеді.
Көркем тілде сөйлеуге жаттығады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, сұрақ - жауап, жүйелі баяндау, шығарма құрылысын талдау.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>> 2012ж.Электр.оқулық.М.Әуезовтіңшығармалар жинағы.

С.Мұқановтың әңгімелері. <<Балуан шолақ>> (үзінді) повесі, <<Есіл бойында>>, <<Саятшы Ораз>> әңгімелері
4

С.Мұқановтың әңгімелерініңтақырыбы мен қоғамда алар орны туралы білім беру. Мазмұнын жүйелі әңгімелей білуге жаттықтыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Әңгімелердің тілдік, мазмұндық ерекшелігі туралы білім алады. Мазмұнын жүйелі әңгімелей білуге жаттығады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, сұрақ - жауап, жүйелі баяндау, шығарма құрылысын талдау.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. <<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдістемелік журна лы.

Шығармашылық жұмыс
1
Оқушының білім деңгейін анықтау, ойын жүйелі әрі сауатты баяндап жаза білуге баулу.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ ,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл-дер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Тақырып бойынша ойын жинақтап, ойын жетілдіреді, шығарма жазу шеберлігін дамытады.
Формативті және суммативті бағалау.
Ойқозғау,өзіндік жұмыс.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж.

Ғ.Мүсірепов. <<Ананың анасы>> әңгімесі
2
Ғ.Мүсіреповтің өмір жолы мен <<Ананың анасы>> әңгімесінің идеясынтүсіндіру. Ойын ашық білдіруді қалыптастыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,АКТ, ОүБ және оқуды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту,Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту
Жазушының өмір жолы мен әңгімесінің идеясынтүсінеді. Ойын ашық айтуға қалыптасады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, талдау, жүйелі баяндау, сергіту кезеңі.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>> 2012ж. Мұғалімге арналған нұсқаулық.Электр.оқулық.

И.Байзақов. <<Құралай сұлу>> поэмасы
2
Ақынның өмір жолы мен <<Құралай сұлу>> поэмасының құрылысын, бейнелі сөздерінің мәнін ұғындыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Поэмадағы сұлулық, адамгершілік идеясынжәне тақырыбына қарай ерекшелігін айыра алады.
Формативті және суммативті бағалау.
Сұрақ - жауап, көркем тілде баяндау, сергіту сәті, құрылысын талдау, мәнерлеп оқу.
Әдебиет 7-сынып <<Мектеп>> 2012ж., ғаламтор.<<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдістемелік журна лы.

Қ.Аманжолов. <<Өзім туралы>> ән-өлеңі, <<Дүниеге жар>> өлеңі
2
Ақынның өмір жолы мен шығармаларының қазіргі таңдағы маңызын, көркемдік ерекшелігін ұғындыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, ОүБ және оқуды бағалау.
Ақын шығармаларының маңызын ұғынады, көркемдеу тәсілдерін анықтай алады.
Формативті және суммативті бағалау.
Шығармашылық жұмыс, сұрақ - жауап, мәнерлеп оқу, өлең құрылысын талдау,сергіту сәті .
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж.Электр.оқулық. Қ.Аманжолов шығармалар жинағы.

Шығармашылық жұмыс
1
Ұлы ақын туралы түсінігін саралай отырып, сыни тұрғыдан ойлауы мен сауаттылы ғын, шығарма жазу шеберлігін дамыту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Абай өлеңдерінің маңызы туралы түсіне ді, сыни тұрғыдан ойланады, ойын жүйелі баяндап жаза білуі дамиды.
Формативті және суммативті бағалау.
Ойқозғау,топтық жұмыс, сергіту сәті, жұптық жұмыс, мәнерлеп оқу, шығарма құрылысын талдау.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж., ғаламтор.

С.Шаймерденов. <<Ит ашуы>> повесінен үзінді
2
Қаламгердің өмірі мен шығармаларына түсінік беру. <<Ит ашуы>> повесіндегі заман бейнесін талдай білуге үйрету.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, оқытуды басқару және көшбасшылық, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Қаламгердің өмірі мен шығармаларын
талдай білуге үйренеді.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс,сұрақ - жауап, жүйелі баяндау, талдау,сергіту кезеңі.
Әдебиет 7-сынып <<Мектеп>> 2012ж. Ғаламтор.<<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдістемелік журна лы.

Қ.Бекқожин. <<Ақсақ Темір мен ақын>> балладасы
1
Қ.Бекқожиннің өмірі мен <<Ақсақ Темір мен ақын>> балладасындағы адамгершілік идеясын, шығарма құрылымы мен көркемдеу тәсілін ұғындыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Шығармадағы адамгершілік идеясы мен тарихи шындық пен тілдік ерекшелігін түсінеді.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, сұрақ - жауап, мәнерлеп оқу, шығарма құрылысын талдау.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. ғаламтор.А.Байтұрсынұлының шығармалар жинағы.

Сыныптан тыс оқу
2
Оқушының білімін дамытып, қосымша білім беру. Оқығанын жүйелі баяндап айтуға жаттықтыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Қосымша оқығанын талдайды және басты идеяны түсінеді, жүйелі баяндап әңгімелей алады.

Формативті және суммативті бағалау.
Баяндау, мәнерлеп оқу, шығарма құрылысын талдау.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. Ғаламтор.

ІҮ тоқсан 16 сағат
Мерзімі:
Тақырыбы
Сағат саны
Оқып үйренудің негізгі мақсаты:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Модульдің кіріктірілуі:
Оқып үйренудің нәтижесі:
Үйрену мақса тында бағаны қоса, бағалау:
Барлығын қосқанда:
Негізгі дерек-көздер:

Ә.Тәжібаев. <<Сырдария>> өлеңі
1
Ә.Тәжібаевтың өмір жолы мен <<Сырдария>> өлеңінің идеясын,көркемдік ерекшелігін түсіндіру. Ойын ашық білдіруді қалыптастыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,АКТ, ОүБ және оқуды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту,Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту
Ақынның өмір жолы мен<<Сырдария>> өлеңініңидеясынтүсінеді. Ойын ашық айтуға қалыптасады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, мәнерлеп оқу, талдау, сергіту кезеңі.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>> 2012ж. Мұғалімге арналған нұсқаулық.Электр.оқулық.

Қ.Ысқақов <<Қоңыр күз еді>> повесінен үзінді
2
Қаламгердің өмірі мен шығармаларымен таныстыру.<<Қоңыр күз еді>> повесінің басты мазмұнынұғындыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, оқытуды басқару және көшбасшылық, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ.
Қаламгердің өмірі мен шығармаларымен танысады, повесінің басты мазмұнын ұғынады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жүйелі баяндау, талдау,сергіту кезеңі.
Әдебиет 7-сынып <<Мектеп>> 2012ж. Ғаламтор.<<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдістемелік журна лы.


Шығармашылық жұмыс
1
Тақырып бойынша ойландыра отырып ойын жетілдіру, шығарма жазу шеберлігін дамыту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ ,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл-дер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау .
Тапсырма бойынша ойын жинақтап, ойын жетілдіреді, шығарма жазу шеберлігін дамытады.
Формативті және суммативті бағалау.
Ойқозғау,өзіндік жұмыс.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж.

Қ.Мырзалиев. <<Кәрі қыран>> өлеңі
1
Қ.Мырзалиевтің өмір жолы мен <<Кәрі қыран>> өлеңініңидеясын ұғынуға, тілдік талдау жасауғаүйрету.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелігіне сай оқыту, АКТ
Ұлтжанды ақынныңөлеңінің идеясын ұғынады және тілдік талдау жасауға үйренеді.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, мәнерлеп оқу, талдау,тест,сергіту кезеңі.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж., Ғаламтор. Электр.оқулық. М.Жұмабаевтың шығармалар жинағы.

С.Мұратбеков. <<Жусан иісі>> әңгімесі
2
С.Мұратбековтің өмір жолы мен <<Жусан иісі>> әңгімесінің идеясы,құрылымы мен көркемдік ерекшелігі туралы білім беру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, жас ерекшелі гіне сай оқыту, АКТ, Оқытуды басқару және көшбасшылық.
С.Мұратбековәңгімесініңидеясын ұғынып, мазмұнын жүйелі баяндап айтуын дамытады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жүйелі баяндау, талдау, сергіту кезеңі.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. ғаламтор.
С.Мұратбековтің шығармалар жинағы.

О.Бөкей. <<Тортай мінер ақ боз ат>> әңгімесі
2
О.Бөкей шығармаларындағы ұлттық құндылық идеясы мен әңгіме мазмұнын баяндау мен құрылысын талдауды жетілдіру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Шығармадағы идея маңызы мен ұлттық құндылықтар туралы ұғынады,шығарма құрылысын талдауға жаттығады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, талдау, жүйелі баяндау, сергіту сәті.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. Ғаламтор.

М.Қабанбай. <<Бауыр>> әңгімесі
2
М.Қабанбайдың өмірі мен шығармаларына түсінік беру. <<Бауыр>> әңгімесінің идеясы мен мазмұны туралы білім беру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Жазушының өмір жолы туралы білім алады, шығарма идеясы туралы білім алады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жүйелі баяндау, талдау,шығармашылық жұмыс,сергіту сәті.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. Электр.оқулық.Ғаламтор.

Шығармашылық жұмыс
1
Көркем әдебиет туралы білімдерін дамыту. Оқығанын жүйелі баяндап жазуға жаттықтыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Тақырып туралы талдайды және жүйелі баяндап, сауатты жазуға жаттығады.

Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, мәнерлеп оқу, талдау, сергіту сәті.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж. Ғаламтор.

Әлем әдебиеті А.С.Пушкин. <<Ескерткіш>> шығармасы
1
А.С.Пушкиннің <<Ескерткіш>> шығармасыныңидеясынтүсіндіру. Ойын ашық білдіруді қалыптастыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО,АКТ, ОүБ және оқуды бағалау, талантты және дарынды балалар ды оқыту,Оқыту мен оқу дағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту
Ақынның өмір жолы мен шығармасының идеясынтүсінеді. Ойын ашық айтуға қалыптасады.
Формативті және суммативті бағалау.
Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, мәнерлеп оқу, талдау, сергіту кезеңі.
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>> 2012ж. Мұғалімге арналған нұсқаулық.Электр.оқулық.

Р.Ғамзатов. <<Ана тілі>> өлеңі
1
Ақынның өмір жолы мен <<Ана тілі>> өлеңінің құрылысын, бейнелі сөздерінің мәнін ұғындыру.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, ОүБ және оқуды бағалау.
Поэмадағы ұлтжандылық, адамгершілік идеясынжәне тақырыбына қарай ерекшелігін ұғынады.
Формативті және суммативті бағалау.
Сұрақ - жауап, сергіту сәті, шығарма құрылысын талдау, мәнерлеп оқу.
Әдебиет 7-сынып <<Мектеп>> 2012ж., ғаламтор.<<Қазақ тілі мен әдебиеті>> әдістемелік журна лы.

Сыныптан тыс оқу
1
Ақынның өмір жолы мен шығармаларының қазіргі таңдағы маңызын ұғындыру, көркемдеу тәсілдерін талдауды меңгерту.
Диалогтік оқыту мен топтастыру, ынталандыру стратегиялары, СТО-дың стратегиялары.
СТО, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшелігіне сай оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, ОүБ және оқуды бағалау.
Ақын шығармаларының маңызын ұғынады, көркемдеу тәсілдерін талдай алады.
Формативті және суммативті бағалау.
Шығармашылық жұмыс, сұрақ - жауап, мәнерлеп оқу, өлең құрылысын талдау,сергіту сәті .
Әдебиет, 7-сынып <<Мектеп>>, 2012ж.Электр.оқулық, шығармалар жинағы.


Ұқсас жұмыстар
Қамбар батыр жыры
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті
Тілдік норма ауызша баяндау, суретпен жеткізу
Қазақ әдебиеті
Орта мерзімді жоспар 5-сынып қазақ тілі
Тіл - рухани қазына. Сөз мәдениеті
Мінездеме үлгісі
Сөз құрамына талдау
Бұйрық қандай құжат
Сағат саны Уақыты
Пәндер