Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Түбір мен қосымша


| Күні: 15.01.2015 |
|Сабақтың тақырыбы|Түбір мен қосымша |
|Сабақтың мақсаты |1.Түбір мен қосымшаны бір-бірінен ажырата білуге үйрету. |
| |2.Оқушылардың сөздік қорын, ой-өрісін дамыту. |
| |3.Ұйымшылдыққа,адамгершілікке тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтиже |Түбір мен қосымшаны ажырата білуге дағдыланады.Түбір мен |
| |қосымшаны қосу арқылы жаңа сөз шығарады. |
|Түйінді идея |Түдыбір мен қосымшаны пайдалана отырып жаңа сөз құрауауды |
| |үйренеді.Жаңа сөзді пайдалана отырып сөйлем құрайды. |
|Әдіс - тәсілі |Түсіндіру,репродуктивті. |
|Көрнекілігі |Кесте ,суреттер. |
|Сабақтың барысы |
|Өтілу кезеңдері|Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Уақыты |
|Ұйымдастыру |Психологиялық тренинг |-ұжымдыққа | |
|кезеңі | |үйренеді | |
|Білу |Түбір мен қосымшаны |-түбір мен қосымшаны пайдалана | |
| |пайдаланады |отырып шығарма жазуды үйренеді | |
| |Балалар бүгін біз |Сөз жұмбаұ шешу | |
| |ертегілер әлеміне кіру |1.Қыстан ұйтқып соққан қатты | |
| |үшін біздің сөз құрамы |жел. | |
| |туралы біліміміз керек |2.Қыста жауатын жел не? | |
|Мотевациялық |болады .Жақсылықтың |3.Қыста күн қандай болады | |
| |жамандықты жеңуіне |Оқу сөзіне қосымша .жалғап, | |
|Түсіну |көмектесуіміз |жаңа сөз құрастыру | |
| |керек.Сынып үш топқа |-оқу-лық ,оқу-шы | |
| |бөлінген |Қосымша жалғанғаннан кейін | |
| |1.Ой арманын кешеміз |сөздердің мағналары өзгеріп | |
| |Ақылды болып өсеміз |тті | |
| |2.Мақсатымыз білім алу |-оқулық-кітап ,оқушы-адам | |
| |міндетіміз еңбек ету. |т.б.Оқулық-кітап сөздеріне | |
| |3.Шаршы алаңда үдірмеу, |сөйлем құрату | |
| |Көп ойлананып кідірмеу | | |
|Сергіту сәті |Орнымыздан тұрайық |-дене қозғалыстарын | |
|Қолдану |Керегені құрайық |жасайды | |
| |Уықтар боп иіліп |-ауызша орындайды | |
| |Қазақ үйді құрайық |Сөздердің түбірін тауып,тиісті | |
| |272 –жаттығу. Мәтінді |белгімен көрсету | |
| |оқыту. |1-топ | |
| |273-жаттығу. Сөздің |кидім | |
| |түбірін тауып,тиісті |Ұшақ | |
| |белгімен көрсету. |міндім | |
| |274-жаттығу.Түбір сөзге |түстім | |
| |қосымша қосып,екінші |2-топ | |
| |жақтағы сөздермен |келдім | |
| |байланысты |Мектеп | |
| |Білім,өнер,еңбек туралы |кеттім | |
| |мақал-мәтел айтқызу |оқыдым | |
| |276-жаттығу |3-топ | |
| |Суретке қарап,шағын |келдім | |
| |әңгіме құрап жаздырту |Ауыл | |
| |-суреттен кімдерді көріп|тұрдым | |
| |отырмыз? |сағындым | |
| |-Қарт әтеш не істеді? |1-Топ | |
| |-Бала не істеді? |Түбір сөздерге қосымша жалғап | |
| | |жаңа сөз жаса біл,сыз,ән | |
| | |-ғыш,-ім,-ші | |
| | |2-топ | |
| | |Өнер,күй,ер | |
| | |–ші,-лі, лік | |
| | |3-топ | |
| | |Еңбек,домбыра,су | |
| | |–лы,шы,тің | |
| | |Мақал-мәтел айтады | |
| | |-шығарма жазады | |
|Жинақтау |Ауызша тест | | |
|Бағалау | | | |
|Үйге тапсырма |275- жаттығу | | |
|беру | | | |


Ұқсас жұмыстар
Тақырып - Түбір мен қосымша
Түбірмен қосымшаның жазылуы
Сөз құрамы. 2 сынып
Түбір мен қосымша. 2 сынып
Сөз құрамын қайталау. 3-сынып
Түбірін тап
Сабақтың мазмұнды кезеңдеріне сиптамма беріңіздер
Семантикалық кесте Сөз құрамы
Түбір және туынды сөз. 3 сынып. қазақ тілі
Сөз құрамы. 4-сынып
Пәндер