Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Қайталама қос сөз
Ана тілінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
|Р/с |Сыныбы 3«а» | К. Сайлыбаева |
|1 |Сабақтың тақырыбы |Қамқорлық |
|2 |Сілтеме |Күнтізбелік жоспар.Оқулық Әдістемелік нұсқаулық.АКТ|
|3 |Жалпы мақсаттар |1Мәтін мазмұнымен танысады.Өз ойын жүйелі |
| | |жеткізуге дағдыланады. |
| | |2.Сөздік қорлары ,Ой- өрістері, есте сақтау |
| | |қабілеттері артады . |
| | |3Оқушылар ынтымақтастыққа, әдептілікке |
| | |тәрбиеленеді. |
|4 |Күтілетін нәтиже |Өлең мазмұны туралы өз ойын тұжырымды жеткізе |
| | |алады.Сөйлеу мәдениеті мен сөздік қорлары |
| | |шығармашылық қабілеттері дамиды. |
|5 |Түйінді идея |Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды |
Орындалатын іс-әрекеттер
|Р/с |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының орындайтын іс-әрекеті |Оқыту әдістері |
|I |Ұйымдастыру кезеңі. |Шаттық шеңберінде бір- біріне |Ынтымақтастық |
| |Шаттық шеңбері |жақсы лебіздер айтады. |атмосфера |
| | |Күн жылуын алақанға саламын, |қалыптастыру. |
| | |Жүрегіме басып ұстай қаламын. |Психологиялық |
| | |Ізгі әрі нәзік, жарық ,мейірімді, |дайындық. |
| | |Сонда дереу болып кетер жан- | |
| | |жағым. | |
|II |«Ақылдың алты қалпағы»|Қалпақтар арқылы топқа бөлінеді. |«Ақылдың алты |
| | | |қалпағы» әдісі |
|III |Өткен сабақты |1-топ: Шаруа қоянның көжегін неге|Сыни тұрғысынан ойлау|
| |« 7 неге?» стратегиясы|алып келді? |моделінің |
| |бойынша пысықтау |2-топ: Көжек неге тығылды? |«7 неге?» әдісі |
| | |3- топ: Көжек жып- жылы үйден | |
| | |неге қашып кетті? | |
| | |4- топ: Көжек неге « Жат жерде | |
| | |көзге түрткі болып өлгенше ,мұз да| |
| | |болса, анамның тапқан жерінде |«Бармақпен бағалау» |
| | |өлемін» - деді? |әдісі |
| | |5- топ: Туған жер, туған ел туралы| |
| | |қандай мақал- мәтелдер білесіңдер?| |
|IV |Мақсат қою кезеңі: |Бердібек Соқпақбаев 1924 жылы 15 | | | |
| |Сабақтың тақырыбын |қазанда Алматы облысының Нарынқол | | | |
| |авторын, мақсатын |ауылында туған. Жазушының |АКТ-ны пайдалану | | |
| |хабарлау. |тырнақалды туындысы « Он алты | | | |
| | |жасар чемпион» повесі 1951 жылы | | | |
| |Алыстан арбалап |жарық көрді. Оның аты ерекше | | | |
| |материал |шыққан шығармасы «Менің атым – | | | |
| |тасымаймын,архивтің |Қожа» повесі . Бердібек | | | |
| |шаңын |Соқпақбаевтың «Балалық шаққа | | | |
| |жұтпаймын.Жақыннан, өз|саяхат», «Қайдасың ,Гаучар?», | | | |
| |басымнан кешкенді,өзім|«Бастан кешкен», Өлгендер қайтып | | | |
| |байқап –түйгендерімді,|келмейді» атты повестері мен | | | |
| |өз айналамды дорбалап |романдары және шығармалары | | | |
| |жинаймын. Бір сөзбен |кейіпкерлердің жан дүниесіне терең| | | |
| |айтсам:өзін жазатын |бойлауымен, тақырыпты жеріне | | | |
| |жазушымын. |жеткізумен ерекшеленеді.1991 жылы | | | |
| |Б. Соқпақбаев |дүниеден өтті. | | | |
| | | | | | |
| |Cергіту сәтін жүргізу | | | | |
| | | | | | |
|V |Жаңа сабақты |Мәтінді оқыту. | |
| |түсіндіру. «Менің |1-топ: Осы мәтінге ұқсас тағы | |
| |атым- Қожа» |қандай әңгімелер білесіңдер? | |
| |Математикалық |2-топ: Мәтінге басқаша кандай ат | |
| |санжұмбақ арқылы |қояр едіңдер? Кинофильмдегі |40-1, 6-1, 1000-1, |
| |сабақтың тақырыбын |кейіпкерлер мен мәтіндегі |40-1,9-2, 1-3,0- |
| |ашу.Кинофильмінен |кейіпкерлерді салыстыра айт. |3,9-4,40-1 |
| |үзінді. Әр топқа |3-топ: Қамқорлық дегенді калай | |
| |тапсырмалар беру |түсінесіңдер? | |
| | |4-топ: Қожа мен Жантастың | |
| | |әрекеттерін салыстырып,мінездеме | |
| | |беріңдер. | |
| | |5-топ: Мәтінді бөліктерге бөліп, | |
| | |әр бөліміне ат қой. | |
| | |1) Балапан торғай . | |
| | |2) Қожаның балапан торғайды үйіне | |
| | |алып келуі. | |
|VI |Жаңа сабақты |1-топ: Әңгіме желісі бойынша сурет|«Постер» әдісі |
| |бекіту.Шығармашы -лық |салу. |Қожа Жантас |
| |тапсырмалар |2-топ: Сөзжұмбақ құрастыру. | |
| | |3-топ: «ВЕНН» диаграммасын құру. | |
| | |4-топ: Мәтінге байланысты мақал- | |
| | |мәтел айту | |
| | |5-топ: Мәтін тақырыбына байланысты| |
| | |әңгіме жазу | |
|VII |Сабақты қорытындылау |Ақ қалпақ: Топтардың мәтін | |
| | |мазмұнын аша алуы. Шынайы жауап | |
| | |беруге тырысуларын бағалау. | |
| | |Сары қалпақ: Әр топтың жауап | |
| | |беруінің дұрыстығы мен жақсы | |
| | |жақтарын зерделеу, бағалау. | |
| | |Қара қалпақ: Топтарда жіберілген | |
| | |кемшіліктер немесе жауаптардың |«Ақылдың алты |
| | |дұрыс еместігіне баға беру. |қалпағы» арқылы |
| | |Қызыл қалпақ: Ойын, ішкі |бағалау әдісі |
| | |сезімдерін ,болжамдарын білдіруде|Оқушылар жауаптарын |
| | |топтарға баға беру. |өз көңіл –күйлері |
| | |Жасыл қалпақ: Топтардың |арқылы білдіру. |
| | |шығармашылықпен жұмыс істеулеріне | |
| | |баға беру. | |
| | |Көк қалпақ: Барлық топтардың | |
| | |тапсырманы дұрыс орындағандарына | |
| | |баға беру | |
|VIII |Үйге тапсырма беру |Мәтінді түсініп оқып келу. |Стикерлер жапсыру |
Ақ қалпақ: Топтардың мәтін мазмұнын аша алуы. Шынайы жауап беруге
тырысуларын бағалау.
Сары қалпақ: Әр топтың жауап беруінің дұрыстығы мен жақсы жақтарын
зерделеу, бағалау.
Қара қалпақ: Топтарда жіберілген кемшіліктер немесе жауаптардың дұрыс
еместігіне баға беру.
Қызыл қалпақ : Ойын, ішкі сезімін, болжамдарын білдіруде топтарға баға
беру.
Жасыл қалпақ: Топтардың шығармашылықпен жұмыс істеулеріне баға беру.
Көк қалпақ: Барлық топтардың тапсырманы дұрыс орындағандарына баға беру.
|р\с|Сыныбы 4 «а» | |
|1 |Сабақтың тақырыбы |Қайталама қос сөздер |
|2 |Сілтеме: |Күнтізбелік жоспар,оқулық, әдістемелік нұсқаулық. АКТ,|
| | |сюжетті суреттер, кесте. |
|3 |Жалпы мақсаттар: |1Қос сөздер туралы түсінік беріледі.Қос сөздер |
| | |түрлерін ажыратады.Өз ойын жүйелі жеткізеді. |
| | |2.Сөздік қоры артады. |
| | |3.Ынтымақтасттыққа тәрбиеленеді. |
|4 |Күтілетін нәтиже: |Қайталама қос сөздер туралы түсінік алады. Сөйлем |
| | |ішінен қос сөздерді анықтайды. Сөйлеу, есте сақтау, |
| | |сын турғысынан ойлау дағдысы дамиды. |
| | |Ынтымақтаса әрекет етеді. |
|5 |Түйінді идея |Сын тұрғысынан ойлау қабілеті дамиды. |
Орындалатын іс- әрекеттер
|Р\с|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Оқыту әдістері |
|1 |Ұйымдастыру |Шаттық шеңбері. Парталас |Тренинг |
| |кезеңі.Психологиялық |балалардың әрқайсысы | |
| |дайындық |бір-бірінің есімдерін атай | |
| | |отырып,ұйқасты мадақ сөз | |
| | |айтады. | |
|2 |Топқа бөлу. |Мозайкалар арқылы топқа бөлу.|Топқа бөлу әдісі |
| |Мозайкалар тарату | | |
|3 |Өткен сабақ. |1-топ: Қос сөзі бар жұмбақ | «Ойқозғау» |
| |Топтық тапсырмалар. |жасыру. | |
| | |2-топ:Қос сөздің ережесін | |
| | |айту, мысал келтіру. |«Бармақпен» бағалау әдісі|
| | |3-топ: Қос сөзі бар жаңылтпаш| |
| | |айту. | |
| | |4-топ: Қос сөзі бар өлең | |
| | |шумағын айту. | |
| | |5-топ: «Әулиеата» сөзіне | |
| | |фонетикалық талдау жасау. | |
|4 |Жаңа сабақ. |1-жаттығу.Өлеңді оқи отырып, |Сергіту сәті |
| |20*2=40(қ), |ережені шығару.Өлеңді көшіріп|Мағынаны тану. |
| |120:2=60(a),Й , 45*2=90(т),|жазу | |
| |600:100=6(а) |2-жаттығу. (Ауызша) | |
| |0:40=**0(л)20*3=60(а), |3-жаттығу тақтаға орындалады.| |
| |250*4=1000(м), | | |
| |12000:200=60(а) | | |
| |400*100=40000(қ) | | |
| |90000:3=30000(о) | | |
| |5600:7=800(с) | | |
| |40*200=8000(с) | | |
| |700*0=*0*(ө) | | |
| |810:90=****9(з) | | |
| |Жаттығу жұмыстарын | | |
| |жүргізу | | |
| | | | |
|5. |Жаңа сабақты пысықтау. | 1-топ: Сілтеме табушылар- |« Ойтолғау» |
| | |4-жаттығу. | |
| | |2-топ: Сұрақ қоюшылар- | |
| | |ойландыратын сұрақтар қояды. | |
| | |3-топ: Баяндаушылар- | |
| | |5-жаттығу.Қос сөздерді | |
| | |пайдаланып, қыс көрінісін | |
| | |суреттеп, баяндайды. | |
| | |4-топ: Ізденушілер- Қайталама| |
| | |қос сөздерді қатыстырып, бір | |
| | |шумақ өлең құрастырады. | |
| | |5-топ: Суреттеушілер- табиғат| |
| | |көрінісін бейнелейтін сурет | |
| | |салады және оны қорғайды. | |
| | | | |
|6. |Сабақты қорытындылау |Әр топтың орындалған |« Ойқорыту»топ |
| | |тапсырмалары бойынша |жұмыстарының орындалуын |
| | |қорытынды жасалып, |балалардың көңіл күйімен |
| | |бағаланады.Қайталама қос сөзі|бағалау |
| | |бар бір-бір мақал айту. | |
|7. |Үйге тапсырма беру | 6- жаттығу.Ережені жаттау. | Өзіндік жұмыс |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz