Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Кім жүйрік? математикалық сайыс сабақ 5-сынып
Тақырыбы: Кім жүйрік ? Математикалық сайыс сабағы
Мақсаты: Оқушылардың математикалық ой - өрісін дамыту, алған білімдерін пысықтау.
оқушыларды жарыстыра отырып, оқушылардың білімін арттыру, математика сабағына қызығушылығын арттыру, оқушы бойындағы басқа да қабілетін аша білу, оқушының жан - жақты дамуына әсер ету.
Көрнекілігі: Плакаттар, эмблемалар, әр топқа арналған жанкүйерлердің қуатты сөздері.
Сабақтың түрі: Математикалық сайыс
Мұғалім сөзі: Балалар, сайыс сабағымызды шаттық шеңберін құрып, бір-бірімізге жақсы тілектер арнаумен бастайық.
Оқушылар өздеріне ұнаған түсті таңдау арқылы уш топқа бөлінеді.1 - жүргізуші:Сәлеметсіздер ме оқушылар!Нақты ғылымдарға қызығушылар!Естігенін есте тұтып,Оқығанын миға тоқушылар.2 - жүргізуші:Сәлеметсіздер ме ұстаздар!Айтар ойын тұспалдар,Сіз оқытқан оқушылардыңСәті келді сыналар.1 - жүргізуші:Есептің қилы түрін шығарамыз,Арасында ойын ойнап жарысамыз.Оңай сұрақ, қиын сұрақ бәрі де бар,Әзіл есепке де ойланып отырамыз.2 - жүргізуші: Сайысымызды бастамас бұрын, әр топтың білімін дұрыс бағалау үшін әділқазылар алқасын таныстырып өтейік
Мектебіміздің физика пәні мұғалімі Суюнова Бақтылы апай
Мұғалім төрешілер алқасын сайыстың шартымен таныстырады. Бүгінгі сайыс шарттары әрбір әділқазының алдына дайындалып қойылған.Дұрыс жауап берген командаға 5 ұпай.Дұрыс, бірақ толық емес жауапқа 3 ұпай.Жауабы жоқ болса 0 ұпай.Тәртіп бұзған топтан 2 ұпай кемітіледі.Жоспар:Танысу<<Ұйқы ашар>><<Жұлдызды сәт>><<Озық ойлы оқушы>><<Бәйге>>Қорытынды2 - жүргізуші: Сайысымыздың өту тәртібімен таныстырамыз. Бұл әр команданың құрамы 7 оқушыдан тұрады.1 - жүргізуші: Топтарымызбен танысайық!1 - топ Тұлпарлар, 2 - топ Қырандар, 3 - топ Сұңқарлар. Сонымен бірінші сайысымызды бастаймыз.<<Ұйқыашар>>.Бұл сайыста әр топ мүшесіне есептер беріліп, соңында есеп нәтижелері әділқазы алқаларына тапсырылады.2 - жүргізуші: Екінші сайысымыз <<Жұлдызды сәт>> деп аталады. Мұнда есептің шешуін табу арқылы сөз құрастыру керек. . Ойын соңында табылған сөздерден ҚР - ның елтаңбасы, әнұран және ту авторының есімдері шығады.1 - жүргізуші: үшінші сайысымыз <<Озық ойлы оқушы>> деп аталады. Бұнда есептің шешуін таба отырып, әр топ өзіне тиесілі жасырынған мақал - мәтелдердің шешуін табу керек.
1. Жеті жұрттың тілін біл, (жеті түрлі білім біл) 2. Білекті бірді жығар, (білімді мыңды жығар) 3. Екі жақсы қас болмас, (екі жаман дос болмас) 4. Досыңды үш күн сынама, (үш жыл сына) 5. Бір елі ауызға - (екі елі қақпақ) 6. Жүз сомың болғанша, (жүз досың болсын) 7. Отыз тістен шыққан сөз, (отыз елге тарайды) 8. Білгенің бір тоғыз, (білмегенің тоқсан тоғыз) 9. Бір кісі қазған құдықтан, (мың кісі су ішеді)
10. Бір қарлығаш келгенмен жаз болмайды, (Бір сауысқан келгенмен қыс болмайды.)(Әділқазы алқасынан ұпай саны сұралады) 2 - жүргізуші: << Бәйге >> жарысы
Ал бұл үшін логикалық тапсырмаларға дұрыс жауап беру керек. әрбір дұрыс жауап 1 ұпаймен бағаланады. 1. Егер үш пар ат 60км шауып өтсе, онда 1 ат неше км шауып өтеді? (60 км)2. Не ауыр? Бір кг түбіт аауыр ма, әлде бір кг темір ауыр ма? (екеуі тең)3. екі адам 4 сағат шахмат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат шахмат ойнады?(4)4. Сағаттың төрттен бір бөлігі неше минут? (15 минут)5. Айдос өзінің туған күнін 4 жылда бір атап өтеді. Бұл қай күн? (29 ақпан)6. Сағат үшті көрсеткенде, оның сағаттық және минуттық тілі қандай бұрышты көрсетеді? (тік бұрыш)
7.Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?(3 кг)
8. Бөлменің төрт бұрышында бір-бір мысықтан отыр.әр мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Барлығы бөлмеде неше мысық бар? (4мысық) 9. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді? (300 кг) 10. Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар. Жанұяның қанша баласы бар? (6 бала) Сайыс қорытынды шығарумен және әділқазылар алқасының жеңімпаз топтарды құттықтап, мақтау қағаздарын берумен аяқталады.
№ 7 орта мектеп
-3810-2540 Ашық сабақ
00 Ашық сабақ
Ашық сабақ
Тақырыбы: << Кім жүйрік ? >> математикалық сайыс сабағы.
5-сынып
Өткізген: Джалгасбаева А.
2014/2015 оқу жылы
<<Бақытты сәт>> математикалық ойын сабағы Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру. Дамытушылық: Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, өзін-өзі тәрбиелеуге тәрбиелеу. Көрнекілігі: Безендірілген зал, нақыл сөздер, карточкалық тапсырмалар, логикалық есептер, әр топқа даярланған үстел. Түрі: Топтық сайыс сағаты. Типі: Ойын түрінде Жоспары: 1. Топтың өзін таныстыруы, амандасу рәсімі 2. Тапқырлық сайысы (логикалық есептер) 3. Біліктілік сайысы (есептер шығару) 4. Математикалық сұрақтар 5. Ойымды жалғастыр (мақал-мәтелдер) 6. Сөзжұмбақ сайысы (карточка арқылы топқа беріледі) 7. <<Қас қағым сәт>> сайысы (топқа сұрақ) Қолданылған нақыл сөздер: 1. Арифметика математиканың, ал математика ғылымдардың патшасы. (К.Гаусс) 2. Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика. (М.В.Ломоносов) 3. Математика - барлық ғылымдардың тұңғышы және оларға пайдалы да, қажет те. (Р.Бэкон) Жүргізуші: Қайырлы күн қадірменді көрермендер! <<Бақытты сәт>> ойынына қош келдіңіздер. Бүгінгі ойын топтық сайыс түрінде өтеді. Ортаға <<Үшбұрыш>>,>>Квадрат>>, <<Трапеция>> топтарын шақырамыз. Математика сырлары, Қызықтырды біздерді. Ойынға бірге қатысуға, Шақырамыз сіздерді, - дей отырып сайыскерлеріміздің білімі мен баға беретін әділ қазыларалқасын ортаға шақырамыз. Бүгінгі кештің жоспары таныстырылады. 1. Кезекте амандасу рәсімі І топ <<Үшбұрыш>> тобы. Ұраны: Білікті бірді жығар. Білімді мыңды жығар. Сәлемдесуі: Біз дайынбыз бұл сайысқа достарым, Көрсетеміз бізде қандай күш барын. Алға қойған мақсатымыз бір екен. Сәтті болсын сапарымыз әрдайым. <<Үшбұрыш>> тобынан қарсылас топтарға сәлем. Таныстыруы: Үшбұрыш деп жазықтықта бір түзудің бойында жатпайтын үш нүктені тізбектей қосқаннан шыққан фигураны айтамыз. Үшбұрыш қабырғаларына қарай үш түрлі: 1) тең қабырғалы үшбұрыш 2) тең бүйірлі үшбұрыш 3) әр қабырғалы үшбұрыш Үшбұрыш бұрыштарына қарай үш түрлі: 1) тік бұрышты үшбұрыш 2) сүйір бұрышты үшбұрыш 3) доғал бұрышты үшбұрыш Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 1800-қа тең. ІІ топ. <<Квадрат>> тобы. Ұраны: Қандай сынақ болса дағы беріспе, Әрқашанда үміткерміз жеңіске. Сәлемдесуі: Армандарға қол созумен келеміз, Өмір теңіз жүзіп келеді кемеміз. Білімменен қаруланған тобымыз, Қарсыласты қалай да біз жеңеміз. Таныстыруы: Барлық қабырғалары бір-біріне тіктөртбұрыш квадрат деп аталады. Қасиеттері: 1) диогональдары тең 2) диогональдары бір-біріне перпендикуляр болады 3) ішкі бұрыштарының қосындысы 360 градусқа-қа тең. ІІІ топ. <<Трапеция>> тобы. Ұраны: Жарыс десе жанамыз, Бүгінгі күн жарыста алғырлықпен аламыз. Сәлемдесуі: Қиындықтан сірәда біз қашпаймыз, Алғырлық пен тапқырлықты ұштаймыз. Қияларға самғап ұшқан құстаймыз, Шегінбейміз жеңістерге бастаймыз. <<Трапеция>> тобынан қарсыластарға сәлем! Таныстыруы: Екі қабырғасы параллель, ал басқа екі қабырғасы параллель емес төртбұрышты трапеция дейді. Параллель қабырғалары табандары, параллель емес қабырғалары бүйір қабыр-ғалары деп аталады. Трапецияның түрлері: 1) тең бүйірлі 2) тік бұрышты Трапецияның орта сызығының табандарына параллель және олардың қосын-дысының жартысына тең болады. Жүргізуші: Әділқазы алқасынан І-сайыстың қорытындысын сұраймыз. 2. Тапқырлық сайысы (әр топқа логикалық есептер беріледі). <<Ұшбұрыш>> тобына. 1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?(3 кг) 2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? (5 бұрыш) 3. Төрт қойдың неше аяғы бар? (16 аяқ) <<Квадрат>> тобына. 1. Ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады? (10 торғай). 2. 1 жұмыртқа 3 минутта піссе, 4 жұмыртқа қанша минутта піседі? (3 минут) 3. 1 т мақта ауыр ма, 10ц темір ауыр ма?(тең) <<Трапеция>>тобына. 1. Бөлменің төрт бұрышында бір-бір мысықтан отыр.әр мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Барлығы бөлмеде неше мысық бар? (4мысық) 2. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді? (300 кг) 3. Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар. Жанұяның қанша баласы бар? (6 бала) Әділқазылар алқасынан ІІ сайыстың қорытындысын сұраймыз. ІІІ. <<Біліктілік>> сайысы. (тапсырма карточка бойынша беріледі). <<Үшбұрыш>> тобына. АВСД параллелограмның периметрі 81см, ал АС = 30см. АВС үшбұрышының периметрін табыңдар. <<Квадрат>> тобына. Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 16 см, ал бүйір қабырғасы табанынан 2 см ұзын. Бүйір қабырғасын табыңдар. <<Трапеция>> тобына. Егер А = 420 болса, онда АВСД параллелограмының бұрыштарын табыңдар. IV. Математикалық сұрақтар. (әр топқа бес сұрақтан) <<Үшбұрыш>> тобына. 1. Шеңбермен бір ғана ортақ нүктесі бар түзу. (жанама) 2. Бұрышты тең екі бөлік кебөлінетін сәуле. (биссектриса) 3. Жазықтықтағы қандай түзулер ешқашан қиылыспайды? (параллель) 4. 1800-қа тең бұрыш қалай аталады? (жазыңқы) 5. Мына формула бойынша нені табуға болады? (трапецияның ауданын) <<Квадрат>> тобына. 1. Үшбұрыштың тік бұрышына қарсы жататын қабырғасының аты. (гипо-тенуза). 2. 700-қа тең бұрыш қалай аталады? (сүйір) 3. Төртбұрыштың қарама-қарсы төбелерін қосатын кесінді. (диогональ) 4. Шеңбердің центрінен оның бойында жатқан нүктеге дейінгі қашықтық. (радиус) 5. Екі қатынастың теңдігі. (пропроция) <<Трапеция>> тобына. 1. Үшбұрыштың тік бұрыш жасап тұрған қабырғаларының аты. (катеттері) 2. 1200-қа тең бұрыш қалай аталады? (доғал) 3. Параллелограмның 600-қа тең бұрышымен іргелес бұрышы неше градусқа тең. (1200) 4. Бір нүктеден таралған екі сәуледен құралған фигура. (бұрыш) 5. Перпендикуляр түзулер неше градус жасап қиылысады? (900) V. <<Ойымды жалғастыр>> сайысы. (әр команда шапшаң жауап беру керек) 1. Жеті жұрттың тілін біл, (жеті түрлі білім іл) 2. Білекті бірді жығар, (білімді мыңды жығар) 3. Екі жақсы қас болмас, (екі жаман дос болмас) 4. Досыңды үш күн сынама, (үш жыл сына) 5. Бір елі ауызға - (екі елі қақпақ) 6. Жүз сомың болғанша, (жүз досың болсын) 7. Отызтістен шыққан сөз, (отыз елге тарайды) 8. Білгенің бір тоғыз, (білмегенің тоқсан тоғыз) 9. Бір кісі қазған құдықтан, (мың кісі су ішеді) (Әділқазы алқасынан ұпай саны сұралады) VІ. <<Сөз жұмбақ>> сайысы. (әр топқа бірдей тапсырма, карточка арқылы беріледі) Есептердің жауабына сәйкес кестені толтырса, ұлы ғалымдардың аты шығады.
18,147
64
5
22,804
-56,7
47,498
13
Д. √64 + √25 М. 0,7 * (-81) А. 13,123 + 5,024 Е. 47,749 - 0,251 Х Р. ((-2)) И 9,004 + 13,8 VІІ. <<Қас-қағым сәт>> сайысы (әр команда тез тұрып жауап беру арқылы балл жинайды) 1. Бұрышты өлшейтін құрал. (транспортир) 2. Бойы екі қарыс, сиып тұр 25 арыс. (сызғыш) 3. Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді. (0) 4. 30 санын үш 6-ны пайдаланып шығар. (6*6-6) 5. Аты шулы айқас сызық. Өзі толған мағына қызық. (координаталар осі) 6. Қиылыспайтын екі түзу. (параллель) 7. Ұзындықтың өлшем бірлігі (метр) 8. Дәлелденбейтін ұйғарым. (аксиома) 9. Екі нүктенің арасындағы түзу. (кесінді) 10. Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда. (диаметр) 11. Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш. (шаршы) 12. 225 нешенің квадраты? (15) Әділқазы алқасынан жалпы сайыстың қорытындысы сұралады. Сайыс аяқталып, ойынға белсене қатысқан оқушылар марапатталады
Мақсаты: Оқушылардың математикалық ой - өрісін дамыту, алған білімдерін пысықтау.
оқушыларды жарыстыра отырып, оқушылардың білімін арттыру, математика сабағына қызығушылығын арттыру, оқушы бойындағы басқа да қабілетін аша білу, оқушының жан - жақты дамуына әсер ету.
Көрнекілігі: Плакаттар, эмблемалар, әр топқа арналған жанкүйерлердің қуатты сөздері.
Сабақтың түрі: Математикалық сайыс
Мұғалім сөзі: Балалар, сайыс сабағымызды шаттық шеңберін құрып, бір-бірімізге жақсы тілектер арнаумен бастайық.
Оқушылар өздеріне ұнаған түсті таңдау арқылы уш топқа бөлінеді.1 - жүргізуші:Сәлеметсіздер ме оқушылар!Нақты ғылымдарға қызығушылар!Естігенін есте тұтып,Оқығанын миға тоқушылар.2 - жүргізуші:Сәлеметсіздер ме ұстаздар!Айтар ойын тұспалдар,Сіз оқытқан оқушылардыңСәті келді сыналар.1 - жүргізуші:Есептің қилы түрін шығарамыз,Арасында ойын ойнап жарысамыз.Оңай сұрақ, қиын сұрақ бәрі де бар,Әзіл есепке де ойланып отырамыз.2 - жүргізуші: Сайысымызды бастамас бұрын, әр топтың білімін дұрыс бағалау үшін әділқазылар алқасын таныстырып өтейік
Мектебіміздің физика пәні мұғалімі Суюнова Бақтылы апай
Мұғалім төрешілер алқасын сайыстың шартымен таныстырады. Бүгінгі сайыс шарттары әрбір әділқазының алдына дайындалып қойылған.Дұрыс жауап берген командаға 5 ұпай.Дұрыс, бірақ толық емес жауапқа 3 ұпай.Жауабы жоқ болса 0 ұпай.Тәртіп бұзған топтан 2 ұпай кемітіледі.Жоспар:Танысу<<Ұйқы ашар>><<Жұлдызды сәт>><<Озық ойлы оқушы>><<Бәйге>>Қорытынды2 - жүргізуші: Сайысымыздың өту тәртібімен таныстырамыз. Бұл әр команданың құрамы 7 оқушыдан тұрады.1 - жүргізуші: Топтарымызбен танысайық!1 - топ Тұлпарлар, 2 - топ Қырандар, 3 - топ Сұңқарлар. Сонымен бірінші сайысымызды бастаймыз.<<Ұйқыашар>>.Бұл сайыста әр топ мүшесіне есептер беріліп, соңында есеп нәтижелері әділқазы алқаларына тапсырылады.2 - жүргізуші: Екінші сайысымыз <<Жұлдызды сәт>> деп аталады. Мұнда есептің шешуін табу арқылы сөз құрастыру керек. . Ойын соңында табылған сөздерден ҚР - ның елтаңбасы, әнұран және ту авторының есімдері шығады.1 - жүргізуші: үшінші сайысымыз <<Озық ойлы оқушы>> деп аталады. Бұнда есептің шешуін таба отырып, әр топ өзіне тиесілі жасырынған мақал - мәтелдердің шешуін табу керек.
1. Жеті жұрттың тілін біл, (жеті түрлі білім біл) 2. Білекті бірді жығар, (білімді мыңды жығар) 3. Екі жақсы қас болмас, (екі жаман дос болмас) 4. Досыңды үш күн сынама, (үш жыл сына) 5. Бір елі ауызға - (екі елі қақпақ) 6. Жүз сомың болғанша, (жүз досың болсын) 7. Отыз тістен шыққан сөз, (отыз елге тарайды) 8. Білгенің бір тоғыз, (білмегенің тоқсан тоғыз) 9. Бір кісі қазған құдықтан, (мың кісі су ішеді)
10. Бір қарлығаш келгенмен жаз болмайды, (Бір сауысқан келгенмен қыс болмайды.)(Әділқазы алқасынан ұпай саны сұралады) 2 - жүргізуші: << Бәйге >> жарысы
Ал бұл үшін логикалық тапсырмаларға дұрыс жауап беру керек. әрбір дұрыс жауап 1 ұпаймен бағаланады. 1. Егер үш пар ат 60км шауып өтсе, онда 1 ат неше км шауып өтеді? (60 км)2. Не ауыр? Бір кг түбіт аауыр ма, әлде бір кг темір ауыр ма? (екеуі тең)3. екі адам 4 сағат шахмат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат шахмат ойнады?(4)4. Сағаттың төрттен бір бөлігі неше минут? (15 минут)5. Айдос өзінің туған күнін 4 жылда бір атап өтеді. Бұл қай күн? (29 ақпан)6. Сағат үшті көрсеткенде, оның сағаттық және минуттық тілі қандай бұрышты көрсетеді? (тік бұрыш)
7.Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?(3 кг)
8. Бөлменің төрт бұрышында бір-бір мысықтан отыр.әр мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Барлығы бөлмеде неше мысық бар? (4мысық) 9. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді? (300 кг) 10. Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар. Жанұяның қанша баласы бар? (6 бала) Сайыс қорытынды шығарумен және әділқазылар алқасының жеңімпаз топтарды құттықтап, мақтау қағаздарын берумен аяқталады.
№ 7 орта мектеп
-3810-2540 Ашық сабақ
00 Ашық сабақ
Ашық сабақ
Тақырыбы: << Кім жүйрік ? >> математикалық сайыс сабағы.
5-сынып
Өткізген: Джалгасбаева А.
2014/2015 оқу жылы
<<Бақытты сәт>> математикалық ойын сабағы Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру. Дамытушылық: Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, өзін-өзі тәрбиелеуге тәрбиелеу. Көрнекілігі: Безендірілген зал, нақыл сөздер, карточкалық тапсырмалар, логикалық есептер, әр топқа даярланған үстел. Түрі: Топтық сайыс сағаты. Типі: Ойын түрінде Жоспары: 1. Топтың өзін таныстыруы, амандасу рәсімі 2. Тапқырлық сайысы (логикалық есептер) 3. Біліктілік сайысы (есептер шығару) 4. Математикалық сұрақтар 5. Ойымды жалғастыр (мақал-мәтелдер) 6. Сөзжұмбақ сайысы (карточка арқылы топқа беріледі) 7. <<Қас қағым сәт>> сайысы (топқа сұрақ) Қолданылған нақыл сөздер: 1. Арифметика математиканың, ал математика ғылымдардың патшасы. (К.Гаусс) 2. Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика. (М.В.Ломоносов) 3. Математика - барлық ғылымдардың тұңғышы және оларға пайдалы да, қажет те. (Р.Бэкон) Жүргізуші: Қайырлы күн қадірменді көрермендер! <<Бақытты сәт>> ойынына қош келдіңіздер. Бүгінгі ойын топтық сайыс түрінде өтеді. Ортаға <<Үшбұрыш>>,>>Квадрат>>, <<Трапеция>> топтарын шақырамыз. Математика сырлары, Қызықтырды біздерді. Ойынға бірге қатысуға, Шақырамыз сіздерді, - дей отырып сайыскерлеріміздің білімі мен баға беретін әділ қазыларалқасын ортаға шақырамыз. Бүгінгі кештің жоспары таныстырылады. 1. Кезекте амандасу рәсімі І топ <<Үшбұрыш>> тобы. Ұраны: Білікті бірді жығар. Білімді мыңды жығар. Сәлемдесуі: Біз дайынбыз бұл сайысқа достарым, Көрсетеміз бізде қандай күш барын. Алға қойған мақсатымыз бір екен. Сәтті болсын сапарымыз әрдайым. <<Үшбұрыш>> тобынан қарсылас топтарға сәлем. Таныстыруы: Үшбұрыш деп жазықтықта бір түзудің бойында жатпайтын үш нүктені тізбектей қосқаннан шыққан фигураны айтамыз. Үшбұрыш қабырғаларына қарай үш түрлі: 1) тең қабырғалы үшбұрыш 2) тең бүйірлі үшбұрыш 3) әр қабырғалы үшбұрыш Үшбұрыш бұрыштарына қарай үш түрлі: 1) тік бұрышты үшбұрыш 2) сүйір бұрышты үшбұрыш 3) доғал бұрышты үшбұрыш Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 1800-қа тең. ІІ топ. <<Квадрат>> тобы. Ұраны: Қандай сынақ болса дағы беріспе, Әрқашанда үміткерміз жеңіске. Сәлемдесуі: Армандарға қол созумен келеміз, Өмір теңіз жүзіп келеді кемеміз. Білімменен қаруланған тобымыз, Қарсыласты қалай да біз жеңеміз. Таныстыруы: Барлық қабырғалары бір-біріне тіктөртбұрыш квадрат деп аталады. Қасиеттері: 1) диогональдары тең 2) диогональдары бір-біріне перпендикуляр болады 3) ішкі бұрыштарының қосындысы 360 градусқа-қа тең. ІІІ топ. <<Трапеция>> тобы. Ұраны: Жарыс десе жанамыз, Бүгінгі күн жарыста алғырлықпен аламыз. Сәлемдесуі: Қиындықтан сірәда біз қашпаймыз, Алғырлық пен тапқырлықты ұштаймыз. Қияларға самғап ұшқан құстаймыз, Шегінбейміз жеңістерге бастаймыз. <<Трапеция>> тобынан қарсыластарға сәлем! Таныстыруы: Екі қабырғасы параллель, ал басқа екі қабырғасы параллель емес төртбұрышты трапеция дейді. Параллель қабырғалары табандары, параллель емес қабырғалары бүйір қабыр-ғалары деп аталады. Трапецияның түрлері: 1) тең бүйірлі 2) тік бұрышты Трапецияның орта сызығының табандарына параллель және олардың қосын-дысының жартысына тең болады. Жүргізуші: Әділқазы алқасынан І-сайыстың қорытындысын сұраймыз. 2. Тапқырлық сайысы (әр топқа логикалық есептер беріледі). <<Ұшбұрыш>> тобына. 1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?(3 кг) 2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады? (5 бұрыш) 3. Төрт қойдың неше аяғы бар? (16 аяқ) <<Квадрат>> тобына. 1. Ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады? (10 торғай). 2. 1 жұмыртқа 3 минутта піссе, 4 жұмыртқа қанша минутта піседі? (3 минут) 3. 1 т мақта ауыр ма, 10ц темір ауыр ма?(тең) <<Трапеция>>тобына. 1. Бөлменің төрт бұрышында бір-бір мысықтан отыр.әр мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Барлығы бөлмеде неше мысық бар? (4мысық) 2. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді? (300 кг) 3. Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар. Жанұяның қанша баласы бар? (6 бала) Әділқазылар алқасынан ІІ сайыстың қорытындысын сұраймыз. ІІІ. <<Біліктілік>> сайысы. (тапсырма карточка бойынша беріледі). <<Үшбұрыш>> тобына. АВСД параллелограмның периметрі 81см, ал АС = 30см. АВС үшбұрышының периметрін табыңдар. <<Квадрат>> тобына. Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 16 см, ал бүйір қабырғасы табанынан 2 см ұзын. Бүйір қабырғасын табыңдар. <<Трапеция>> тобына. Егер А = 420 болса, онда АВСД параллелограмының бұрыштарын табыңдар. IV. Математикалық сұрақтар. (әр топқа бес сұрақтан) <<Үшбұрыш>> тобына. 1. Шеңбермен бір ғана ортақ нүктесі бар түзу. (жанама) 2. Бұрышты тең екі бөлік кебөлінетін сәуле. (биссектриса) 3. Жазықтықтағы қандай түзулер ешқашан қиылыспайды? (параллель) 4. 1800-қа тең бұрыш қалай аталады? (жазыңқы) 5. Мына формула бойынша нені табуға болады? (трапецияның ауданын) <<Квадрат>> тобына. 1. Үшбұрыштың тік бұрышына қарсы жататын қабырғасының аты. (гипо-тенуза). 2. 700-қа тең бұрыш қалай аталады? (сүйір) 3. Төртбұрыштың қарама-қарсы төбелерін қосатын кесінді. (диогональ) 4. Шеңбердің центрінен оның бойында жатқан нүктеге дейінгі қашықтық. (радиус) 5. Екі қатынастың теңдігі. (пропроция) <<Трапеция>> тобына. 1. Үшбұрыштың тік бұрыш жасап тұрған қабырғаларының аты. (катеттері) 2. 1200-қа тең бұрыш қалай аталады? (доғал) 3. Параллелограмның 600-қа тең бұрышымен іргелес бұрышы неше градусқа тең. (1200) 4. Бір нүктеден таралған екі сәуледен құралған фигура. (бұрыш) 5. Перпендикуляр түзулер неше градус жасап қиылысады? (900) V. <<Ойымды жалғастыр>> сайысы. (әр команда шапшаң жауап беру керек) 1. Жеті жұрттың тілін біл, (жеті түрлі білім іл) 2. Білекті бірді жығар, (білімді мыңды жығар) 3. Екі жақсы қас болмас, (екі жаман дос болмас) 4. Досыңды үш күн сынама, (үш жыл сына) 5. Бір елі ауызға - (екі елі қақпақ) 6. Жүз сомың болғанша, (жүз досың болсын) 7. Отызтістен шыққан сөз, (отыз елге тарайды) 8. Білгенің бір тоғыз, (білмегенің тоқсан тоғыз) 9. Бір кісі қазған құдықтан, (мың кісі су ішеді) (Әділқазы алқасынан ұпай саны сұралады) VІ. <<Сөз жұмбақ>> сайысы. (әр топқа бірдей тапсырма, карточка арқылы беріледі) Есептердің жауабына сәйкес кестені толтырса, ұлы ғалымдардың аты шығады.
18,147
64
5
22,804
-56,7
47,498
13
Д. √64 + √25 М. 0,7 * (-81) А. 13,123 + 5,024 Е. 47,749 - 0,251 Х Р. ((-2)) И 9,004 + 13,8 VІІ. <<Қас-қағым сәт>> сайысы (әр команда тез тұрып жауап беру арқылы балл жинайды) 1. Бұрышты өлшейтін құрал. (транспортир) 2. Бойы екі қарыс, сиып тұр 25 арыс. (сызғыш) 3. Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді. (0) 4. 30 санын үш 6-ны пайдаланып шығар. (6*6-6) 5. Аты шулы айқас сызық. Өзі толған мағына қызық. (координаталар осі) 6. Қиылыспайтын екі түзу. (параллель) 7. Ұзындықтың өлшем бірлігі (метр) 8. Дәлелденбейтін ұйғарым. (аксиома) 9. Екі нүктенің арасындағы түзу. (кесінді) 10. Шеңбердің центрі арқылы өтетін хорда. (диаметр) 11. Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш. (шаршы) 12. 225 нешенің квадраты? (15) Әділқазы алқасынан жалпы сайыстың қорытындысы сұралады. Сайыс аяқталып, ойынға белсене қатысқан оқушылар марапатталады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz