Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Файл қосу

Қайталама қос сөз


Ана тілінен қысқа мерзімді сабақ жоспары

|Р/с |Сыныбы 3«а» | К. Сайлыбаева |
|1 |Сабақтың тақырыбы |Қамқорлық |
|2 |Сілтеме |Күнтізбелік жоспар.Оқулық Әдістемелік нұсқаулық.АКТ|
|3 |Жалпы мақсаттар |1Мәтін мазмұнымен танысады.Өз ойын жүйелі |
| | |жеткізуге дағдыланады. |
| | |2.Сөздік қорлары ,Ой- өрістері, есте сақтау |
| | |қабілеттері артады . |
| | |3Оқушылар ынтымақтастыққа, әдептілікке |
| | |тәрбиеленеді. |
|4 |Күтілетін нәтиже |Өлең мазмұны туралы өз ойын тұжырымды жеткізе |
| | |алады.Сөйлеу мәдениеті мен сөздік қорлары |
| | |шығармашылық қабілеттері дамиды. |
|5 |Түйінді идея |Сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды |

Орындалатын іс-әрекеттер
|Р/с |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының орындайтын іс-әрекеті |Оқыту әдістері |
|I |Ұйымдастыру кезеңі. |Шаттық шеңберінде бір- біріне |Ынтымақтастық |
| |Шаттық шеңбері |жақсы лебіздер айтады. |атмосфера |
| | |Күн жылуын алақанға саламын, |қалыптастыру. |
| | |Жүрегіме басып ұстай қаламын. |Психологиялық |
| | |Ізгі әрі нәзік, жарық ,мейірімді, |дайындық. |
| | |Сонда дереу болып кетер жан- | |
| | |жағым. | |
|II |«Ақылдың алты қалпағы»|Қалпақтар арқылы топқа бөлінеді. |«Ақылдың алты |
| | | |қалпағы» әдісі |
|III |Өткен сабақты |1-топ: Шаруа қоянның көжегін неге|Сыни тұрғысынан ойлау|
| |« 7 неге?» стратегиясы|алып келді? |моделінің |
| |бойынша пысықтау |2-топ: Көжек неге тығылды? |«7 неге?» әдісі |
| | |3- топ: Көжек жып- жылы үйден | |
| | |неге қашып кетті? | |
| | |4- топ: Көжек неге « Жат жерде | |
| | |көзге түрткі болып өлгенше ,мұз да| |
| | |болса, анамның тапқан жерінде |«Бармақпен бағалау» |
| | |өлемін» - деді? |әдісі |
| | |5- топ: Туған жер, туған ел туралы| |
| | |қандай мақал- мәтелдер білесіңдер?| |
|IV |Мақсат қою кезеңі: |Бердібек Соқпақбаев 1924 жылы 15 | | | |
| |Сабақтың тақырыбын |қазанда Алматы облысының Нарынқол | | | |
| |авторын, мақсатын |ауылында туған. Жазушының |АКТ-ны пайдалану | | |
| |хабарлау. |тырнақалды туындысы « Он алты | | | |
| | |жасар чемпион» повесі 1951 жылы | | | |
| |Алыстан арбалап |жарық көрді. Оның аты ерекше | | | |
| |материал |шыққан шығармасы «Менің атым – | | | |
| |тасымаймын,архивтің |Қожа» повесі . Бердібек | | | |
| |шаңын |Соқпақбаевтың «Балалық шаққа | | | |
| |жұтпаймын.Жақыннан, өз|саяхат», «Қайдасың ,Гаучар?», | | | |
| |басымнан кешкенді,өзім|«Бастан кешкен», Өлгендер қайтып | | | |
| |байқап –түйгендерімді,|келмейді» атты повестері мен | | | |
| |өз айналамды дорбалап |романдары және шығармалары | | | |
| |жинаймын. Бір сөзбен |кейіпкерлердің жан дүниесіне терең| | | |
| |айтсам:өзін жазатын |бойлауымен, тақырыпты жеріне | | | |
| |жазушымын. |жеткізумен ерекшеленеді.1991 жылы | | | |
| |Б. Соқпақбаев |дүниеден өтті. | | | |
| | | | | | |
| |Cергіту сәтін жүргізу | | | | |
| | | | | | |
|V |Жаңа сабақты |Мәтінді оқыту. | |
| |түсіндіру. «Менің |1-топ: Осы мәтінге ұқсас тағы | |
| |атым- Қожа» |қандай әңгімелер білесіңдер? | |
| |Математикалық |2-топ: Мәтінге басқаша кандай ат | |
| |санжұмбақ арқылы |қояр едіңдер? Кинофильмдегі |40-1, 6-1, 1000-1, |
| |сабақтың тақырыбын |кейіпкерлер мен мәтіндегі |40-1,9-2, 1-3,0- |
| |ашу.Кинофильмінен |кейіпкерлерді салыстыра айт. |3,9-4,40-1 |
| |үзінді. Әр топқа |3-топ: Қамқорлық дегенді калай | |
| |тапсырмалар беру |түсінесіңдер? | |
| | |4-топ: Қожа мен Жантастың | |
| | |әрекеттерін салыстырып,мінездеме | |
| | |беріңдер. | |
| | |5-топ: Мәтінді бөліктерге бөліп, | |
| | |әр бөліміне ат қой. | |
| | |1) Балапан торғай . | |
| | |2) Қожаның балапан торғайды үйіне | |
| | |алып келуі. | |
|VI |Жаңа сабақты |1-топ: Әңгіме желісі бойынша сурет|«Постер» әдісі |
| |бекіту.Шығармашы -лық |салу. |Қожа Жантас |
| |тапсырмалар |2-топ: Сөзжұмбақ құрастыру. | |
| | |3-топ: «ВЕНН» диаграммасын құру. | |
| | |4-топ: Мәтінге байланысты мақал- | |
| | |мәтел айту | |
| | |5-топ: Мәтін тақырыбына байланысты| |
| | |әңгіме жазу | |
|VII |Сабақты қорытындылау |Ақ қалпақ: Топтардың мәтін | |
| | |мазмұнын аша алуы. Шынайы жауап | |
| | |беруге тырысуларын бағалау. | |
| | |Сары қалпақ: Әр топтың жауап | |
| | |беруінің дұрыстығы мен жақсы | |
| | |жақтарын зерделеу, бағалау. | |
| | |Қара қалпақ: Топтарда жіберілген | |
| | |кемшіліктер немесе жауаптардың |«Ақылдың алты |
| | |дұрыс еместігіне баға беру. |қалпағы» арқылы |
| | |Қызыл қалпақ: Ойын, ішкі |бағалау әдісі |
| | |сезімдерін ,болжамдарын білдіруде|Оқушылар жауаптарын |
| | |топтарға баға беру. |өз көңіл –күйлері |
| | |Жасыл қалпақ: Топтардың |арқылы білдіру. |
| | |шығармашылықпен жұмыс істеулеріне | |
| | |баға беру. | |
| | |Көк қалпақ: Барлық топтардың | |
| | |тапсырманы дұрыс орындағандарына | |
| | |баға беру | |
|VIII |Үйге тапсырма беру |Мәтінді түсініп оқып келу. |Стикерлер жапсыру |

Ақ қалпақ: Топтардың мәтін мазмұнын аша алуы. Шынайы жауап беруге
тырысуларын бағалау.

Сары қалпақ: Әр топтың жауап беруінің дұрыстығы мен жақсы жақтарын
зерделеу, бағалау.

Қара қалпақ: Топтарда жіберілген кемшіліктер немесе жауаптардың дұрыс
еместігіне баға беру.

Қызыл қалпақ : Ойын, ішкі сезімін, болжамдарын білдіруде топтарға баға
беру.

Жасыл қалпақ: Топтардың шығармашылықпен жұмыс істеулеріне баға беру.

Көк қалпақ: Барлық топтардың тапсырманы дұрыс орындағандарына баға беру.

|р\с|Сыныбы 4 «а» | |
|1 |Сабақтың тақырыбы |Қайталама қос сөздер |
|2 |Сілтеме: |Күнтізбелік жоспар,оқулық, әдістемелік нұсқаулық. АКТ,|
| | |сюжетті суреттер, кесте. |
|3 |Жалпы мақсаттар: |1Қос сөздер туралы түсінік беріледі.Қос сөздер |
| | |түрлерін ажыратады.Өз ойын жүйелі жеткізеді. |
| | |2.Сөздік қоры артады. |
| | |3.Ынтымақтасттыққа тәрбиеленеді. |
|4 |Күтілетін нәтиже: |Қайталама қос сөздер туралы түсінік алады. Сөйлем |
| | |ішінен қос сөздерді анықтайды. Сөйлеу, есте сақтау, |
| | |сын турғысынан ойлау дағдысы дамиды. |
| | |Ынтымақтаса әрекет етеді. |
|5 |Түйінді идея |Сын тұрғысынан ойлау қабілеті дамиды. |

Орындалатын іс- әрекеттер

|Р\с|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Оқыту әдістері |
|1 |Ұйымдастыру |Шаттық шеңбері. Парталас |Тренинг |
| |кезеңі.Психологиялық |балалардың әрқайсысы | |
| |дайындық |бір-бірінің есімдерін атай | |
| | |отырып,ұйқасты мадақ сөз | |
| | |айтады. | |
|2 |Топқа бөлу. |Мозайкалар арқылы топқа бөлу.|Топқа бөлу әдісі |
| |Мозайкалар тарату | | |
|3 |Өткен сабақ. |1-топ: Қос сөзі бар жұмбақ | «Ойқозғау» |
| |Топтық тапсырмалар. |жасыру. | |
| | |2-топ:Қос сөздің ережесін | |
| | |айту, мысал келтіру. |«Бармақпен» бағалау әдісі|
| | |3-топ: Қос сөзі бар жаңылтпаш| |
| | |айту. | |
| | |4-топ: Қос сөзі бар өлең | |
| | |шумағын айту. | |
| | |5-топ: «Әулиеата» сөзіне | |
| | |фонетикалық талдау жасау. | |
|4 |Жаңа сабақ. |1-жаттығу.Өлеңді оқи отырып, |Сергіту сәті |
| |20*2=40(қ), |ережені шығару.Өлеңді көшіріп|Мағынаны тану. |
| |120:2=60(a),Й , 45*2=90(т),|жазу | |
| |600:100=6(а) |2-жаттығу. (Ауызша) | |
| |0:40=**0(л)20*3=60(а), |3-жаттығу тақтаға орындалады.| |
| |250*4=1000(м), | | |
| |12000:200=60(а) | | |
| |400*100=40000(қ) | | |
| |90000:3=30000(о) | | |
| |5600:7=800(с) | | |
| |40*200=8000(с) | | |
| |700*0=*0*(ө) | | |
| |810:90=****9(з) | | |
| |Жаттығу жұмыстарын | | |
| |жүргізу | | |
| | | | |
|5. |Жаңа сабақты пысықтау. | 1-топ: Сілтеме табушылар- |« Ойтолғау» |
| | |4-жаттығу. | |
| | |2-топ: Сұрақ қоюшылар- | |
| | |ойландыратын сұрақтар қояды. | |
| | |3-топ: Баяндаушылар- | |
| | |5-жаттығу.Қос сөздерді | |
| | |пайдаланып, қыс көрінісін | |
| | |суреттеп, баяндайды. | |
| | |4-топ: Ізденушілер- Қайталама| |
| | |қос сөздерді қатыстырып, бір | |
| | |шумақ өлең құрастырады. | |
| | |5-топ: Суреттеушілер- табиғат| |
| | |көрінісін бейнелейтін сурет | |
| | |салады және оны қорғайды. | |
| | | | |
|6. |Сабақты қорытындылау |Әр топтың орындалған |« Ойқорыту»топ |
| | |тапсырмалары бойынша |жұмыстарының орындалуын |
| | |қорытынды жасалып, |балалардың көңіл күйімен |
| | |бағаланады.Қайталама қос сөзі|бағалау |
| | |бар бір-бір мақал айту. | |
|7. |Үйге тапсырма беру | 6- жаттығу.Ережені жаттау. | Өзіндік жұмыс |


Ұқсас жұмыстар
Қос сөз, қайталама қос сөз
Қос сөздер, қайталама қос сөздер жайлы ақпарат
Тақырып Қос сөздер, қайталама қос сөздер
Алматының кейінгі даму шежіресі.Қайталама қос сөздер
Қос сөз
Қайталама қос сөздер
Қосарлама қос сөздер
Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздер. 4-сынып
Қос сөздер
Қос сөздер. қайталама қос сөздер
Пәндер