Сақтардың қоғамдық құрылысы

Сабақтың тақырыбы: Сақтардың қоғамдық құрылысы Өтілетін орны:

және мәдениеті.

р/с

Уақыты

___

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Жабдық
р/с: 1.
Уақыты___: 3 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тапсырма: Ережені, берілген мәтінді оқып, бір-біріңе түсіндір.
Оқушының іс-әрекеті: Тақырыптың ережесі мен берілген мәтінді оқып, бір-біріне түсіндіреді
Жабдық:

Оқулық,

Кеспе қағаздар

р/с: 2.
Уақыты___: 2 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: Презентация (Оқып болғаннан соң, қалай түсінгендігін білу мақсатында бір оқушыдан сұраймын. Оның жауабы дұрыс болмаса топтардың ішіндегі түсінген оқушы кездескенше сұрақты басқаша қою арқылы сұраймын)
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар өз түсінгенін салыстырады
Жабдық:
р/с: 3.
Уақыты___: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Миға шабуыл» стратегиясы» Блум таксаномиясы бойынша төрт топқа төрт түрлі сұрақ беремін.

Білу, Түсіну.

1. Өзіміз ұрпағымыз деп санайтын Сақтар туралы толық білу өмірде қаншалықты маңызды?

2. Сақтар мал шаруашылығының қандай түрімен айналысқан?

3. Сақтарда қандай сауданың түрі дамыды?

4. Сақтар туралы деректерді қай елдің тарихшылары, зерттеушілері жазған?

Топта талқылап презентация жасайды.

Оқушының іс-әрекеті: Балалар ойланады, жауап береді, ой бөліседі, талқылайды, салыстырады
Жабдық:

Кеспе қағаздар,

Суреттер.

Электронды

оқулық материалдары.

р/с: 4.
Уақыты___: 4 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тапсырма: Сақтардың қоғамдық құрылысы мен мәдениеті туралы білу үшін керекті мағлұматты жинау (критерий жасау) Оқушыларға - қайтсеңдер дұрыс болады, ол үшін сендер нені білулерің керек, қайткенде «5» деген баға қойылады соны анықтап, маркермен алдарыңдағы қағазға жазыңдар - деп бағыт беремін.
Оқушының іс-әрекеті: « Біз қайтсек «5» аламыз, қайтсек Сақтардың қоғамдық құрылысы мен мәдениеті туралы дұрыс ақпарат, мәлімет жазамыз, ол үшін нені білу керекпіз» деген мақсатта топта ұйымдасып зерттеу жасайды.
Жабдық:

Маркер

А4 қағаз

р/с: 5.
Уақыты___: 4 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Презентация (топтардан жазған критерийлерін таныстыруын сұраймын, топтардың талқылауына саламын, өздерінде жоқ тұстарын қосып алуларын ескертемін)
Оқушының іс-әрекеті: Өз критерийлерін қорғайды, топтармен талқылайды, өздерінде жоқ мағлұматты қосып алады
Жабдық: А4 қағазы
р/с: 6.
Уақыты___: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тапсырма: топтарға өз топтарының атын атап, сол атауға жан-жақты түсінік жазып, топта талқылап, әлі де жаза алмай, пікірталасқа қатыса алмай отырған оқушыларға бағыт беремін.
Оқушының іс-әрекеті: Бірге оқитын досына ақыл қосады, бір-бірін оқытады, басқалардың пікірімен санасады, сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді.
Жабдық:

А4 қағазы

маркер

р/с: 7.
Уақыты___:

15 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Презентация. Топтардан кім шығып сөйлегеніне қарап, кімнің оқытудағы басқарушылыққа, көшбасшылыққа икемі барлығын зерделеймін, «жақсы, керемет», деп, сен президент, министр, әкім боласың деп қолдау білдіремін. Жазған еңбектерін жинап менің орнымда жұмыс жасап жүрген мұғалімге балалардың жасаған критериі бойынша тексеріп бағаларын қойып беруін өтінемін.
Оқушының іс-әрекеті: Жазған презентациясымен таныстырады, өздерінің араларынан көшбасшылықты анықтауға тырысады, дебат жасай отырып өз ойларын айтуды үйренеді.
Жабдық:

А4 қағазы

маркер

р/с: 8.
Уақыты___:

4 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Рефлекция (стикер таратамын, сабақта нені білгенін және нені білгісі келетінін жаздырамын, уақыт қалып жатса топпен талқылаймын) .

Қорытынды. Реферат жазу.

Оқушының іс-әрекеті: Нені білгенін анықтайды, білгісі келетін сұрағын сарлайды, топпен білмегенін талқылай отырып біледі
Жабдық:

Стикер

Конспект.

Сабақтың тақырыбы: Қазақ халқы қалыптасуының ежелгі және Өтілетін орны:

орта ғасырлардағы тарихи кезеңдері. (VI-Xiғ. ғ. )

р/с

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Жабдық
р/с: 1.
Уақыты: 3 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тапсырма: ережені, берілген мәтінді оқып, бір-біріне түсіндір
Оқушының іс-әрекеті: Тақырыптың ережесі мен берілген мәтінді оқып, бір-біріне түсіндіреді
Жабдық:

Оқулық

Дүние жүзінің саяси картасы, Қазақстан картасы.

р/с: 2.
Уақыты: 2 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: Презентация (Оқып болғаннан соң, қалай түсінгендігін білу мақсатында бір оқушыдан сұраймын. Оның жауабы дұрыс болмаса топтардың ішіндегі түсінген оқушы кездескенше сұрақты басқаша қою арқылы сұраймын)
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар өз түсінгенін салыстырады
Жабдық:

Кеспе қағаздар,

Суреттер.

р/с: 3.
Уақыты: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Ойға шабуыл» стратегиясы»

«Сұрақ қою» тәсілі

Төмен дәрежелі сұрақтар

  1. Этнос дегеніміз не?
  2. Халқымыздың этностық құрамы қандай ру-тайпалардан құралған?
  3. Ғұн тайпалары жерімізге қай бағыттан келді?

Жоғары дәрежелі сұрақтар

  1. Қазақ мемлекетінің негізін құраушы ру-тайпалар қашан қалыптасты?
  2. Қандай ру-тайпалар қазақ халқының мемлекет болып қалыптасуына ықпал етті?
  3. Қазақ халқының қалыптасуының кезеңге бөлінуі туралы не білесіңдер?
Оқушының іс-әрекеті: Балалар ойланады, жауап береді, ой бөліседі, талқылайды, салыстырады
Жабдық:

Электрон

ды

оқулық материал

дары

р/с: 4.
Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тапсырма: Қазақ халқы қалыптасуының ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи кезеңдері туралы керекті мағлұматты жинау (критерий жасау) Оқушыларға дұрыс болады, ол үшін сендер нені білулерің керек, қайткенде «5» деген баға қойылады соны анықтап, маркермен алдарыңдағы қағазға жазыңдар - деп бағыт беремін
Оқушының іс-әрекеті: « Біз қайтсек«5»аламыз, қайтсек қазақ халқының қалыптасуын кезеңге дұрыс бөліп жазамыз, ол үшін нені білу керекпіз» деген мақсатта топта ұйымдасып зерттеу жасайды
Жабдық:

Маркер А4 қағаз

Кеспе қағаздар,

Суреттер.

р/с: 5.
Уақыты: 4 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Презентация (топтардан жазған критерийлерін таныстыруын сұраймын, топтардың талқылауына саламын, өздерінде жоқ тұстарын қосып алуларын ескертемін)
Оқушының іс-әрекеті: Өз критерийлерін қорғайды, топтармен талқылайды, өздерінде жоғын қосып алады
Жабдық:
р/с: 6.
Уақыты: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тапсырма: топтарға өз топтарының атын атап, сол атауға жан-жақты түсінік жазып, топта талқылап, өз тобына қатысты рольдік ойындар ойнауды тапсырамын.
Оқушының іс-әрекеті: Рольдік ойын арқылы тақырыпты ашады, толықтырады, оқушылардың жасырын қабілеттері ашылады.
Жабдық:

А4 қағазы.

Суреттер,

Плакат

р/с: 7.
Уақыты: 15 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Презентация. Топтардан кім шығып сөйлегеніне қарап, кімнің оқытудағы басқарушылыққа қабілеті барлығын байқаймын, «жақсы, керемет», деп, сен білімді, өз ісінің маманы боласың деп

қолдау білдіремін.

Оқушының іс-әрекеті: Жазған презентациясымен таныстырады, өздерінің араларынан көшбасшылықты анықтауға тырысады, рольдік ойын арқылы өз ойларын айтуды үйренеді.
Жабдық:
р/с: 8.
Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Рефлекция (стикер таратамын, сабақта нені білгенін және нені білгісі келетінін жаздырамын, уақыт қалып жатса топпен талқылаймын)
Оқушының іс-әрекеті: Нені білгенін анықтайды, білгісі келетін сұрағын сарлайды, топпен білмегенін талқылай отырып біледі
Жабдық: Стикер

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан жеріндегі ерте орта Өтілетін орны

ғасырлардағы мемлекеттер /VI-XI ғ. ғ. /

р/с

Уақыты

___

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Жабдық
р/с: 1.
Уақыты___: 3 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тапсырма: Ережені, берілген мәтінді оқып, бір-біріңе түсіндір.
Оқушының іс-әрекеті: Тақырыптың ережесі мен берілген мәтінді оқып, бір-біріне түсіндіреді
Жабдық:

Оқулық,

Кеспе қағаздар

р/с: 2.
Уақыты___: 2 минут
Мұғалімнің іс-әрекеті: Презентация (Оқып болғаннан соң, қалай түсінгендігін білу мақсатында бір оқушыдан сұраймын. Оның жауабы дұрыс болмаса топтардың ішіндегі түсінген оқушы кездескенше сұрақты басқаша қою арқылы сұраймын)
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар өз түсінгенін салыстырады, түсінбесе, сұрақ-жауап арқылы өзара пікір алысады.
Жабдық: Дүние жүзінің саяси картасы, Қазақстан картасы.
р/с: 3.
Уақыты___: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Миға шабуыл» стратегиясы» Блум таксаномиясы бойынша төрт топқа төрт түрлі сұрақ беремін.

Білу, Түсіну.

1. Түрік қағанаты империясының құрылуы.

2. Түркеш қағанаты қащан құрылды?

3. Оғыз мемлекетінің құрылу тарихы туралы

не білесіңдер?

4. Қимақ қағанаты қашан құрылған?

Топта талқылап презентация жасайды.

Оқушының іс-әрекеті: Балалар ойланады, жауап береді, ой бөліседі, талқылайды, салыстырады
Жабдық:

Кеспе қағаздар,

Суреттер.

р/с: 4.
Уақыты___: 4 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тапсырма: Қазақстан жеріндегі ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер туралы

мағлұматты жинау (критерий жасау) Оқушыларға - қайтсеңдер дұрыс болады, ол үшін сендер нені білулерің керек, қайткенде «5» деген баға қойылады соны анықтап, маркермен алдарыңдағы қағазға жазыңдар - деп бағыт беремін.

Оқушының іс-әрекеті: Қазақстан жеріндегі ерте орта ғасырлардағы мемлекеттер туралы дұрыс ақпарат, мәлімет жазамыз, ол үшін нені білу керекпіз» деген мақсатта топта ұйымдасып зерттеу жасайды.
Жабдық:

Маркер

А4 қағаз

р/с: 5.
Уақыты___: 4 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Презентация (топтардан жазған критерийлерін таныстыруын сұраймын, топтардың талқылауына саламын, өздерінде жоқ тұстарын қосып алуларын ескертемін)
Оқушының іс-әрекеті: Өз критерийлерін қорғайды, топтармен талқылайды, өздерінде жоқ мағлұматты қосып алады
Жабдық: А4 қағазы
р/с: 6.
Уақыты___: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тапсырма: топтарға өз топтарының атын атап, сол атауға жан-жақты түсінік беріп,

пікірталас ұйымдастыруға бағыт беремін.

Оқушының іс-әрекеті:

Бірге оқитын досына ақыл қосады, бір-бірін оқытады,

басқалардың пікірімен санасады, сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді.

Жабдық:

А4 қағазы

маркер

р/с: 7.
Уақыты___:

15 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Презентация. Топтардан кім шығып сөйлегеніне қарап, кімнің оқытудағы басқарушылыққа, көшбасшылыққа икемі барлығын зерделеймін, сен жақсы көшбасшы боласың деп қолдау білдіремін. Жазған еңбектерін жинап менің орнымда жұмыс жасап жүрген мұғалімге балалардың жасаған критериі бойынша тексеріп бағаларын қойып беруін өтінемін.
Оқушының іс-әрекеті: Жазған презентациясымен таныстырады, өздерінің араларынан көшбасшылықты анықтауға тырысады, дебат жасай отырып өз ойларын айтуды үйренеді.
Жабдық:

А4 қағазы

маркер

р/с: 8.
Уақыты___:

4 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Рефлекция (стикер таратамын, сабақта нені білгенін және нені білгісі келетінін жаздырамын, уақыт қалып жатса топпен талқылаймын) .
Оқушының іс-әрекеті: Нені білгенін анықтайды, білгісі келетін сұрағын сарлайды, топпен білмегенін талқылай отырып біледі
Жабдық:

Стикер

Конспект.

Сабақтың тақырыбы: Қыпшақ мемлекеті. Өтілетін орны:


Ұқсас жұмыстар
Сақтардың қоғамдық құрылысы және мәдениеті
тоқсан (18 сағат)
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
Қазақ хандығының құрылуы. Жәнібек пен Керейхан
Сақ тайпаларының қоныстануы
Сақ тайпаларының атаулары
Қазақ халқы қалыптасыуының ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи кезеңдері
Сақтар
Сақ топтары
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz