Файл қосу

Сақтардың қоғамдық құрылысы



Сабақтың тақырыбы: Сақтардың қоғамдық құрылысы Өтілетін орны:
және мәдениеті.

р/с

Уақыты
___
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Жабдық

1.
3 минут
Тапсырма: Ережені, берілген мәтінді оқып, бір-біріңе түсіндір.
Тақырыптың ережесі мен берілген мәтінді оқып, бір-біріне түсіндіреді
Оқулық,
Кеспе қағаздар

2.
2 минут
Презентация (Оқып болғаннан соң, қалай түсінгендігін білу мақсатында бір оқушыдан сұраймын. Оның жауабы дұрыс болмаса топтардың ішіндегі түсінген оқушы кездескенше сұрақты басқаша қою арқылы сұраймын)
Оқушылар өз түсінгенін салыстырады

3.
3 мин
<<Миға шабуыл>> стратегиясы>> Блум таксаномиясы бойынша төрт топқа төрт түрлі сұрақ беремін.
Білу, Түсіну.
1. Өзіміз ұрпағымыз деп санайтын Сақтар туралы толық білу өмірде қаншалықты маңызды?
2. Сақтар мал шаруашылығының қандай түрімен айналысқан?
3. Сақтарда қандай сауданың түрі дамыды?
4. Сақтар туралы деректерді қай елдің тарихшылары, зерттеушілері жазған?

Топта талқылап презентация жасайды.
Балалар ойланады, жауап береді, ой бөліседі, талқылайды, салыстырады
Кеспе қағаздар,
Суреттер.
Электронды
оқулық материалдары.

4.
4 мин
Тапсырма: Сақтардың қоғамдық құрылысы мен мәдениеті туралы білу үшін керекті мағлұматты жинау (критерий жасау) Оқушыларға - қайтсеңдер дұрыс болады, ол үшін сендер нені білулерің керек, қайткенде <<5>> деген баға қойылады соны анықтап, маркермен алдарыңдағы қағазға жазыңдар - деп бағыт беремін.
<< Біз қайтсек <<5>> аламыз, қайтсек Сақтардың қоғамдық құрылысы мен мәдениеті туралы дұрыс ақпарат, мәлімет жазамыз, ол үшін нені білу керекпіз>> деген мақсатта топта ұйымдасып зерттеу жасайды.
Маркер
А4 қағаз

5.
4 мин
Презентация (топтардан жазған критерийлерін таныстыруын сұраймын, топтардың талқылауына саламын, өздерінде жоқ тұстарын қосып алуларын ескертемін)
Өз критерийлерін қорғайды, топтармен талқылайды, өздерінде жоқ мағлұматты қосып алады
А4 қағазы

6.
10 мин
Тапсырма: топтарға өз топтарының атын атап, сол атауға жан-жақты түсінік жазып, топта талқылап, әлі де жаза алмай, пікірталасқа қатыса алмай отырған оқушыларға бағыт беремін.
Бірге оқитын досына ақыл қосады, бір-бірін оқытады, басқалардың пікірімен санасады, сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді.
А4 қағазы
маркер

7.
15 мин
Презентация. Топтардан кім шығып сөйлегеніне қарап, кімнің оқытудағы басқарушылыққа, көшбасшылыққа икемі барлығын зерделеймін, <<жақсы, керемет>>, деп, сен президент, министр, әкім боласың деп қолдау білдіремін. Жазған еңбектерін жинап менің орнымда жұмыс жасап жүрген мұғалімге балалардың жасаған критериі бойынша тексеріп бағаларын қойып беруін өтінемін.
Жазған презентациясымен таныстырады, өздерінің араларынан көшбасшылықты анықтауға тырысады, дебат жасай отырып өз ойларын айтуды үйренеді.
А4 қағазы
маркер

8.
4 мин
Рефлекция (стикер таратамын, сабақта нені білгенін және нені білгісі келетінін жаздырамын, уақыт қалып жатса топпен талқылаймын).
Қорытынды. Реферат жазу.
Нені білгенін анықтайды, білгісі келетін сұрағын сарлайды, топпен білмегенін талқылай отырып біледі
Стикер
Конспект.


Сабақтың тақырыбы: Қазақ халқы қалыптасуының ежелгі және Өтілетін орны:
орта ғасырлардағы тарихи кезеңдері. (VI-Xiғ.ғ.)

р/с

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Жабдық


1.
3 минут
Тапсырма: ережені, берілген мәтінді оқып, бір-біріне түсіндір
Тақырыптың ережесі мен берілген мәтінді оқып, бір-біріне түсіндіреді
Оқулық
Дүние жүзінің саяси картасы, Қазақстан картасы.
2.
2 минут
Презентация (Оқып болғаннан соң, қалай түсінгендігін білу мақсатында бір оқушыдан сұраймын. Оның жауабы дұрыс болмаса топтардың ішіндегі түсінген оқушы кездескенше сұрақты басқаша қою арқылы сұраймын)
Оқушылар өз түсінгенін салыстырады
Кеспе қағаздар,
Суреттер.

3.
5 мин
<<Ойға шабуыл>> стратегиясы>>
<<Сұрақ қою>> тәсілі
Төмен дәрежелі сұрақтар
* Этнос дегеніміз не?
* Халқымыздың этностық құрамы қандай ру-тайпалардан құралған?
* Ғұн тайпалары жерімізге қай бағыттан келді?
Жоғары дәрежелі сұрақтар
* Қазақ мемлекетінің негізін құраушы ру-тайпалар қашан қалыптасты?
* Қандай ру-тайпалар қазақ халқының мемлекет болып қалыптасуына ықпал етті?
* Қазақ халқының қалыптасуының кезеңге бөлінуі туралы не білесіңдер?

Балалар ойланады, жауап береді, ой бөліседі, талқылайды, салыстырады
Электрон
ды
оқулық материал
дары

4.
3 мин
Тапсырма: Қазақ халқы қалыптасуының ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи кезеңдері туралы керекті мағлұматты жинау (критерий жасау) Оқушыларға дұрыс болады, ол үшін сендер нені білулерің керек, қайткенде <<5>> деген баға қойылады соны анықтап, маркермен алдарыңдағы қағазға жазыңдар - деп бағыт беремін
<< Біз қайтсек<<5>>аламыз, қайтсек қазақ халқының қалыптасуын кезеңге дұрыс бөліп жазамыз, ол үшін нені білу керекпіз>> деген мақсатта топта ұйымдасып зерттеу жасайды
Маркер А4 қағаз
Кеспе қағаздар,
Суреттер.

5.
4 мин
Презентация (топтардан жазған критерийлерін таныстыруын сұраймын, топтардың талқылауына саламын,өздерінде жоқ тұстарын қосып алуларын ескертемін)
Өз критерийлерін қорғайды, топтармен талқылайды, өздерінде жоғын қосып алады

6.
10 мин
Тапсырма: топтарға өз топтарының атын атап, сол атауға жан-жақты түсінік жазып, топта талқылап, өз тобына қатысты рольдік ойындар ойнауды тапсырамын.
Рольдік ойын арқылы тақырыпты ашады, толықтырады, оқушылардың жасырын қабілеттері ашылады.
А4 қағазы.
Суреттер,
Плакат
7.
15 мин
Презентация. Топтардан кім шығып сөйлегеніне қарап, кімнің оқытудағы басқарушылыққа қабілеті барлығын байқаймын, <<жақсы, керемет>>, деп, сен білімді, өз ісінің маманы боласың деп
қолдау білдіремін.
Жазған презентациясымен таныстырады, өздерінің араларынан көшбасшылықты анықтауға тырысады, рольдік ойын арқылы өз ойларын айтуды үйренеді.

8.
3 мин
Рефлекция (стикер таратамын, сабақта нені білгенін және нені білгісі келетінін жаздырамын, уақыт қалып жатса топпен талқылаймын)
Нені білгенін анықтайды, білгісі келетін сұрағын сарлайды, топпен білмегенін талқылай отырып біледі
Стикер




Сабақтың тақырыбы: Қазақстан жеріндегі ерте орта Өтілетін орны
ғасырлардағы мемлекеттер /VI-XI ғ.ғ./

р/с

Уақыты
___
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Жабдық

1.
3 минут
Тапсырма: Ережені, берілген мәтінді оқып, бір-біріңе түсіндір.
Тақырыптың ережесі мен берілген мәтінді оқып, бір-біріне түсіндіреді
Оқулық,
Кеспе қағаздар

2.
2 минут
Презентация (Оқып болғаннан соң, қалай түсінгендігін білу мақсатында бір оқушыдан сұраймын. Оның жауабы дұрыс болмаса топтардың ішіндегі түсінген оқушы кездескенше сұрақты басқаша қою арқылы сұраймын)
Оқушылар өз түсінгенін салыстырады, түсінбесе, сұрақ-жауап арқылы өзара пікір алысады.
Дүние жүзінің саяси картасы, Қазақстан картасы.

3.
3 мин
<<Миға шабуыл>> стратегиясы>> Блум таксаномиясы бойынша төрт топқа төрт түрлі сұрақ беремін.
Білу, Түсіну.
1. Түрік қағанаты империясының құрылуы.
2. Түркеш қағанаты қащан құрылды?
3. Оғыз мемлекетінің құрылу тарихы туралы
не білесіңдер?
4. Қимақ қағанаты қашан құрылған?

Топта талқылап презентация жасайды.

Балалар ойланады, жауап береді, ой бөліседі, талқылайды, салыстырады
Кеспе қағаздар,
Суреттер.

4.
4 мин
Тапсырма: Қазақстан жеріндегі ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер туралы
мағлұматты жинау (критерий жасау) Оқушыларға - қайтсеңдер дұрыс болады, ол үшін сендер нені білулерің керек, қайткенде <<5>> деген баға қойылады соны анықтап, маркермен алдарыңдағы қағазға жазыңдар - деп бағыт беремін.
Қазақстан жеріндегі ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер туралы дұрыс ақпарат, мәлімет жазамыз, ол үшін нені білу керекпіз>> деген мақсатта топта ұйымдасып зерттеу жасайды.
Маркер
А4 қағаз

5.
4 мин
Презентация (топтардан жазған критерийлерін таныстыруын сұраймын, топтардың талқылауына саламын, өздерінде жоқ тұстарын қосып алуларын ескертемін)
Өз критерийлерін қорғайды, топтармен талқылайды, өздерінде жоқ мағлұматты қосып алады
А4 қағазы

6.
10 мин
Тапсырма: топтарға өз топтарының атын атап, сол атауға жан-жақты түсінік беріп,
пікірталас ұйымдастыруға бағыт беремін.
Бірге оқитын досына ақыл қосады, бір-бірін оқытады,
басқалардың пікірімен санасады, сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді.
А4 қағазы
маркер

7.
15 мин
Презентация. Топтардан кім шығып сөйлегеніне қарап, кімнің оқытудағы басқарушылыққа, көшбасшылыққа икемі барлығын зерделеймін, сен жақсы көшбасшы боласың деп қолдау білдіремін. Жазған еңбектерін жинап менің орнымда жұмыс жасап жүрген мұғалімге балалардың жасаған критериі бойынша тексеріп бағаларын қойып беруін өтінемін.

Жазған презентациясымен таныстырады, өздерінің араларынан көшбасшылықты анықтауға тырысады, дебат жасай отырып өз ойларын айтуды үйренеді.
А4 қағазы
маркер

8.
4 мин
Рефлекция (стикер таратамын, сабақта нені білгенін және нені білгісі келетінін жаздырамын, уақыт қалып жатса топпен талқылаймын).
Нені білгенін анықтайды, білгісі келетін сұрағын сарлайды, топпен білмегенін талқылай отырып біледі
Стикер
Конспект.






Сабақтың тақырыбы: Қыпшақ мемлекеті. Өтілетін орны:

р/с

Уақыты
___
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Жабдық

1.
3 минут
Тапсырма: Ережені, берілген мәтінді оқып, бір-біріңе түсіндір.
Тақырыптың ережесі мен берілген мәтінді оқып, бір-біріне түсіндіреді
Оқулық,
Кеспе қағаздар

2.
2 минут
Презентация (Оқып болғаннан соң, қалай түсінгендігін білу мақсатында бір оқушыдан сұраймын. Оның жауабы дұрыс болмаса топтардың ішіндегі түсінген оқушы кездескенше сұрақты басқаша қою арқылы сұраймын)
Оқушылар өз түсінгенін салыстырады, түсінбесе, сұрақ-жауап арқылы өзара пікір алысады.
Дүние жүзінің саяси картасы, Қазақстан картасы.

3.
3 мин
<<Миға шабуыл>> стратегиясы>> Блум таксаномиясы бойынша төрт топқа төрт түрлі сұрақ беремін.
Білу, Түсіну.
1. Қыпшақтардың шығу тегі қайдан және қашан бастау алған?
2. <<Дешті Қыпшақ>> сөзінің пайда болуы?
3. Қыпшақтардың этностық құрамы қандай?
4. Қыпшақ хандығы қашан құрылды және құлдырау кезеңі қашан басталды?

Топта талқылап презентация жасайды.
Балалар ойланады, жауап береді, ой бөліседі, талқылайды, салыстырады
Кеспе қағаздар,
Суреттер.

4.
4 мин
Тапсырма: Орта ғасырлардағы қыпшақ мемлекеті туралы
мағлұматты жинау (критерий жасау) Оқушыларға - қайтсеңдер дұрыс болады, ол үшін сендер нені білулерің керек, қайткенде <<5>> деген баға қойылады соны анықтап, маркермен алдарыңдағы қағазға жазыңдар - деп бағыт беремін.
Орта ғасырлардағы қыпшақ мемлекеті туралы дұрыс ақпарат, мәлімет жазамыз, ол үшін нені білу керекпіз>> деген мақсатта топта ұйымдасып зерттеу жасайды.
Маркер
А4 қағаз

5.
4 мин
Презентация (топтардан жазған критерийлерін таныстыруын сұраймын, топтардың талқылауына саламын, өздерінде жоқ тұстарын қосып алуларын ескертемін)
Өз критерийлерін қорғайды, топтармен талқылайды, өздерінде жоқ мағлұматты қосып алады
А4 қағазы

6.
10 мин
Тапсырма: топтарға бүгінгі сабақтың тарихына байланысты қыпшақ тайпасынан шыққан ұлы қолбасшылар, батырлар, хандар, т.б. тарихи тұлғалар туралы презентация жасап бейнесін суреттеуді тапсырамын.
Бірге оқитын досына ақыл қосады, бір-бірін оқытады, басқалардың пікірімен санасады, тарихи тұлғаларды бейнелеуді, сипаттауды үйренеді, үлгі тұтады.
А4 қағазы
маркер

7.
15 мин
Презентация. Топтардан кім шығып сөйлегеніне қарап, кімнің оқытудағы басқарушылыққа, көшбасшылыққа икемі барлығын зерделеймін, <<жақсы, керемет>>, деп, сен президент, министр, әкім боласың деп қолдау білдіремін. Жазған еңбектерін жинап менің орнымда жұмыс жасап жүрген мұғалімге балалардың жасаған критериі бойынша тексеріп бағаларын қойып беруін өтінемін.
Жазған презентациясымен таныстырады, өздерінің араларынан көшбасшылықты анықтауға тырысады, дебат жасай отырып өз ойларын айтуды үйренеді.
А4 қағазы
маркер

8.
4 мин
Рефлекция (стикер таратамын, сабақта нені білгенін және нені білгісі келетінін жаздырамын, уақыт қалып жатса топпен талқылаймын).
Нені білгенін анықтайды, білгісі келетін сұрағын сарлайды, топпен білмегенін талқылай отырып біледі
Стикер
Конспект.




Ұқсас жұмыстар
Сақтардың қоғамдық құрылысы және мәдениеті
тоқсан (18 сағат)
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
Қазақ хандығының құрылуы. Жәнібек пен Керейхан
Сақ тайпаларының қоныстануы
Сақ тайпаларының атаулары
Қазақ халқы қалыптасыуының ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи кезеңдері
Сақтар
Сақ топтары
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Пәндер